Kuntopyörä

  • Viestiketjun aloittaja Impi Umpi Lampi
  • Ensimmäinen viesti
Tulee poljettua kyllä. Pyörä kannattaa sijoittaa silleen, et voi samalla katsella televisiota. Itse poljen 5 krtaa puoli tuntia/ viikko eli Salkkareiden ajan, ilman tv:tä en varmaan viitsis polkea viittä minuuttia kauempaa.
 
Mä poljen talvisin kun ei ulos innosta mennä lenkille tonne ladulle hiihtäjien sekaan. Kevään ja kesän se roikkuu tossa nurkassa tavara ripustimena... Mulla samoin että telkkua kattelen samalla kun poljen. On muuten hirveen tylsää puuhaa.
 
Ensin innoissani poljin paljonkin, sitten vaan telkkaa katsellen ja myöhemmin en enää mitenkään. Äkkiä meni innostus ohi kun telkastakaan ei ääntä kunnolla kuullu kun pyörä piti niin suurta "hurinaa". Kun pyörä oli puoli vuotta vuoden seissy vaatepuuna ja pölynkerääjänä makkarin nurkassa, niin myytiin pois seuraavalle onnettomalle omistajalle.

Meidän pyörässä oli kyllä tosi ikävä satula, jonka asentoa ei pystyny edes omilla patenteilla mukavaksi saamaan ja vielä niin kova, ettei edes sohvatyyny persuksen alla tehny polkemisesta miellyttävää, joten en tiedä miten ois käyny, jos tätä "ongelmaa" ei ois ollu. Mahtaisinko vieläkin olla innokas polkija?...

Yhtäkaikki, mieluummin suosittelen, että lähdet pihalle lenkkeilemään. Saat raitista ilmaa ja tulee halvemmaksi eikä vie niin paljon kotona tilaa. Tosin, nyt ei ole mitään paikkaa, minkä päälle vaatteensa nakkaisi, joten ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin...
 
sipuli
Ostin kuntopyörän kun esikoinen syntyi. Se jäi pölyttymään nurkkaan.
Mutta kuopuksen synnyttyä jokin ihme vimma iski minuun ja poljin kuin viimeistä päivää(kuutena iltana viikossa 1h)
ja söin vähän..ehkä liiankin vähän.
Laihduin kolmen kuukauden aikana 15kg ja olin parhaimmassa kunnossa ikinä.
Sitten se jäi.
Kilot tuli takasin ja nyt en vaan jaksa yksinkertaisesti polkea.
Aloitinkin atkinsin viimeisenä keinona viikko sitten ja nyt jo pudotusta nelisen kiloa =)
 

Yhteistyössä