Peesi tähän paitsi, että omaa lastani imetin vain 3vko ja muuten pulloruokinnalla ja silti 6kk noissa ap:n mitoissa. Eli ei sekään aina selitä, toiset on vaan isompia kuin toiset ja siitä se kasvu sitten tasaantuu.Alkuperäinen kirjoittaja Mila:Hohhoijaa!!!!
Meidän täysimetetty poika 5kk neuvolassa 11kg 660g ja neuvolassa vain kehuivat että hyvin kasvaa ja rintamaitovauvat on niin ihania palleroita ja sanoi että kun imeminen vähenee ja liikkuminen lisääntyy niin makkarat lähtee ja niin myös kävi. Poika on kohta kolme ja on nyt 15.5 kg ja aivan sopusuhtainen!!! Hänen pikkusisko oli puolivuotiaana 11 kg. Nyt ikää on kohta vuosi ja painoa on 12.3 ja makkarat on alkanut sulamaan. Hänetkin täysimetin 6kk asti.
Ei kannata huolestua!
HOHHOI.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harteikas, tanakka... eli LÄSKI!
harteikas= Isona miehekäs MIES eikä mikään kukkakeppi Läskin kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harteikas, tanakka... eli LÄSKI!
Syntyessään painoi tuon 4kg, 1kk iässä 5kg ja 6kk iässä 9,5kg . Paino on mennyt aina nollakäyrää ja pituus +2 -käyrällä. Nyt 2v iässä 95cm pitkä poika.Alkuperäinen kirjoittaja Utelias:Minkä kokoisia noi isot puolivuotiaat ovat olleet syntyissänsä? Ajattelin kun meillä kuopus oli 2 kk neuvolassa 4 kg, esikoinen aikanaan samoissa mitoissa. Puolivuotiaana esikoinen oli 7kg. Molemmat syntyessä n 3 kg.
Siis tää beibi on ihan oikeesti vain isokokoinen. Se EI ole läski, sillä ei oo makkaroita käsissä, jaloissa eikä missään. En kehtaa laittaa kuvaa tänne että näkisitte mitä tarkoitan, mut siis todellakaa tässä vauvassa ei oo rasvaa. Mulla yhdellä kaverilla kans tällänen iso vauva ja sillä on paksut läskimakkarat koko jalkosen ja käsien mitalta ja posket pullottaa ja iso kaksoisleuka. Tällä vauvalla ei oo sellasia ollenkaan. Uskokaa tai älkää. Se on vaan ROTEVA. Eikä todellakaa mikään syöttöporsas. Lopuksi aika pieniruokainen.Alkuperäinen kirjoittaja hahhah:harteikas= Isona miehekäs MIES eikä mikään kukkakeppi Läskin kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harteikas, tanakka... eli LÄSKI!
Mun 2v painaa reilun 15kg, ei mahasta ja makkaroista tietoakaan, mtta hartiaa löytyy.
Joo, meillä ollut aina sama. Just neuvolassa sai kehuja miten on sopusuhtainen, vaikka painaakin ikäisekseen paljon Ei siis missään makkaraa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis tää beibi on ihan oikeesti vain isokokoinen. Se EI ole läski, sillä ei oo makkaroita käsissä, jaloissa eikä missään. En kehtaa laittaa kuvaa tänne että näkisitte mitä tarkoitan, mut siis todellakaa tässä vauvassa ei oo rasvaa. Mulla yhdellä kaverilla kans tällänen iso vauva ja sillä on paksut läskimakkarat koko jalkosen ja käsien mitalta ja posket pullottaa ja iso kaksoisleuka. Tällä vauvalla ei oo sellasia ollenkaan. Uskokaa tai älkää. Se on vaan ROTEVA. Eikä todellakaa mikään syöttöporsas. Lopuksi aika pieniruokainen.Alkuperäinen kirjoittaja hahhah:harteikas= Isona miehekäs MIES eikä mikään kukkakeppi Läskin kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harteikas, tanakka... eli LÄSKI!
