Kesätukka, saa haukkua!! Muoks. Ei enää kuvia :D

Ensin katoin, ettei oikein kiva ole,, mutta sitten fiksuna avasin isompana.

Sopii sulle, mun mielestä, ihanan rohkea veto. Tai eihän se aina rohkeutta vaadi, jos on sinut itsensä kanssa, mutta massasta poikkeaminen ei kyllä kaikilta onnistu!

Ja jos oikein mietin,, niin voisin jopa itse kokeilla... B)

Alkuperäinen kirjoittaja Lenore:
Mulla oli tuollainen aikoinaan, toinen puoli vaan oli pitkä

Kasvatin tukan takaisin kun kaupungilla spurgu alkoi nauramaan, osoitti mua sormella ja huusi "miss maailma, perkele!" :heart:

Mutta söpö oot :flower:
Kiitos :)

Kommentteja varmasti kuulee mutta eipä sen välii. Mä oon paljo mieluummin omassa tyylissäni ihan just se kuka mä oon enkä sitä mitä muut haluu. Sillon on ittelläki paras olo :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kurjenkello:
Ensin katoin, ettei oikein kiva ole,, mutta sitten fiksuna avasin isompana.

Sopii sulle, mun mielestä, ihanan rohkea veto. Tai eihän se aina rohkeutta vaadi, jos on sinut itsensä kanssa, mutta massasta poikkeaminen ei kyllä kaikilta onnistu!

Ja jos oikein mietin,, niin voisin jopa itse kokeilla... B)
Kiitos :)

Joo ei se mulle mikää sillee rohkeutta vaativa juttu ollu, tää vaan on niin mua :D

Vähän sellainen tukka, että varmasti (ja näköjään) jakaa mielipiteitä aika rankasti. Nykyään on niin monenlaisia kampauksia, että tuo nyt ei edes ole mistään oudoimmasta päästä. :)

Kampaus sopii sun persoonaan ja tyyliin ilmeisesti, eli se on tosi jees silloin. :)

argh.
mulla oli mielikuva Ap:sta, että hänon semmonen pikkusen pyöree,rehevä ja möhevä rempseä täti-ihminen, jolla on ruskeetukka ,aina donitsilla kiinni, jossa vaalee raita eessä,vähän kiharaa ( tyyliin 80-luvun permis ),iso nenä ja tupakoitsijan iho jossa on selkeesti erottuvat ihohuokoset sellasina pisteinä kasvoissa. :ashamed: :ashamed:
ei pitäs availla näitä kuvaketjuja :D

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
argh.
mulla oli mielikuva Ap:sta, että hänon semmonen pikkusen pyöree,rehevä ja möhevä rempseä täti-ihminen, jolla on ruskeetukka ,aina donitsilla kiinni, jossa vaalee raita eessä,vähän kiharaa ( tyyliin 80-luvun permis ),iso nenä ja tupakoitsijan iho jossa on selkeesti erottuvat ihohuokoset sellasina pisteinä kasvoissa. :ashamed: :ashamed:
ei pitäs availla näitä kuvaketjuja :D
Luojan kiitos meni ihan totaalisen mehtään!! :LOL: :LOL:

Kamalaa että oot musta sellasen mielikuvan saanu.. :eek: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Luojan kiitos meni ihan totaalisen mehtään!! :LOL: :LOL:

Kamalaa että oot musta sellasen mielikuvan saanu.. :eek: :D
juu, siis en mä ole susta pahasti ajatellut koskaan tms,mutta jostain ihmeestä vaan tuollanen mielikuva tullut tuosta sun nimimerkistä. :)

Yhteistyössä