Meidän pihan city-kani varmaan olisi löylyttänyt kissan, ei meinaa ole sieltä ihan kaikkein pienimmästä päästä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä näin eilen ikkunan takana kissan jolla oli city-kani suussa. Kerrostalossa asutaan.
HhahahahhAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ja mä oon nähnyt vaan naapurin koiran myyrän kanssa :snotty:
Ja me sentäs asutaan maalla.
Epistä |O
Jos se onkin rusakko?Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Meidän pihan city-kani varmaan olisi löylyttänyt kissan, ei meinaa ole sieltä ihan kaikkein pienimmästä päästä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä näin eilen ikkunan takana kissan jolla oli city-kani suussa. Kerrostalossa asutaan.
Noi kanit mitä täällä pyörii ovat niin kesyjä, ettei ne voi ymmärtää että joku yrittää syödä niitä eivätkä osaa varoa mitään.Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Meidän pihan city-kani varmaan olisi löylyttänyt kissan, ei meinaa ole sieltä ihan kaikkein pienimmästä päästä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä näin eilen ikkunan takana kissan jolla oli city-kani suussa. Kerrostalossa asutaan.
Ja minä kolme hirveä meidän takapihalla, ruohoa suussa. No joo, onhan kettukin käynyt näyttäytymässä. Hassuin oli kai fasaani joka kevätliukkailla pyllähti tielle, nousi jaloilleen ja katseli ympärilleen tyyliin "ei kai kukaan nähnyt".Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ja mä oon nähnyt vaan naapurin koiran myyrän kanssa :snotty:
Epistä |O
Sama täällä! Joskus pari vuotta sitten olin ulkona ja kuulin ihan kaamean ryminän. Juoksin meteliä sisälle karkuun, kun en yhtään tiennyt, mitä naapurin ryteiköstä hyökkää. Kolme hirveä tupsahti takapihalle, ja siellä ne tönöttivät vähän aikaa. Otin jopa hirvistä kuvan todisteeksi miehelle.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Ja minä kolme hirveä meidän takapihalla, ruohoa suussa. No joo, onhan kettukin käynyt näyttäytymässä. Hassuin oli kai fasaani joka kevätliukkailla pyllähti tielle, nousi jaloilleen ja katseli ympärilleen tyyliin "ei kai kukaan nähnyt".Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Ja mä oon nähnyt vaan naapurin koiran myyrän kanssa :snotty:
Epistä |O
Tuttu oli nähnyt ketun HK:n sininen paketti suussaan. Repesin kun kuulin asiastaAlkuperäinen kirjoittaja pikan:emmekä asu maalla, vaan lähiössä tosin metsän vieressä