Oletko potkaissut miestä munille?

  • Viestiketjun aloittaja Ballbusting bitch
  • Ensimmäinen viesti
joonass
miksei kukaa muija potki munille kun pyydetää? mut si ko on sellasii miehii jokka ei haluu ni niitä sit potkitaa syyttä suotta..sit ku toinen haluaa ja pyytää ni ei voida potkia..miksei..kertokaa naiset syy siihe? mä ainaki oon valmis potkuihin aina naisilta..löytyskö täältä?
 
"vierailija"
Nyt täytyy tunnustaa , että olen potkinut munille, ja muuallekin . Hai-saappailla innostutaan kavereiden kanssa tekemään tätä touhua. En tiedä , aina kun ne laittaa jalkaan , niin sitten tulee sellainen tunne , että pitää potkia. Olisi kiva kuulla , että onko muilla tällaisia tuntemuksia?
 
Vieralija
Kyllahän hai- saappailla on hyvä potkia , sekin on kokeiltu, en sitä yhtään epäile . Mutta kun laitan jalkaan teräväkärkiset nilkkurit tai saappaat, niin sitten voi sattua mitä vaan...
 
Naiset ja tytöt jotka potkivat munille, tekevät sen yleensä aiheesta. Mua on kylläkin lapsena tytöt puristaneet sekä potkineet huvikseenki, ku tiesivät siten voittavansa. En näe siinä mitään pahaa, vain et naispuolinen on se joka loppupeleissä käskee ;)
 
Janneee82
Jos nainen ei potki ihan täysii, nii kyl tosta selvii pelkällä kivulla.

Ite muutama vuosi sit kysyin baari-illan jälkeen yhdeltä tosi kauniilta naiselta, et haluisko se potkia munille. Sit mentiin yhteen vähän rauhallisempaan paikkaan ja se tytsi kyl potkas aika napakasti suoraan paljaille munille.. Vähän kyl sit hetken aikaa hiukka hirvitti, ku oinen kives oli muutaman päivää vähän aran oloinen, ja sille puolelle kasseja tuli iso mustelma.

Mut oon kyl toipunu tosta täysin.. eli rehellisesti sanottuna ei oo kyl harmittanu, ku jotenki oli kyl kivaa kokeilla toi. Tosin uusiksi en oo sen jälkeen uskaltanu ottaa, ku sattu aikalailla!!:DD
 
vireras
Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;28397782:
Olen..Tyystin vieras mies kävi mun tyttäreni päälle (oli silloin 14v) - jotain piti tehdä...
Mitähän mieltä nimimerkki Vierasmiess on tästä :rolleyes: Varmaankin että sillä miehellä olis ollut oikeus täräyttää sulta leekot pihalle...
 
Vierasmiess
Eipä yllätä palstalaisten fiksuus :) nyt kun aletaan tajuta, että ollaan väärässä niin reaktiona on pilkkaaminen, halventainen ja röhönauru. Se on luontainen refleksi kun joutuu altavastaajaksi.

Kertokaa nyt missä mä olen sanonut, ettei lasta saisi puolustaa? Saahan isäkin vetää ulkopuoliselta naiselta leegot ulos jos käy kourimaan 14v poikaa. Vai päteekö tässäkin tasa-arvo naista miellyttävällä tavalla?
 
Juuri näin
Miehiä kourivia naisia vastaan on pojat hyvä opettaa potkimaan naista klitorikselle ja häpyluuhun niin, että oppii koskemattomuutta!
Mikäli se poika on pienempi ja vähempi vahva kuin nuo päälle tulevat naiset. Totta kai silloin poika tekee mitä vain aiheuttaakseen ahdistelevilla naisille sen verran vahinkoa että pääsee pötkimään pakoon. Ja saa olla jälkeenpäin helpottunut ja ylpeä itsestään, että osasi puolustaa itseään.

Sama toisin päin.

Jos ahdistelija on joku puolta pienempi jonka voi vaikka taluttaa takaisin omaan pöytäänsä ja sanoa soosoo, niin väkivalta on väärin ja rangaistavaa.
 

Yhteistyössä