YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

mimsku

Iltaista!

Miekin kävin kurkkaamassa rouva Anilliinin ihanan kuvan =) Pitäisköhän minunkin nyt vihdoin kirjautua..?

Nii-i... Sitten tuli aatos, että josko tässä itse enää avioidun, oli NIIIIIN hieno kuva Anilliinilla... *huokaa*

Kyllä on pitkä aika ootella torstaita. Mulla on silloin aika sinne lapsettomuuslekurille.. :/ :snotty: =) Lupaan jakaa kaikki saamani tiedot kanssanne, jos niistä vaik olis jotain hyötyä.. :)

Nyt lasagnee syömään :p
 
Hei taas eukkoset :D

Lenkki tuli heitettyä naapurin eukon kans ja lopuksi pyörähdettiin viemään kolmannelle naapurin eukolle (joka siis hyvä ystävättäremme myös) synttärikukat. Siinä ovella onnittelulauluja hoilatessamme (volyymit kunnossa..) kolmannen koira pääsi livahtamaan oven raosta ja arvatkaas kuinka hikiseksi loppulenkura muodostui koirajahdin ansiosta.. Ja muilla naapureilla taas hauskaa, ketkä nyt sattuivat pihoillaan olemaan.. :kieh:

Voi Aniliini, enhän mie nyt mitenkään väärin ymmärtänyt, olet hassun ihana :LOL: Hei, minäpäs yritän laittaa hääkuvamme myös profiiliin, en tosin uskalla kasvoja jättää näkyviin.. Nanni on kovin ujo.. :LOL: ;)

Lueskelin huvikseni tänään töissä hiljaisena hetkenä luonnehoroskooppeja vaahtokylpy.netistä ja sieltä miehelleni tulostamasta luonnekuvauksestani lukee 'Mihin ihmeen soppaan olet nyt lusikkasi työntänyt. Sitä tulet tuskin koskaan saamaan selville, sillä tämän horoskoopin nainen elää täysin omassa maailmassaan ja omilla säännöillään' :LOL: Ja siinäpä miehellä riitti taas kerran päännyökytystä kerrakseen..

No joops, nyt iltapalaa. Tsemppiä mimskulle lekuriin!

:wave:
 
No niin, nyt pällistelemme siellä puun juurella.. ;) Juu Aniliini, kuvarivihän jääkin tyhjäksi näköjään profiili-sivulla, vaikka sinne on liitetty kuva! Mutta kuva on kuitenkin siirtynyt profiiliin- ei ihme, että tahkosit mokoman kanssa!

Illanjatkoja, emännät! Vajaa tunti vielä 'Pakoon', olen koukussa.. tunnustan :D
 
Nanni, ihan pakko heittää, että minkä ihmeen puun juurella? :D :D :D

Mitä ihmettä siellä sun koneen profiilissa näkyy? :LOL: :LOL: :LOL:

Mä oon aatellu aina, että toi tyyppi on korkeintaan joku teidän hyvin etäinen sukulainen. =)

Ihanaa tämä kuvien liittäminen. :D <br><br>
 
Hei Nanni, nyt näkyy profiilissa teidän ihanainen hääkuva. Kaunis on tuo sunkin puku ja koko potretti :D Kampauksesta ja meikistä en justiin nyt saa selvää :LOL:

Hei mut mikä tuossa kuvan liittämisessä oikein maksaa, koska mulle näkyi koko eilisen illan profiilissa tuo aiempi kuva. Hääkuva oli päivittynyt vasta nyt aamulla. Joten siitä tuo mun eilinen hilpeys. En siis ollut seonnut enempää kuin yleensä. :D :D :D

Hei tuolla ei sada vettä (just nyt), pääsisköhän tänään vihdoin varovaiselle lenkille. Polvi on paljon parempi, mutta ei tällä kyllä vielä toviin juosta.

Missäs kaikki luuraa, paitsi Touhis joka on niissä muuttopuuhissa. Mimskulle puhtia sinne lääkärille, sama on täällä kohta edessä. Mertsille unohdin kertoa siitä vyöhykkeestä, että kyllä sillä voi kuulemma hormonaalista toimintaa aktivoida aika tehokkaasti ja sitä kautta edistää raskautumista, vähän niinkuin tossa aiemmin jo mietin. Mutta se, mikä sen raskauden aina lopulta sitten saa aikaiseksi, on kyllä välillä aikamoinen arvoitus.

Plussia eetteriin kaikille niitä toivoville +++++++++++++ :p <br><br>
 
No johan tämä nyt menee vallan meidän kaksinpuheluksi, Aniliini! :LOL: A mis muut luuraa? Ei muuta kun hää- tai muita kuvia nyt kehiin, eukot! :LOL:

Juu, Aniliini, me ollaan molemmat ukon kanssa tämmöisiä helposti ruskettuvia versioita, siitä varmaan johtuu, ettei meikistä saa oikein tolkkua :LOL: Taidettiin kärähtää kesällä -05 ennen häitä oikein kunnolla.. :LOL: Hai sie, jos mie tumma oooooooon..

Kohta saapuu tänne töihin vieras rajan takaa, pöydällä lojuu yhä 'Opi venäjää'-romppu, apua, happi loppuu, nyt tuli kiirus!!! :whistle:

Työniloa ja muutenkin mukavaa päivää kaikille! Täällä sataa EDELLEEN, ystävättäreni laittoi Inglesistä viestiä, 26 lämmintä eikä pilven hattaraa... :headwall: :headwall: :headwall: Koitetaan kestää! :wave:
 
Onpas hiljaista täällä sivustoilla. Oletteko siirtyneet viettämään talviunta? :p

Meillä oli täällä varsinainen shokkiherätys viime yönä. Mies oli herännyt ennen kolmea ihmeelliseen vinkunaan ja luuli unenpöpperössä, että patterit pitävät ihme ääntä, mitä on joskus tapahtunut asunnossa. Mentyään eteiseen hän oli tajunnut, että jostain tulee savua ja herätti minut. Ja ne ovatkin tietysti palohälyttimet, jotka huusivat pitkin taloa. Eikun soitto hätäkeskukseen, jotain vaatteita päälle ja kissa kuljetuskoppaan ja rappuun. Kunnes kauhuksemme tajusimme, etteivät rapun valot toimi ja siellä on niin paljon savua, ettei kukaan voi millään päästä hengissä alas.

Palokunta ja poliisi tulivat kyllä ihan heti ja ryhtyivät toimiin. Me roikuimme täällä seitsemännen kerroksen ikkunassa odottamassa tietämättä, mitä oikein tapahtuu. Ikuisuudelta tuntuvan ajan kuluttua olivat jo palomiehet ovella ja kertoivat, että palo on saatu sammutettua pohjakerroksen rapusta. Vielä ei ole tietoa, onko palo ehkä sytytetty tahallaan. \|O

Joitain ihmisiä joutui sairaalaan alemmista kerroksista savumyrkytyksen vuoksi, mutta ei kai mitään muita henkilövahinkoja onneksi. Ja muutenkin tämä koko juttu päättyi lopulta aika onnellisesti. Ollaan hengissä ja hyvissä voimissa. Täällä haisee kumminkin ihan karmealta ja haisee varmaan vielä kauan. Sen verran on elimistö hälytystilassa ja nokka noessa, että unta ei tunnu enää tulevan. Mies lähti jo töihin ja rapussa siivotaan kovaa kyytiä sekä arvioidaan jo vahinkoja.

Mukavaa päivää kaikille. Toivottavasti olette saaneet aloittaa päivänne hiukan rauhallisemmissa merkeissä :eek: ++++++++++++++++++++<br><br>
 
Voi hurja Aniliinin yötä! :eek: Onneksi palo saatiin sammutettua, eikä toivottavasti kukaan kuollut tai palanut pahasti?! Voikohan savumyrkytyksestä jäädä pitkäaikaista haittaa/vaivoja? Toivottavasti ei kuitenkaan.. :/

Meillä kuului toissayönä omituinen psssssssssst ja sen jälkeen alkoi kuulumaan tip-tip-tip veskistämme. Pitkään unenpöpperössä etsiskelin vuotokohtaa, olin satavarma että katto vuotaa jostain ja olin melkein jo soittamassa katontekijälle ja kiroamassa hänet yöllä kolmen maissa (7 v vanha talo..).. Hoksasin vihdoin viimein, että muotovaahtopullo oli räjähtänyt kaapissa ja hyllyt lainehtivat muotovaahtoliisterilitkussa ja osa oli valunut lattialle. Ei siis katastrofia ollenkaan, siivouksella selvisin :D

Täti jo melkein karkoitettu ja todennäköisesti otolliset päivät reissussa- jos vaikka nyt vihdoin tärppäisi ja lapselle tulisi hyvä kielipää.. :LOL: :LOL: :LOL: No niin, läps kops hommiin taas..

Mimsku, oliko sulla se lääkäri tänään? Joks touhis pakannut lapsensa ja itsensä laatikkoon, kun ei näy eikä kuulu? Entäs mimmimamman tilanne? Mertsi työkiiruissa? Huhuu kaikki, weiiiiik aaaaappppp!! \|O
 
mimsku
Hepsulis vaan!

Nanni ja Aniliini, Ei se mitään haittaa vaik te täällä duona höpäjätte :LOL: Paree kaksin kuin yksin, sano... tai jotain sinnepäin...

