Karppaus on toinen huono vaihtoehto tiputtaa painoa.Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja:Hae vain kunnon possunfilettä ja kermaa ja ala karppaamaan.
Karppaamista on ihan hemmetin monta alalajia, mikä nissä mättää?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Karppaus on toinen huono vaihtoehto tiputtaa painoa.Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja:Hae vain kunnon possunfilettä ja kermaa ja ala karppaamaan.
Kerro enemmän ne alalajit, ihan mielenkiinnosta kyselen =)Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Karppaamista on ihan hemmetin monta alalajia, mikä nissä mättää?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Karppaus on toinen huono vaihtoehto tiputtaa painoa.Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja:Hae vain kunnon possunfilettä ja kermaa ja ala karppaamaan.
Atkins diet, Antti Heikkilän Pellinki-dieetti, ketokarppaus, kasvikarppaus, kwasniewski optimal diet, montignacin dieetti, pätkäpaasto, warrior, zone...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Kerro enemmän ne alalajit, ihan mielenkiinnosta kyselen =)Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Karppaamista on ihan hemmetin monta alalajia, mikä nissä mättää?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Karppaus on toinen huono vaihtoehto tiputtaa painoa.Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja:Hae vain kunnon possunfilettä ja kermaa ja ala karppaamaan.
Enkä ala...karppaaminen on mulle liian hankalaa. Olen karpannut aikoinaan noin 4kk, mutta sitten petti hermo. Karppi kun ei saa oikeastaan mitään ruokaa ns. valmiina vaan kaikki pitää aina valmistaa. Ei siis ole mitään sellaista pikaista jonka voi äkkiä vain heittää naamaan, kuten esim. leipä tai vaikapa tuo rahka, jota Jutan ohjeilla märssytään.Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja:Hae vain kunnon possunfilettä ja kermaa ja ala karppaamaan.
En imetä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En ikinä alkaisi Jutan keskitysleiridieettiin, imetätkö sä ap?
Mikäs toi Antti Heikkilän Pellinki dieetti on, onko sulla laittaa jotain linkkiä siitä mitä saa syödä jne?Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Atkins diet, Antti Heikkilän Pellinki-dieetti, ketokarppaus, kasvikarppaus, kwasniewski optimal diet, montignacin dieetti, pätkäpaasto, warrior, zone...Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Kerro enemmän ne alalajit, ihan mielenkiinnosta kyselen =)Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Karppaamista on ihan hemmetin monta alalajia, mikä nissä mättää?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Karppaus on toinen huono vaihtoehto tiputtaa painoa.Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja:Hae vain kunnon possunfilettä ja kermaa ja ala karppaamaan.
Mäkin ihan mielenkiinnosta kysyn mikä niissä mättää. =) Nämäkin edellämainitut voi pitää sisällään vielä eriäviä kuppikuntia... Itse en ole tutustunut lähemmin kuin Atkinsin, Antti Heikkilän ja Montignacin dieetteihin.
Hyvä, mutta siltikin toi on liian aneeminen dieetti :/Alkuperäinen kirjoittaja chef:En imetä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En ikinä alkaisi Jutan keskitysleiridieettiin, imetätkö sä ap?
Kyllähän tuossa on kaloreita silti ihan reippaasti...siis yli tonnin kuitenkin. Jotta en mä sitä sentään keskitysleiridietiksi kutsuisiAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Hyvä, mutta siltikin toi on liian aneeminen dieetti :/Alkuperäinen kirjoittaja chef:En imetä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En ikinä alkaisi Jutan keskitysleiridieettiin, imetätkö sä ap?
Paljon sulla on tiputettavaa?
