Täällä ei kummempaa, nyt kaikki olisi ajoituksen puolesta kunnossa, että saattaisi tärpätä. Mies ihan innoissaan ja vauvakuumeessa myös. Hänellä kun ei aiemmin ole ainuttakaan.
Itsellänikin jo varmistunut se että tosissaan olen valmis uuteen vauvaan jos sellainen meille suodaan, eli enää minulla ei ole sellaista että onkohan se viisasta, ja että mitens kun on näin vanha ja blaa-blaa. Olen jopa ajatellut maalle muuttamista, tosin tiedän etten kauaa ehkä niin hiljaisessa ympäristössä viihtyisi, mutta, mutta. Jännää aikaa monelle.
Tää on ihan kamalaa kun en malttaisi taas yhtään odottaa testaukseen, mietin jo vakavasti yksityistä lekuria että menisikö tarkistamaan että onko sieltä se munasoli irronnut-irtoamassa tai kehittynyt... Kyllähän ne niillä laitteillaan näkee. Sitte tuli kuitenkin järki päähän...maksaa sentään 80 euroa...Eikä meikäläinen niin rikas sentään ole
Toisaalta monethan käy clomikuurin aikana kontrolliultrassa että ei se ihan poissuljettua olis. Ajattelin kuitenkin että yritän pitää itseni mahdollisimma touhukkaana, eten koko ajan ajattelis sitä että tärppäsikö.
Mulla on jo nyt rinnat kohtalaisen kipeet, vaikkei yleensä tähän aikaan ole... Nehän voisi olla jo kipeät jos tärppi olisi käynyt 14 päivän tienoilla. Tänä aamuna oli aamupalan jälkeen aika huono olo, joka meni ohi. Se oli kyllä aika erikoista. Mulla ei yleensä aamuisin ole koskaan huono olo.
Voi APUA! Nyt loppui tänä omaan napaan kohdistuva tunteiden erittely. Vaan erehtyikö joku kysymään että mitkä fiilikset
+++++++++ :flower: :flower:
Tää pino muuten tökkii aika pahasti. Voisiko johtua noista kuvista???Niin ihania kuin ne ovatkin! Kiitos kaikille tietokone-experteille. :heart: