YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Ompa täällä hiljaista..... :x

Oottelen ovistuntemuksia, mutta eipä ole muuta kuin limat ja aina yleensä olen kyllä tuntenut nippailut vatsassa :\| Greippimehukuurilla olen yrittänyt olla.

Kaippa sitä täytyy isäntää ootella illalla kaiken varalta kun kotiutuu vasta myöhemmin :heart:

Heips, osanottoni negojen johdosta. Täällä olemme ahkeroineet tärppipäivien ja vapaapäivien kunniaksi oikein superinnokkaasti makuukammarissa , mutta mitään kovin suuria odotuksia ei kyllä ole. :p Maanantaina meen ekaa kertaa muuten sinne vyöhyketerapiaan, odotan ennen kaikkea rentoututunutta oloa kuin kuuta nousevaa. Unet ovat kyllä jo maistuneet paremmin noiden lukemisten jälkeen.

Hei auttakaa joku taidokas, en onnistu liittämään kuvaa profiiliin, oisin iloksenne laittanu jonkun elokuisen hääotoksen. Mut ei vaan onnistu. Ärh! :/

Mamma on meillä kylässä, joten en nyt viivy täällä taaskaan tämän kauempaa, mutta mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille. Ai niin, Nanni, ikäni voi sitten profiilissa vaihtaa tasavuosiksi. Juhlimme eilen kera kuohuviinin ja kakun. Tässä vaiheessa ja varsinkin raskautumisasioissa nuo vuodet eivät kyllä yhtään ilahduta :D Mutta minkäs teet, niitä vain tulee lisää.

Onnea Aniliini! :flower: =)

Kuvan liittämisessä ei muistaakseni ollut ongelmia, tosin kuvan lataus kesti muistaakseni aika kauan, vaikka oman kuvani koko oli vain 10k. Missä vaiheessa sulla on ropleemia, Aniliini? Saatko kuitenkin haettua kuvan koneeltasi browsella, näkyykö profiilin muokkauksen kuvarivillä lähde? Ja muistit tallentaa? (sorge jos kyselen tyhmiä... :ashamed: ;) )

Mukavaa viikonloppua kaikille, viemme muksut tänään isälleen viikonlopuksi ja menemme saunomaan ystäväpariskunnan luo, huomenna puutarhahommeleita ja puun kaatoa, puuh.. ja ehkä hieman punkkua ja takkatulta myös :D

Plussatuulia, muttei vesisadetta! :wave:

Kiitos Nanni.

No mulla on ongelmia siinä vaiheessa kun kuvan lähde näkyy browsessa ja yritän sitten liittää sen, jolloin prosessi lähtee käyntiin ja loppuukin aikanaan, mutta kuvaa ei vain ilmesty koskaan profiiliin. Tallentanut olen kyllä. Ohjeissahan ilmoitetaan, että kuva pienentyy automaattisesti, mikäli se ylittää sallitun koon. Joten olen yrittänyt liittää melko isoa kuvaa sellaisenaan. Taidan yrittää vielä pienentää kuvan ennen liittämistä, kunhan tässä ehdin paneutua asiaan.

Mukavaa viikonloppua :flower:

Yötä siskoset!!!!!!!!!!

Täällä jälleen istun koneen äärellä yöllä. :ashamed:

:'( Ei ollut sitten testeille käyttöä tällä kertaa. :( Nimittäin tätyli parkkas uskollisesti kp 28 sen perhanan porchen tuohon talon eteen ja itse rymisteli sisätiloihin niin et tuntuu. :eek: Siis eilen alkoi kunnon vuoto ja sitä on sitten riitänytkin omiks tarpeiks oikeen hyytymäklönttien kera. :/ Vatsan puhjia juilittaen yötä päivää. Vaan taitaa nyt sitten tulla kerralla kaikki kun edellisen kerran oli tätylin vierailu vähän niin kuin sanoakseni niukanlainen. :headwall:
Ai niin ja nyt ei sitten taidakaan osua tärppipäivät siten et oltas ukon kanssa samassa osoitteessa, kun tuo peevelin tätyli viivyttäli. AGHR!!!!!

No, vaan empä ole pahemmin enättänyt murehtia tilanneta, kun tuossa keskiviikko aamuna soitti ukon sisko jota on miehensä kanssa matkalla meille. He siis tulivat tuolta ruotsin puolelta ja olivat jo tulleet lautalla ylitse kun soittivat. He sitten viihtyivät meillä pari yötä ja tänään jatkoivat matkaansa. Mut saatavat viel tätä kautta ajella ennen kuin kotia lähtevät maanantaina.
Niin ja onhan täällä meillä majaillut yksi ukon veljistä jo toista viikkoa, kun on meillä muuttoapuna ainakin viel viikon verran ja sitten siellä uudessa osoitteessa saattaa viel jonkin aikaa viipyä "renkinä". :D

Joten on noit passattavia riittänyt oman porukan lisäksi.

Vaan nyt on sitten hiljaisempaa muutaman päivän, kun lähtivät nuo minun isommat lapset isälleen viikonlopun viettoon.

Mut nyt taidan hiipiä tuonne makuukammarin puolelle jos vaikka löytäisin reitin höyhensaarille. :headwall: \|O :whistle:

Plussat tunne tuulen riepoteltaviksi viel viskon ja puhkun.

+++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:

mimsku
Juu tätimäisiä terveisiä täältäkin. Että niin aikaisin aamusella kehtas tulla kylään.. \|O

Aion tilata gynen heti maanantaina ja mennä oikeen sellaselle lapsettomuushoitoihin erikoistuneelle, hehhee, yksi ainoa sellainen täältä meiltä päin löytyy..
Se nyt lähinnä kiinnostaa, että onko putket tukossa vai onko kohtuun jäänyt jotain km:n jälkeen. Tahtoo tietää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Luulenpa, että mieskin on valmis simppatesteihin, jos minusta ei mitään löydy. Paitsi tietysti tää IKÄ
:LOL:

Mukava olis saada nyt jotain muuta ajateltavaa... Mutta mieli on oikeestaan ihan hyvä.

Jokos Nanni on saanut tädin kylään, vai vieläkö jännäilet? Touhis se saa raataa noiden ukonköriläitten kanssa ;) Kovia ovat syömäänkin nuo karvalahkeiset... :kieh:

Mukavaa viikonloppua kaikille! =)

Heips kaikille tasapuolisesti! :wave:

Omia tuntemuksia olen seurannut ja tänään yritän unohtaa, jotta ei hermot mene. Kp 21/28-30 menossa. Jollei sitten kierto tee taas temppuja ja pitene jännityksestä. Ovis tuntemukset oli hyvät, pupuiltu innokkaasti ja ihme lisätuntemuksia ollut. Alavatsa välillä tosi arka, viluttanut ja sen semmoista.
Tiedä sitten taas... tuota ikää olen pohtinut monellakin lailla, mutta kun on yli 40 ikäisiäkin, jotka vauvaa toivoo ja saavat, niin ei kait täs toivoa pidä menettää. Tsemppiä vaan nyt itselle ja kaikille muille myös! PLUSSAISIA TUULIA PALJON!!! :whistle: :whistle: :whistle:

Nyt ruoan laittoon, greippimehua kyytipojaksi kokille!! ;)

:xmas: :wave:

Harmaat sunnuntai huomenet täältä pk-seudulta

Niin viel olis sitten tämä viikko asustelua täällä pk-seudulla ja sitten siirrytään sinne kymilaakson puolelle loppuviikosta. Toiveena on jotta viimeinen muuttokuorma lähtee perjantaina ja saisin tämän asunnon siivotuksi myös silloin. Niin sitten ei tarvitsis tulla maanantaina kuin vahtimaan lopputarkastus ja luovuttaa avaimet.

:whistle: :kieh: Vaan kyl on hermoja kiristellyt vähän jokaisella nämä viimepäivät. Ukon kanssa ei ole oikeastaan muuta tehty kuin vuorotellen toisiamme "nokittu" niin et väliin oikeen havettää oma käytös ja ukonkin siin sivussa. Etenkin kun tuo ukon veli on meillä majailemas ja kuulee + näkee kaiken. :ashamed: :eek: Vaan ei sillä hän kyl ajoittain puistelee päätään minulle kun oman isoveljensä käytöstä katselee, eli ei taida hänkään sitä aina oikeen ymmärtää/hyväksyä. :/
Niin ja nuo lapsetkin tuntuvat tuon tuostakin kiukuttelevan ja sanovan päin naamaa mitä sylki suuhun tuo. :eek: :( Niin et on ääneekin tullut todetuks; jotta ompas minulla "hyvä-tapaisia" jälkeläisiä. :kieh:

No, toivotaan jotta ensi viikolla olis ilmapiiri hiukan renommpi eikä tarvitsin jatuvasti varuillaan olla. :headwall:

Hmmmm....... kävimpä tuossa aamusella vaa`alla uteliaisuuttani, kun on jäänyt liikunnat minimiäkin vähäisemmiksi ja syödyksi on tullut luvattoman paljon herkkuja. :ashamed: :eek:
Niin KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄk mitä siellä digivaa`an näytössä komeili. :eek: :ashamed: :(
Jotenka taitaa olla viisainta nyt hetkeksi hellittää vaavikuumeen osalta tjot-linjalle ja ottaa tiukkalinja tuolla ravitsemuspuolella. Jos vaikka se auttas raskautumiseen. :headwall: :headwall: :headwall: Meinaan vaan kun juuri ennen tuon kuopuksen ilmoitelessa tulostaan olin karistellut painostani n. 10kg. Jotenka taisi se silloinkin olla minulla painoa hitusen liian laisesti kun puolisen vuotta silloinkin yriteltiin. Juu ja olinhan minä just pudotellut kiloja reilut 5kg ennen sitä alkuvuodesta ollutta km-raskauttakin.

Niin et jos minua ei tllä palstella liiemmin näy niin saatan olla enemmän tuol painonsa kanssa kamppailevien palstan puolella.
Vaan tietty en minä malta teidän kuulumisia lukematta jättää kuitenkaan. Ai et olenkohan minä jotenkin utelias?!?!

Mut nyt plussat päivän harmauteen puhkun ja huitelen jos niistä joku vaik osuis oikeaan osoitteeseen.

++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:

ps. Mitähän mahtaa mimmimammalle kuulua? Jokohan se olis lääketiedekin saanut totuuden esille? :headwall: :headwall: :headwall: :p :p :ashamed:

Voi juutas tämän netin kanssa, lähiverkkoyhteys kytketty- ei ookkaan kytketty - onpas - eipäs - kääääääääääääk! Sitten kun kone ollut pari tuntia päällä, niin johan toimii. Mikä ihme tätä riivaa......???

Voi touhiksen muuttostressiä, mutta koita kestää, kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu! Nyt kärsivällisyyttä, jookos.. ei ole sulla nyt helppoa, mutta lopussa kiitos seisoo, uso pois! :hug: :hug: :hug:

Täti tuhrusi paikalle tänään, kierto siis palautunut km:n jälkeen taas 25 päivään, jesh. Toki hieman innostuin turhaan, kun kuvittelin raskautumisen erittäin helpoksi (mii stuupid!) km:n jälkeen kuten joka paikassa toitotetaan, mutta ei mitenkään murheen suossa täällä ryvetä. Saan siis kahden viikon päästä reissussa istua hyvällä omallatunnolla english pubissa tuopin äärellä nähtävyyksien katselun välillä! :kieh:

Kirppiskamoja täytyisi alkaa laputtelemaan, kyllästyin kertakaikkiaan jälleen kerran tähän krääsän määrään, miten nuo muksut kasvavat noin nopeasti!?! Nyt jo S- tai M-kokoa kumpikin ja kaikki 170-senttisetkin vaatteet pieniä.. nyt nimittäin lähti komerot tyhjiksi turhista kledjuista!

Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille, naputelkaahan kuulumisianne!

:wave:

mimsku

Sunnuntaita kaikille kivoille mammoille!

Samma här, Nanni..tädin kanssa on niiiiiiiiin mukavaa.. =) Mullahan kävi tuo km jo maaliskuun lopulla, joten siitä jo hirmusti aikaa eikä sen jälkeen oo tapahtunut minkäännäköistä raskautumista :(

Nii, taisin siitä jo mainita, et gynelle menen nyt tarkistuttamaan paikkani. En oikeen jaksa uskoa siihenkään et miehen simpat olis epäkuntoisia, kun kerran silloin tärppäs. Siis missä vika????????

Onko teilä muuten tietoa kellään, että onko se niin, että jos on säännölliset kuukautiset ja onnistuu jopa tikuttamaan oviksen, se on melko varma merkki siitä, että ovulaatio myös tapahtuu? Eli jos on niitä ennätyspitikiä kiertoja, silloin ei ovista oo? Eli mulla pitäis sen puoleen olla kaikki kunnossa, vai? Kertokaahan, te viisaat...!

Tänään onkin harvinaisen lämmin syyspäivä. Iltasella olis taas yhdet synttärit, onneksi saan tän päivän olla ihanasti YKSIN, mies on remppahommissa ja lapset vielä isällään. IHANAA =) =) =) =)

Täällä joku oli käynyt niissä simppatesteissä, kuinka kauan tuloksen odottelu kesti?

Touhis tuossa kyseli mimmimamman kuulumisia..Kiinnostaa minuakin...

+++++++++++++++++++!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :attn: :attn: :attn:

Simppatesteistä tulee 'pikatulos' noin tunnissa, sellainen alustava katsaus. Lopullinen tulos tulee yleensä noin kahden viikon kuluttua, ainakin Väestöliitossa.

Tsemppiä Touhis muuttopuuhiin. Kohta se piina onneksi loppuu. Muuttaminen on KAMALAA ja meillä se on edessä viimeistään ensi keväänä, kun tämän asunnon vuokrasopimus loppuu. Pitäis varmaan jo aloittaa henkinen valmentautuminen siihen :kieh:

Mukavaa sunnuntaipäivää kaikille sekä heille supervoimia, joita täti taas höykyttää. No, tänään saa tuijottaa elokuvia tai kömpiä peiton alle hyvällä omallatunnolla, kun tuo sää on niin armottoman surkea. Taidan houkutella tuon miehenkin, paitsi että tuollahan se näyttää jo kuorsaavan sohvalla :LOL:

Huomenta eukot, Joulu on ihan kohta ovella :xmas: ja täällä vielä uinutaan, heeeräääätyyyys! :LOL: :wave:

Mimsku, Mertsi muistaakseni kirjoitti tuosta ovuloinnista joskus täällä (siis muistaakseni, tehän muistatte mun atsalean, joten se voi olla joku ihan muukin.. :x ) Menikö se nyt niin, että viivaa voi pukata tikkuun, vaikka oikeaa ovista ei välttämättä tapahtuisikaan, miten se nyt meni, aaapuuuvaaa!? Jotenkin vaan maalaisjärjellä ajatellen (toivoen) viivojen pamahtaessa olisi oikeasti ovis, muttamiemistäämittäätiijjä.. oi kertokaatten fiksummat!

Täällä karmeiden menkkakipujen kourissa, prkl.. taidan suosiolla ottaa tabun naamariin.. :/

Pirteää päivää kaikille, täällä tulee vettä kuin esterin peestä! :hug:

Tättärää pitkästä aikaa!

Heitti viime viikolla niin kiireen puolelle, niin kiiireen puolelle. En ehtinyt palstalla kuikuilla ollenkaan :eek:

Noista ovistesteistä jälleen... ovulaatiotesti mittaa lutenisoivan hormonin määrää. Hormonitaso nousee voimakkaasti ennen ovulaatiota ja mahdollistaa näin munasolun irtoamisen. Eli yleensä siis irtoaa kun taso tekee tuon jyrkän nousun, mutta mikään tae se ei ole.

Mun pitäis kai taas alkaa tikuttelemaan. Mutta kun ei nyt jostain syystä nuo pupujen hommatkaan kiinnosta ollenkaan. Pöh!!!

Annelille voimia sairauden kanssa elämään. Omasta kokemuksesta voin kertoa, että voimia ja hyvää tukiverkkoa tarvitaan!!!

Tämä tytteli aikoo nyt nauttia syyslomasta. Saimme valkea lumipeitteen tänne Ouluun eilen, eikä se ole vielä sulanut. Pakkasta on mukavat -4 ja piha näyttää ihan satumaalta kun puut ovat pukeutuneet valkoiseen ja kaikki on niin puhdasta...

Plussat puhkun!

Hei vain,

Minä olin se uusin tulokas, joka heti tänne kirjoitettuaan otti ja plussasi. Ykkönen on 1½ vuotias ja siitä asti ollaan oltu ilman ehkäisyä (kun tuota ykköstäkin tovi tahkottiin). Tietenkin imetin, joten sekin saattoi tätä raskautumista hidastaa. Imetyksen kuitenkin lopetin kokonaan jo tammikussa. Sitten aattelin tulla tänne kirjoittamaan, niin heti tärppäsi. Huvittavinta oli se, että muissa kierroissa ovisaikaan touhuttiin kympillä ja tässä kierrossa sitten oli tasan 2 kertaa kp 9 ja 10.

Raskausoireita on pahoinvointi, joka ei nyt ainakaan vielä ole okseteluksi asti edennyt. Km pelottaa kovasti, en tiedä miksi.

Tsemppiä kovasti teille kaikille, teillä on niin mukava henki tässä ketjussa, tätä on ollut kiva lukea =)

mimsku
Tervehdys!

Kyllä pistää tää vauvakuume ihmisen pään ihan sekaisin. Tänään unohdin tehdä töissä TOOOOOSI tärkeen jutun, ja olin kyl nolona
:ashamed: koska mun takia toiset sai tehdä turhaa työtä. Kääks. Täytyy kai ryhdistäytyä ja tajuta että tää maailma pyörii muuallakin kuin oman masun ympärillä.

No vielä siitä masusta..Sain tänään tilattua ajan yksityiselle alustavin lapsettomuustutkimuksiin. Luvassa on siis pikapuoliin ultrausta ja simppatestiä. JES!

Mukavaa oli kuulla Mertsiistäkin. Ja kiitos Anilliini simppatutkimustiedoista. Vilmalle onnea odotukseen ja jarrusukkia! Nannin ja Touhiksen kanssa hyysätään tätiä.. :(

Jotenkin on aika huojentunut olo, kun kohta saa vastauksia..

B)

Olin eilen siellä vyöhyketerapiassa. Olen ollut kuin ylikypsä spagetti sen jälkeen eli 'vähän' väsyttää. Illan makasin hyytyneenä soffalla ja tuijotin telkkaria. Yön nukuin kuin tukki. Onneksi tänään on vielä vapaata, eikä tarvitse rynnätä mihinkään. Tuo kesällä sairastettu polvi äityi nimittäin tosi kipeäksi eilen illalla, kun sitä hoidossa manipuloitiin ja jatkuu edelleen. Eli ei se ole ollut kunnossa ensinkään ja onhan se tässä matkan varrella vaivannutkin enemmän ja vähemmän. Nyt siinä on kuusi akunastaa koko loppuviikon ja parin päivän sisällä pitäis pahimman kipeytymisen hellittää. Kyllä oli rentouttavaa kuulla, että tostakin vaivasta vois vielä eroon päästä. Hormonaalisia pisteitäkin hoideltiin, mutta niihin keskitytään sitten reilun parin viikon päästä vielä enemmän, kun saadaan tuo polvi ensin parempaan jamaan. =)

Yhden jutun muuten tajusin, että luultavasti ovuloin aiemmassa vaiheessa kiertoa, kuin olen kuvitellut. Eli nuo meidän yritykset on olleet todennäköisesti aina hiukka jälkijunassa. No juu, tämän on kyllä pelkkää spekulointia, mutta ainahan sitä voi omia teorioita kehitellä lohdutukseksi itselleen.

Ei tässä muuten mitään ihmeellisiä, kirjoitushommia pitäisi aloitella, mutta on niin hyytelöitynyt olo että pitää oikein pinnistellä. :p Mukavaa päivää kaikille, vaikka aika harmaalta tuolla ulkona näyttääkin tällä hetkellä :flower:

Mä en muuten saa liitettyä niitä kuvia. Argh. :headwall: :headwall: :headwall: :kieh:

Vaikka pakkaan ja pienennän ja teen mitä, niin ei ilmesty minkäänlaista kuvaa profiiliin. Onko kellään muulla ollut ongelmia? Pitääkö ne kuvat olla jossain nettikansiossa tallennettuna vai onnistuuko siirto suoraan omalta koneelta? Mä olen siis koittanut liittää omalta koneelta kuvia, isoina ja pieninä ja vaikka minkälaisina :p <br><br>

Aniliini, sähän onnistuit!!! *huokailee katsoessaan NIIIIIIIIIN kaunista hääkuvaa* :D :D :D Aivan ihana pari olette, voi kun olet kaunis!! Suunnittelitko itse hääpuvun? Ja auringonkukat kukkina, wau!
:D Mulla oli kalloja, vaikka itse sinnittelin ensin vastaan, jotenkin olen mieltänyt ne hautajaiskukiksi, mutta loppujen lopuksi olivat ihan ok valkoisen pukuni kanssa. Mutta nuo aurinkoiset kukat ovat tosi pirteät ja sopivat älyttömän hyvin pukuusi!

Täti täällä luuraa yhä, ajattelin taas kokeilla sitä kuukuppiani, mutta se laitto on jotenkin niin hankalaa.. hiertää kiertää ja on vaikea pier.. höh, höhlä mie! :whistle: ;)

Touhukasta taakenia kaikille!

:LOL: :LOL: :LOL:

Voi vitsin vitsi mua jauhopäätä. Ilmeisesti tuo kuva ei heti näkynyt mulle sitä liittämistä yrittäessäni, vaan siinä kävi joku kummallinen päivitysjuttu. Kiitti Nanni vinkistä, että kannattaa vilkaista välillä profiiliinkin :ashamed:

Kiitos myös kehuista. Puvun idea oli kyllä mun, mutta lopullinen suunnittelu ja toteutus ihanan pukusuunnittelija/ompelijani. Auringonkukat ovat lempikukkiani, tai itseasiassa kyllä yksi niistä monista lempilajeista, joten olihan niitä saatava, kun ajankohtakin oli niin sopiva. Kallat ovat tosi tyylikkäitä mun mielestä, vaikka vanhemmat ihmiset vieläkin mieltävät ne hautajaiskukiksi. Mutta niitähän käytetään jo kaikkiin muihin tarkoituksiin sidonnassa tosi paljon, joten kyllä tuo hautajaisfiilis on mun mielestä ihan vanhanaikaista.

Jatkan tässä kirjoittelujani, mutta töiden välillä on hauska käydä täällä virtuaalimaailmassa roikkumassa :p <br><br>

:D Siis mä olen tänään tosi välkky. En siis tarkoittanut, että sä Nanni olet jotenkin vanhanaikainen, vaan mullekin on mummot lapsesta asti hokeneet, että kalla ois mukamas kuoleman kukka. Yritin vain selittää, että mun mielestä ei kyllä oo. :D

Yhteistyössä