2+ laihdutus kamppanja

  • Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
pullervo
Sortunut olen, ah sydänjuurihin saakka, kun olen niitä jolla on tahto, ei voima... :'( No jotenkin tästä on noustava, mutta sallikaa, siskot, mun juoda tämä katkera malja loppuhun asti (katkera ja katkera, hyvää glögiä tämä on, satatuhatta kaloria ja piparit päälle).
 
Minäkään en ole ollut kovin aktiivinen täällä palstoilla...en ole edes mitään tehnyt sen eteen että paino laskisi :ashamed:

Mikähän se oikein nyt jarruttaa tätä hommaa...kenties joulun tulo eikä haluais yhtään tinkiä namien napostelusta...koko ajan tulee vaan ostettua uusia konvehteja muka jouluksi ja site ne kuitenki pian häviää makoisiin suihin.

Onneks paino pysynyt siinä 73kilon tienoilla =)
 
ISADORA
hyvä että tää ketju herätettiin taas henkiin sillä nythän on aika karistaa joulukilot =)
mulla alko dieetti tänään (atkinsin) ja nyt on nälkä ku aamulla söin pari paistettua munaa ja puolikkaa tomaatin.mut nou hätä,mies lähti kaupasta hakee mulle grillattua kanaa :p

niin...ja se tavoite on -10kg kesäkuun alkuun mennessä..eli puoli vuotta aikaa.ihan realistista :whistle:

niin ja tuo on hyvä keino että pudotan tässä kuussa kaksi kiloa ja seuraavassa toiset kaksi kiloa jne.....ei tunnu niin työläältä =)

 
Pitkästä aikaa. Olen ottanut ihan iisisti, paljon en ole pudottanut viime aikoina, mutta nyt jaksankin taas! Kaksi kiloa vain jäljellä niin kaikki raskaudesta jääneet kilot ovat veks. Nyt -8!
Kaloreita kun jaksan laskea tippuu 0,5-1 kg viikossa, mutta aina ei jaksa. Kyllä se siitä, ja jos jaksan pudotan vielä enemmän.
 
Ja täällä taas pitkästä aikaa... Ja kyllä, repsahtanut olen... :ashamed: :headwall: :headwall: Ei tuo tahdonvoima tahdo löytyä. Vaakakin näytti aamulla 78,jotain...Eli pari kiloa on taas joulun pyhinä tullut lisää. MUTTA EI TULE ENÄÄ!!! \|O \|O \|O

Tiistaina alkaa jumpat ja töissä on hyvät salaatit. ;) Sitten kun vielä oppisi sen, että otan ensin salaattia ja sitten vasta muuta ruokaa... Eli puoli lautasta salaattia ja muuta sitten toinen. Minä siis koitan saada tätä syömistä järkevämmäksi, eli pienentää annoksia. Hedelmiäkin pyrin syömään välipaloina. Karkin syöntiäkin kun saisi vielä vähennettyä... :whistle: Kyllä tämä taas tästä... :attn:
 
Onneksi puntari näyttää taas pikkasen vähemmän kuin ennen joulua. Nyt siis about 72.4kg että pikkuhiljaa alaspäin. Callanetics tyssäs ennen joulua mukamas joulukiireisiin :ashamed: :ashamed: ...vaan onneksi sain jatkettua laina-aikaa kirjoihin ja ajattelin viritellä asiaa uudelleen käyntiin.
 
äippäliini83
Hei vain!Aloitin tässä pikku laihdutuskuurin.En ole ennen tätä sivustoa huomannut, joten tuppaudun joukkoonne näin myöhässä :ashamed: Elikkä olen 168cm ja 63kg.Tavoitepainoni olisi 60kg.Ei minulla ylipainoa ole, mutta maha on makkaroilla ja kun painoni ennen raskautta oli vain 54kg niin ovat ihmiset alkaneet kyselemään, että milloinkas olen takaisin siinä painossa :LOL: No noin pienessä painossa en koskaan halua enää olla!!Mutta sen 3-5kg kun saisi jollakin keinolla nipistettyä mahasta pois, nuo kilot ovat nimittäin juuri vararenkaassani :whistle:
 
Lukemia nyt en saa (koska en omista vaakaa... :whistle: ) mutta tunnollisesti olen sairaaladieettiä noudattanut, enää huominen sitä jäljellä. Ja tänään oli ekat futis treenit... Nyt ihan tosissaan pitää painon lähteä, kun toukokuussa on hyvän ystävän häät ja sinne haluan ehdottomasti uudet kivat vaatteet (miten niin pinnallinen... :whistle: )
 
laihtuispa
74.1 näytti vaaka tänä aamuna, jippii!!! Milloinkaan olen viimeksi painanut näin vähän. Alle 70 ois tavoite mieluummin lähempänä 65, jos en ennen sitä raskaudu, mikä olisi kyllä tarkoitus. Pikkukakkosta ollaan suunniteltu tässä, ja sitten saa laihikset jäädä! Siihen asti puotellaan kiloja siskot...
 
isadora harmailee
hei hyvä,teil on pudotustahti päällä. :flower:

mä en oo vielä vaaàssa käyny,mutta veikkaanpa että ei oo tippunu paino.joka päivä mulla on mielessä et nyt en mässäile,kesällä oon sit hoikempi,mutta....päivät pystynkin olemaan kevyellä ruokavaliolla,mutta kun ilta koittaa niin johan tekee mieli suklaata sun muita herkkuja :(

oon niin hätänen että tuloksia pitäs alkaa näkymään heti,tai sitten menetän toivoni ja lannistun.

kyllä tämä tästä vielä iloksi muuttuu.oon ennenkin laihduttanu 30kg mut se oli neljä vuotta sitten...ikää on tullu lisääja aineenvaihdunta hidastunu :/
 
Niin kävin puntarilla tiistaina ja se näytti 67.7kg ja haluan siihen 56,4kg mitä oli ennen kun tulin raskaaksi. On vaan 2 kuukkautta pojan syntymästä että hitaasti pitää mennä, mutta juhannukseen pitäis olla pois.

Onko jollakulla mennyt niin puolessa vuodessa 10 kg .... onko mulla toivoa edes? ja mitä olette tehneet?
 
ISADORA
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2006 klo 23:21 miro 05 kirjoitti:
Niin kävin puntarilla tiistaina ja se näytti 67.7kg ja haluan siihen 56,4kg mitä oli ennen kun tulin raskaaksi. On vaan 2 kuukkautta pojan syntymästä että hitaasti pitää mennä, mutta juhannukseen pitäis olla pois.

Onko jollakulla mennyt niin puolessa vuodessa 10 kg .... onko mulla toivoa edes? ja mitä olette tehneet?
puolessa vuodessa saa hyvin 10kiloa pois.toki itsekuria se vaatii,mutta onnistut kyllä.syöt vain kevyemmin ja liikut enemmän.
mä laihdutin keskimmäisen syntymän jälkeen 30kg vuodessa.
nyt pitäisi saada 10kg pois kesäkuuhun mennessä ku jäi ton viimisen pojan jälkeen näitä kiloja.
 
hömötiainen
miro-05 sama tilanne täällä 71kg ja pitäs saada kymmenen pois imetän myös. pantasko tiistai tiimi pystyyn josko se kannustas enemmän.vaikka tiistaisin punnitus tuolla 0-12kk palstalla tais olla myös joku joka haluaa mukaan.
 
ISADORA
NYT ALAKAA NÄYTTÄMÄN JO HYVÄLLE.OON NYT SYÖNY VÄHÄN KEVYEMMIN JA OLO ON IHANA.EI TURVOTUSTA JA VÄSYMYSTÄ =)

ohops..sori caps lock :ashamed:

tästä on nyt erittäin hyvä jatkaa.nyt alkaa löytyä motivaatiota.
vinkkinä teille että toi valion karviais-boysenmarja keitto on ihan sika hyvää ja pitää nälkää paremmin kuin vesi.kaloreita siinä on alle 10/100g.
ja ihan sokeroimaton on =)
 
Hömötianen, :wave: juu pistetään vaan se tiistai vaakan käynti päiv äksi. Maanantai ja sunnuntai on huono päivä jos on ollut vieraita viikonloppun aikana niin puntari voi näyttä mitä sattuu. Sano vaan muillekin että meillä on puntari päivä sitten.... ilmotellaanko sitten tänne mitä vaaka näyttää. :headwall: :wave:
 

Yhteistyössä