En löytänyt mitään tarkkoja ruoka-aineita listattuna, Heikkilän Pellinki-dieetti on ehkä tehty diabeteslasit jo silmillä. HH 30-72g, viljoja ei suosittele mutta ruisleivän joissain määrin antaa anteeksi, 3 ateriaa päivässä luonnonmukasta ruokaa ja rasvoja (luomua mielell. ). Veikkaisin et Heikkilän nettisivuilta löytyis kans ihan hyvin tietoa. Omaan makuun vähän turhan kallis noudattaa (ja metsästää luomua) ja ruokaohjeet oli vähän gourmeeeeee.... Muuten kivat keittokirjat kyllä tehnyAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mikäs toi Antti Heikkilän Pellinki dieetti on, onko sulla laittaa jotain linkkiä siitä mitä saa syödä jne?
Joo, en mä millee luomudieetille ryhdy, liian kallistaAlkuperäinen kirjoittaja Metso:En löytänyt mitään tarkkoja ruoka-aineita listattuna, Heikkilän Pellinki-dieetti on ehkä tehty diabeteslasit jo silmillä. HH 30-72g, viljoja ei suosittele mutta ruisleivän joissain määrin antaa anteeksi, 3 ateriaa päivässä luonnonmukasta ruokaa ja rasvoja (luomua mielell. ). Veikkaisin et Heikkilän nettisivuilta löytyis kans ihan hyvin tietoa. Omaan makuun vähän turhan kallis noudattaa (ja metsästää luomua) ja ruokaohjeet oli vähän gourmeeeeee.... Muuten kivat keittokirjat kyllä tehnyAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mikäs toi Antti Heikkilän Pellinki dieetti on, onko sulla laittaa jotain linkkiä siitä mitä saa syödä jne?
Laita tähän mitä siinä saa päivän aikana syödä.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Kyllähän tuossa on kaloreita silti ihan reippaasti...siis yli tonnin kuitenkin. Jotta en mä sitä sentään keskitysleiridietiksi kutsuisiAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Hyvä, mutta siltikin toi on liian aneeminen dieetti :/Alkuperäinen kirjoittaja chef:En imetä.Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:En ikinä alkaisi Jutan keskitysleiridieettiin, imetätkö sä ap?
Paljon sulla on tiputettavaa?
Pudotettavaa on 22-32 kg, riippuen siitä että milloin peilikuva näyttää kivalta.
Tuo 22 kiloa on sellainen, jonka olen painanut vuosikaudet ennen kun aloin paisumaan kuin pullataikina. Hoikka en ollut silloinkaan, mutta antaisin aika paljon jos nyt saisin sen kropan takaisin, vaikka aikoinaan en siihen tyytyväinen ollutkaan.
jos ny puhutaan jutta G:stä niin sehän nimeen omaan veti tiukkaa ketoosia eli hiilarit alle 20g ja itse olen karpannu jo tammikuulta lähtien ja kyllä niitä nopeitakin juttuja löyty just toi mainitsemasi rahka kuuluu mulla ruokavalioon ja jo -16kg mullaAlkuperäinen kirjoittaja chef:Enkä ala...karppaaminen on mulle liian hankalaa. Olen karpannut aikoinaan noin 4kk, mutta sitten petti hermo. Karppi kun ei saa oikeastaan mitään ruokaa ns. valmiina vaan kaikki pitää aina valmistaa. Ei siis ole mitään sellaista pikaista jonka voi äkkiä vain heittää naamaan, kuten esim. leipä tai vaikapa tuo rahka, jota Jutan ohjeilla märssytään.Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja:Hae vain kunnon possunfilettä ja kermaa ja ala karppaamaan.
Kyllä mä koen silti Jutan dietin mulle itselleni helpommaksi, koska siinä tosiaan pitää vähemmän valmistaa ruokaa.Alkuperäinen kirjoittaja heei:jos ny puhutaan jutta G:stä niin sehän nimeen omaan veti tiukkaa ketoosia eli hiilarit alle 20g ja itse olen karpannu jo tammikuulta lähtien ja kyllä niitä nopeitakin juttuja löyty just toi mainitsemasi rahka kuuluu mulla ruokavalioon ja jo -16kg mullaAlkuperäinen kirjoittaja chef:Enkä ala...karppaaminen on mulle liian hankalaa. Olen karpannut aikoinaan noin 4kk, mutta sitten petti hermo. Karppi kun ei saa oikeastaan mitään ruokaa ns. valmiina vaan kaikki pitää aina valmistaa. Ei siis ole mitään sellaista pikaista jonka voi äkkiä vain heittää naamaan, kuten esim. leipä tai vaikapa tuo rahka, jota Jutan ohjeilla märssytään.Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja:Hae vain kunnon possunfilettä ja kermaa ja ala karppaamaan.
