YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Ei uni tuu taaskaan :headwall: , kummaa tää valvominen ja nyt ilm alkaa nuhakin.

Onnea amatille hirmupaljon haamusta, toivottavasti vahvistuu ihanaksi plussaksi! :heart:

Minulla mielialat vaihtelee koko ajan siitä, etten oel raskaana-siihen että juu kyllä olenkin :D

ja kiukuttaa, se kyllä yleensä on miulla pms oire ja siitä seuraa yleensä seuraavana pvnä menkkojen alkaminen! :headwall: Toivottavasti tällä kertaa ei ole sitä........! :eek:

Kuitenkin kaikille onnea edelleenkin kierron kohdassa, missä sitten olettekin! :flower:

Ja plussakimput yötä sulostuttamaan vielä

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Ja minullekkin :flower: , :D

Heippa ja kauniita unia kaikille! =) , :wave:

Tosi myöhäistä iltaa täältä... =) Voi täpinää, siis onneksi olkoon amati :flower: Mahtavaa ja paljon tarraisia sukkasia pikkuiselle! :flower: =)
Ihana tuo pikkumyy42 runo! Sen siitä kopioin itselleni talteen... :LOL: Sinulla jännitystä yllä... :flower: + + + + + :flower: Onnea sinulle ja kaikille tänne! =)

Täällä suorastaan hehkun, kun ollut aivan tosi ihana viikko! Flunssa sai kyytiä oviksen pöllyttelyistä ja nyt vaan odottelemaan jälleen! =) :p :p :p :wave:

Kiitos pikkumyy42 :wave:
Tätä ovista tehosti migreenit ennen ja jälkeen, eli hormoonit oikein tehokkaasti toimivat ilmeisesti! =) Enpä edes varmuuden vuoksi tänään juhlissa maistanut edes boolia... ihan vaan muuten onnesta huppelissa! :D :heart:

:heart: Sunnuntaina 07.10.-2007 :heart:

pikkumyy 42.. ... 1/28.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen)
ebony................7/28-30........... 6.s toiveissa
senjuska........... 9/27 ............... 5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Jane70.............. 9/28-30........yk 9..3.s toiveissa (1. yhteinen)
vilmaville.............10/30.................9.s haaveissa
Nuusku..............12/28-32........... 4.s toiveissa
Lumi-Marja...........12/28-32.... ..yk 18.....6.toiveissa
tiiu64................. 14/30..............2. haaveissa
tuohu tenava.... .14/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................15/28,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Fenix..................15/28-29....................5.stoiveissa
kuumetta ..........16/ n. 25, yk 13. ensimmäinen toiveissa
sinitär1.............. 19/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... .20/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
amati..................24/23-26.............yk 2..6.s haaviessa
Hibiscus..............27/37.................1. yhteinen
mimmimamma.... 27/27.................4.s toiveissa..Espoo
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

HAAMU: :flower: , :heart:

amati :flower:

PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower: , :heart:
PUELLA :flower: , :heart:
KRIISI :flower: , :heart:

Huomenia varhaisia taas, ennen töihin menoa, onneksi autolla. Tulipa nukuttua noin 2 tuntia koko yönä, kun alkoi puolen yön jälkeen niin kovin alavatsaa¨sattumaan, ja tiesin heti mitä tapahtuu! :headwall:

On se kumma kun kierukan jälkeen näistä menkoista on tullut tosi kivuliaat, varmaan hormonikierukka tasasi kipuja :heart:

Eilen oikeastaan jo tiesin ja pidin varmana , että normi pmsoireita olivat varsinkin eilisillan tuntemukset-ärinät- :D

Tänään siis ne kummin 70v päivät, onpahan mukavaa touhua ja näkee serkun 5 pientä tenavaa,nuorin vuoden :heart: , silmät kyllä on aika ristissä ja otinkin päänsärky-kipulääkkeen, että selviää tästä aamun pikatyöskentelystä töissä, ilm menee korkeintaan 11.00 asti.. =)

En edes ole surullinen tädistä, vitu..... yöllä kun se ´saapui :D
Mihin ne clomit auttaa, kuka tietää ja saako niitä gyneltä,yksityisen puolelta, vai olenko liian hätäinen , ajattelin jos tilaisin ajan marraskuun alkuun.

