Oletko potkaissut miestä munille?

  • Viestiketjun aloittaja Ballbusting bitch
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Mulle äiti jo pienenä opetti, että jos joku käy kiinni yrittää raiskata/hakata/kuristaa jne pitää käyttää kaikki mahdolliset väkivallan muodot jotta pääsee pois, ja etenkin jos mies kyseessä niin kannattaa juuri munille potkaista ja lujaa, koska siitä ne ainakin kaatuu. Sen jälkeen juoksee pois ja etsii apua.
ja minulle tämän on "opettanut" vartijamies kun olin järjestyksenvalvojan voimankäyttökurssilla. siellä kielti järjestyksenvalvojien käyttämästä tällaisia keinoja, mutta antoi hyödyllisiä itsepuolustuskeinoja naisille.
että kyllä tämä on ihan virkavallan suusta tullut että jos on uhkaava tilanne: mies käy naisen päälle, niin paras keino taltuttaa mies on juuri potkaista munille.
kyllä hän siellä yritti muitakin liikkeitä opettaa mutta kun sitten käytännössä näitä vielä testattiin ja itsekkin harjottelin miespuolisen kokelaan kanssa joitakin käsiliikkeitä yms. niin empähän mahtanut niillä eävillä paskaakaan. totuus nyt vaan on se, että se isoinkin äijä kaatuu edes hetkeksi sillä munille potkulla.
 
  • Tykkää
Reactions: pete---
"vieras"
[QUOTE="...";24194727]mutta jauha sinä täällä mitä haluat, kun joku sua tässä asiassa risoo. jos tosiaan olet eunokki niin pahoitteluni. tuliko vähän törttöiltyä ja nyt saat maksaa?[/QUOTE]

Ja nainenko ei voi potkaista miestä munille huvikseen?

Poliisi jahtaa miehiä kiveksille potkivaa naista Kanadassa | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

"Poliisi jahtaa miehiä kiveksille potkivaa naista

Lauantai 31.10.2009 klo 17.56

Miehiä kiveksille potkiva nainen askarruttaa poliisia Langleyssa Kanadassa.

Naisen viimeisimmän hyökkäyksen uhriksi joutunut mies menetti toisen kiveksensä.

Anthony Clark, 22, käveli kaikessa rauhassa kadulla, kun nuori nainen käveli häntä vastaan ja yhtäkkiä potkaisi häntä lujaa haaroväliin. Potku oli sen verran kova, että toinen Clarkin kiveksistä upposi hänen vatsaansa.

Clark ei tajunnut vammojensa vakavuutta ennen kuin myöhemmin samana iltana huomasi "jonkin puuttuvan".

Clarkin kives oli revennyt, ja se jouduttiin lopulta poistamaan. Hänen on määrä saada tekokives ennen joulua.

Lääkärit ovat vakuuttaneet Clarkille, että hän voi saada lapsia toisen kiveksen uupumisesta huolimatta.

Hyökkäys nolostutti Clarkia siinä määrin, että kesti neljä viikkoa ennen kuin hän ilmoitti asiasta poliisille. Clarkin mukaan poliisit kertoivat, että vastaavia hyökkäyksiä on sattunut jo useampia.

- Haluan vain tietää, mikä hänen ongelmansa on. Hänenlaistensa ihmisten ei pitäisi liikkua kaduilla, Clark sanoi National Post -lehdelle.

Epäilty nainen on valkoihoinen, ruskeahiuksinen ja iältään noin kaksikymmentävuotias. Hän on 165-170 senttimetriä pitkä ja painaa noin 60 kiloa. "
 
"Jep jep"
Mulle äiti jo pienenä opetti, että jos joku käy kiinni yrittää raiskata/hakata/kuristaa jne pitää käyttää kaikki mahdolliset väkivallan muodot jotta pääsee pois, ja etenkin jos mies kyseessä niin kannattaa juuri munille potkaista ja lujaa, koska siitä ne ainakin kaatuu. Sen jälkeen juoksee pois ja etsii apua.
Juuri näin! Kyllä lapset olisi syytä opettaa potkaisemaan munille, ihan jo heidän itsensä takia. Nykyään kun lapset ei saa olla rauhassa, sukupuolesta riippumatta.
 
  • Tykkää
Reactions: tiiru
"..."
[QUOTE="vieras";24194818]Ja nainenko ei voi potkaista miestä munille huvikseen?

