Hakutulokset

1. K

Leipojat, mulla on pieni propleema.

Laita vähän perunajauhoja, jos löytyy! :)
  2. K

pituuskäyrä/painokäyrä?

Okei, nuo odotuspituudet harvemmin toteutuvat. Esikoiseni pitäisi olla 183,5 cm, jos siihen lisätään +8 cm, mittaa olisi 191,5 cm, ok, pitkä olis, mutta kun on 196 cm jo! ;) Epänormaaliko tuo nyt sitten on??? =) Toisaalta, kaksospoikieni tämänhetkinen odotuspituus olisi isommalla 195...
  3. K

Hei Turun äiteet! Mitäs jos taas tavattais? ( ti 29.6 )

Juu, hirmuisesti en ole kirjoitellut, noh, kun ensin yrittää vähän päästä juonesta kiinni, ja huh, kun täällä kirjoitetaan niin paljon, ettei sitten lukemisen jälkeen ehdi....kotiäitinä olo kun on...no joo, kaksospoikien kanssa kotosalla, niin ei liikoja aikoja ole, mukamas! ;) Eikä mua ikä...
  4. K

:laugh: :laugh: :laugh: Juu, älä pyörry! :laugh: :laugh: :laugh: Mulla vaan on esikoinen jo sen ikäinen, mitä täälläkin jo pyörii väkeä, Turun seudun väen ikäjakaumasta ei muuten ole hajuakaan! Sikäli mikäli hajuaisti enää tässä iässä toimiikaan..... :snotty:
  5. K

Mieli tekisi, vaan kun olen niin vähän kirjoitellut, niin enpä tiedä! Lukenut kyllä, joka päivä! :) Olen tavannut toisen palstan kautta jonkin verran ihmisiä, ja ihania kaiken lisäksi, niinpä polte on suuri, koska olen aivan varma, että ihania ihmisiä on täälläkin! Toki luulen, että olen jo...
  6. K

Katkaisisitko välit isääsi...

Kyllä katkaisisin! En ikinä enää voisi katsoa silmiin, en luottaa, ällöttää ajatuskin! Jäisi siis kokonaan pois minun ja lasteni elämästä! :(
  7. K

Nätisti kysyn, onko vastikeruokitut vauvat pulskempia kuin rintaruokitut?

Aloitetaanpa kaksosista, pojat syntyessään 3,3 kg ja 3,5 kg, rv 38+2 syntyivät. Osittaisimetin pari kuukautta, mutta enimmät ravintonsa saivat pullosta. Hyviä ovat olleet aina syömään, maitoakin meni hurjat määrät. Kolmikuisina painoivat 6760 g ja 6635 g, nelikuisina jo 7825 g ja 7580 g...
  8. K

G: Olisitko ennemmin kasvissyöjä vai absolutisti?

Absolutisti! Tänä vuonna en ole vielä alkoholia edes maistanut... B)
  9. K

duact vai heinix?

Saa vain jälleenmyyjiltä, ei kaupoista, mutta googlaa aloiiniton aloe, löytyy ensin nokkosta sisältävä, mutta jos avaat linkin, löytyy myös hunajajuoma.
  10. K

Jos laskette yhteen ikänne, miehenne iän

117, mukana jo pesästä lentänyt esikoiseni, yhteensä 6 henkeä! :)
  11. K

duact vai heinix?

Vinkkinä, aloe hunajajuoma auttaa monilla allergiaoireisiin. Tiedän muutaman, jolla ollut tosi pahat reaktiot, ja nykyään ei mitään. Itsellä ei oloe henkilökohtaista kokemusta, sillä en ole tähän ikääne mennessä onnekseni vielä millekään ollut allerginen. :)
  12. K

Kenelle näistä neljästä uskoutuisit?

Ritvalle! :)
  13. K

Olenko muka liian laiha jos pudotan tästä 10kg:o

Jos itse haluat, ja tunnet kroppasi, niin siitä vaan! Mulla oli aloituspaino 73 kg, tarkoitus olis päästä johonkin 55-58 kg. Pituutta mulla 168 cm.
  14. K

Teille jotka sanotte että kyllä läskit laihtuu ruokavaliolla ja liikunnalla

En jaksanut lukea kuin eka sivun viesteistä sanan sieltä toisen täältä.... Voihan siellä joku olla oikeassakin, ja voi olla, ettei. Sulla on todennäköisesti kroppa hapan, ja se estää laihtumisen. Itella oli vähän sama juttu vajaa 3 vuotta sitten. Söin tasan varmaan terveellisesti pv:n...
  15. K

Tänään ekaa kertaa lämmintä 23 astetta ja heti tuolla kaupungilla juoksennellaan puolialasti, lapsetkin!

No, eiköhän pitäisi viime hullunmyllyn jälkeen olla kaikille selvä, että INFLUENSSAN aiheuttaa virus, ei kylmyys! ;)
  16. K

Tänään ekaa kertaa lämmintä 23 astetta ja heti tuolla kaupungilla juoksennellaan puolialasti, lapsetkin!

Onneksi täällä etelässä maa on lämmin ja tuuli vaivoin vilvoittaa...on siis lämmin! Varjossa 28, huh hellettä, sanon minä! istuin nurtsilla eilen, maa on LÄMMIN, totta vieköön! Pojat 3 vee vetelivät shortseissa ja t-paidoissa, ja silti posket punaisina kuumuudesta. Toki jossain saattaa olla...
  17. K

Minkäs ikäsiä teidän miehet on?

Mies täytti alkuvuonna 44 v, minä kohta 43 v :heart:
  18. K

Sterilisaatio kaduttaa

Jaa, mulle tehtiin purku ihan kunnon leikkauksella. Ei muusta mahdollisuudesta edes kerrottu. Mulla oli ollut klipsit siinä vaiheessa pari vuotta. Juu, niin ne asiat m uuttuu, ensin olin varma ja sitten taas en... Tehtiin liki saman mittainen viilto kuin sektiossa, samaan kohtaankin. Kipeä...
  19. K

Kaverini taitaa olla kateellinen minulle, mutta haluaa todistella, että hänellä asiat paremmin

Mulla on myös kaveri, joka ilmeisestikin on kateellinen. En tiedä, mutta suhtautuminen minuun muuttui , kun löysin nykyisen mieheni. Isommin en ala kertomaan, mutta muutakaan en kek,si. Ja olin hänen omien sanojensa mukaan hänen ystävänsä... Kyllähän noita on, kateellisia ihmisiä. Harmi vaan...
  20. K

JOS JÄTTÄÄ POSTIPAKETIN LUNASTAMATTA

Eiköhän ap kirjoittanut, että tuli yllättävä rahanmeno. Tilatessa varmasti olikin vielä varaa, mutta kun ei tulevaisuuteen näe.... :$

Yhteistyössä