duact vai heinix?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mulla tosi kova allergia päällä.. Kumpi olis parempi vaihto ehto? Heinixiä oon syönyt joka päivä jo uli kuukauden, mut jos nyt vaihtais duactiin... Auttaako nopeesti? Samaan aikaan niitä ei varmaan voi ottaa?

.
Duact on siitä huono, että sitä ei saa jatkuvasti syödä, vaan siinä pitää välillä pitää taukoa. Tai ainakin niin mulle lekuri sanoi. Joten jos heinixistä on apua, niin syö sitä :)
Minulla heinix tekee aivan ylitsepääsemättömän väsymyksen, voisin nukkua aina :) Duact taas ei muuten sovi :/ olen sille allerginen...

--
Siinähän se tulikin, eli Duactia otetaan 10pvän kuureissa, kerran kuukaudessa. Jos kuvittelee napsivansa Duactia jatkuvasti, ei sillä ole enää mitään tehoa ja homma menee rahanhaaskaukseksi. Duactiin tarvit reseptin ja aika kallista lääkettähän se on, joten ehkä Heinixiä käyttäisin mielummin, mikäli sillä saan vastetta.

spesialisti
itse kolmetoistaa vuotta allergialääkkeitä syöneenä ja siedätyshoidon läpikäyneenä voin kertoa seuraavaa: Duact on allergialääkkeiden kuningas, siis todella tehokas. Mutta koska mikään ei ole täydellistä, on tässäkin haittapuolensa; useimmille duact vaikuttaa piristävästi, eli ennen nukkumaan menoa ei kannata tosiaankaan ottaa. Minä kuitenkin kuulun siihen toiseen pienempään ryhmään, joka käytännössä katsoen nukahtaa duactin otettuaan, se on ihan helvetillistä kun kolmisen tuntia on ihan horroksessa. Vaikuttaa oikeasti paljon tehokkaammin kuin mikään testaamani unilääke, mutta tämä siis selkeästi harvinaisempaa. Heinixistä ei sivuoireita, mutta eipä se mua juuri auta allergiassa. Kokeile ihmeessä Duactia, ja katso miten reagoit..

ap
Heinix ei siis nyt auta kun tuo koivu alkoi kukkimaan...:( Tosi pahat oireet eilen ja tänään ollut.. Mietinkin jos tuota duactia söisin muutaman päivän, että toi koivu kerkeisi kukkimisensa kukkia.

?
Alkuperäinen kirjoittaja spesialisti:
itse kolmetoistaa vuotta allergialääkkeitä syöneenä ja siedätyshoidon läpikäyneenä voin kertoa seuraavaa: Duact on allergialääkkeiden kuningas, siis todella tehokas. Mutta koska mikään ei ole täydellistä, on tässäkin haittapuolensa; useimmille duact vaikuttaa piristävästi, eli ennen nukkumaan menoa ei kannata tosiaankaan ottaa. Minä kuitenkin kuulun siihen toiseen pienempään ryhmään, joka käytännössä katsoen nukahtaa duactin otettuaan, se on ihan helvetillistä kun kolmisen tuntia on ihan horroksessa. Vaikuttaa oikeasti paljon tehokkaammin kuin mikään testaamani unilääke, mutta tämä siis selkeästi harvinaisempaa. Heinixistä ei sivuoireita, mutta eipä se mua juuri auta allergiassa. Kokeile ihmeessä Duactia, ja katso miten reagoit..
Voiskohan tuo piristävyys sivuvaikutus olla syy, kun minulla Duact nostaa pulssin huimiin lukemiin??

harmaana
Se pitää sit muistaa et kun jos syöt sitä duactia niin alkoholia ei kannata nauttia yhtään. Kerran sen virheen oon ite tehny ja tuntu et kuolee. Sydän löi n 150 krt/min, pyörrytti, oksetti..

Vinkkinä, aloe hunajajuoma auttaa monilla allergiaoireisiin. Tiedän muutaman, jolla ollut tosi pahat reaktiot, ja nykyään ei mitään. Itsellä ei oloe henkilökohtaista kokemusta, sillä en ole tähän ikääne mennessä onnekseni vielä millekään ollut allerginen. :)

?
Alkuperäinen kirjoittaja Kurjenkello:
Vinkkinä, aloe hunajajuoma auttaa monilla allergiaoireisiin. Tiedän muutaman, jolla ollut tosi pahat reaktiot, ja nykyään ei mitään. Itsellä ei oloe henkilökohtaista kokemusta, sillä en ole tähän ikääne mennessä onnekseni vielä millekään ollut allerginen. :)
Mistä tuota voi ostaa?

mulla on semmonen allergialääke ku aerius, joku aika uus, ei väsytä ollenkaan ja toimii mulla ja vaikutus alkaa HETI! suosittelen! taitanee olla reseptilääke, mutta kannattaa tuota pyytää, paljon toimivampi ku yksikään käsikauppalääke!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:
mulla on semmonen allergialääke ku aerius, joku aika uus, ei väsytä ollenkaan ja toimii mulla ja vaikutus alkaa HETI! suosittelen! taitanee olla reseptilääke, mutta kannattaa tuota pyytää, paljon toimivampi ku yksikään käsikauppalääke!
Uus se ei kyllä ole.:D

v
Kyllä tuo on jo vanha lääke!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uus se ei kyllä ole.:D
Aijaa, lääkäri vaan tuumas niin :D no olkoon uus tai vanha, niin se toimii kyllä!

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Kurjenkello:
Mistä tuota voi ostaa?
Saa vain jälleenmyyjiltä, ei kaupoista, mutta googlaa aloiiniton aloe, löytyy ensin nokkosta sisältävä, mutta jos avaat linkin, löytyy myös hunajajuoma.

Kävin tänään hakemassa Aeriusta minäkin. Nyt käytössä on ollut Cetirizin ja Nasonex sekä kuureina Duact tai Clarinase. Jälkimmäisiä ei saa käyttää 10 päivää pitempään ja vaikuttavat tosiaan aika voimakkaasti, mulle tulee sydämentykytystä, unettomuutta ja huimausta. Tuo Cetirizin taas väsyttää. Toivottavasti Aerius on siinä parempi.

Itse sanoisin, että Duact-kuuri voisi auttaa, jos Heinixistä ei ole enää apua.

testaa
kukaan ei voi luvata sulle mikä toimii. oletko kokeillut loratadiinia? Löytyy valmiste ihan sillä nimellä, edullinen ja oli juuri se mikä mulla toimi. Kannattaa keskustella apteekissa henkilökunnan kanssa, he osaavat kertoa mikä missäkin on ja mitkä valmisteet ovat saman tyyppisiä vaikutukseltaan.
Duoactia olen ottanut myös allergialääkkeen kanssa, ennenkuin löysin tämän oikean. Olin sisätiloissa aina kevätajan koska oireet olivat hyvin vaikeat.

amelie
itselläni pahin allergia varmaan 20 vuoteen. yritin ensin pärjätä ilman lääkkeitä mutta menin niin huonoon kuntoon että pakko oli aloittaa. ensin kokeilin jotain ratiopharmin tuotetta, sitten telfastia ja lisänä astmalääkitys ja nenäsuihke, nenäkannullakin yritin oloa parantaa, tuloksetta. tänään sitten lääkäri määräsi duactia ja vaikka en ole koskaan uskonut et kyseisestä lääkkeestä ois mitään apua, päätin epätoivoissani kokeilla. jo noin tunnin päästä olo alkoi kohentua ja kun kolmisen tuntia meni pystyin jo hengittämään nenän kautta ekaa kertaa päiviin. minua ehkä enemmänkin piristi kuin väsytti mutta mitään muita sivuoireita en oo ainakaan vielä huomannu.

Yhteistyössä