Poliisi jahtaa miehiä kiveksille potkivaa naista Kanadassa | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

"Poliisi jahtaa miehiä kiveksille potkivaa naista

Lauantai 31.10.2009 klo 17.56

Miehiä kiveksille potkiva nainen askarruttaa poliisia Langleyssa Kanadassa.

Naisen viimeisimmän hyökkäyksen uhriksi joutunut mies menetti toisen kiveksensä.

Anthony Clark, 22, käveli kaikessa rauhassa kadulla, kun nuori nainen käveli häntä vastaan ja yhtäkkiä potkaisi häntä lujaa haaroväliin. Potku oli sen verran kova, että toinen Clarkin kiveksistä upposi hänen vatsaansa.

Clark ei tajunnut vammojensa vakavuutta ennen kuin myöhemmin samana iltana huomasi "jonkin puuttuvan".

Clarkin kives oli revennyt, ja se jouduttiin lopulta poistamaan. Hänen on määrä saada tekokives ennen joulua.

Lääkärit ovat vakuuttaneet Clarkille, että hän voi saada lapsia toisen kiveksen uupumisesta huolimatta.

Hyökkäys nolostutti Clarkia siinä määrin, että kesti neljä viikkoa ennen kuin hän ilmoitti asiasta poliisille. Clarkin mukaan poliisit kertoivat, että vastaavia hyökkäyksiä on sattunut jo useampia.

- Haluan vain tietää, mikä hänen ongelmansa on. Hänenlaistensa ihmisten ei pitäisi liikkua kaduilla, Clark sanoi National Post -lehdelle.

Epäilty nainen on valkoihoinen, ruskeahiuksinen ja iältään noin kaksikymmentävuotias. Hän on 165-170 senttimetriä pitkä ja painaa noin 60 kiloa. "[/QUOTE]

no olenko väittänyt että ei? ja olenko sanonut tässä keskustelussa kertaakaan että kannatan jos potkaistaan HUVIKSEEN/ilman hyvää syytä?
olen ainoastaan sanonut että olen edelleen ja aina sitä mieltä, jos mies käy naisen päälle väkivaltaisesti (esim. raiskaus) niin tilanteessa voi puolustautua potkaisemalla munille.
 
"..."
onko sinulta revennyt kives? oletko kokenut mielestäsi epäreilua väkivaltaa?
mikset jaa meille tarinaasi. mieluummin kun laita tätä samaa kysymystä toisinaan ja vaahtoa täällä sitten rikoslakisi ja uutistesi kanssa. noilla eväillä olet kyllä jo hävinnyt väittelyn minun kanssani siitä, etteikö joskus olisi sallittua potkaista munille.
eli toistetaan nyt sitten itseään: mies hyökkää naisen kimppuun ja nainen puolustautuu.

tuollainen huvikseen potkiminen on typerää ja myöskin jos on riita/sanaharkka ja mies loukkaa naista sanallisesti niin toinen hyökkää väkivalloin kimppuun, ei ole oikeutettua. enkä ole koskaan niin väittänytkään.

mikset kerro rohkeasti miten sulle kävi? eikö mieluummin voitais puhua siitä ja me voitais täällä palstalla tukea sua, jos tilanne on ollut jotenkin epäreilu.

muutoin tää sun ainainen alotus ei kyllä johda mihinkään, et saa mitenkään viestiäs perille.
 
Delia
Parempi potkaista munille, kuin tulla raiskatuksi! Ja mitä väliä on raiskaajan lisääntymisellä, semmoinen ei edes jälkeläisiä ansaitse. Joten potkikaa hyvällä omalla tunnolla raiskaajia munille! :)
 
  • Tykkää
Reactions: pete---
Ei varmaan kauan mene niin palstaämmien keskuudessa aletaan kannustamaan potkimaan omia miehiä munille jos ne jättävät roskat viemättä ulos ilman eri kehoitusta tai syyllistyvät johonkin yhtä vakavaan aviorikokseen. Ensin navakka potku munille ja sitten ero!
 
"Niin"
Ahaa, sä olisit flegmaattisesti maannut maassa kun joku kuristaa ja lyö sinua? Ainoastaan jalat vapaana jotta pääsisit irti, mutta et käytä niitä, koska väkivalta on aina väärin? Ok. Kukin tosiaan tyylillään.
Ei, kun olisin poistunut suhteesta ennen kuin mies JÄLLEEN lyö.

Ja eihän tuossa sanottua että väkivalta on aina väärin. Vaan että väkivalta ei ole koskaan :) :) :) :) :) eikä lämmitä mieltä.
 
"vieras"
[QUOTE="...";24194928]onko sinulta revennyt kives? oletko kokenut mielestäsi epäreilua väkivaltaa?
mikset jaa meille tarinaasi. mieluummin kun laita tätä samaa kysymystä toisinaan ja vaahtoa täällä sitten rikoslakisi ja uutistesi kanssa. noilla eväillä olet kyllä jo hävinnyt väittelyn minun kanssani siitä, etteikö joskus olisi sallittua potkaista munille.
eli toistetaan nyt sitten itseään: mies hyökkää naisen kimppuun ja nainen puolustautuu.

tuollainen huvikseen potkiminen on typerää ja myöskin jos on riita/sanaharkka ja mies loukkaa naista sanallisesti niin toinen hyökkää väkivalloin kimppuun, ei ole oikeutettua. enkä ole koskaan niin väittänytkään.

mikset kerro rohkeasti miten sulle kävi? eikö mieluummin voitais puhua siitä ja me voitais täällä palstalla tukea sua, jos tilanne on ollut jotenkin epäreilu.

muutoin tää sun ainainen alotus ei kyllä johda mihinkään, et saa mitenkään viestiäs perille.[/QUOTE]

Sanotaanko vaikka näin, että minua on potkaistu yhden kerran elämäni aikana munille. Tämä tapahtui ollessani ala-aste iässä. Potkaisija oli tyttö ja tyttö oli samanikäinen kuin minä. Tyttö potkaisi minua munille, koska hänen mielestään häiritsin heidän leikkejään (hänellä oli muitakin kavereitansa mukana leikkimässä). Munillepotkaisua edelsi sanaharkka meidän välillä. Omasta mielestäni tuo ei ollut todellakaan hyvä syy potkaista munille. Oli munat kipeänä sitten koko sen päivän. Kyseinen tyttö pyysi tapahtunutta myöhemmin anteeksi. Eipä siitä onneksi mitään muuta haittaa tullut, kun vain kipua vähäksi aikaa.

Tosin eivät pelkästään naiset potki miehiä munille. Ovat miehetkin joskus potkineet toisiaan munille.
 
[QUOTE="Niin";24195046]Ei, kun olisin poistunut suhteesta ennen kuin mies JÄLLEEN lyö.

Ja eihän tuossa sanottua että väkivalta on aina väärin. Vaan että väkivalta ei ole koskaan :) :) :) :) :) eikä lämmitä mieltä.[/QUOTE]

Lässynlää, onneksi potkasin, kyllä on hymyn arvonen asia. Olisi toki pitänyt vähän lujemmin vielä potkasta, mutta hitto oli liian lähellä! Eihän sen sun mieltäs tarviikkaan lämmitää, mua se lämmittää. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: pete---
Quarrel
[QUOTE="vieras";24195064]Sanotaanko vaikka näin, että minua on potkaistu yhden kerran elämäni aikana munille. Tämä tapahtui ollessani ala-aste iässä. Potkaisija oli tyttö ja tyttö oli samanikäinen kuin minä. Tyttö potkaisi minua munille, koska hänen mielestään häiritsin heidän leikkejään (hänellä oli muitakin kavereitansa mukana leikkimässä). Munillepotkaisua edelsi sanaharkka meidän välillä. Omasta mielestäni tuo ei ollut todellakaan hyvä syy potkaista munille. Oli munat kipeänä sitten koko sen päivän. Kyseinen tyttö pyysi tapahtunutta myöhemmin anteeksi. Eipä siitä onneksi mitään muuta haittaa tullut, kun vain kipua vähäksi aikaa.

Tosin eivät pelkästään naiset potki miehiä munille. Ovat miehetkin joskus potkineet toisiaan munille.[/QUOTE]

''Ovathjan miehetkin potkineet toisiaan munille.'' Syytä olisikin, sekin raiskattu oululaispoika olisi voinut potkaista raiskaajia munille ja olisi välttänyt sen kauheuden, mitä joutui kokemaan.
 
"Miia"
[QUOTE="...";24194928]onko sinulta revennyt kives? oletko kokenut mielestäsi epäreilua väkivaltaa?
mikset jaa meille tarinaasi. mieluummin kun laita tätä samaa kysymystä toisinaan ja vaahtoa täällä sitten rikoslakisi ja uutistesi kanssa. noilla eväillä olet kyllä jo hävinnyt väittelyn minun kanssani siitä, etteikö joskus olisi sallittua potkaista munille.
eli toistetaan nyt sitten itseään: mies hyökkää naisen kimppuun ja nainen puolustautuu.

tuollainen huvikseen potkiminen on typerää ja myöskin jos on riita/sanaharkka ja mies loukkaa naista sanallisesti niin toinen hyökkää väkivalloin kimppuun, ei ole oikeutettua. enkä ole koskaan niin väittänytkään.

mikset kerro rohkeasti miten sulle kävi? eikö mieluummin voitais puhua siitä ja me voitais täällä palstalla tukea sua, jos tilanne on ollut jotenkin epäreilu.

muutoin tää sun ainainen alotus ei kyllä johda mihinkään, et saa mitenkään viestiäs perille.[/QUOTE]
No minä en ole ap mutta voin kertoa oman tarinani, tai oikeastaan miehen tarinan.

Miestä on potkaistu työssä haaroihin, pahasti. Hän oli siis ravintolassa töissä, potkaisija oli humalassa riehuva parikymppinen tyttö jonka mielestä hänen humalaista poikaystäväänsä ei saa poistaa ravintolasta.

Miestä on jouduttu tuon vuoksi leikkaamaan. Leikkauksesta huolimatta olemme käyneet lapsettomuushoidoissa kolme vuotta. Tuloksetta. Toki yritämme edelleen.

Olen muutaman kerran nähnyt tuon tytön kaupungilla. Tekisi mieli käydä potkaisemassa haaroihin. En käy, koska en usko väkivaltaan.
 
Ai jaa
Lässynlää, onneksi potkasin, kyllä on hymyn arvonen asia. Olisi toki pitänyt vähän lujemmin vielä potkasta, mutta hitto oli liian lähellä! Eihän sen sun mieltäs tarviikkaan lämmitää, mua se lämmittää. ;)
No mites, jos sun eksän mieltä lämmittää että sai annettua sulle oikeen kunnolla :) :) :) :) :) selkään ja vielä harmittaa ettei vähän vielä lujemmin lyönyt :) :) :) :) niin sehän on varmaan ihan normaalia, ois ihan lässynläätä edellyttää mitään katumista?
 
No mites, jos sun eksän mieltä lämmittää että sai annettua sulle oikeen kunnolla :) :) :) :) :) selkään ja vielä harmittaa ettei vähän vielä lujemmin lyönyt :) :) :) :) niin sehän on varmaan ihan normaalia, ois ihan lässynläätä edellyttää mitään katumista?
Kuule mulle on aivan sama mitä se tuntee asiasta, vaikka olisi iloa. Vähän kyllä epäilen sen itkemisen jälkeen, mutta aivan sama minulle. :D
Mä en tarvitse sen katumista mihinkään. :D
 
Vahingossa potkaisin, ja kerran vahingossa kenkä lenti miestä munille. Avasin kodin ulko oven, enkä tiennyt meillä olevista vieraista, enempää katsomatta, potkaisin kengät eteiseen ja hups. Toisella kertaa pelleilimme ulkona mies puolisen ystävän kanssa ja hän otti jalastani kiinni, kun rimpuilin irti, osui jalka sinne minne ei ollut tarkoitus. Molemmilla kerroilla miehet ymmärsivät että kyse oli vahingosta. :)
 
Monta kertaa. Tosin en ikkään ommaa ukkoain. Mut ne jotka on sen kokenu, on käyny ensin minnuun kiinni, eikä se jääny siihen. Potku munille, se kumartuu, turpiin niin että soi ja se suoristuu, potkulla selälleen maahan, ja siihen voittaja päälle polven varassa sanomaan "kokeiletko toisen kerran...."

Kyseessä ahistelutilanteet.
 
  • Tykkää
Reactions: pete---
"hehe"
Voi ettekö te hyvät naiset ymmärrä että aloittaja on hyvin suurella todennäköisyydelläjoku pervo joka kiihottuu munille potkimisesta. Ja te vaan annatte hälle vastauksillanne oivaa runkkumatskua. Googlettakaa vaikka toi ballbusting niin uskotte.:)
 

Yhteistyössä