"sipsi"
En ole potkaissut, kun en koskaan ole sellaiseen tilanteeseen joutunut että olisi tarvinnut.
haluaisin sut tiiru potkimaan mua munilleKuule mulle on aivan sama mitä se tuntee asiasta, vaikka olisi iloa. Vähän kyllä epäilen sen itkemisen jälkeen, mutta aivan sama minulle.
Mä en tarvitse sen katumista mihinkään.
Hyi tuhma!haluaisin sut tiiru potkimaan mua munille
Mitähän mieltä nimimerkki Vierasmiess on tästä Varmaankin että sillä miehellä olis ollut oikeus täräyttää sulta leekot pihalle...Alkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;28397782:Olen..Tyystin vieras mies kävi mun tyttäreni päälle (oli silloin 14v) - jotain piti tehdä...
Voi voi, kuinka yllättävää :Laugh: en edes jaksa paneutua tähän ketjuun.Mitähän mieltä nimimerkki Vierasmiess on tästä Varmaankin että sillä miehellä olis ollut oikeus täräyttää sulta leekot pihalle...
Nytkö se vierasmies hyökkii jo 14v päälle? :OAlkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;28397782:Olen..Tyystin vieras mies kävi mun tyttäreni päälle (oli silloin 14v) - jotain piti tehdä...
Nytkö se vierasmies hyökkii jo 14v päälle? :O
Kuten arvelinkin, en yllättynyt...Voi voi, kuinka yllättävää :Laugh: en edes jaksa paneutua tähän ketjuun.
Kuten sanoin, että selkäätaputtajia löytyy kun on tasa-arvoinen naista miellyttävällä tavalla
Mikäli se poika on pienempi ja vähempi vahva kuin nuo päälle tulevat naiset. Totta kai silloin poika tekee mitä vain aiheuttaakseen ahdistelevilla naisille sen verran vahinkoa että pääsee pötkimään pakoon. Ja saa olla jälkeenpäin helpottunut ja ylpeä itsestään, että osasi puolustaa itseään.Miehiä kourivia naisia vastaan on pojat hyvä opettaa potkimaan naista klitorikselle ja häpyluuhun niin, että oppii koskemattomuutta!