Loistavaa!! ja siis kaikella rakkaudella lapsia kohtaan - ilman lapsia niin syömisestäkin sekä juttelemisesta voisi nauttia.. ja tarkoitan ainakin että tiedän omien lapsieni kanssa siis nuorempien niin se olis kaikkea muuta kuin nautinnollistaAlkuperäinen kirjoittaja olkinalle::wave: :wave: :wave: Mä olen kyllä aina valmis syömään!! Riippuu tietty nyt että jos jotain ihmeellistä tapahtuu mutta näillä näkymin mulle sopii loistavasti! Onko tarkoituksena järjestää lapsettomat vai lapselliset treffit?
Juu, ehkä niin parempi. Mä pökkäsen yv:tä kohta tulemaan!Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Loistavaa!! ja siis kaikella rakkaudella lapsia kohtaan - ilman lapsia niin syömisestäkin sekä juttelemisesta voisi nauttia.. ja tarkoitan ainakin että tiedän omien lapsieni kanssa siis nuorempien niin se olis kaikkea muuta kuin nautinnollistaAlkuperäinen kirjoittaja olkinalle::wave: :wave: :wave: Mä olen kyllä aina valmis syömään!! Riippuu tietty nyt että jos jotain ihmeellistä tapahtuu mutta näillä näkymin mulle sopii loistavasti! Onko tarkoituksena järjestää lapsettomat vai lapselliset treffit?
Pökkäsin takas B)Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Juu, ehkä niin parempi. Mä pökkäsen yv:tä kohta tulemaan!
Ja mäkin pökkäsinAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Pökkäsin takas B)Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Juu, ehkä niin parempi. Mä pökkäsen yv:tä kohta tulemaan!
Nii-i, ain välil täytyy vähän pökkiäAlkuperäinen kirjoittaja :/:Tässä ketjussa on alettu pökkiä :/
Joo, mä NIIN tiedän mitä tarkoitat :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mä ainakin yritän tulla ilman lapsia, mä siis rakastan niitä mutta...
*pyörtyy*Alkuperäinen kirjoittaja Kurjenkello:Mieli tekisi, vaan kun olen niin vähän kirjoitellut, niin enpä tiedä! Lukenut kyllä, joka päivä!
Olen tavannut toisen palstan kautta jonkin verran ihmisiä, ja ihania kaiken lisäksi, niinpä polte on suuri, koska olen aivan varma, että ihania ihmisiä on täälläkin! Toki luulen, että olen jo teidän rinnallanne melko vanhakin, kun ikä alkaa nelosella, vaan mua tuo ei ole haitannut. Toisaalta, nyt vasta tässä ketjussa enemmän on selvinnyt kuka on täältä päin, en ole ehtinyt "tutustua" seudun naisiin, mutta tuo asia on korjattavissa.
BootyPeppi nyt eiliseltä jäi paremmin mieleen, kun rypytysjuttuja kävin katsomassa, hyviä vinkkejä keräsin itsekin. Ja onhan tuossa monta muutakin tuttua nimeä jo, minä vain itse niin kovin tuntematon, toisaalta, hyvä niin, toisaalta, hmm, miten sitä pääsee joukkoon sisään, jos ei tunge!
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:*pyörtyy*Alkuperäinen kirjoittaja Kurjenkello:Mieli tekisi, vaan kun olen niin vähän kirjoitellut, niin enpä tiedä! Lukenut kyllä, joka päivä!
Olen tavannut toisen palstan kautta jonkin verran ihmisiä, ja ihania kaiken lisäksi, niinpä polte on suuri, koska olen aivan varma, että ihania ihmisiä on täälläkin! Toki luulen, että olen jo teidän rinnallanne melko vanhakin, kun ikä alkaa nelosella, vaan mua tuo ei ole haitannut. Toisaalta, nyt vasta tässä ketjussa enemmän on selvinnyt kuka on täältä päin, en ole ehtinyt "tutustua" seudun naisiin, mutta tuo asia on korjattavissa.
BootyPeppi nyt eiliseltä jäi paremmin mieleen, kun rypytysjuttuja kävin katsomassa, hyviä vinkkejä keräsin itsekin. Ja onhan tuossa monta muutakin tuttua nimeä jo, minä vain itse niin kovin tuntematon, toisaalta, hyvä niin, toisaalta, hmm, miten sitä pääsee joukkoon sisään, jos ei tunge!
Ei kait, mäkin olen vanhemmasta päästä, just täytin 35-v. JA GRACE VASTA VANHA ON!!!! :saint: :heart:
Ei tässä nyt ainakaan allekirjoittanut ole mikään enää kakskymppinen nelosella alkava numero kilahtaa n.neljän vuoden päästä mittariin ja se aika menee äkkiä :|Alkuperäinen kirjoittaja Kurjenkello:Mieli tekisi, vaan kun olen niin vähän kirjoitellut, niin enpä tiedä! Lukenut kyllä, joka päivä!
Alkuperäinen kirjoittaja Kurjenkello:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:*pyörtyy*Alkuperäinen kirjoittaja Kurjenkello:Mieli tekisi, vaan kun olen niin vähän kirjoitellut, niin enpä tiedä! Lukenut kyllä, joka päivä!
Ei kait, mäkin olen vanhemmasta päästä, just täytin 35-v. JA GRACE VASTA VANHA ON!!!! :saint: :heart:
Juu, älä pyörry!
Mulla vaan on esikoinen jo sen ikäinen, mitä täälläkin jo pyörii väkeä, Turun seudun väen ikäjakaumasta ei muuten ole hajuakaan! Sikäli mikäli hajuaisti enää tässä iässä toimiikaan..... :snotty:
Joku arkipäivistä juhannuksen jälkeen en tiedä viel mikä päivä ei olla sovittu.Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:milloin se on, mä en ole taas varma, pääsenkö :/ :/
mä tuun lukemaan sitten, jos kerrankin pääsen, mulla vaan tämä kuukaus ihan hullu =)Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Joku arkipäivistä juhannuksen jälkeen en tiedä viel mikä päivä ei olla sovittu.Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:milloin se on, mä en ole taas varma, pääsenkö :/ :/
Mikä vanhempi puolisko?! |O Mä KIELTÄYDYN kuulumasta mihinkään vanhempaan puoliskoon, ja mä olen kohta 32v. Minä EN OLE vanha.Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:Ja itsekin kuulun siihen vähän vanhempaan puoliskoon palstalaisia, loppusyksystä täytän nimittäin 33v.
No mä toivon, ettei tosiaan PP:n kanssa ihan kaksin sinne mennä...voisin käydä vaikka nostelemassa sitä ketjua vähän tiheemmin näkösälleAlkuperäinen kirjoittaja very important baby:Voisin osallistua, mutta arkipäivisin olen lapsivapaa klo 16 jälkeen =) Eli jos iltapuolella on tapaaminen, niin tulen mielelläni mukaan. Oliko sinne muumitapaamiseen vielä muita tulossa?
Mä olen tulossa muumitapaamiseen. =) Tossa olikin jo aikaisemmin puhetta, että jos hiukan aikaisemmin nähdään, niin mennään syömään vasta neljän maissa/jälkeen, niin töissä käyvät tms myöhemmin vapautuvat pääsevät matkaan.Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Voisin osallistua, mutta arkipäivisin olen lapsivapaa klo 16 jälkeen =) Eli jos iltapuolella on tapaaminen, niin tulen mielelläni mukaan. Oliko sinne muumitapaamiseen vielä muita tulossa?