maria
... jos saisit tietää hänen käyttäneen serkkuasi hyväksi useampi vuosikymmen sitten, serkun ollessa alle teini-ikäinen?
Just näin. Miten sait tietää asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja H:En ainakaan lapsiani antas hoitoon
Häh?Alkuperäinen kirjoittaja mistä näitä tulee?:En tietenkään. Ei tuossa ole mitään.
Mun äitini kertoi siitä jo kymmenen vuotta sitten... Mä en ole halunnut ajatella koko asiaa kuin vasta nyt se on koko ajan mielessä kun on oma tytär. Tarkkailen koko ajan, miten isäni käyttäytyy hänen seurassaan ja oikein inhottaa katsoa kun tyttäreni on vaarin sylissäAlkuperäinen kirjoittaja kysyvä ei eksy:Just näin. Miten sait tietää asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja H:En ainakaan lapsiani antas hoitoon
Ettei ole oikea pedofiili vaikka seks. hyväksikäyttöön on syyllistynyt? On sun äidilläkin ihme mielipiteitä..Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun äitini kertoi siitä jo kymmenen vuotta sitten... Mä en ole halunnut ajatella koko asiaa kuin vasta nyt se on koko ajan mielessä kun on oma tytär. Tarkkailen koko ajan, miten isäni käyttäytyy hänen seurassaan ja oikein inhottaa katsoa kun tyttäreni on vaarin sylissäAlkuperäinen kirjoittaja kysyvä ei eksy:Just näin. Miten sait tietää asiasta?Alkuperäinen kirjoittaja H:En ainakaan lapsiani antas hoitoon
Äitini sanoo, että se oli sellainen "hairahdus" eikä siten ole mikään oikea pedofiili, joka kyttäisi koko ajan uutta uhria tms. Ei hän ole mullekaan tehnyt koskaan mitään, tosin pari outoa juttua muistan.
En mäkään allekirjoita äitini logiikkaa...Alkuperäinen kirjoittaja tolloaivo:Ettei ole oikea pedofiili vaikka seks. hyväksikäyttöön on syyllistynyt? On sun äidilläkin ihme mielipiteitä..
Mitä itse muistat lapsuudestasi, niitä outoja juttuja?
:xAlkuperäinen kirjoittaja ap:En mäkään allekirjoita äitini logiikkaa...Alkuperäinen kirjoittaja tolloaivo:Ettei ole oikea pedofiili vaikka seks. hyväksikäyttöön on syyllistynyt? On sun äidilläkin ihme mielipiteitä..
Isäni kehui mm. teini-iässä mun rintojen kasvamista ja pyysi kanssaan saunaan, jotta voi tarkastaa onko pimpin karvat jo kasvaneet... yäks.
Myös taputteli pepulle siten, että sormet olivat ihan haarovälissä.
Hyi! Ootko selvinny siitä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:En mäkään allekirjoita äitini logiikkaa...Alkuperäinen kirjoittaja tolloaivo:Ettei ole oikea pedofiili vaikka seks. hyväksikäyttöön on syyllistynyt? On sun äidilläkin ihme mielipiteitä..
Isäni kehui mm. teini-iässä mun rintojen kasvamista ja pyysi kanssaan saunaan, jotta voi tarkastaa onko pimpin karvat jo kasvaneet... yäks.
Myös taputteli pepulle siten, että sormet olivat ihan haarovälissä.
Näin minustakin on alkanut tuntua nyt kun on oma lapsi. Tähän asti sitä on vain pystynyt sulkemaan asiat pois mielestään... Isä on kuitenkin muuten "normaali" ja on auttanut aina muutoissa, kotiemme remonteissa... Sitten on tämä toinen puoli... totta kai nuo hänen mulle sanomansa / tekemänsä asiat on jääneet kaivelemaan mutten ole halunnut takertua niihin. Jotenkin olen sen menneisyydenkin serkku-tapauksen onnistunut vain sulkemaan pois, en osaa paremmin selittää.Alkuperäinen kirjoittaja Kurjenkello:Kyllä katkaisisin! En ikinä enää voisi katsoa silmiin, en luottaa, ällöttää ajatuskin! Jäisi siis kokonaan pois minun ja lasteni elämästä!