Oletko potkaissut miestä munille?

  • Viestiketjun aloittaja Ballbusting bitch
  • Ensimmäinen viesti
Naamat yhtä hymyä kun puhutaan miehiä koskevasta väkivallasta.=)
Niin on siinä tapauksessa kun toinen on lyönyt sinua useamman kerran ja käy taas jälleen kiinni ja potkaset häntä niin kovaa kuin lähtee päästäksesi pois siitä. Kyllä se naama jälkikäteen hymyksi muuttui kun ajatteli että pystyy itseään puolustamaan isommalta. :) :) :) :) :)
 
  • Tykkää
Reactions: pete---
"vieras"
Joo. Olin kuskina baarissa, olin lähdössä hakemaan yhtä kaveria kun huomasin yhdessä baarin nurkassa tutuntutun naisen joka oli melkein sammuneena. Menin kysymään, haluaako tämä kotiin, ja tämä antoi narikkalappunsa että hakisin hänen takkinsa. Menin narikkaan, ja kun palasin naisen luo, oli joku tuntematon mies hänen kimpussa, käsi pikkareissa ja toinen liiveissä, nainen vaan vaikersi että ei, älä. Huusin miehelle että irroittaa, ei kuunnellut, huusin apua mutta ei musiikin läpi kukaan kuullut. Menin repimään miestä pois ja hän yritti lyödä minua. Huusin taas apua, ja mies otti mut kuristusotteeseen ja laittoi käden suuni eteen. Pääsin rimpuilemaan irti, potkaisin miestä munille ja juoksin hakemaan järkkärin. Onneksi näkyi turvakamerassa tapahtumat, syytteet miestä vastaan on nostettu, odotellaan vaan oikeudenkäyntiä.
 
"mie"
Niin on siinä tapauksessa kun toinen on lyönyt sinua useamman kerran ja käy taas jälleen kiinni ja potkaset häntä niin kovaa kuin lähtee päästäksesi pois siitä. Kyllä se naama jälkikäteen hymyksi muuttui kun ajatteli että pystyy itseään puolustamaan isommalta. :) :) :) :) :)
minä en osaa nähdä mitään kivaa tai iloista siinä, että ylipäätään joutuu tuohon tilanteeseen. väkivalta on aina väärin ja silleen.

mutta kukin tyylillään :):):):):):):)
 
[QUOTE="vieras";24194613]Joo. Olin kuskina baarissa, olin lähdössä hakemaan yhtä kaveria kun huomasin yhdessä baarin nurkassa tutuntutun naisen joka oli melkein sammuneena. Menin kysymään, haluaako tämä kotiin, ja tämä antoi narikkalappunsa että hakisin hänen takkinsa. Menin narikkaan, ja kun palasin naisen luo, oli joku tuntematon mies hänen kimpussa, käsi pikkareissa ja toinen liiveissä, nainen vaan vaikersi että ei, älä. Huusin miehelle että irroittaa, ei kuunnellut, huusin apua mutta ei musiikin läpi kukaan kuullut. Menin repimään miestä pois ja hän yritti lyödä minua. Huusin taas apua, ja mies otti mut kuristusotteeseen ja laittoi käden suuni eteen. Pääsin rimpuilemaan irti, potkaisin miestä munille ja juoksin hakemaan järkkärin. Onneksi näkyi turvakamerassa tapahtumat, syytteet miestä vastaan on nostettu, odotellaan vaan oikeudenkäyntiä.[/QUOTE]

Hienosti toimittu, kamalia hetkiä. :(
Tämäkin tosin varmaan näiden mielestä kamalaa, mies parka.
 
[QUOTE="mie";24194618]minä en osaa nähdä mitään kivaa tai iloista siinä, että ylipäätään joutuu tuohon tilanteeseen. väkivalta on aina väärin ja silleen.

mutta kukin tyylillään :):):):):):):)[/QUOTE]

Ahaa, sä olisit flegmaattisesti maannut maassa kun joku kuristaa ja lyö sinua? Ainoastaan jalat vapaana jotta pääsisit irti, mutta et käytä niitä, koska väkivalta on aina väärin? Ok. Kukin tosiaan tyylillään.
 
