YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Oi ONNEA Riikuilija!!! Aivan mahtavaa lukea plussauutisia! :flower: :heart: :flower:

Aniliini, testiä ostamaan, hopihopi!! ;) Voi kun saataisiin ennen Joulua monta plussaa lisää tänne! Voi kääk sun synttärireissua, onneksi sattui taksi kohdalle ja pääsit turvallisesti kotiin!!

Vai on Mertsi diagnoosin ihan isse väsännyt :LOL: Piilota nyt ne lääkärikirjat ihmeessä jonnekin itseltäsi, ennenkuin löytyy vielä muita sairauksia.. :D

Lauriinasille kärsivällisyyttä ja voimia loppuodotukseen, ei ole enää kauan h-hetkeen!

Touhis taitaa vieläkin rimpuilla muuttolaatikossaan, huhuile nyt joku ottamaan se ilmastointiteippi pois, että pääset taas ääneen!

Me palauduttiin kotsaan eilen, reissu oli aivan järkyttävän hauska (mahamakkarat kipeinä, vuosia n. 29 lisää pamahti elinaikaan..), jos ei lasketa mukaan mun pikku 'ylikuormasakkoa', 44 punnan pikavoitto 8 kg liian painavasta matkalaukusta tulomatkalla.. :( :headwall: Ja jokaikinen huulirasvakin kerättiin pois käsväskystä, kyllä mie sanon että kökkö sentään!

Ilmat olivat Londonissa aivan mahtavat (aurinkoa kaikki päivät), ruoka ihan jees (tikka masalaa, pizzaa ja kinuskilaista) ja capuccino jumalaista joka paikassa. Paris Hiltonin pinkki limusiini nähtiin (tosin evvk minua, mutta jotkut turistit olivat ihan innoissaan..), mutta Anthony Hopkinsia en päässyt halimaan Madamen vahakabinettiin, kun ei kertakaikkiaan kerennyt.. London Eyeen n. parin tunnin jono (jäi jonottamatta, mentiin pubiin..) ja 20 punnan bussikierros oli jätettävä puoleen väliin (karmee pissahätä), mies taputti päähän.. :LOL: :LOL: Hotelli (Arran) oli todella kotoisa ja siisti, vaikka olikin aivan iänkaikkisen vanha, hyvällä paikalla Bloomsburyllä, 5-10 min Piccadillylle sun muualle.

Tulolennolla tuputin ystäväpariskunnallekin Stanstedin lentokentän apteekista ostamiani 'Cool mint' freesauspillereitä, jotka kieltämättä eivät olleet niin freesejä kuin ostaessani kuvittelin ja ihmettelimme makua, mutta kotiin tultuani tutkiskelin etskaria tarkemmin- närästyslääkkeitä! Onneksi ei sentään ulostuslääkkeitä, olisi kotimatka ollut hieman, hmm, sanoisinko vielä lentävämpi :LOL:

Nyt takaisin työpaprujen pariin, mukavaa viikkoa kaikille! :wave:
 
Iltaa.... Nostelen hieman meitä!

Riikuilija ONNEA!!!! Ja paljon tarraisia sukkasia!!!!! IHANAA, kun joku plussaa!!!!!!!!!!!!!!!

:wave: :xmas:

Ja toivottavasti Aniliinille plussa paukahtaisi!!!!!!!!!!! =)

:wave: :xmas: <br><br>
 
Plääh, ei kyllä paukahtanut. Testasin eilen negan, niin selkeän negan kuin nyt voi olla. Ei siis tietoakaan haamuista. Kp on nyt 28/25-27. Tätiä ei näy eikä kuulu, vaikka kaipa se kohta taas sieltä nurkan takaa porhaltaa. Olo on huono. Tosi kummaksi on mennyt tämä meikäläisen hormonitoiminta, varmaan vaihdevuodet :kieh:

:/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/ :/


Plussailkaa :heart: <br><br>
 
Hellumarei!
Kyllä maar kuulostaa tutulta Aniliini tuo sun olotila. Eikö oo tosi syvältä kun näkee sen valkoisen, tyhjän, puuttuvan, ikuisesti aukkona ammottavan plussaviivan paikan...elis siis negan!! Ymmärrän niin hyvin. Ja sitten se diagnoosi: vaihdevuodet! Jep! Tuttu tunne. Mä oon noissa diagnooseissa ihan yliveto.

Nanni, kiva kuulla, että reissu meni hyvin ja hauskaa oli. Ne sitten sulla vaihdevuodetkin siirtyi tuon saavutetun lisäiän puitteissa... :kieh:


Meikäläisellä täti ryskyttää ovella. Tunnen se luissa ja ytimissä. Nipistelee ja kipristelee. :( . On kait tää hullua. Vuosi on mennyt ja rytmittynyt selvästi ovulaation ja kuukautisten alkamispäivän mukaan.....tylsää :x

No näistä apaattisista toteamuksista huolimatta, nokka kohti tuulta ja plussat lentoon!
 
Kiitos kannustuksista Mertsi. Sitä paitsi toi testi oli ihan #&%?$!*, tosi kelju käyttää mun mielestä. Apteekin Clinic, joka on niitä pahviliuskoja. Älkää ostako sanoo nimim. sormet pissassa :headwall: :LOL: Sorruin ostamaan, kun oli niin halpa.

Mukavaa kun Nanni sun matka meni noin rattoisasti. Mahtavaa päivää kaikille, hienolta näyttää ainakin täällä =) Ei auta kuin lähteä tästä liikenteeseen :p <br><br>
 
Kiitos onnitteluista =)
Käväisin eilenkin sit apteekissa ja testi näytää edelleen haamua.. :\|
Mutt toivottavasti siitä sitten vahvistuu. Rinnat on tosi kipeenä ja viluttaa joten kaippa nämä niitä oireita on.
Tiputtelu on lakannut sunnuntaina. Onneksi. Tosin minulla on ollut kuopuksestakin sekä km:stä samaa tiputtelua ennen testiä. Kuopuksesta testasin jopa negan ensin ja vasta kun pahoinvointi alkoi älysin ostaa uuden testin. B)
Tänä aamuna aloin jo miettiä että kuinkahan jaksan taas saman rumban alusta, mutta toisaalta odotan innoissani vaavin kanssa touhuilua :heart: Mutta ensiksi täytyisi malttaa mieli ja katsoa ett kaikki sujuu hyvin.
MUTTA MUTTA miten pääsen eroon tuosta suuresta paheestani eli tupakapoltosta tyhmä tyhmä minä. :headwall: Olen nyt jo kyllä vähentänyt puoleen mutt siitä lopustakin pitää/täytyy päästä eroon. :headwall: :/ :kieh:
 
Heips allihuuppa!

:hug: Aniliinille, toivottavasti tätiä ei näy eikä kuulu, apteekin Clearblue taitaa olla aika varma ja helppokäyttöinen testi muuten.. ei muuta kuin purkkiin pissimään taas.. olemme hengessä mukana toivomassa parasta!!

Nyt eukot unohdetaan vaihdevuodet (Mertsi, mulla tosin pamahti ne lisävuodet sinne loppupäähän, yhtä sängyssä makoilua ryppyisenä alusastia kainalossa ne vuodet 60-109 :LOL: ) ja ajatellaan vain positiivisia asioita! Olemme hehkeitä keski-ikäisiä kukkeimmillamme! Vaihdevuodet tulevat vasta 5-10 vuoden päästä, joten nou hätä vielä! =) :p :whistle:

Lunta senkun pyryttää ja kola odottaa ottajaansa.. no, hyvää liikuntaa raittiin ilman kera odottamassa kotona :kieh:
 
mimsku
=) Mahtava meininki täällä...! Riikuilija on raskaana, jee!!!!!!!!!!!!!! Onnea onnea onnea :flower: !!!!!!!!!!!!

Prkl Aniliini siitä negasta. Ehkä se kiinnittymiskelpoinen munasolu kypsyy sitten ensi kuussa, vaan enpä tiedä, lohduttaako se sua just nyt :hug:

Nannin matka kuuulosto ratkiriemukkaalta. Pitäisköhän tässä talven mittaan täräyttää ittekin jonnekin, Barcelonaan ehkä? Onko kukaan käynyt?

Joku sanoi osuvasti, että vuosi mennyt kuukautiskierto kaverina.. Blää, just niinhän tää on menny :( Mutta voidaanhan me ainakin sanoa, että eipä tule tätiä ikävä, kun se joskus meidät sitten lopullisesti jättää :LOL: Monet vasta kuuskymppisenä lopullisesti...

Johtopäätös: nuoria tässä ollaan =)

kampaajalle pitäis tilata aikaa. aattelin leikkauttaa tukan lyhyeksi jalaittaa jotain väriä päähän. Ja uusia vaatteita ostaa. Mulle tulee aina marraskuussa (joka muuten on tosi PEE kuukausi) tarve uudistautua, kun on niin pimeää ja jotenkin lohdutonta.

Uusiutuisinpa nyt kuitenkin ihan oikeesti kolmatta kertaa äidiksi...pyytää tää ja toivottaa kaikille eukkosille mukavaa iltaa =)
 
mimmimamma harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 09:16 riikuilija kirjoitti:
Vielä plussasta et se oli HAAMU mut selkeä sellainen joten uotellaan....
onnittelut haamusta =) ja rouva anniliini taitaa se plussa vielä ilmestyä...peukut ja varpaat pystyssä.

plussatuulia++++++ kaikille

:heart: mimmimamma :heart:
 
Onks mitään uutta? *utelias* :D

Täällä ei mitään muita oireita, kuin hirveä yskä vieläkin, täytyy kai varata lekuriaika jos vaikka kuunneltaisiin keuhkot.. Tupakista puheenollen, itse sinnittelen nyt neljättä päivää ilman, jätin suosiolla Lontooseen röökini ja ajattelin että testataan nyt luonnetta.. Ennen elokuista km:a olin polttamatta pari kuukautta, mutta kuinka ollakaan- ensimmäinen pysähdyspaikka oli sairaalasta lähdettyä kioskin tupakkihylly.. Olen lueskellut tuota mimskun suosittelemaa kirjaa (Vihdoinkin vapaa tupakasta), tosin sivulla 40 vasta, mutta pikkuhiljaa työstetään asiaa.. Tosin kirjassa sanotaan, että lopettaa ei saa, ennekuin on koko kirjan lukenut, mutta mulla tuli jotenkin kiintiö täyteen pahalle haisemista ja 'toisen luokan kansalaisuutta'.. mies ei onneksi meillä polta, joten helpompaa pitäisi olla sen suhteen..
:\|

Työniloa ja plussia!!! :wave:
 
Eipäs tarvinnu uudestaan testailla, kyllä se täti sieltä nilkutti paikalle hitaasti mutta varmasti :kieh: En kyllä ymmärrä tällaisia tip tip tihruvuotojakaan, mutta eiköhän tää jossain vaiheessa muutu sellaiseksi normaaliksi niagaraksi :p

Tätä olotilaa ihmetellessäni muuten tajusin, että ennen mun kierrot oli aina 28-29. En muista, missä vaiheessa alkoi noi jopa minimissään 24 pvää kestäneet kierrot. Sekin tuli mieleen, että kun oon noita vitskuja ja helokkeja popsinut ja siinä vyöhykkeessä käynyt, niin onko tää nyt tulosta siitä. Jos tuota tätiä on kerran pakko sietää, niin ihan varmasti mieluummin siten, että kierto on tuota aikaisempaa vähän pidempää sorttia. :D

Jaahas nyt on ruvettava töihin, että ehtii tänäänkin jotain. Menemme nimittäin ystäväpariskunnan kanssa illalla oopperaan. Dario Fon "Matka Reimsiin". Jihuu, tosi jännittävää. Tuo ooppera on tulosta siitä, että häissä immeiset saivat keksiä jotain mukavaa tekemistä hääparin kanssa yhdessä. Sitten niistä ehdotuksista arvottiin kaksitoista joka kuukaudelle vuoden ajaksi. Meillä on kuulkaas kaikkea ihmeellistä tiedossa :LOL:

Onko mimmimamma jotain uutta, kun harmailet? Katsoin muuten tuon sun profiilissa olevan kuvan. Onhan tuo sinun vatsasi todella jo melkomoinen. Ups. Miten joku voi väittää, ettei ketään muka olis kotona.

