YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Mimmimamma :hug:

Kaikille paljon lumisia terveisiä! :wave:

Itsellä olo on jotenkin tyhjä ja jännittynyt. Kp32/28-30 eli taitaa kierto tehdä kepposensa. Testiä en ole tehnyt, odottelen vielä. Ei se onni taida kuitenkaan tulla... olen jotenkin maissa, kun eilen kuulin jo neljännen ystävättären saavan vauvan ensi vuonna. Iloinen olen hänen puolestaan!!! Mutta kuiteskin... :'(
Ja meidän tyttö jo pian 2v, joten juhlaa on edessä!!! =)
Ei muuta kun paljon plussia lumenpuhurin mukana kaikille!!!!!!!!!!
:wave: :xmas: <br><br>
 
Laitan mantana peukut pystyyn sun puolesta, että sun kierto venyisikin yllättäen tooosiii pitkäksi plussasyistä :D

No ymmärrän kyllä sun fiilikset erittäin hyvin, koska mulla on itsellä tässä kierron viimeiset päivät menossa, eikä oikein mitään ajatusta raskautumisesta. Pupuiltu kyllä on taas mukamas sopivina päivinä :LOL:

Käyn aina vähän väliä kuikkimassa täällä sivuilla, kun kirjoitan tuota mun tutkimusta :headwall: Täällä on paljon kivempaa hengailla kuin yrittää muokata tuota riivatun tekstiä :p
 
sivusta seurannut
Voi sinua mimmimamma, pakko sun on olla raskaana koska oireet noin selkeät:/ Harmi vaan sinällään että sitten kun saat nyytin syliisi niin tavallaan koko odotusaika on mennyt hukkaan etkä ole päässyt nauttimaan raskaudestasi kun sitä ei ole sinulle lääketieteellisesti voitu todistaa. Koita kuitenkin jaksaa kaikesta huolimatta ja luota omaan kehoosi ja tuntemuksiisi, kyllä naisen keho tietää mitä sille milloinkin tapahtuu:)
 
mimsku
Huomenta, naiset!

Kylläpä on ihana aurinonpaiste ulkona! meen tänään vasta puolelta päivin töihin, joten on aika luurata täälläkin, jee =)

Missä mennään? Nanni? Aniliini? Touhis? Mertsii! Muut???? Ovatko kaikki hautautuneet lumen alle??? Minä eilen melkein hautauduin, kun tein hiki pipossa lumitöitä! Niin ja kesärenkaat sain vasta eilen pois, joten arvatkaapa vaan, oliko hauskaa liukastella huoltamolle...!

Meillä on täällä nyt semmoinen tilanne, että ootellaan tää ovis ja yritetään taas, sittten sen jälkeen vasta niitä siimahäntiä viemään labraan... :heart: Joka kuukausi on otettu ns. uusi malli käyttöön: tässä kuussa mennään niin, että muutama päivä selibaattia ennen h-hetkeä, jotta noita simppoja lähtis tarpeeksi liikkeelle.. ;)

Mutta nyt mun täytyy kyllä myöntää tästä vaavinteosta, että alan jo luovuttaa. Tulkoon vaan täti tässäkin kierrossa jos on tullakseen. Nuo kalliit lapsettomuushoidotkin aloitin varmaan siks, että saisimme jonkinlaisen mielenrauhan, TIEDON siitä, mikä oikein on vikana. En voi ainakaan tässä vaiheessa kuvitella lähteväni esim. mikroinjektioon. Ehkä siitä syystä, että noita tenavia on jo kaksi ennestään. Miehestä en vielä tiedä. Tuskin hänkään siihen patistaa..

On se vaan kumma tää naisen mieli! Eilen olin NIIn ärtsyllä päällä. Kirosin koko talven ja lumityöt, ja renkaiden laiton, veneen noston, märät lapaset ja ainaisen siivoomisen ja ruuanlaiton...!!! Tänään taas elämä hymyilee..

=)

Kirjoitelkaapa kuulumisia :)
 

Heipä hei kaikille!

Laitanpa tekstini tännekin, kun näköjään kuulun kohderyhmään

Olen palstaillut täällä ennenkin, joskus vuoden 2004 kesäkuulle... Taustasta: olen viittä vaille 35 v. kahden pojan (-97 ja -99) äiti, perheeseen kuuluu myös mies. Kolmannen yritys alkoi siis v. 2004, mutta päättyi kehnosti kesä-heinäkuussa kohdunulkoiseen ja laparoskopiaan, jossa poistettiin oikea munatorvi.

Nyt uutta yritystä ollut jo n. vuoden verran, mutta ilman tulosta. Mahkut on jo siis pudonneet n. puolella leikkauksen vuoksi ja vielä kun tuota ikääkin on kertynyt, niin ei passaa olla kärsimätön... Ja ollaan kyllä sillä mielellä, että jos ei onnistu niin sitten ei, kaksi täydellistä ja ihanaa lasta on jo.

Mutta kiva täällä on "jutella" muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Omat ystävät ovat jo lapsensa tehneet, eivätkä jaksa mitään hehkutuksia kuunnella mutta täällä saa vapaasti jakaa fiiliksensä!

Hyvää talven jatkoa kaikille!

PS. Siis nyt on menossa kp 33 eikä "tätiä" näy missään... hätäpäissäni testasin eilen, mutta negaa näytti. Nyt selvät menkkaoireet päällä, mutta mitään ei tapahdu, plääh..
:/
 
umut
Heissa!

Täällä myös yksi uusi rohkenee joukkoon mukaan ( huomasin nimittäin ihan ikätoverin tuossa ilmoittelevan myöskin) :)))
Elikkä ikää tässä kuussa 42-v..kääk j vauvakuume vaivannut vaihtelevasti ja nyt alkanut taas nistaa päätään!!

Meillä lapsia jo 5: poika 22v, tytär 21v, joka jo itsekkin äiti sekä uudesta avioliitosta tytöt ;12v, 5v ja 3v ja vaika jaksaminen on joskus niin ja näin ei tuo vauvakuume jätä rauhaan, olen nimittäin yrittänyt hälventää tuota , mutta kun ei niin ei..

No joka tapauksessa ollaan oltu tuo 3 v ilman ehkäisyä eikä mitään tulosta, joten kait se ikäkin jo vaikuttaa, vai ;0 ..täällähän kuitenkin ollaan raskauduttu ja vauva-lehden sivuilla myös nelikymppiset tasaiseen tahtii plussailee..voihan se olla ,että tarvitaan apuja...jäädään odottelemaan mitä tuo luonto tuo tullessaan...
 
Tervetuloa kaikki uudet :flower: Mahtavaa kuulla, että jotkut nelikymppiset plussailee tasaiseen tahtiin. Täällä tuo yksi pienen pieni plussa näyttää olevan todella kiven alla :LOL:

Mimsku hengis ollaan ja luntakaan ei täällä ole niin paljon, että alle pääsisi hautautumaan. Kiertopäivä on nyt 25/25-27. Olen ikävä kyllä aikamoisen tätiä odottavalla kannalla minäkin, kun en oikein muuta enää osaa odotella. Ja sitä paitsi alamaha tuntuu justiin siltä. Vyöhykkeeseen meen toisen kerran viikon päästä. Se on myös niin ihanan rentouttavaa ja tuo riivatun polvikin on nyt aikamoisen hyvässä kunnossa. Joten siihen ainakin hoito on auttanut. :D

Auringonpaiste tuon myrskyilyn jälkeen on kyllä mahtavaa. Meillä on jo talossa korjaustyöt käynnissä tulipalon jälkeen. Ala-aula on kyllä varsinkin nyt valoisalla todella hurja, pikkupojat ois varmaan innoissaan, kun se on kuin joku Batmanin lepakkoluola.

Huomenna mennään kuusissa naisin juhlimaan synttäreitä jälkikäteen, joten hauskuutta on kyllä tiedossa roppakaupalla. Jouduin siirtämään nuo juhlimiset ennakkotiedoista poiketen ravinteliin, kun ei tähän tuhon pesään viitsi ketään kutsua kyläilemään. Mut pääseepähän paljon helpommalla :LOL: :LOL: :LOL:

Mukavaa pyhäinpäivän aikaa kaikille! Juhliiko teidän jälkikasvut Halloweenia? Mä olen aina ihan että höh, kun kurpitsajuhlista puhutaan. Tooosiiii ameriiikkalaista mulle, mutta muksut näyttää yleensä olevan innoissaan tuttavien perheissä.
 
Ai niin mimsku, vaikea munkaan on kuvitella, että jaksaisin lähteä noihin pidempiaikaisiin lapsettomuushoitoihin. Ensinnäkin on tämä ikä, sitten on tuo henkinen kantti. Olen seurannut läheltä kahta monta vuotta kestänyttä lapsettomuushoitoa ja kyllä ne voivat olla henkisesti tosi raskaita. Varsinkin kun kummallakaan pariskunnalla eivät hoidot tuoneet toivottua tulosta. Toiselle parille on nyt tulossa adoptiolapsi. Toisaalta taas yksi ystäväni tuli monen vuoden luomuyrityksen jälkeen raskaaksi heti ekasta clomi-jaksosta ja on nyt vuoden ikäisen pojan onnellinen äiti. Että on sitä monenlaista ihmiskohtaloa :heart: <br><br>
 
mimsku
Tervetuloa mukaan, kaikki uudet!

Hienoa, että saadaan vähän vipinää tänne ikäneitojen hautomoon! :LOL:

Mikäs meillä täällä, jännäillään ja ootellaan.. =)

Nyt on siivottu ja ruuat laitettu. Jippii! Ja viiva pärähti ovistikkuun, haalea...mutta kai se siitä huomenna tummenee. Ja ovis tuntuu kyllä tässä kierrossa selvästi. Tänään alkoi oikein kunnon limailu ja nippaileekin välillä mukavasti. Jihuu siitäkin!

Heitetään Aniliinille vielä toivon plussa + ja kukkaset :flower: päälle, että olis tärpännyt. Mutta kai sen itse aika hyvin tietää... Mulla vähän niin, että odottelen varmaan enemmän sitä, ettei tulis mitään oireita. Mun kaikki raskausoireet kun on olleet niitä kuolemattomia TÄDIN lähetämiä hallusinaatioita!!!! :kieh:

Mukavaa viikonloppua! Nauttikaa itsestänne, miehistänne ja lapsistanne!

:) :) :)
 
Moikkelis koikkelis täältä paukkupakkasista! Voitteko kuvitella, että mittarissa rämisee jo 17 astetta ja ilta on vasta nuori....

Teretulemas uudet kujeilijat! Nanni varmaan päivittää teidät etusivulle jahka kotiutuu. Eikös hää oo siellä reissussa nyt?!?

Jokos mimmimamma on kotiutunut uuteen kotiin? Miten sä raaskit jättää sen jossa oli se pihasauna.... muistelen, että joskus sellaisesta kerroit. Itse haaveilen, että semmoinen ois.

Täällä tuli kantaa noihin hoitoihinkin... me ollaan kyllä vähän aateltu, että vois pientä avustustakin harkita... Tosin eihän vielä ole tutkittu, onko vaiva edes semmoinen, jota vois avustaa. Täti täälläkin jo varoittelee lähestymisestään. Itku on tänään ollut kurkussa tuon tuostakin. Kaikki tuntuu niin herkältä. Ja toisaalta töissä kaikki kiukutti, punastutti ja ties mitä. Höh. Jännää, että en oikeastaan enää odota luomutärppiä. Olen diagnosoinut itselleni arpeutuneet munatorvet, joista ei läpi mene kuin pora :LOL: (keisarinleikkaus, umpparileikkaus) Tämän itse tehdyn diagnoosin olen kehitellyt kiinnikekipujen perusteella, joita tuntuu varsinkin oikean munasarjan kohdalla.

Juu-poistunpa tuonne ainokaiseni seuraksi hassun hauskojen kotivideoiden pariin. .. Mies on taas menossa nyyh.....

Plussia satakoon kaikille teille!
 
Kokonaisena ollaan :wave:

Supisteluja on ollut... vime yönä ja tänään tuossa päivällä, mutta taas rauhoittuvat =) Olo on malttamaton ja kärsimätön, kaikki asiat KIUKUTTAA :/

Ilma taas on mitä ihanin, pakkasta 8 astetta ja aurinko paistaa =) Ainakin tämä nostaa mielialaa.

++++++säteitä tänne =)

-Lauriinas ja toukka rv36+4-
 
Täällä pinossa minäkin aloitin kuumeiluni! Meille yritettiin kolmosta syksystä 2004 alkaen ja toivottomalta tuntui. 1½ vuotta yritystä ja pääsin tutkimuksiin kivuliaiden kuukautisten takia (lapsettomuus hoidot/tutkimukset evättiin kun meillä oli jo kaksi yhteistä lasta)
Tähystyksessä löytyi 2005 joulukuussa endometrioosia jota poistettiin ja Tammikuussa 2005 tuli sitten viimeiset kuukautiset.

Eli toivoa on! Älkää antako periksi!
Terkuin: Toivossa elävä ja masu vauva 40+2

ps. En tiedä auttoiko mutta sain tässä pinossa vinkin sijoittaa hieman kalliimpaan ovis testiin kun vaikeuksia oli ollut ja siinä sitten se ovulaatio näkyikin ihan selväsi joten hyvä ja käyttökelpoinen vinkki kiertoon!!!
 
Lauriinas. Sulla alkaa olemaan jännät paikat. Vaikea uskoa, että tuo meijän pikku pirpana on jo 10 vkoa vanha. =) Aika on kyllä mennyt tosi nopeasti. Minja on selvästi alkanut kiinnittämään enemmän huomiota ympäristöönsä ja juttelee tosi paljon. Ääneen hän ei ole vielä nauranut, mutta hymyjä tulee vaikka kuinka paljon. Kyllä hän vaan on niin sulonen ja ihana. :heart:

Olen yllättänyt (ja pelästyttänyt) itseni miettimällä, että tässäkö nämä lapset nyt ovat. Kaiholla ajattelen, etten koskaan enää odota vauvaa ja synnytä. Ja koe niitä ihania ensi hetkiä ja ihan yhtä ihanaa jatkoa. Jos vielä kuitenkin yhden kerran. Apua! Lapsia on kuitenkin jo 3 kpl ja 2 vierailevaa tähtöstä. Yhteen autoonkaan ei enää mahduta. Ja asunto on liian pieni, jos tähän vielä yhden lapsen saisi.

Anteeksi, kun näitä mietin täällä. Kun te kaikki toivotte niin kovasti vauvaa. :ashamed:

Aurinkoista viikonloppua! B)

Toivottaa, Maxine
 
Tsemppiä Mertsi sinne (ja tietysti kaikki muutkin). Toivottavasti täti on huitaissut siellä päin ihan johonkin toiseen osoitteeseen ;) Meillä ei ole vielä tätä tyyppiä näkynyt, vaikka eilen olin jo ihan varma pikaisesta vierailusta ja juhlimaankin lähdin kaikki tykötarpeet pakattuna laukkuun. Kp on nyt 26/25-27.

Illalla hörpimme kuohuviiniä ja sitten siirryimme herkuttelemaan thaimaalaiseen. Hauskaa oli kyllä, innostuttiin vielä tanssahtelemaankin naisten kanssa myöhemmin illalla nuorisodiscossa :LOL:

No loppuilta oli taas mielenkiintoinen, voi näitä minun öisiä järkytyksiä. Hyppäsin mukamas oikein ajoissa kotiin vievään junaan ja olinkin sitten nukahtanut makoisasti, kun konduktööri herätti minut jossain in the middle of the nowhere ja tajusin nukkuneeni yli pysäkin. Hyppäsin unenpöpperössä keskelle paukkupakkasta sen kummemmin ajattelematta. Eihän siellä mitään ollut ja mikään taksikeskus ei tietysti vastannut. Siellä sitten tökötin keskellä kylätietä, eikä auton autoa missään. No eipäs hätää, tuli sitten auto ja kohdalla huomasin, että sehän on taksi kyltti pimeänä. Heilautin komeasti ja taksi otti mut kyytiin ja sitten lähdettiin tuhatta ja sataa kotiin :D Kyllä oli seikkailua kerrakseen. Olipa ihana kömpiä omaan sänkyyn. Eipä tarvi ihan heti lähteä rilluttelemaan :p

Oikein aurinkoista päivää kaikille B) <br><br>
 
Heips, kaikille!

Halloweenit meni ja pakkasta riitti mökki viikonlopun ajan kunnolla, tai ainakin -17C tuntui siltä. Pupujussin jäljet kruunasi tytön päivän ja synttärikakku tietenkin eli meidän neiti on nyt sitten 2-vuotta!!!! :heart:
Äipän ja isin vauva ei olekaan enää vauva; vaan Iso Neiti jo! :'(
On se nii ihana ja syntymäänsä tuli taas muisteltua tippa silmässä... Taitaa olla niin, jottei lapsensa syntymää ikänä unohda! :)

Jeps ja kuumeilut meillä jatkuu... kp3/33 nyt sitten menos. Mieli on sen puoleen maissa, mutta eteenpäin sitten vaan! Kohti seuraavaa ovulaatiota... :)

Paljon plussaisia tuulia yritän puhallella kaikille... :whistle:

:xmas: :wave:
 
Ai niin, Lauriinas, voimia sinne ja kärsivällisyyttä :D

Hauska lukea noita vauva- ja synttärikuulumisia =)

Mä täällä kuhkin aamutuimaan nostelemassa, kun ei tarvitse tänä aamuna rynnätä aikaisin liikenteeseen vaan vasta lähempänä puoltapäivää. Voi mahoton tuota säätä, lunta tulee aivan valtavasti.

Mahtimaanantaita kaikille :flower: Mites Nannin matka meni?<br><br>
 
Huomenia,,
Tässä pikaiset kuulumiset.......
Plussasin eilen :heart: :heart:
Kotona netin kanssa ongelmia mutta yritän illalla kertoa tarkemmin asiasta. sillä tiputtelua on ollut jo viikon ja luulinkin menkkojen tulevan nytkin koko ajan vihloo mahaa ja selkää......
plussia muillekkin :wave:
Nyt takaisin työhön.....
 
Onnea riikuilija ihan hirmuisesti :hug: Mukavaa saada plussakuulumisia :D Eipäs tuo nyt kovin haittaakaan tuo lumimyrsky, tuli niin mukava olo :D Ihan kuin ois itsekin saanut jonkun joululahjan tapaisen :LOL: Toivotaan että haamu sieltä vahvistuu oikein teräväksi.<br><br>
 
No niin tässä käytän ruokkiksen kertoakseni teille tapahtumia... :heart:

Eli meillähän on 2 lasta -96 ja -01 sekä km 03/04. Ehkäisyä ei olla käytetty oikeastaan koskaa. Minulle tehtiin 3 inseminaatiota kesällä 2000. Molemmat lapset ovat saaneet alkunsa luomusti. Tähän kiertoon otin sitten käyttöön Multitabs spesial 2 tabl/pv sekä greippimehun 1 lasi/päivä ja tässä oli tulos +++++++++ :saint: :)
Tosin tiputteluvuoto alkoi kp 25 kierohan mulla on vähän niin ja näin ja murheena on ollut uto tiputteluvuoto. Ja nyt sitten mennään kp 32. =) Välillä kyllä juimii tosi inhottavasti mahaa ja täytyy käydä vessassa kyttäämässä alkaako vaiko ei....

TAis tulla hieman sekavaa tekstiä kun olen itsekkin ihan pöyrällä päästäni. Kuopuskin täytää tänään 5 vuotta.
:flower:
Plussatuulia kaikille+++++++++++++ :wave: :whistle:
 

Yhteistyössä