Hei Turun äiteet! Mitäs jos taas tavattais? ( ti 29.6 )

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Mukana :wave: . Tosin vasta jussin jälkeen pääsen minä joukkoonne iloiseen. Jos se ei muille sovi, niin tulen sitten seuraavaan tapaamiseen :)
sä alat kohta järjestellä sitä meitin visiittiä :D
Jepulis :). Paitsi että en ehkä viitteis sitte kuitenkaan järjestää silleen kaikille avointa kyläilyä. Meillä kun on sen verran vähän neliöitä :D. Mutta kyllä mä helposti voisin pyytää koko pöytäseurueemme Skanssi-treffeiltä. Ainakin jos on lämmin ilma ja voidaan istua myös ulkosalla :)
kun sopii niin laita yvetä meille Skanssilaisille :D mua kiinnostaa kovasti tulla sinnepäin taas muistelemaan omaa lapsuutta :D

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Mukana :wave: . Tosin vasta jussin jälkeen pääsen minä joukkoonne iloiseen. Jos se ei muille sovi, niin tulen sitten seuraavaan tapaamiseen :)
Jepulis :). Paitsi että en ehkä viitteis sitte kuitenkaan järjestää silleen kaikille avointa kyläilyä. Meillä kun on sen verran vähän neliöitä :D. Mutta kyllä mä helposti voisin pyytää koko pöytäseurueemme Skanssi-treffeiltä. Ainakin jos on lämmin ilma ja voidaan istua myös ulkosalla :)
Sit chef ja minä ollaan ulkona porukasta. :(
No en mä nyt silleen tarkoittanut :D. Tarkoitin vaan että en kuitenkaan taida tehdä aloitusta tyyliin: "hei Turun seudun mammat, tuutteko meille? " :D :D

Sit chef ja minä ollaan ulkona porukasta. :(
No en mä nyt silleen tarkoittanut :D. Tarkoitin vaan että en kuitenkaan taida tehdä aloitusta tyyliin: "hei Turun seudun mammat, tuutteko meille? " :D :D
Okei no hyvä. :D :hug: Meidän kuitenkin piti tulla Skanssiin.. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Okei no hyvä. :D :hug: Meidän kuitenkin piti tulla Skanssiin.. :heart:
Ja mä OLIN Skanssissa sinä päivänä, mutta oltiin jo kotona siinä vaiheessa kun palstalaiset treffasi.
Näinollen kutsun itseni Turkilmaksen luo B)
:LOL:

Vaikka Turkilmas yrittää olla kutsumatta koko Turun seudun palstamammoja kotiinsa, hän saattaa yllättyä väenpaljoudesta, kun se hetki koittaa kun niiden muutaman palstamamman pitäisi ilmaantua :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Vaikka Turkilmas yrittää olla kutsumatta koko Turun seudun palstamammoja kotiinsa, hän saattaa yllättyä väenpaljoudesta, kun se hetki koittaa kun niiden muutaman palstamamman pitäisi ilmaantua :saint:
Kyllä :saint:, sä oot nyt asian ytimessä :xmas:

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Kyllä :saint:, sä oot nyt asian ytimessä :xmas:
Kaikki on vielä niin kivoja :D. Onneks on iso tontti, ollaan sitte vaan ulkona :saint: . Siks toisekseen meen on Kowalski pitänyt tavata jo pienen ikuisuuden, joten sä olisit messissä vaikka et olis ikuna Skanssissa käynyt :heart:

Turkilmas
Jos me nyt ensin kuitenkin järjesteltäis vaan sitä yhteistapaamista Turussa jossain ravintelissa. =) Ja Turkilmas saa sitten kutsua kotiinsa kenet haluaa ihan yv:llä. =)
Jepulis :).

Mulle tosiaan sopii milloin tahansa juhannuksen jälkeen, mutta Grace taisi ehdottaa jo heinäkuuta. Passaa sekin mainiosti.

Jos me nyt ensin kuitenkin järjesteltäis vaan sitä yhteistapaamista Turussa jossain ravintelissa. =) Ja Turkilmas saa sitten kutsua kotiinsa kenet haluaa ihan yv:llä. =)
Jepulis :).

Mulle tosiaan sopii milloin tahansa juhannuksen jälkeen, mutta Grace taisi ehdottaa jo heinäkuuta. Passaa sekin mainiosti.
Niin se menee heinäkuuhun jos se on sit jussista seuraava viikonloppu ..niin ja se ei ees kävis mulle kun on tytön synttärit *huokaus*

Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Oisko mahdollista jos se olis jussin jälkeen arkipäivänä pääsiskö joku? ma ti tai ke?
Mulle ainakin sopii edelleen :). Niin ja käy kyllä lyhyemmälläkin varoituksella, eli ens tai sitä seuraavalla viikolla.

Millon muuten se muumimaailma-treffi oli? Mä olen sellaisen missannut kokonaan tai ainakin unohtanut :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Oisko mahdollista jos se olis jussin jälkeen arkipäivänä pääsiskö joku? ma ti tai ke?
Mulle ainakin sopii edelleen :). Niin ja käy kyllä lyhyemmälläkin varoituksella, eli ens tai sitä seuraavalla viikolla.

Millon muuten se muumimaailma-treffi oli? Mä olen sellaisen missannut kokonaan tai ainakin unohtanut :ashamed:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1718430 tuolla muumimaailmatapaamisesta ketju :)

Yes, ainakin Turkilmas, Chef ja Pesky - joka siis on tosi helppo :xmas: siis pääsee ja Tytsi sitten kun tulee töistä.
Mehän voidaan tavata jo aiemmin ja kun Tytsi tulee töistä niin mennään syömään.
Booty on varmaan nukahtanut kalenterin päälle :D
Mites Kowalski ja muut jotka kenties pääsisivät?

Yhteistyössä