Esikoisella alkoi vähän alle vuosikkaana, vajaan vuoden kesti. Tosin on atoopikko lopun ikää, mutta ei ainakaan ole enää ollut kuivaa ihoa. Alkoi taipeista, kutisevaa kuivaa oli milloin missäkin sitten lopulta, jopa kasvoissa.
Poika on nyt 22 vuotias, eli ei ainakaan hänellä ole tuon taaperoiän jälkeen tullut oireita.
ihan vauvana jo alkoi ja jalat ja kädet pahimmat,allergiaa taustalla ja rasvaamaan joudutaan aika tiuhaan vieläkin ja kortisonia välillä käyttämään,ikää lapsilla 1,5,8 ja 9v.
Vastaan sen verran kuin tiedän. Miehelläni oli lapsena, käytetty mm. sairaalassa tutkimuksissa ja nyt aikuisena iho on ihan normaali. Eli käytännössä iho normalisoitui jo lapsena jossain iässä.
Meillä alkoi reilu vuoden vanhana pojalla, ei ruoka-aineallergiaa, pelkkä atooppinen ihottuma. Nyt lapsi 4v. Käsissä ja jaloissa sitä on, kortisonikuureja vaatii melko säännöllisesti että se pysyy edes suht hyvänä. Itse olen myös atoopikko, ja mulla se vain on pahentunut iän myötä... Mutta mullakaan ei ole muita allergioita, mikä on edes pieni lohtu.