Viivi76 Uskon että tuo insuliinin vaikutus on hyvinkin yksilöllistä ja harvoin heti nappaa oikea annostus. Paljonko pistit ekalla kerralla? Minulle on ohjeistettu (niin ja nehän oli paikoista riippuen eri ohjeistuksia ) silleen, että samalla määrällä pitää pistää ainakin kaksi kertaa ja jos ei ole vaikutusta niin annosta sit nistaa 2KY:llä ja sit taas mitata muutama päivä. Mulla menee tällä hetkellä 14KY:tä ja paastot on luokkaa 4.5-5.2 harvoin on tuo yli 5 mut joskus kuiten yleensä on se 4.7. Minä monesti syön ihan pienen aamupalan ja sit 1,5h-2h välipalan jo niin ei niin se aamupalan jälkeinen arvo nouse niin korkealle koska sehän on ihan selvä että pitkän välin jälkeen ne herkästi nousee.. Mutta tämäkin on ihan yksilöllistä, puhun vain omasta kokemuksesta =) Niin ja monesti se insuliini vaikuttaa vielä siihen aamupalan jälkeiseenkin arvoon , mutta tietty vasta silloin kun annostus on oikealla mallilla, mutta tietty silloin on eriasia jos koisii mahdottoman pitkät unet.. =) Silloin insuliinin vaikutusaika on mennyt ohi =) En tiedä oliko tästä ollenkaan apua!?
Pipsa4 31+2 Poksumiset unohtui muutama päivä sitten elikkäs POKS
Pipsa4 31+2 Poksumiset unohtui muutama päivä sitten elikkäs POKS