Nyt mimmimammalle,hibickukselle,amatille, ja kaikille ihan paljon onnea raskauden alkamiseksi jo nyt tällä hetkellä olevassa kierrossa!
Tietenkin itseäni unohtamatta tässä uudessa kierrossa, ja kierukkahan vasta otettiin pois 25.8.-07, eli ei siitä niin kauhiasti ole aikaa :saint:

Rakkain terveisin -malttamaton myy- :heart:

:wave:

pikkumyy42 :hug: No voi surku sentäs. :( Pirskatin tätönen!! Olen pahoillani puolestanne, mutta etiäpäin, ei muu auta niin. :hug:

Clomeja olen minäkin yrittänyt pyytää yksityiseltä gyneltä, mutta ei kuulemma ole vielä tarvetta!! Neuvolan gyne ei edes keskustellut asiasta vielä, haluaa kait nuo labrakokeet ensin, mutta sitten pitää jälleen kysyä! Tuntuu olevan erilaisia käytäntöjä ympäri maata! Ainakin mitä tässä on kuulostellut ja kysellyt asiasta clomeja käyttäneiltä. :/

Nyt aivan ihana ilma ulkona, joten ihan näin pikaisesti.... mukavaa sunnuntaita kaikille!!! :flower: :flower: + + + + + + :flower: ruusuisia unelmaplussakimppuja viskelen!

Pahitteluni pikkumyylle.Suru pois puserosta.Kyllä se tärppi vielä käy. Vaatii osalla meistä vaan aikaa ja pitkää pinnaa.
Amatille isot onnittelut :flower:
Niin se vaan viikonloppu taas on lopuillaan ja maanantai tuloillaan :headwall: Minä olen etsinyt ovista mutta ei vaan vielä ole tikkuun tarttunut. Tosin tikut taitaa loppua kesken ennen kuin tarttuukaan. On se vaan jännä juttu, kun välillä on ihan varma, että kyllä tässä vielä raskaana ollaan ja välillä taas tulee uskon puute: ei kait sitä enää tässä iässä...sekavaa . Täytyy vaan uskoa ja toivoa parasta ja pelätä pahinta. Nauttikaahan sunnuntaista.

Eipä ole tänään yhtä mahtavan kirkasta säätä kuin eilen, mutta eipä se mitään! Ulkoilusta ja raittiista ilmasta ilot irti vaan! :kieh: Oma napaosastoa sen verran, että pms-oireet jo sen verran tiukat ja kivuliaat, että parin päivän sisään täti tärähtää pihaan punaisella Ferrarillaan. Niin paljon kuin autoista ja ajamisesta pidänkin, niin tätä kaaharia en pihassani tahtoisi nähdä :(. Nuusku: Nuo mainitsemasi tunteet on tuttuja - mieli tosiaan heiluu toivon ja epätoivon välillä, aivan laidasta laitaan!

pikkumyy42
: Harmin paikka. Pahoittelut tädistä :snotty: Kyllä nuo kipuilut varmaan jotenkin siihen kierukkaan liittyy. Itselläni oli kuparikierukka, josta seurasi kauhean pitkät ja kivuliaat kuukautiset. Otettiin noin puolitoista vuotta sitten pois, kun rupesin miettimään tätä raskautumista... Clomeista kyselit. Googlettamalla niistä löytyy kyllä paljon lääketieteellistä infoa, mutta perusperiaate on se, että ne auttavat munasolua kypsymään ja lopulta irtoamaan. Mulla vaikutus tuntuu selvästi nipistelynä munasarjojen kohdalla. Tässä kierrossa söin pienen annoksen, eli yhden napin päivässä kierron 3.-7. päivinä, mutta vaikutusta ei näytä olleen. Nämä napit olivat jääneet alkuvuodesta.

Nyt olenkin menossa keskustelemaan jatkosta sen gynen kanssa, joka ne minulle määräsi ja pyytämään, että kirjoittaisi uuden reseptin.

mantana: joo, kyllä käytännöt näyttää vaihtelevan! Eikä pelkästään maan eri osissa, vaan maakunnan rajojen sisäpuolellakin, paikkakunnittain! Ärsyttävää... :headwall:

Mutta rauhallista, mukavaa sunnuntaita nyt vaan kaikille!!! :heart:

pikkumyy42 ja Hibiscus; No voi räkä se tätsky kaaroineen!! :hug:
Mä aattelin, että jos tätsky tulee vielä mersuineen meille, niin laitan koko eukon kärryineen Keltaiseen Pörssiin myyntiin!! :LOL: Ei ole onneksi vielä näkynyt, mut kumma jomotus on alavatsalla..eiköhän se sieltä taas kurvaile!
pikkumyy42; mulla kierukka poistettiin huhtikuulla eli ei sulla ole vielä hätiä mitiä! :wave:

mitoin sivulla;=)
Olimme siellä synttäreillä, oli mukavaa ja silmät ristissä sitä ennen kävin töissä muutaman tunnin :D

menkkakipu ollut nyt melko kovaa ja runsasta vuotoa, panadolia otin vierailun ajaksi. Serkkuni siellä synttäreillä suositteli minulle ihanaa naisgyneä, jos sellaista mietin. Serkulla siis 5 alle 9v ja yks keskenmeno.Tänään kuulin siitä ja sanoi hänkin, että ei ne vauvat ihan heti napista painamalla ole tulleet *ihana serkku minulla*, aivan kuin sisko, jota minulla ei oikeasti ole. :heart:

Mies sanoi kun kerroin synttäreiden jälkeen menkkojen alkaneen tänään, että tiesi jo eilen niiden alkavan minun eilisen pms kiukkukohtauksen takia :kieh:

Noo ei hän ollut moksiskaan, uutta yritystä sitten vaan! :D

Ja kiitos clomitiedoista myös kaikille teille vastanneille! :flower:
Minulla on oikeasti helpottunut olo kun ne alkoi, kun olin niin hermona jo viime pvnä, eli pahat pmsoireet oli tällä kertaa!

Nukuin tullessa autossa vähän aikaa, kun nuo edelliset yöt syöneet univarojani :D

Nyt vaan uutta yritystä ja kiitos kehäkukka kierukka tiedostasi myös! :flower:

Heippati toivoo iloinen -pikkumyy- :heart: :wave:

hei, pahoitteluni ensinnäkin kaikille niille, joilla ei tärpännyt - vielä. Maltti varmaan on valttia, vaikka itse en kyllä ole mikään maltillinen luonne. Koskahan uskallan alkaa testata... Eka kertaa elämässäni metsästin ovista ja ihan vaan halpis tikuilla ja kyllähän se punainen viiva ilmestyi juuri kierron puolivälin aikaan eli uskon, että tikut toimivat. Nyt vaan täytyy toivoa, että onnistuisi, ettei vain pelkät tikut toimi...

Tänään siivosin kaappeja ja löysin vaaleanpunaisen infan ensipupun, jonka olin joskus ostanut siinä mielessä, että annan sen ystäväni vauvalle, vaikka sitten ostinkin muuta. Sinne se oli kaappiin jäänyt ja oli vielä paketissaan. Aika merkillistä, että se löytyi juuri nyt - nyt säästän sen toivoa elätellen...Ja kaappeihinkin mahtuis jo vauvanvaatteita ja vaippoja!
Nyt täytyisi varmaan tehdä pieni lenkki, jotta virkistyisi, kun on tullut vain sisällä oltua. Tuo siivous on rankkaa hommaa - kun aloittaa yhdestä kaapista, niin pian huomaa, että tulipahan siivottua muutama muukin.
Plussatuulia toivottaen, mimuli

............TYMPEYS PeR-----les mun tekstit söi bittiavaruus :kieh: :kieh: :kieh:

Mut joo onnee plussan löytäneelle :flower:
:hug: Tädin yllättämille ja mimmimammalle voima :hug: :hug: :hug: Tuollaset työnantajat eivät kyl paljon työmotivaatiota nostata. :kieh:

Täällä ovis-sarvi täytty yllättäen eilen, joten taitaa pk olla pari päivää pielessä tai sit tulee lyhyt kierto. :headwall:
:snotty: Vaan onnistuimpas ukon eilen kellistämään täsmäiskuun täällä kaakonkulmalla olevasta myrskyrintamasta huolimatta. :saint: :p Vaan kyl nainen on sitten :p ovela olio silloin kun jotain haluaa, niin sen osaa sitten jotenkin itselleen saada. ;) :LOL:

Mut nyt opintojen pariin jälleen, kun talossa on rauha ja tätä omaa aikaa.

:wave: touhis :wave:

:heart: Maanantaina 8.10.-2007 :heart:

Hibiscus..............2/27.................1. yhteinen
pikkumyy 42.. ... 2/28.. ...............4.s toiveissa....(1 yhteinen)
ebony................8/28-30........... 6.s toiveissa
senjuska........... 10/27 ..............5.s haaveissa lapset 10kk-19v
Jane70.............. 10/28-30........yk 9..3.s toiveissa (1. yhteinen)
vilmaville.............11/30.................9.s haaveissa
Nuusku..............13/28-32........... 4.s toiveissa
Lumi-Marja...........13/28-32.... ..yk 18.....6.toiveissa
tiiu64................. 15/30..............2. haaveissa
tuohu tenava.... .15/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
mimuli..................16/28,,,,,,,,,,,,,,,,,,4.s haaveissa
Fenix..................16/28-29....................5.stoiveissa
kuumetta ..........17/ n. 25, yk 13. ensimmäinen toiveissa
sinitär1.............. 20/28........................5.s toiveissa
Mantana ........... .21/28-(31)40 .yk 15. 2. toiveissa..Kantahäme
amati..................25/23-26.............yk 2..6.s haaviessa
mimmimamma.... 28/27.................4.s toiveissa..Espoo
Kehäkukka ..........?/?....................3.s toiveissa

HAAMU: :heart: , :flower:

PLUSSANNEET: :heart: + :heart:

HÄMY 71 :flower: , :heart:
PUELLA :flower: , :heart:
KRIISI :flower:
amati :flower: , :heart:

Ihanaa kun vapaata 2 päivää, nyt puuron syöntiin miehen kanssa ja takasin nukkumaan ja hän mennee töihin.

Olipa makoista yö nukkumisen suhteen, nukuin kuin "tukki" :heart:

Ihanaa päivää ja onnea amatille haamun vahvistumiseksi,mimmimammalle, jotta myös plussa pärähtää! :flower:

Kaikille onnea kierrossa, plussatuulien muodossa! :heart:

Heippahei taas! :D :wave:

Huomenia! :wave: Hibiscus :hug: Tsemppiä nyt ja ONNEA seuraavalle yritykselle!!!! :flower: :hug:

Jokos amati olet saanut haamun selkeämmäksi? Sulla pian kierto täys, joten joko teet seuraavaa testiä? :wave:
mimmimamma jännitys kohoaa..... voi, kun se sieltä nyt plussa pärähtäisi!!!!! :wave:

Omaa oloani tähän, alavatsalla viiltelee kovasti. Laskinpa huvikseni, jotta jos kiertoni olisi kp40 niin ovis olisi vasta noin 6pv:n päästä!! Tikutin oviksen ja suurinpiirtein tuntemuksia kasaten oletan kiertoni olevan nyt aikas tasaisessa mallissa. Ensi viikolla kokeisiin ja ihan samoissa ajoissa jännittää sitten tuleeko täti vai ei!! :eek:
Kunhan ne kokeiden tulokset selviää joskus, niin kait sillä gynellä jotain sanottavaa on. :/

Nooooo..... huomenna mennään katsomaan pientä serkkua, joten jospa pieniä pehmoisia vaatteita tästä lähtisi shoppailemaan! =) Ihanaa :heart:

Mukavaa viikonalkua kaikille ja plussaisia tuulosia!!!!! :flower: :flower: + + + + + :flower: + + + + + :flower: :flower: :wave:

Pahoittelut tädistä kaikille joille se hiivatin akka on parkkerannut pihaan :hug:

Onnea plussista ja haamuista :heart:

Täällä ei oviksesta vielä haamuakaan näkyvillä :headwall: Jos kalenteriin luottaisin, niin tänään sen olis pitäny olla tai ylihuomenna viimestään, muuta ei edes hailakkaa haamua ovistikussa :headwall: Vieretysten tässä Nuuskun kanssa mennään ja nähtävästi ovikset leikkii kuurupiiloo.

Mökkeilyt mökkeilty ja saunassa parannettiin maailmaa. Mietittiin tätä meidän yritystä ja kiertoon 20 mennään näin ja sit takaisin tjot linjalle. Ellei vuosi 2008 anna meille tärppiä, niin sitten annetaan koko homman olla. Ei tätä jaksa vuodesta toiseen. Pitää antaa joskus periks ja todeta, että meidän lapset on tässä. Mut ei vielä, ei ihan vielä kuitenkaan luovuteta.