Mun 2v painaa reilun 15kg, ei mahasta ja makkaroista tietoakaan, mtta hartiaa löytyy.
meillä oli sama . Sen jälkeen ei 3kk tullutkaan muuta,ku pituutta . 4kk oli yli 10kg täysimetyksellä ,kyllä lääkäri ihasteliAlkuperäinen kirjoittaja kk:Tuhti tapaus
Ei ainakaan meillä. Ihan oikeasti pojan ruumiinrakenne on sellainen, että näkee hänestä kasvavan iso mies. Mutta nollakäyrillä mennään painossa nykyisin, siitä saapi läskiä etsiä, eikä löydy.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harteikas, tanakka... eli LÄSKI!
Hei, me joilta löytyy samanlaisia tapauksia kotoa tiedetään mistä sä puhut, antaa noiden idioottien huudella mitä huutelevat. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis tää beibi on ihan oikeesti vain isokokoinen. Se EI ole läski, sillä ei oo makkaroita käsissä, jaloissa eikä missään. En kehtaa laittaa kuvaa tänne että näkisitte mitä tarkoitan, mut siis todellakaa tässä vauvassa ei oo rasvaa. Mulla yhdellä kaverilla kans tällänen iso vauva ja sillä on paksut läskimakkarat koko jalkosen ja käsien mitalta ja posket pullottaa ja iso kaksoisleuka. Tällä vauvalla ei oo sellasia ollenkaan. Uskokaa tai älkää. Se on vaan ROTEVA. Eikä todellakaa mikään syöttöporsas. Lopuksi aika pieniruokainen.Alkuperäinen kirjoittaja hahhah:harteikas= Isona miehekäs MIES eikä mikään kukkakeppi Läskin kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Harteikas, tanakka... eli LÄSKI!
Mun tyttö oli pienempänä tosi, tosi hoikka. Itsestäni tuntui jotenkin hassulta kun vaatteet löytyivät paljon nuoremmille tarkoitetuista vaatekoosta. Eskarin jälkeen alkoi syödä paremmin ja nyt tokan luokan lopussa luokkansa toiseksi pienin, normaalivartaloinen tyttö. Äitiltään varmaan perinyt, en ole kummoisen kokoinen itsekäänAlkuperäinen kirjoittaja wiw:Minua jännittää tytön 2v neuvola, jospa painaisi siellä jo 12 kg. Tuskin.. 1v oli vähän yli 8 kg ja 1v 6kk oli jo 9,5kg!!
Miten pitkä tai lyhyt hän on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jessus sentään kuinka iso.Meidän likka on 1,5v. ja painaa hätinä 10kg
Tasan 80cmAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Miten pitkä tai lyhyt hän on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jessus sentään kuinka iso.Meidän likka on 1,5v. ja painaa hätinä 10kg
voi raukkaa, on kovin miinuskäyrilläAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä on 3v joka painaa 13 kg.
Eli vähän lyhyempi kuin keskiarvo. Paino taitaa olla vähemmän miinuksella?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tasan 80cmAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Miten pitkä tai lyhyt hän on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jessus sentään kuinka iso.Meidän likka on 1,5v. ja painaa hätinä 10kg
Ei neuvolassa moitittuAlkuperäinen kirjoittaja ?:Eli vähän lyhyempi kuin keskiarvo. Paino taitaa olla vähemmän miinuksella?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tasan 80cmAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Miten pitkä tai lyhyt hän on?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jessus sentään kuinka iso.Meidän likka on 1,5v. ja painaa hätinä 10kg
Pitkä poika teillä!Alkuperäinen kirjoittaja ap:Sisaruksensa ovat olleet samanlaisia jössiköitä ja ihan terveitä lapsia. Tämäkään tapaus ei oo mikään läski vaan sellanen tosi roteva poikalapsi. Pituuttaki oli 77cm.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oisin kyllä huolissani, onko tommonen ihan normaalia...