Oonkohan mä sitten keski-ikäinen?Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:oon varmaan sieltä nuorimmasta päästä
Oonkohan mä sitten keski-ikäinen?Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:oon varmaan sieltä nuorimmasta päästä
En mäkään OMASTA mielestäni mikään vanha ole! Mutta joissain ikägallupeissa olen ollut huomaavinani, että aika suuri osa palstalaisista on alle kolmekymppisiä, itse asiassa vähän päälle parikymppisiä. Heidän näkökulmastaan katsottuna mä voin olla jo ikäloppu fossiili tai vähintäänkin toinen jalka haudassa.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mikä vanhempi puolisko?! |O Mä KIELTÄYDYN kuulumasta mihinkään vanhempaan puoliskoon, ja mä olen kohta 32v. Minä EN OLE vanha.Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:Ja itsekin kuulun siihen vähän vanhempaan puoliskoon palstalaisia, loppusyksystä täytän nimittäin 33v.
Niin no joo..mun äiti on 44vAlkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:En mäkään OMASTA mielestäni mikään vanha ole! Mutta joissain ikägallupeissa olen ollut huomaavinani, että aika suuri osa palstalaisista on alle kolmekymppisiä, itse asiassa vähän päälle parikymppisiä. Heidän näkökulmastaan katsottuna mä voin olla jo ikäloppu fossiili tai vähintäänkin toinen jalka haudassa.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mikä vanhempi puolisko?! |O Mä KIELTÄYDYN kuulumasta mihinkään vanhempaan puoliskoon, ja mä olen kohta 32v. Minä EN OLE vanha.Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:Ja itsekin kuulun siihen vähän vanhempaan puoliskoon palstalaisia, loppusyksystä täytän nimittäin 33v.
heh oon -87 nimittäin..Alkuperäinen kirjoittaja chef:Oonkohan mä sitten keski-ikäinen?Alkuperäinen kirjoittaja Sssalla:oon varmaan sieltä nuorimmasta päästä
Nyt tuntuu jotenkin että oumaiAlkuperäinen kirjoittaja chef:Niin no joo..mun äiti on 44vAlkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:En mäkään OMASTA mielestäni mikään vanha ole! Mutta joissain ikägallupeissa olen ollut huomaavinani, että aika suuri osa palstalaisista on alle kolmekymppisiä, itse asiassa vähän päälle parikymppisiä. Heidän näkökulmastaan katsottuna mä voin olla jo ikäloppu fossiili tai vähintäänkin toinen jalka haudassa.Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Mikä vanhempi puolisko?! |O Mä KIELTÄYDYN kuulumasta mihinkään vanhempaan puoliskoon, ja mä olen kohta 32v. Minä EN OLE vanha.Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:Ja itsekin kuulun siihen vähän vanhempaan puoliskoon palstalaisia, loppusyksystä täytän nimittäin 33v.
Ja iso pöytä.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mikäs se paikka voisi olla? Sellanen jossa siis tosi hyvää ruokaa.
Niin, katotaan nyt kuinka paljon meitä taas on sit loppuviimetteeksAlkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Ja iso pöytä.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Mikäs se paikka voisi olla? Sellanen jossa siis tosi hyvää ruokaa.
Pitäkää hauskaa, mä en todennäköisesti pääse Tai se riippuu ihan, mutta se selviää vasta sitten maks. päivää aiemmin. Mun kinttu leikataan 24. päivä enkä yhtään sitten tiedä että koska kykenen kävelemään jne.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Päivä olisi siis 29.6 tiistai.
Voihan no pääasia et saat kinttus kuntoon.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Pitäkää hauskaa, mä en todennäköisesti pääse Tai se riippuu ihan, mutta se selviää vasta sitten maks. päivää aiemmin. Mun kinttu leikataan 24. päivä enkä yhtään sitten tiedä että koska kykenen kävelemään jne.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Päivä olisi siis 29.6 tiistai.
Jalka piti leikata 10. päivä mutta koska mennään muumimaailmaan 17 päivä niin lääkäri sanoi, ettei reissu onnistu jos leikataan tuolloin. Joten saattaa ola etten Turkuunkaan pääse, kun ei tuossa ehdi kulumaan kuin 5 vrk.
Mutta mä tulen sitten seuraavaan tapaamiseen
No ei mussa mitään nähtävää ole, jotta mitään et kyllä menetäAlkuperäinen kirjoittaja Grace:Voihan no pääasia et saat kinttus kuntoon.Alkuperäinen kirjoittaja chef:Pitäkää hauskaa, mä en todennäköisesti pääse Tai se riippuu ihan, mutta se selviää vasta sitten maks. päivää aiemmin. Mun kinttu leikataan 24. päivä enkä yhtään sitten tiedä että koska kykenen kävelemään jne.Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Päivä olisi siis 29.6 tiistai.
Jalka piti leikata 10. päivä mutta koska mennään muumimaailmaan 17 päivä niin lääkäri sanoi, ettei reissu onnistu jos leikataan tuolloin. Joten saattaa ola etten Turkuunkaan pääse, kun ei tuossa ehdi kulumaan kuin 5 vrk.
Mutta mä tulen sitten seuraavaan tapaamiseen
Mä en varmaan koskaan pääse näkee chefiä :'( B)
heko hekoAlkuperäinen kirjoittaja chef:No ei mussa mitään nähtävää ole, jotta mitään et kyllä menetä
:wave: Tervetuloa vaanAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä voisin varmaan tulla jos mua vaan huolitaan mukaan :snotty:
Jee, kivaAlkuperäinen kirjoittaja Grace::wave: Tervetuloa vaanAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä voisin varmaan tulla jos mua vaan huolitaan mukaan :snotty:
Joo, iltapäivää se on kun nähdään.Alkuperäinen kirjoittaja Essie::wave: - Jos iltapäivällä tavataan
Hienoa =)Alkuperäinen kirjoittaja as if:Mä voisin alustavasti ilmoittautua mukaan, työvuorosta riippuen :wave: :wave: :wave: