"Ann1"
Olen myös potkinut miestä munille. Minä laitoin jalkaan hai-saappaat, sillä ne on hyvät potkimisessa. Naiset, jos potkitte, laittakaa hait jalkaan.
Oli hyvä vinkki Ann1. Minäkin otin eteisen kaapista hai-saappaat jalkaan , ja sitten aloin potkia. Ne on tosiaan potkimisessa hyvät, kun toinen jalka on tukevasti maassa, niin silloin voi antaa napakan potkun.
Minä annoin saappaillani kovia potkuja, ja kun hän kaatui maahan , minä poljin saappaailla munille.
Pari kertaa syyllistynyt tuohon "kokeilemisen", kunnes yks nainen veti polvella kasseille niin kovaa, että niitä särki pari päivää sen jälkeen. Otin opikseni ja en enää ikinä "kokeile".Jep, on tullut potkittua useasti. Just semmosia "miehiä" jotka hieman "kokeilee" persettä tai tissejä.. kaikki on polvilleen tippunut ja toivon sydämestäni että jotain vahinkoa olen saanut aikaan
Mitä pahaa exä on sulle tehnyt että oikein pitäisi munille potkia?en, joskus olis kyullä syyhyttänyt potkia exän vehkeet huonoon kuntoon
Vissiin tykkäsit potkasta? Voitko potkia mua myösTänään tuli potkastua, kun yks äijä tuli kouriin rintoja. Tipahti maahan, tais hieman tuntua
Mä voin ois kiva kokeilla saisko ne säkit mustelmille yhdellä potkulla, jos potkaisee tosi kovaa XDVissiin tykkäsit potkasta? Voitko potkia mua myös
Miehet eivät voi kokea seksuaalista ahdistelua!Saako mies survaista jollakin esineellä vaginaan, jos nainen tulee luvatta taputtelemaan takapuolta?
Hui . En varmaan ihan noin lujaa uskaltais antaa potkaista, mutta muuten saattaisin olla kiinnostunut koekaniiniksi. Mut löytää kik sovelluksesta nimimerkillä kiva_nimiMä voin ois kiva kokeilla saisko ne säkit mustelmille yhdellä potkulla, jos potkaisee tosi kovaa XD