Meillä neiti huutaa tuolla suoraa kurkkua ja kierii lattialla. Pitää kai mennä rauhottelemaan. Neiti saa kiukkupuuskia aina välillä, kun kaikki ei mene niin kuin hän haluaa. Suuttui, kun en antanut levittää margariinia hiuksiin. Keksinyt uuden leikin, jääkaappibongaus :LOL:

Kimppuja ilmaan :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

PIKKU MYY:lle miljoonat pahoitteluni ettei tärppi käynyt, minä jo niin jännäsin :hug: . Aika lyhyt aika on kierukan poistosta, että ei varmaan huolta. Clomeista...KAntsuu ehkä mennä suoraan yksityiselle, vaikka kustantaa enemmän, ainakin alkaa tapahtumaan nopeammin kuin tk-puolella jossa lähetteen odotteluun menee aikaa viikkoja...jollei kuukausia.

TOUHU TENAVAlle pitkää pinnaa miehen ruttunaamailussa, on ne niin jänniä epeleitä nuo miehet, vaikka naisia aina siitä syytetään että ovat ailahtelevaisia tunneihmisiä ja hormoonien heiteltävinä niin kyllä ne miehetkin on aika rasittavia tunneihmisiä aina toisinaan =)
Viimeksi kun kirjoitin niin meillä oli täys sotatila meneillään,nyt sitte taas on niin auvoisaa. Meillä on kai suhteessa jonkinlainen eriytymisvaihe meneillään ja kumpikin vuorollaan epäilee toisen rakkautta ja sitten jokin pieni yksittäinen asia saa padot auki. Ihmetellut olen sitäkin että miten niillä miehillä menee mielialat niin tuon alavatsasta töröttävän "esimiehen kautta" että joskus tuntuu siltä että jonkun myrskyn ohi mennään ihan silkan seksin kautta. Naiset vaan kelaa joitain ongelmia loputtomiin mutta miehet kun saa kunnolla mukaan lakanajumppaan niin jo on aurinkoista ja kaikki hyvin taas. No, voipi olla tapauskohtaistakin, ja kyllä meillä puhutaankin, ei sen puoleen, aika sujuvasti se mieskin osaa eritellä tuntemuksiaan :)
Viikonloppu meni oikein mukavissa merkeissä sitten loppujen lopuksi ja oviskin on päällä juuri sopivasti, luulisin. Ainakin tikulla tuli tanakka viiva ja sitten vaan sormet ristissä ja varpaat että tärppäisi. Ovis tuntui jo perjantaina jomotuksena mutta vasta tänään aamupäivällä (ei siis aamuvirtsasta), tuli siis tumma viiva. Perjantaina oli haamuviiva vaan ovistikussa vaikka jomotus oli kova.
Viime kierrolla vannoin itselleni etten yhtään enää stressaisi asian kanssa, unohtaisin koko jutun ja blaa-blaa-blaa, mutta tässä sitä taas mennään ja vauvakuume vie meikäläistä niinku pässiä narusta :LOL:
Olen kyllä varautunut odottamaankin että tää nyt meikäläisellä sitte kestää raskautua ja ottaa aikansa...tai ei enää ollenkaan tärppää. Kuka tietää? Täytyy vaan asennoitua siihen että jokainen päivä on hyvä päivä, vikkei aina saisikaan sitä mitä itse haluaa tai toivoo. että asiat ei aina mene niin kellontarkkaan kuin minä haluaisin....VAan kun ei ole aina niin henkisesti kypsä ja aikuinen tämä meikäläisen pääknuppi =)
++++++++kaikille ja AMATIlle varovaiset onnittelut... =)
Laitahan viestiä että missä mennään.

Tänään on hyvä päivä :D sain kuin sainkin hienon, vahvan viivan ovistikkuun. Että voi olla ihminen iloinen moisesta asiasta. No, ainakin todistaa sen, että vanhassa mammelissa vielä jotain hormonitoimintaa on ja sen kautta vielä mahdollisuus raskautua. Lumi-Marja, kyllä se viiva sinullekin vielä tupsahtaa, usko pois.
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:

Yhteistyössä