vieras
Siis tytöt tykkää Stephaniesta ja pojan Sportacuksesta? Ajattelin, että onko ihan tyhmää ostaa Lazy town lahjoja suomalaisille lapsille, jos he eivät kuitenkaan niistä tykkää/ymmärrä mitään.
Tarkoitin lasten mielestä, ei aikuisten. Ja musta se on ihan kiva, kivaa musiikkia ja lapsia kehotetaan liikkumaan enemmän.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei oo ehkä kauheampaa ohjelmaa kuin se
suomeks puhuttu.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko se englanninkielinen ja suomeksi tekstitykset vai kokonaan dubattu? Jotenkin terä katoaa, kun kieltä ei ymmärrä.
No en mä sitten ihmettele, ettei tykätä. Onko ne laulutkin siis laulettu suomeksi?Alkuperäinen kirjoittaja Violetta:suomeks puhuttu.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko se englanninkielinen ja suomeksi tekstitykset vai kokonaan dubattu? Jotenkin terä katoaa, kun kieltä ei ymmärrä.
joskus tuli maksuttomaltakin. En nyt muista, miltä.Alkuperäinen kirjoittaja Pihalla:Meillä on lapset 5v ja 3v ja eivät taida tietää mikä ohjelma on kyseessä, ei taida tulla maksuttomilta kanavilta tuo.
mun mielestä ne on aika laadukkaita dubbauksia, ja biisitkin on ihan siedettäviä. mä en koskaan oo teeveestä nähny, vaan jotain kautta ostettiin dvd:nä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en mä sitten ihmettele, ettei tykätä. Onko ne laulutkin siis laulettu suomeksi?
Tuleeko sitä vielä Suomessa?
Ne biisit olis kyllä sitte englanniksi, mutta kuinkahan paljon lapsia sellainen haittaa. Mun mielestä siinä cd:ssä on tosi menevää musiikkia Ja meidän lapset tanssii sitä ihan hulluna. Kivahan se on, jos saa lapset liikkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Violetta:mun mielestä ne on aika laadukkaita dubbauksia, ja biisitkin on ihan siedettäviä. mä en koskaan oo teeveestä nähny, vaan jotain kautta ostettiin dvd:nä.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No en mä sitten ihmettele, ettei tykätä. Onko ne laulutkin siis laulettu suomeksi?
Tuleeko sitä vielä Suomessa?
mun mielestä ei lahjaideana ollenkaan hullumpi. älä ny ainakaa mitn karkkia tms paskaa anna...
Sportacus on meidänkin jäbän suosikki. Sportacus vaatteet päälle ja musa soimaan. Oi sitä iloaAlkuperäinen kirjoittaja Minsku82:meidän jätkä5,5v tykkää ihan sikana tost ja leikkii itsekkin olevansa sportacus vai mikä sen hemmon nimi on..
http://www.youtube.com/watch?v=9LcplGLXMOIAlkuperäinen kirjoittaja Dusk:En ole koskaan kuullutkaan..