Nykyäänkö ainoostaan syöpäsairaat on kaljuja?!Alkuperäinen kirjoittaja ihmetyttää:Tältä mä näyttäisin hiukset päässä,ja tältä sit syöpäsairaana?
Miski ihmeessä vain toinen puoli?
Nykyäänkö ainoostaan syöpäsairaat on kaljuja?!Alkuperäinen kirjoittaja ihmetyttää:Tältä mä näyttäisin hiukset päässä,ja tältä sit syöpäsairaana?
Ei..Alkuperäinen kirjoittaja Kismett:Jotain shokkipinkkiä, eiks juu.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:En mä itte viittiny sitä enää yhen kuvan takii alkaa säätää ku kohta laitan värin päähän.
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Lenore:Mulla oli tuollainen aikoinaan, toinen puoli vaan oli pitkä
Kasvatin tukan takaisin kun kaupungilla spurgu alkoi nauramaan, osoitti mua sormella ja huusi "miss maailma, perkele!" :heart:
Mutta söpö oot :flower:
KiitosAlkuperäinen kirjoittaja Kurjenkello:Ensin katoin, ettei oikein kiva ole,, mutta sitten fiksuna avasin isompana.
Sopii sulle, mun mielestä, ihanan rohkea veto. Tai eihän se aina rohkeutta vaadi, jos on sinut itsensä kanssa, mutta massasta poikkeaminen ei kyllä kaikilta onnistu!
Ja jos oikein mietin,, niin voisin jopa itse kokeilla... B)
Lesbot on kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Nykyäänkö ainoostaan syöpäsairaat on kaljuja?!Alkuperäinen kirjoittaja ihmetyttää:Tältä mä näyttäisin hiukset päässä,ja tältä sit syöpäsairaana?
Joo rekkiskommentti tuli joAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Lesbot on kanssaAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Nykyäänkö ainoostaan syöpäsairaat on kaljuja?!Alkuperäinen kirjoittaja ihmetyttää:Tältä mä näyttäisin hiukset päässä,ja tältä sit syöpäsairaana?
Joo, mä oon vähän tällanen pöhölö..Alkuperäinen kirjoittaja Pätsmaruu:Toi on just niin sun näkönen ; persoonallinen, hauska, vauhdikas, humoristinen...!
Mä oon kyllä pikkasen kadekin :ashamed: ; sä osaat olla tommonen radikaali...
Luojan kiitos meni ihan totaalisen mehtään!!Alkuperäinen kirjoittaja endie:argh.
mulla oli mielikuva Ap:sta, että hänon semmonen pikkusen pyöree,rehevä ja möhevä rempseä täti-ihminen, jolla on ruskeetukka ,aina donitsilla kiinni, jossa vaalee raita eessä,vähän kiharaa ( tyyliin 80-luvun permis ),iso nenä ja tupakoitsijan iho jossa on selkeesti erottuvat ihohuokoset sellasina pisteinä kasvoissa. :ashamed: :ashamed:
ei pitäs availla näitä kuvaketjuja
juu, siis en mä ole susta pahasti ajatellut koskaan tms,mutta jostain ihmeestä vaan tuollanen mielikuva tullut tuosta sun nimimerkistä.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Luojan kiitos meni ihan totaalisen mehtään!!
Kamalaa että oot musta sellasen mielikuvan saanu..