ap
Sitä se syö mitä muutki ikäisensä: maitoa ja soseita. ja on vielä aika pieniruokainen.Alkuperäinen kirjoittaja bud:Oho!! Meillä 1.5v on 9kg!! Mitä sä sille oikeen syötät?
Sitä se syö mitä muutki ikäisensä: maitoa ja soseita. ja on vielä aika pieniruokainen.Alkuperäinen kirjoittaja bud:Oho!! Meillä 1.5v on 9kg!! Mitä sä sille oikeen syötät?
Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Vauvamakkarat valitettavasti vaikuttaa myös siihen aikuisiän ylipainoon..
Kyllä näin on. Lihava leikki-ikäinen on todennäköisesti lihava aikuisenakin, mutta sama ei päde puolivuotiaaseen.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Niin, siis kaikki se huuhaa rasvasolujen muistista onkin huuhaata?
Just joo =DAlkuperäinen kirjoittaja Rigel:Kyllä näin on. Lihava leikki-ikäinen on todennäköisesti lihava aikuisenakin, mutta sama ei päde puolivuotiaaseen.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Niin, siis kaikki se huuhaa rasvasolujen muistista onkin huuhaata?
Kai tää on provo? Meillä ei ole sitten ollut koskaan vauvaa.. kaksi lasta kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Huh:Olen niin onnellinen, että meidän vauvamme oli vauva, eikä mikään järkäle. Vauvojen tulee olla pikkuisia.
no huhhuh. olen onnellinen myös vauvasi puolesta että ei sattunut olemaan isompi.Alkuperäinen kirjoittaja Huh:Olen niin onnellinen, että meidän vauvamme oli vauva, eikä mikään järkäle. Vauvojen tulee olla pikkuisia.
Samoissa mentiin meillä, ja ihan on 4-vuotiaana ikäistensä kokoinen ja näköinen, mitä nyt pitkä on, ja harteikas ruumiinrakenteeltaan, mutta ei todellakaan mitenkään lihava.Alkuperäinen kirjoittaja svieras:Munkin esikoinen oli 11 kiloa puolen vuoden iässä, vaikka syntymäpainoa oli vain 3,5 kiloa Nyt on jo ala-asteella ja samanlainen luikero kuin kaikki muutkin ikäisensä.