Hakutulokset

1. K

kyselen lapsen atooppisesta ihottumasta..

Esikoisella alkoi vähän alle vuosikkaana, vajaan vuoden kesti. Tosin on atoopikko lopun ikää, mutta ei ainakaan ole enää ollut kuivaa ihoa. Alkoi taipeista, kutisevaa kuivaa oli milloin missäkin sitten lopulta, jopa kasvoissa. Poika on nyt 22 vuotias, eli ei ainakaan hänellä ole tuon taaperoiän...
  2. K

Haluaisitko mieluummin elää 50-vuotiaaksi jatkuvasti herkutellen ja kuolla ylipainoon, nauttia elämästä

Mulle elämästä nauttiminen on myös paljon muuta kuin syöminen. Haluan elää vähintäin 90-vuotiaaksi syömällä oikein. Se taas ei tarkoita herkuttelusta pidättäytymistä eikä muutenkaan askeettista ruokavaliota. Laihdutan tllä hetkellä ja ruoanlaitossa käytän oikeaa kermaa, en toki joka päivä...
  3. K

Kilpaillaanko vielä siitä, kenellä oli PISIN vauva?

No, jos laitetaan mitat yhteen, siis ne, jotka on yhtä aikaa kasvaneet mun masussa, niin 101 cm! :laugh: :laugh: :laugh: Pojat oli 50 cm ja 51 cm
  4. K

Vauvan paino puolivuotisneuvolassa: 12kg!

No on kyllä tosi pitkäkin. Mulla noi pojat on olleet koko ajan melko pitkiä, 6kk olivat vain 71,3 cm ja 73,5 cm, painot toki vain reilu 9 kg molemmilla, hoikkia poikia ovat, vaikka ruokahalu on hyvä! Mutta niin ne vaan on lapset, yllätys yllätys, yksilöitä, eihän tuo nyt mikään hirmuisen...
  5. K

Ei tule mitään ton teinin kanssa (:

Aivan, sehän se onkin aina se perimmäinen syy! Täälläkin tällä hetkellä jonkin verran kukkoileva teini, tyttö 13 vee. Ihan on kurissa ja nuhteessa kasvatettu, mutta kun hormonitoiminta alkaa kunnolla jylläämään, niin minkäs teet??? Ja varsinkin tytöillä tuntuu tulevan nuo kunnon uhmat...
  6. K

Tramboliini lapselle

No eihän ne nättejä oo, eikä meille niitä olekaan pihan kaunistukseksi hankittu! Ovat vaarallisia, jos ei ohjeiden mukaan toimi. Lapsia pitää valvoa, ja kun on turvaverkko, nikin eipä tuossa juuri pahoja tapaturmia kyllä voi tulla. Ja sattuuhan noita murtumia muuallakin, itselläkin koulussa...
  7. K

Tekisitkö ls-ilmoituksen?

Kyllä tekisin! Itsellä samanikäinen tyttö, ja pahalta tuntuu, jos ei vanhempaa kiinnosta! :(
  8. K

GoJuttaGo...ja kilot karisee =)

Juu, mutta mulla menee hiilareita sitä tahtia, ettei voi puhua edes hyväkarpista! ;)
  9. K

GoJuttaGo...ja kilot karisee =)

Kokeilkaa vaihtaa ruokavalio oikeaksi. Voita ja kermaa, kylmäpuristettua öljyä näin alkuun. Syödä saa normiruokaa kohtuullisesti, ei tarvitse jättää pois mitään muuta kuin kevyttuotteet. Jopa suklaata saa siis syödä! Muutama aputuote mukaan, kropan pH kuntoon, niin laihtuu kuin itsestään, ja...
  10. K

35-40viikoilla syntyneet. Kauanko olitte sairaalassa?

Me oltiin neljä päivää. Isoveikka oli kaksi päivää keskolassa, infektioriskin ja synnytyssalissa ilmenneiden hengitysvaikeuksien vuoksi. Olisin varmasti lähtenyt jo aiemmin, mutta kun tuo sektiohaava oli hippasen verran kipeä, niin odottelin sen kuntoutumista, :laugh: no joo, edes...

Yhteistyössä