"..."
siis tää on taas tää hullu joka kysyy ensin että oletteko potkasseet munille ja sitten alkaa jauhaa miten väkivaltaisia naiset on ja kuinka tuosta vois saada isot rapsut.
voi voi kuule, me emme tällä palstalla mitään mahda jos olet jäänyt eunukiksi ja katkera siitä.

itse olen edelleenkin sitä mieltä, jos puolta isompi mies hyökkää kimppuuni ja yrittää vaikka raiskata, niin todellakin potkaisen munille ihan hätävarjelunakin jo. koskaan en ole muuten kuullut että olis mennyt tossa tapauksessa hätävarjelun liioitteluksi.
ehkä sitten sellaisissa tapauksissa tosiaan jossa on ollut vaan sanaharkkaa ja pieni kahakka ja nainen on potkinut munille ja kynsinyt miehen pahaan kuntoon?
 
"mie"
Ahaa, sä olisit flegmaattisesti maannut maassa kun joku kuristaa ja lyö sinua? Ainoastaan jalat vapaana jotta pääsisit irti, mutta et käytä niitä, koska väkivalta on aina väärin? Ok. Kukin tosiaan tyylillään.
kirjoitinko noin? en. en näe mitään hyvää siinä että naista hakataan, enkä siinä että miestä potkitaan munille. nuo hymiöt (muissakin siis kun sun kirjoituksissa) pistivät vaan silmään.
 
"..."
[QUOTE="mie";24194658]kirjoitinko noin? en. en näe mitään hyvää siinä että naista hakataan, enkä siinä että miestä potkitaan munille. nuo hymiöt (muissakin siis kun sun kirjoituksissa) pistivät vaan silmään.[/QUOTE]

eiköhän ole ihan lupa hymyillä siinä vaiheessa kun joku mies on mennyt noin äärimmäiseen väkivaltaisuuteen ja pieni nainen on selvinnyt siitä loistavasti potkaisemalla munille.
:) smiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiile :) :) :) :) :) hyvä naiset, tsemppiä!
 
[QUOTE="mie";24194658]kirjoitinko noin? en. en näe mitään hyvää siinä että naista hakataan, enkä siinä että miestä potkitaan munille. nuo hymiöt (muissakin siis kun sun kirjoituksissa) pistivät vaan silmään.[/QUOTE]

No olen JÄLKIKÄTEEN hymysuin siitä, että puolustin itseäni. En siitä että jouduin ko tilanteeseen. Sillon ei paljoa hymyilyttäny.
 
"vieras"
[QUOTE="...";24194640] koskaan en ole muuten kuullut että olis mennyt tossa tapauksessa hätävarjelun liioitteluksi.[/QUOTE]

Totuus on tarua ihmeellisempää.

Nainen puristi sukuelimistä - mies sairaalaan | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Nainen puristi miestä sukuelimistä perheriidan päätteeksi

Maanantai 25.8.2008 klo 10.26

Mies jouduttiin viemään ambulanssilla sairaalaan.

35-vuotiaan miehen ja 39-vuotiaan naisen perheriita päättyi väkivaltaan sunnuntain vastaisena yönä. Avopari oli viettämässä iltaa kesämökillä Lieksassa, kun parille syntyi jostain riitaa.

Mies ilmeisesti löi naista, jonka jälkeen tämä puristi miestä sukupuolielimistä niin lujaa, että mies jouduttiin viemään sairaalaan ambulanssilla.

Poliisilla ei vielä ole tarkempaa tietoa tapahtumien kulusta, koska osallisia ei ole kuulusteltu. Miestä epäillään pahoinpitelystä ja naista törkeästä pahoinpitelystä.

Asunnossa oli nautittu alkoholia.

IL
 
[QUOTE="vieras";24194684]Totuus on tarua ihmeellisempää.

Nainen puristi sukuelimistä - mies sairaalaan | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Nainen puristi miestä sukuelimistä perheriidan päätteeksi

Maanantai 25.8.2008 klo 10.26

Mies jouduttiin viemään ambulanssilla sairaalaan.

35-vuotiaan miehen ja 39-vuotiaan naisen perheriita päättyi väkivaltaan sunnuntain vastaisena yönä. Avopari oli viettämässä iltaa kesämökillä Lieksassa, kun parille syntyi jostain riitaa.

Mies ilmeisesti löi naista, jonka jälkeen tämä puristi miestä sukupuolielimistä niin lujaa, että mies jouduttiin viemään sairaalaan ambulanssilla.

Poliisilla ei vielä ole tarkempaa tietoa tapahtumien kulusta, koska osallisia ei ole kuulusteltu. Miestä epäillään pahoinpitelystä ja naista törkeästä pahoinpitelystä.

Asunnossa oli nautittu alkoholia.

IL[/QUOTE]

Niin tässä on ollut varmaan kyse siitä, että naisella olisi ollut mahdollisuus paeta, mutta kosti. Siitä se yleensä katsotaan oikeudessa.
 
"mai"
Vahingossa löin kerran kaveria munille. Humalani takia en edes huomannut tilannetta :( Olin kyllä nolo, kun kaveri kertoi siitä seuraavana päivänä ja aika montaa kertaa pyytelin anteeksi. No, on sille jutulle naurettukin sen jälkeen, mutta kai se vähän liikaa kipua aiheutti että ois voinu jäädä tekemättäkin :D
 
"..."
[QUOTE="vieras";24194684]Totuus on tarua ihmeellisempää.

Nainen puristi sukuelimistä - mies sairaalaan | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Nainen puristi miestä sukuelimistä perheriidan päätteeksi

Maanantai 25.8.2008 klo 10.26

Mies jouduttiin viemään ambulanssilla sairaalaan.

35-vuotiaan miehen ja 39-vuotiaan naisen perheriita päättyi väkivaltaan sunnuntain vastaisena yönä. Avopari oli viettämässä iltaa kesämökillä Lieksassa, kun parille syntyi jostain riitaa.

Mies ilmeisesti löi naista, jonka jälkeen tämä puristi miestä sukupuolielimistä niin lujaa, että mies jouduttiin viemään sairaalaan ambulanssilla.

Poliisilla ei vielä ole tarkempaa tietoa tapahtumien kulusta, koska osallisia ei ole kuulusteltu. Miestä epäillään pahoinpitelystä ja naista törkeästä pahoinpitelystä.

Asunnossa oli nautittu alkoholia.

IL[/QUOTE]

no voivoi, lohduttaudu sinä tuohon uutisointiin jonka totuutta emme tiedä. uskon että kyseessä on ollut tilanne jossa nainen on kostanut tilanteen, eikä hänellä enää ole ollut "hengen hätää" päästä pois väkivaltatilanteesta. ja miehen kassit on saaneet niin pahaa damagea tosta koston tempusta että katsottiin että on tehnyt pahempaa väkivaltaa.
tämä on aivan eri asia kuin HÄTÄVARJELU

mutta jauha sinä täällä mitä haluat, kun joku sua tässä asiassa risoo. jos tosiaan olet eunokki niin pahoitteluni. tuliko vähän törttöiltyä ja nyt saat maksaa?
 
Olisis yytä opettaa lapsetkin suojelemaan itseään tällä tavalla. ;)
Mulle äiti jo pienenä opetti, että jos joku käy kiinni yrittää raiskata/hakata/kuristaa jne pitää käyttää kaikki mahdolliset väkivallan muodot jotta pääsee pois, ja etenkin jos mies kyseessä niin kannattaa juuri munille potkaista ja lujaa, koska siitä ne ainakin kaatuu. Sen jälkeen juoksee pois ja etsii apua.
 
  • Tykkää
Reactions: pete---
"vieras"
[QUOTE="...";24194727] mutta jauha sinä täällä mitä haluat, kun joku sua tässä asiassa risoo. jos tosiaan olet eunokki niin pahoitteluni. tuliko vähän törttöiltyä ja nyt saat maksaa?[/QUOTE]

Kunhan vain linkitin tuollaisenkin uutisen.
 

Yhteistyössä