Oliko mukavaa?Joo olen. Se löi ja minä pistin takasin, tais sattua enemmän.
En nyt tiedä voiko ex-poikaystävää ihan mieheksi koskaan sanoa, mutta melkein. :xmas:
Kyllä se kieltämättä jälkikäteen sydäntä lämmitti :xmas:Oliko mukavaa?
Niin on siinä tapauksessa kun toinen on lyönyt sinua useamman kerran ja käy taas jälleen kiinni ja potkaset häntä niin kovaa kuin lähtee päästäksesi pois siitä. Kyllä se naama jälkikäteen hymyksi muuttui kun ajatteli että pystyy itseään puolustamaan isommalta.Naamat yhtä hymyä kun puhutaan miehiä koskevasta väkivallasta.=)
minä en osaa nähdä mitään kivaa tai iloista siinä, että ylipäätään joutuu tuohon tilanteeseen. väkivalta on aina väärin ja silleen.Niin on siinä tapauksessa kun toinen on lyönyt sinua useamman kerran ja käy taas jälleen kiinni ja potkaset häntä niin kovaa kuin lähtee päästäksesi pois siitä. Kyllä se naama jälkikäteen hymyksi muuttui kun ajatteli että pystyy itseään puolustamaan isommalta.
kirjoitinko noin? en. en näe mitään hyvää siinä että naista hakataan, enkä siinä että miestä potkitaan munille. nuo hymiöt (muissakin siis kun sun kirjoituksissa) pistivät vaan silmään.Ahaa, sä olisit flegmaattisesti maannut maassa kun joku kuristaa ja lyö sinua? Ainoastaan jalat vapaana jotta pääsisit irti, mutta et käytä niitä, koska väkivalta on aina väärin? Ok. Kukin tosiaan tyylillään.
Mulle äiti jo pienenä opetti, että jos joku käy kiinni yrittää raiskata/hakata/kuristaa jne pitää käyttää kaikki mahdolliset väkivallan muodot jotta pääsee pois, ja etenkin jos mies kyseessä niin kannattaa juuri munille potkaista ja lujaa, koska siitä ne ainakin kaatuu. Sen jälkeen juoksee pois ja etsii apua.Olisis yytä opettaa lapsetkin suojelemaan itseään tällä tavalla.