Sopii molemmille, mutta liikunta tulee tuohon mukaan. Jos vaan sohvalla makaat, niin et tuota määrää protskua varmasti tarvitsekaan, mutta sinne sivuille on tulossa kotijumppaoheet joita ne tavallisetkin tallaajat voivat noudattaa.Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Onko toi gojuttago-ruokaohje tehty muuten ankarasti reenaavalle vai ihan normi kadun tallaajallekin? Minua epäilyttää nuo kaikenmaailman rasvattomat... Ja protskua ihan huima määrä. En pystys pitää pitkään tollast ruokavalioo.
Valmisruoka on aina epäterveellistä. Ai että sitä E-koodi viidakkoa. Natriumglutamaattia unohtamatta.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Enkä ala...karppaaminen on mulle liian hankalaa. Olen karpannut aikoinaan noin 4kk, mutta sitten petti hermo. Karppi kun ei saa oikeastaan mitään ruokaa ns. valmiina vaan kaikki pitää aina valmistaa. Ei siis ole mitään sellaista pikaista jonka voi äkkiä vain heittää naamaan, kuten esim. leipä tai vaikapa tuo rahka, jota Jutan ohjeilla märssytään.Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja:Hae vain kunnon possunfilettä ja kermaa ja ala karppaamaan.
Ei ole. Kurkkaa vaikka viiliä...siinä ei ole yhtään E-koodia, tai mitään muutakaan ja se on eines.Alkuperäinen kirjoittaja kermaa pöytään:Valmisruoka on aina epäterveellistä. Ai että sitä E-koodi viidakkoa. Natriumglutamaattia unohtamatta.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Enkä ala...karppaaminen on mulle liian hankalaa. Olen karpannut aikoinaan noin 4kk, mutta sitten petti hermo. Karppi kun ei saa oikeastaan mitään ruokaa ns. valmiina vaan kaikki pitää aina valmistaa. Ei siis ole mitään sellaista pikaista jonka voi äkkiä vain heittää naamaan, kuten esim. leipä tai vaikapa tuo rahka, jota Jutan ohjeilla märssytään.Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja:Hae vain kunnon possunfilettä ja kermaa ja ala karppaamaan.
Niin eiku meinasin vaan, että muistuttaa aika paljon mun paikkariaikojen ruokavaliolta joka kyllä tehos, mutta nälkä oli hirmunen. Osaiskohan joku laskee ton pisteet? Kiinnostas. Makrot jo löysinki karppisivuilta: HH 77, R 18,7 ja P 132,4, kaloreita 1000.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Sopii molemmille, mutta liikunta tulee tuohon mukaan. Jos vaan sohvalla makaat, niin et tuota määrää protskua varmasti tarvitsekaan, mutta sinne sivuille on tulossa kotijumppaoheet joita ne tavallisetkin tallaajat voivat noudattaa.Alkuperäinen kirjoittaja Metso:Onko toi gojuttago-ruokaohje tehty muuten ankarasti reenaavalle vai ihan normi kadun tallaajallekin? Minua epäilyttää nuo kaikenmaailman rasvattomat... Ja protskua ihan huima määrä. En pystys pitää pitkään tollast ruokavalioo.
:$Alkuperäinen kirjoittaja Aria:Karppaus on siksi kivaa kun kokoajan tekee mieli kokata
Mä aloitin eilen nutriletin B)