Harmaat sunnuntai huomenet täältä pk-seudulta
Niin viel olis sitten tämä viikko asustelua täällä pk-seudulla ja sitten siirrytään sinne kymilaakson puolelle loppuviikosta. Toiveena on jotta viimeinen muuttokuorma lähtee perjantaina ja saisin tämän asunnon siivotuksi myös silloin. Niin sitten ei tarvitsis tulla maanantaina kuin vahtimaan lopputarkastus ja luovuttaa avaimet.
:kieh: Vaan kyl on hermoja kiristellyt vähän jokaisella nämä viimepäivät. Ukon kanssa ei ole oikeastaan muuta tehty kuin vuorotellen toisiamme "nokittu" niin et väliin oikeen havettää oma käytös ja ukonkin siin sivussa. Etenkin kun tuo ukon veli on meillä majailemas ja kuulee + näkee kaiken. :ashamed:
Vaan ei sillä hän kyl ajoittain puistelee päätään minulle kun oman isoveljensä käytöstä katselee, eli ei taida hänkään sitä aina oikeen ymmärtää/hyväksyä. :/
Niin ja nuo lapsetkin tuntuvat tuon tuostakin kiukuttelevan ja sanovan päin naamaa mitä sylki suuhun tuo.
Niin et on ääneekin tullut todetuks; jotta ompas minulla "hyvä-tapaisia" jälkeläisiä. :kieh:
No, toivotaan jotta ensi viikolla olis ilmapiiri hiukan renommpi eikä tarvitsin jatuvasti varuillaan olla. :headwall:
Hmmmm....... kävimpä tuossa aamusella vaa`alla uteliaisuuttani, kun on jäänyt liikunnat minimiäkin vähäisemmiksi ja syödyksi on tullut luvattoman paljon herkkuja. :ashamed:
Niin KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄk mitä siellä digivaa`an näytössä komeili.
:ashamed:
Jotenka taitaa olla viisainta nyt hetkeksi hellittää vaavikuumeen osalta tjot-linjalle ja ottaa tiukkalinja tuolla ravitsemuspuolella. Jos vaikka se auttas raskautumiseen. :headwall: :headwall: :headwall: Meinaan vaan kun juuri ennen tuon kuopuksen ilmoitelessa tulostaan olin karistellut painostani n. 10kg. Jotenka taisi se silloinkin olla minulla painoa hitusen liian laisesti kun puolisen vuotta silloinkin yriteltiin. Juu ja olinhan minä just pudotellut kiloja reilut 5kg ennen sitä alkuvuodesta ollutta km-raskauttakin.
Niin et jos minua ei tllä palstella liiemmin näy niin saatan olla enemmän tuol painonsa kanssa kamppailevien palstan puolella.
Vaan tietty en minä malta teidän kuulumisia lukematta jättää kuitenkaan. Ai et olenkohan minä jotenkin utelias?!?!
Mut nyt plussat päivän harmauteen puhkun ja huitelen jos niistä joku vaik osuis oikeaan osoitteeseen.
++++++++++
:wave: :wave: :wave:
ps. Mitähän mahtaa
mimmimammalle kuulua? Jokohan se olis lääketiedekin saanut totuuden esille? :headwall: :headwall: :headwall:
:ashamed: