Huomenta, naiset!
Kylläpä on ihana aurinonpaiste ulkona! meen tänään vasta puolelta päivin töihin, joten on aika luurata täälläkin, jee =)
Missä mennään? Nanni? Aniliini? Touhis? Mertsii! Muut???? Ovatko kaikki hautautuneet lumen alle??? Minä eilen melkein hautauduin, kun tein hiki pipossa lumitöitä! Niin ja kesärenkaat sain vasta eilen pois, joten arvatkaapa vaan, oliko hauskaa liukastella huoltamolle...!
Meillä on täällä nyt semmoinen tilanne, että ootellaan tää ovis ja yritetään taas, sittten sen jälkeen vasta niitä siimahäntiä viemään labraan... :heart: Joka kuukausi on otettu ns. uusi malli käyttöön: tässä kuussa mennään niin, että muutama päivä selibaattia ennen h-hetkeä, jotta noita simppoja lähtis tarpeeksi liikkeelle..
Mutta nyt mun täytyy kyllä myöntää tästä vaavinteosta, että alan jo luovuttaa. Tulkoon vaan täti tässäkin kierrossa jos on tullakseen. Nuo kalliit lapsettomuushoidotkin aloitin varmaan siks, että saisimme jonkinlaisen mielenrauhan, TIEDON siitä, mikä oikein on vikana. En voi ainakaan tässä vaiheessa kuvitella lähteväni esim. mikroinjektioon. Ehkä siitä syystä, että noita tenavia on jo kaksi ennestään. Miehestä en vielä tiedä. Tuskin hänkään siihen patistaa..
On se vaan kumma tää naisen mieli! Eilen olin NIIn ärtsyllä päällä. Kirosin koko talven ja lumityöt, ja renkaiden laiton, veneen noston, märät lapaset ja ainaisen siivoomisen ja ruuanlaiton...!!! Tänään taas elämä hymyilee..
=)
Kirjoitelkaapa kuulumisia