Hakutulokset

1. K

Minusta on outoa olettaa, että jonkun muun pitäisi maksaa lasten menot

Rautalankaa.....kun kyse nyt olikin siitä, että pitäisi sitten tehdä niin paljon töitä, jotta pärjää, ja silti nopiskella! Oletko katkera jostain? Tai kateellinen opintotuen saajilel? Mikä sulla on hätänä? Kerro, ehkä joku voi auttaa...
  2. K

Kuinka kauan ennen etelän matkaa kannattaa akaa syömään maitohappobakteereja?

En nyt ihan varma ole, mutta ei niitä kovin paljon aikaisemmin tarvitse ottaa. Ne kun tehoavat nopeasti. Jos vaikka muutamaa päivää -viikkoa ennen aloitat, niin varmasti riittää.
  3. K

Ei jumalauta, kolmen teini-ikäsen kotiäiti

No jaa, kyllä mäkin tunnen yhden kotiäidin, jonka nuorin on 14 v, ja jonka vanhemmat tyttäret asuvat jo omillaan. Ihan normaali ja ihana ihminen tuo on, on tyttäreni ystävän äiti. Heillä nyt vaan sattuu rahallisesti olemaan tilanne se, että saa olla kotona. Sitä, mitä tekee kotiäitiyden lisäksi...
  4. K

Onko Lazy Town IN Suomessa?

Meillä pojat tykkää! ;) Ikää 3 vuotta! Kuten myös pikku einsteineista, se tulee usein myös englanniksi, ja kivasti ovat pojat oppineet englannin kielisiä sanoja! :) Ja ei, ei täällä koko ajan olla television äärellä! ;)
  5. K

Minusta on outoa olettaa, että jonkun muun pitäisi maksaa lasten menot

Mutta jos tekee niin paljon töitä, että sillä elää, niin missäköhän välissä sitten opiskelee??? Kun vuorokaudessa kuitenkin on rajallinen määrä tunteja, koulussa pitäisi tietty aika istua, ja sen jälkeen vielä lukea ja opiskella, nukkuakin pitäisi..... Esim kun mä opiskelin inssiksi, niin...
  6. K

kuvia uudesta keittiöstä :)

Upea keittiö, ja kun useamman kerran katsoin, niin se ruokaryhmä on just passeli tuonne. Liian tumma kokonaisuus minun makuuni, vaikka onkin paljon ikkunaa, toisaalta, kun on vielä kesken, sisustuspuoli, tarkoitan lamppua ja tekstiilejä, niin eihän siitä vielä lopullista kuvaa saa. On juu nyt...
  7. K

Margariini vai oikea kunnon voi?

Peesi! Kunnon voita, sitä käytän leivällä ja paistamisessa. Ruoanlaitossa en öljyjä käytä. Muuten ihan sama, mitä öljyä, kunhan on KYLMÄpuristettua, sitä sitten lorautan salaatin päällee tai esim riisin "kostukeeksi". :)
  8. K

Saako kouluttamaton töitä? Millaisia?

Poika on ollut ahtaajana, huoltomiehenä ja trukkikuskina, ilman koulutusta vielä, kun nuorikin on... :) Miehille vaan tuntuu olevan enemmän paikkoja tarjolla, kouluttamattomille siis. Kaupan kassalla on ollut paras kaverinsa, ja joku kai siivoojanakin.
  9. K

Moottoripyörä tuli vastaan ja teki kädellä jonkinlaisen liikkeen, mitä voisi tarkoittaa?

Lisään vielä,, useimmat motoristit kyllä tervehtii niin, että käsi on hieman ykempänä kuin alaviisto, pätee kaikkiin, eli kustomeihin, kyykkyihin yms :p
  10. K

Moottoripyörä tuli vastaan ja teki kädellä jonkinlaisen liikkeen, mitä voisi tarkoittaa?

Onhan se voinut vaan lepuuttaakin kättä, sitäkin motoristit tekee, ja se sitten vaan sattui juuri silloin, kun tuli sua vastaan. B)
  11. K

mitäs sanotte mun laihdutus"suunnitelmasta"?

Riippuu toki alkupainostakin. Tätini, joka ei siis ole kovasti minua vanhempi, oli 10 viikkoa pussikeittokuurilla, pirtelöotä tietenkin myös, ja kasviksia, ja sitten jatkoi osittain pussikeitoilla ja vähitellen lisää normaalia ruokaa terveellisesti. Ja ihan on ravitsemusterapeutin ja...
  12. K

tulihan tämäkin nähtyä; istuskelin aurinkotuolissani ja havahdun siihen kun ohi jolkottelee KETTU, "paisti" vielä suussa!

Viime syksynä normaaliin tapaan istahdin aamukahville tähän keittiön pöydän ääreen. No, siinä sitten tuli vilaistua kuten aina, ikkunasta ulos. Kettu-perkele oli omenavarkaissa! Mulla on parivuotias kääpiörunkoinen valkeakuulas, siinä se repolainen nappas puusta omenan ja onnellisena rouskutti...
  13. K

Kesätukka, saa haukkua!! Muoks. Ei enää kuvia :D

Ensin katoin, ettei oikein kiva ole,, mutta sitten fiksuna avasin isompana. Sopii sulle, mun mielestä, ihanan rohkea veto. Tai eihän se aina rohkeutta vaadi, jos on sinut itsensä kanssa, mutta massasta poikkeaminen ei kyllä kaikilta onnistu! Ja jos oikein mietin,, niin voisin jopa itse...
  14. K

jauheesta tehdyn korvikkeen säilyvyys?

Mä tein yötä varten valmiiksi, kun eihän se montaa tuntia siellä jääkaapissa ollut. Monesti tein päivällä niin, että laitoin pulloon jauheen valmiiksi, ja sitten vedet perään, kun tuli maidon aika. Mä olisin käyttänyt valmista korviketta, mutta kun isoveikan masu ei tykännyt, jauhomaidolla...
  15. K

millä saada lääkäri suostumaan käynnistykseen?!?!

Höh, kyllä luulis jo tuolla saavan sen käynnistyksen....mutta välillä tuntuu, etteivät ihan kaikki lääkärit ole kovin inhimillisiä. Mulla oli viimeinen raskaus viikolta 16 jo alkaen enemmän tai vähemmän tuskaista. Noh, odotin kaksosia, jotka kasvoivat koko ajan ihan yksikkövauvojen tapaan...
  16. K

Hmm... Voiko tota Aloe-geeliä laittaa oikeastaan minne vaan...?

No voihan sitä laittaa, mihin tahansa! Sinnekin......... :saint:
  17. K

Pitkien vanhempien lapset!?

No ei varsinaisesti pitkiä, esikoisen isä 186 cm, ja minä 168 cm. Esikoinen kasvoi käyrien mukaan plussalla koko ajan, tosin nyt mun "pienet" kaksospojat on olleet paljon pidempiä. Poikia nuo kolme. 3veenä esikoinen oli vain 97 cm kun tuplat ovat 102 cm ja 104 cm. Sitten hurahti vuodessa 10 cm...

Yhteistyössä