No juuh, ovis oli ja meni. Nopeasti käväisi itsestään ilmoittamassa. Eilen tuli limaa ja komeat viivat. Pupuiltu ollaan, vaikka tuntu et uni voittaa. Tänään odottelin sitä toista tavallista limapäivää, mut vielä mitä. Kuiva ku sahara. Kn on paennu jonnekkin hiivatin horisonttiin ja sitä ei päässy ronklaan ollenkaan. Nyt iltapäivästä vähä alempana, mutta ei niin alhaalla, et olis päässy kokeileen onko missä mallissa. Lähinnä tökkäämään vaan. No, se nipukan elämästä, joka tuntuu elävän aivan omaa elämäänsä.
Yleensä se lepattaa auki ja on alhaalla ainakin kolme päivää, mutta eipä sitten tällä kertaa :| Kyllähän sitä salaa toivoo, et tärppi olis käyny, mutta se olis sen verran kaukaa haettua, että paree unohtaa koko juttu ja jäädä odotteleen pian alkavia PMS oireita, jotka mulle pukkaa aina heti päivän tai kahden päästä oviksesta. Siitä mä aina tiedänkin, et nyt se on taas sitten tädin odottelua.
Lämmöt ei mulla ole ollut mittauksen alla, kun mittarista loppu patterit (mistähän syystä
) joten niitä en tässä kierrossa ala mittailla sen kummemmin. Oireet menee PMS piikkiin tasan jokainen mitä on tulossa.
Syysloma alkaa mukavasti tähän väliin, joten ei ole aika paljon miettiä omaa napaa. Talvivaatteita varastosta kaivellessa tuli huomattua, että ens viikko kulutetaan kodin inventaarioon ja raakalla kädellä kaikki epäoleellinen pois. Vuodelta X ja Y olevat kamat armotta pois ja niistä parhaimmat kirppikselle. Mitä hiivattia mäkin teen omilla lukio aikaisilla toppavaatteila
Jösses et ihmisen pitää olla kova kerään tavaraa
Tai aidoilla retro verhoilla ajalta, jolloin anoppini (jota ei enää ole, mutta kaunis muisto kylläkin) oli nuori ja mieheni taapero.
Nappaan niitä plussakimppuja taas varalle ja pidänpeukkuja pian testaavien puolesta.
Pikkumyyn tilanne kyllä jännittää niin vietävästi, et ei meinaa jaksaa lauantaille odotella :wave:
:heart: + +++++:heart: :flower: :flower: :flower: :flower: