"..."
ja minulle tämän on "opettanut" vartijamies kun olin järjestyksenvalvojan voimankäyttökurssilla. siellä kielti järjestyksenvalvojien käyttämästä tällaisia keinoja, mutta antoi hyödyllisiä itsepuolustuskeinoja naisille.Mulle äiti jo pienenä opetti, että jos joku käy kiinni yrittää raiskata/hakata/kuristaa jne pitää käyttää kaikki mahdolliset väkivallan muodot jotta pääsee pois, ja etenkin jos mies kyseessä niin kannattaa juuri munille potkaista ja lujaa, koska siitä ne ainakin kaatuu. Sen jälkeen juoksee pois ja etsii apua.
että kyllä tämä on ihan virkavallan suusta tullut että jos on uhkaava tilanne: mies käy naisen päälle, niin paras keino taltuttaa mies on juuri potkaista munille.
kyllä hän siellä yritti muitakin liikkeitä opettaa mutta kun sitten käytännössä näitä vielä testattiin ja itsekkin harjottelin miespuolisen kokelaan kanssa joitakin käsiliikkeitä yms. niin empähän mahtanut niillä eävillä paskaakaan. totuus nyt vaan on se, että se isoinkin äijä kaatuu edes hetkeksi sillä munille potkulla.