Plussalähetys hyvät naiset ++++++ Ajakaa se täti pois, vaikka se tänne änkesikin :heart: <br><br>
 
EMMA-64
Pikkasen on kyllä mieli maassa, kun ei sitten tärpännyt. :'(
Totuushan on kuitenkin se, että ei tällä iällä kovin helpolla enää raskaaksi tulla....mihinkään hoitoihin en kyllä enää lähde. On kuitenkin jo kolme tervettä lasta ja yksi lapsenlapsikin, 2 1 /2v. Olen sitäkin sitten miettinyt, että onko tämä kaikki lapsen kaipuu kuitenkin jotain vanhenemisen pelkoa...tietoa siitä, ettei enää IKINÄ SAISI LAPSIA...
Mielialani varmasti heijastuu tästä kirjoituksesta...Olen siis aikas down... :/ Toisaalta yritän miettiä miten kivaa on nyt kun on aikaa enemmän itselleen jne.että miksi edes enää haluaa aloittaa kaiken alusta... Miesystävälleni myös lapsi olisi oikein tervetullut, hänellä myös kaksi lasta aiemmasta suhteestaan. Toisaalta hänelle sopii tämäkin tilanne ilman yhteistä lasta. Olen yrittänyt pysyä optimisena, se mikä on tullakseeen, siis lapsi, tulee jos tulee. Ei mitään enempää yritystä, mutta kas kumma...joka kerta kun tajuaa, ettei niin käy, on pettymys hiton suuri!!!
Mites te muut "iäkkäämmät" koette tämän asian????
 
niinpä
Samat on kuule tuntemukset. Ollaan ihan onnellisia näinkin, siis ilman sitä yhteistä lasta...mut kuitenkin olis se mukavaa nähdä millainen pakkaus sieltä tulis meidöät yhdistettynä =) Mut jos ei niin ei. Sit vaan elellään näin. =)
Mutta ei se todellakaan ole helppoa hyväksyä jos ei lasta saada.. :(
 
Terveppä terve!

Ahaa mimmimamma. Ny mää ymmärrän. Kylläpä se on tuo miehesesi melkein yhtä sutjakka käänteissään kuin omani. =) On tuo vatsasi kyllä ilmestys. Eiköhän se kohta synny!?!

Mimsku, mä oon käyny nopeesti Barcelonassa. Se on fantsu! Sinne vaan. Parasta on, että siinä voi yhdistää rantaloman ja kaupunkiloman.

Voi Aniliini-parkaa! Nyyh... lohdutus lohdutus ja taas tuulta päin! Kohta saatkin lohduttaa mua. Täti kopistelee jo. Tänään jo pinna paloi siihen malliin...elälöön PMS! :headwall: :headwall: Ja tyypilliseen tapaansa myös Toivo pyrkii kylään tässä vaiheessa. Se kuiskii, että mitäs jos sittenkin. Olen huiskinut Toivoakin rappuharjalla. En jaksais nyt just pettyä. Eli mieluummin tää kierto nyt ihan realismin kanssa käsi-kynkkää. Ensi kierrossa sitten vois taas jaksaa Toivonkin seuraa =)

Jaahas. Olin kyllä matkalla kirjaston sivuille lainoja uusimaan, joten sinne mars ja plussia kaikille, ottakaa kopit!
 
mimsku
Voi noita mimmimamman lorinoita... :kieh: :kieh: :kieh: Koeta nyt kestää siellä!

Tätiä pukkaa yhdellä sun toisellä, perskuta. Tahtoo plussia tänne!!!!!!!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
toinen sivusta seura
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2006 klo 20:37 sivusta seurannut kirjoitti:
taitaa olla lapsivettä mikä noita mimmimammam pikkareita kastelee:) Toivottavasti edes nyt asia selviää:)
mimmimamma, onko sinulla taloudellisesti rahaa irrottaa yhteen, kahteen tai kolmeen yksityiseen lääkäriin - vaikka kaikki 3 peräkanaa niin kauan että tilanne selviää? ehdotan vaikka lainaamista. en voisi sinuna elää tuollaisessa tilanteessa. tsemppiä.
 
Huuhuu mammat!

Hei vihdoinkin mä löysin itseni täältä muutolaatikoiden ja tavaraa täynnä olevien jätesäkkien seasta. Niin ja nettikin saatiin vihdoin tänään toimimaan kun kävi oikeen elisan mies täällä meillä tarkistamassa yhteyden toimivuuden omilla mittareillaan.

