Hei Turun äiteet! Mitäs jos taas tavattais? ( ti 29.6 )

jurristi harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja jurristi harmaana:
Ja itsekin kuulun siihen vähän vanhempaan puoliskoon palstalaisia, loppusyksystä täytän nimittäin 33v.
Mikä vanhempi puolisko?! :eek: |O Mä KIELTÄYDYN kuulumasta mihinkään vanhempaan puoliskoon, ja mä olen kohta 32v. :D Minä EN OLE vanha. :D
En mäkään OMASTA mielestäni mikään vanha ole! :LOL: Mutta joissain ikägallupeissa olen ollut huomaavinani, että aika suuri osa palstalaisista on alle kolmekymppisiä, itse asiassa vähän päälle parikymppisiä. Heidän näkökulmastaan katsottuna mä voin olla jo ikäloppu fossiili tai vähintäänkin toinen jalka haudassa. :D

Ja itsekin kuulun siihen vähän vanhempaan puoliskoon palstalaisia, loppusyksystä täytän nimittäin 33v.
Mikä vanhempi puolisko?! :eek: |O Mä KIELTÄYDYN kuulumasta mihinkään vanhempaan puoliskoon, ja mä olen kohta 32v. :D Minä EN OLE vanha. :D
En mäkään OMASTA mielestäni mikään vanha ole! :LOL: Mutta joissain ikägallupeissa olen ollut huomaavinani, että aika suuri osa palstalaisista on alle kolmekymppisiä, itse asiassa vähän päälle parikymppisiä. Heidän näkökulmastaan katsottuna mä voin olla jo ikäloppu fossiili tai vähintäänkin toinen jalka haudassa. :D
Niin no joo..mun äiti on 44v :D

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Niin no joo..mun äiti on 44v :D
Nyt tuntuu jotenkin että oumai :D
Ei hän ole kun reilu kahdeksan vuotta minusta vanhempi |O
Mä alan oikeesti olemaan jo keski-ikäinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Päivä olisi siis 29.6 tiistai.
Pitäkää hauskaa, mä en todennäköisesti pääse :( Tai se riippuu ihan, mutta se selviää vasta sitten maks. päivää aiemmin. Mun kinttu leikataan 24. päivä enkä yhtään sitten tiedä että koska kykenen kävelemään jne.

Jalka piti leikata 10. päivä mutta koska mennään muumimaailmaan 17 päivä niin lääkäri sanoi, ettei reissu onnistu jos leikataan tuolloin. Joten saattaa ola etten Turkuunkaan pääse, kun ei tuossa ehdi kulumaan kuin 5 vrk.

Mutta mä tulen sitten seuraavaan tapaamiseen :)

Pitäkää hauskaa, mä en todennäköisesti pääse :( Tai se riippuu ihan, mutta se selviää vasta sitten maks. päivää aiemmin. Mun kinttu leikataan 24. päivä enkä yhtään sitten tiedä että koska kykenen kävelemään jne.

Jalka piti leikata 10. päivä mutta koska mennään muumimaailmaan 17 päivä niin lääkäri sanoi, ettei reissu onnistu jos leikataan tuolloin. Joten saattaa ola etten Turkuunkaan pääse, kun ei tuossa ehdi kulumaan kuin 5 vrk.

Voihan :( no pääasia et saat kinttus kuntoon.
Mä en varmaan koskaan pääse näkee chefiä :'( B)

Voihan :( no pääasia et saat kinttus kuntoon.
Mä en varmaan koskaan pääse näkee chefiä :'( B)
No ei mussa mitään nähtävää ole, jotta mitään et kyllä menetä :LOL:

No niin päivät kuluu ja paikkaa missä tavataan voitaisiin alkaa miettimään. Ja vielä :wave: - merkkauksella jos laittaisitte tähän te jotka olette näillä näkymin tulossa, kiitos =)
Aika tulee sitten yksityisviestillä ilmottautuneille.

Mäkin voisin tuolloin tulla. Pitikin vastailla chefille, että Muumimaailma jää varmaan multa väliin :( Mutta mielelläni tulisin kuitenkin naamoja näkemään, pääsisinkö? :) Ilman lapsia oiskin ehkä kivampi, kun sitten ehtii jopa jotain muutakin katsoa kuin niiden ikiliikkujien perään.

Yhteistyössä