Katkaisisitko välit isääsi...

• Viestiketjun aloittaja maria
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kysyvä ei eksy:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
En ainakaan lapsiani antas hoitoon
Just näin. Miten sait tietää asiasta?
Mun äitini kertoi siitä jo kymmenen vuotta sitten... Mä en ole halunnut ajatella koko asiaa kuin vasta nyt se on koko ajan mielessä kun on oma tytär. Tarkkailen koko ajan, miten isäni käyttäytyy hänen seurassaan ja oikein inhottaa katsoa kun tyttäreni on vaarin sylissä :(
Äitini sanoo, että se oli sellainen "hairahdus" eikä siten ole mikään oikea pedofiili, joka kyttäisi koko ajan uutta uhria tms. Ei hän ole mullekaan tehnyt koskaan mitään, tosin pari outoa juttua muistan.

tolloaivo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyvä ei eksy:
Alkuperäinen kirjoittaja H:
En ainakaan lapsiani antas hoitoon
Just näin. Miten sait tietää asiasta?
Mun äitini kertoi siitä jo kymmenen vuotta sitten... Mä en ole halunnut ajatella koko asiaa kuin vasta nyt se on koko ajan mielessä kun on oma tytär. Tarkkailen koko ajan, miten isäni käyttäytyy hänen seurassaan ja oikein inhottaa katsoa kun tyttäreni on vaarin sylissä :(
Äitini sanoo, että se oli sellainen "hairahdus" eikä siten ole mikään oikea pedofiili, joka kyttäisi koko ajan uutta uhria tms. Ei hän ole mullekaan tehnyt koskaan mitään, tosin pari outoa juttua muistan.
Ettei ole oikea pedofiili vaikka seks. hyväksikäyttöön on syyllistynyt? On sun äidilläkin ihme mielipiteitä..
Mitä itse muistat lapsuudestasi, niitä outoja juttuja?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja tolloaivo:
Ettei ole oikea pedofiili vaikka seks. hyväksikäyttöön on syyllistynyt? On sun äidilläkin ihme mielipiteitä..
En mäkään allekirjoita äitini logiikkaa...

Isäni kehui mm. teini-iässä mun rintojen kasvamista ja pyysi kanssaan saunaan, jotta voi tarkastaa onko pimpin karvat jo kasvaneet... yäks.
Myös taputteli pepulle siten, että sormet olivat ihan haarovälissä.

Lasta en ainakaan koskaan mummolaan jättäisi enkä siellä käydessäkään silmistäni päästäisi, ja muutenkin nähtäis niin harvoin kuin mahdollista esim. synttäreillä... en todellakaan ottais riskiä että mun lapsi olisi joku seuraava "hairahdus". En kyllä pysty kuvittelemaan että asia olis mulle ollut kymmenen vuotta "ok", luultavast olisin katkaissut kaikki välit samantien kun oisin saanut tietää.

Ai se ei olekaan oikea pedofiili joka käyttää lapsia hyväkseen esim. kerran kymmenessä-viidessätoista vuodessa... että jos siinä välillä hillitsee himonsa niin saakoon anteeksi ne harvat kerrat?? :$ Ei ihan kaikki inkkarit kanootissa äidilläkään.

Isäni kehui mm. teini-iässä mun rintojen kasvamista ja pyysi kanssaan saunaan, jotta voi tarkastaa onko pimpin karvat jo kasvaneet... yäks.
:x :(

df

Hyi! Ootko selvinny siitä?

mie vaan
kyllä tuo isäsi käytös sinua kohtaan on ollut epäasiallista. En ikinä jättäisi lastani sinne kylään!!! Kehottaisin isääni hakeutumaan hoitoon! En varmaan kyllä pystyis olemaan missään tekemisissä...

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kurjenkello:
Kyllä katkaisisin! En ikinä enää voisi katsoa silmiin, en luottaa, ällöttää ajatuskin! Jäisi siis kokonaan pois minun ja lasteni elämästä! :(
Näin minustakin on alkanut tuntua nyt kun on oma lapsi. Tähän asti sitä on vain pystynyt sulkemaan asiat pois mielestään... Isä on kuitenkin muuten "normaali" ja on auttanut aina muutoissa, kotiemme remonteissa... Sitten on tämä toinen puoli... totta kai nuo hänen mulle sanomansa / tekemänsä asiat on jääneet kaivelemaan mutten ole halunnut takertua niihin. Jotenkin olen sen menneisyydenkin serkku-tapauksen onnistunut vain sulkemaan pois, en osaa paremmin selittää.

Äiti on ihan riippuvainen isästäni, ja vähän erikoinen muutenkin. Mulle sopisi parhaiten että ei oltaisi minkäänlaisissa väleissä, koska hän on todellakin erikoinen ihminen. Onneksi he asuvat yli 400km päässä joten ei ihan ehtimiseen nähdä. Kesällä pitäisi taas mennä käymään, oksettaa jo valmiiksi.

meiju
Anteeksi kärkäs mielipiteen mut mun mielestä sais lahdata kaikki ketkä lapsiin sekaantuu!!! Mä en vois edes antaa lapseni istua tuollaisen miehen sylissä koska oksettaa koko ajatus! Tuollaista ei voi koskaan luokitella hairahdukseksi! Pedofiili mikä pedofiili!

Yhteistyössä