Mut joo nyt on lopeteltava lyhyeen kun meni jo ties kuinka akuan kun yritin lukea teidän kuulumisianne. Sillä minä olin jäänyt tuonne sivulle 14 vai oliko 14 se 15? :headwall: :headwall: :eek: :eek: no, en viel kuitenkaan pääsyt kuin sivulle 17:sta joten huomenna jatkan lukuharjoituksiani.

Juu vaan sen verran tuolta viimeisimpiä uutisia piti kurkkia jotta jäin pohtimaan :headwall: :headwall: :headwall: :whistle: :whistle: :whistle:
Joko mimmimamma vihdoinkin saa totuuden selville ja painaltaa laitokselle todistamaan jotta RASKAANA ON.

Mut nyt yöpuulle ja huomen lupaan tulla kertoilemaan omat kuulumiseni vaikka ei niissä nyt juuri ihmeitä ole tapahtunut. Mitä nyt kiirettä on pitänyt arkisten asioiden hoitelussa.

++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:
 
symppis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.11.2006 klo 18:40 mimmimamma kirjoitti:
Niinpä Mertsii...tällä nyt valumalla valuu jotain alushousuihin. Ajattelin ensin että olisi virtsaa, mutta kun se valuminen ei pissahätää poistanut. Housut kastui läpimäriksi, siis villasukkikset ja farkut. Nyt sitten lorahtelee kun yskin...jo toiset pikkuhousut märkinä. No ihmettelen vielä jonkin aikaa mikä virtsanpidätys ongelma minulla on, kun ei haise virtsalle. Hieman supistuksia tuntuu tuolla alavatsalla ja selässä ja vatsa on nyt pallomainen :LOL: :LOL: Nyt koirien kanssa lenkille...palailen linjoille kun saan selvyyden josko tuo virtsan karkailu loppuisi lyhyeen.

:heart: mimmimamma :heart:
Alapa mennä kuule nyt polille käymään. Ei ole normaalia että noin valuttaa. parempi on mennä näytille. Lapsivedeltä tuo kovasti kuulostaa, ja jos se tosiaan on sitä lapsivettä, ei ole kannattavaa jäädä kotiin odottelemaan.
Ja jos se jotain muuta kumman nestettä on, olisi hyvä tutkia mikä ihme noin pistää lorisemaan.
Menehän kipi kapi lääkäriin ja sitten palailet kertomaan meille mikä on tilanne.
Onnea matkaan, olen täällä peukuit pystyssä!!
 
Mertsii laiskana
hoh hoijaa...vätystää! Ei jaksais millään orientoitua töihin.

Vau touhis nousi muuttolaatikosta kuin Fenix-lintu. Tervetuloa takaisin!

mimmimamma olisin liittymässä siihen kuoroon, joka passittaa sua tohtorille....kuitenkin! Eihän se nyt noin vaan voi mikään lorista pöksyyn!

Täällä on vaan tädin odotusta. Siellä se punoo verkkojaan elimistössäni. Hyi mikä tyyppi! Toivo ja Usko käyvät painia mielen sopukoissa. Toivo aina supataa, että jos täti ei muka tulis ja Usko painaa toivoa lytyyn. Uskolla on se ongelma, ettei se usko, että mitään enää luomusti taphtuis... :LOL: :) Kuunnelkaa nyt näitä juttuja...pitäis vissiin kansa mennä tapaamaan jotain valkotakkia....mitähän se sanois näistä mun virtuaalityypeistä...toivo usko ja täti :LOL: :LOL: :LOL:

Ja sitten vielä puhallan plussia++++++++
 
Nostoa! =)

Lekurissa käväisin, kauhisteli röhinääni (2kk yskä) ja iski antibiootit ja keuhkokuvaan lähetteen kouraan.. :eek: Varaan röntgenin vasta ensi viikolla tädin tultua, nyt en uskalla riskeerata yhtään mitään.. ihan vain varmuuden vuoksi, vaikka Usko nuijiikin koko ajan Toivoa lumihankeen.. tehdäänks Mertsi sormi- vai käsinuket pojista? :LOL:
 

Yhteistyössä