Joo en mä niin aatellukaan, kieli poskes heitto toi multa oli. Kyllähän sitä aina jostain tulee jonkulaisia mielikuvia. Ja mulla ainakaan ne ei yleensä pidä yhtään paikkansa..Alkuperäinen kirjoittaja endie:juu, siis en mä ole susta pahasti ajatellut koskaan tms,mutta jostain ihmeestä vaan tuollanen mielikuva tullut tuosta sun nimimerkistä.Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Luojan kiitos meni ihan totaalisen mehtään!!
Kamalaa että oot musta sellasen mielikuvan saanu..
Kiitosta vaanAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Aivan järkyttävä, siis hei haloo!
Mutta tärkeintä on, että itse viihtyy lookissaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No laitetaa ny sit se toisenki puolen kuva. Mä just tässä tyylissä tykkään tosta kontrastista. Mä yleensäkin tykkään kontrasteista.
Jos tuon töyhtön alla on samanmoinen sänki,niin sit on kontrastit kohillaan,muuten ihan järkyttävä yritelmä.
Jos toisellaki puolella olis sänki ni sithän se olis balanssissa eikö? Eihän siinä sillo mitää kontrastii olis. Ja se tän jutun juju onki.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Jos tuon töyhtön alla on samanmoinen sänki,niin sit on kontrastit kohillaan,muuten ihan järkyttävä yritelmä.
Hyvää päivää sulle kans! =)Alkuperäinen kirjoittaja .:voi hyvää päivää
Sama se on täälä, se on vaan tukkaa ja se kasvaa (mulla ainaki) nopeeta takasAlkuperäinen kirjoittaja Amaterasu:Kiva. Mäkin voisin ajaa kaljuksi, jos mulla olisi nätimpi pää. Rakastan kyllä mun pitkää tukkaakin, mutta mun filosofia on että hiukset kasvaa aina takaisin, eikä niitä pitäisi ottaa liian vakavasti
Laita vaan!Alkuperäinen kirjoittaja e:Mää voin laittaa kuvan mun kesätukasta, on aika eri näkönen!
En mä viiti enää alkaa räpsimään.. Sitä paitsi, kaikki kuvat mitä musta otetaan suoraan eestäpäin, menee pilalle..Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:mä tykkään kyllä keesistä mut en tiiä toispuoleisesta tukasta... Laita eestäpäin kuva?
Kiitos!Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE STRANGER:Kerrassaan upea!!
http://www.aijaa.com/v.php?i=6273778.jpgAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Laita vaan!Alkuperäinen kirjoittaja e:Mää voin laittaa kuvan mun kesätukasta, on aika eri näkönen!