Juu mie kävin tänään siellä Herr Doktorilla. Juteltiin ja ultrattiin. Ultarna ja kiertojen säännöllisyyden ym. ym. ovistikkuplussien ym. mukaan OLEN NIIN LISÄÄNTYMISKYKYINEN, ETTÄ HOH HOIJAKKAA..!!!!

Sitten kun se kuuli, että mies luuhaa työssään paperin ja pakkaamisen kanssa, se sanoi : Huolestuttavaa.. Sillä on kuulemma paljon miespotilaita juuri siltä alalta. Arveli kehnojen siittiöiden syyksi liottimet sun muut myrkyt.

Että silleen. Nyt on täällä pikkuruinen purkki ja sinne sitten vaan ejakuloimaan.

Minusta otetaan verikoetta ensi kierron alussa, ja siinä tarkistetaan sitten iän vaikutus hormonitoimintaan.

Eli näin se summasi: siittiöissä ehkä jotain häikkää ja sen lisäksi mun ikä (joka vaatimaton 39.. ;) vaikuttaa niin että vain joka kymmenes munasolu keskimäärin voi kiinnittyä.

Semmosta.

Repikäähän siitä... :/
 
No niin terveiset taas täältä. Päivän tuuletuksen ja pesujen jälkeen haju on hyvin vähäinen ja pesukone laulaa. Tiettävästi kaikki paikalla olleet asukkaat ovat hengissä, eikä tuli ole palo-ovien vuoksi ehtinyt päästä huoneistoihin, joten ei kai myöskään palovammoja. Huomenna illalla on heti asukaskokous, jossa on myös kriisiapua paikalla. Kyllähän savumyrkytys voi käsittääkseni olla aika rajukin, varsinkin jos on taipumusta astmaan tai muuten heikot hengitystiet tai erityisesti lapsilla ja vanhuksilla. No tässä oli sellaiset suurkatastrofin mahdollisuudet, talossa 12 kerrosta, että täytyy vain olla kiitollinen.

Voi Mimsku, tämä ketjumme vaatimaton ikävuosimäärä ja joka kymmenes munasolu :kieh: Tuota ei oikeastaan sen enempää viitsi edes miettiä, muuten alkaa välittömästi masentaa. Mä toivon, että kohta on se kymmenes irtoamassa siellä ja tuolla ja täällä tässä ketjussa...

Iloisia iltoja naiset, missä sitten piileksittekin. =) <br><br>
 
Voi mimmimamma, taidettiin kirjoitella äsken yhtaikaa. Onhan tuo todella outoa koko tilanne, muuta ei täältä irtoa kuin suurta ihmetystä edelleen. Kyllä on erikoista meininkiä. Hyvä kun edes aikovat nyt tutkia tuota asiaa, edes jotain tapahtuu.

Tekisi mieleni hutkia, noita tutkimukset kesken jättäneitä, meinaan.

:hug: sulle mimmimamma.<br><br>
 
Meea
Hei kaikki!
Kun päivitätte tota etusivua, niin mut voisi sieltä tipauttaa pois - voin silti käydä aina välillä lukaisemassa juttujanne.
Täällä elo jatkuu ja pahoinvointia riittää.. Viikoissa on juuri ja juuri ylitetty maagiset 12, joten luottamus raskauden jatkumiseen kasvaa päivä päivältä.

Voikaahan kaikki hyvin ja +++++++++++++++++++ lentelemään iloksenne!
 
Terve mammat!

Meillä on vietetty syyslomaa. Olin pari päivää ainokaiseni kanssa kylpylässä. Ukolle kun ei lomaa suotu, niin menimme tosiaan kaksistaan. Hemmottelin itseäni poreilla ja kasvohoidolla. Kyllä oli mukavaa. Kotiin ennätin just ovuloimaan. Iloisesti tommuttelimme peittoja parin päivän eron jälkeen :kieh: Nyt sitten ukko hyppäs Tukholman koneeseen. Työmatka, johon kyllä kuuluu mm. Brucen konsertti. Onneksi saatiin oikein kunnolla pikkuveijareita kehiin ennen lähtöä.

Kamalaa Aniliini tuo tulipalo. Hui. Aikamoinen herätys. Ja varmaan aika hurjaa odotella jumissa jossain korkealla pääsemättä pakoon! onneksi on palohälyttimet!

Omituista mimmimamma. Tunnetko vielä liikkeitä? Viikkojahan olisi jo vaikka kuinka. Kyllä on ihmeellinen tilanne! Sinua ei varmaan tämä taivastelu paljoa lämmitä, mutta kun niin ihmetyttää tuo homma. Ensinnäkin lääkärit. Voi himputti! Suomi on muka niin lääketieteen kärkipäätä, että!!! Täällä alkaa olla aika lauma ihmetteleviä mammoja. Mehän voitais kaikki lähteä sun mukaan gynelle ja kieltäytyä poistumasta ennen kuin vastaus tulee!!! Ehkä tämmöinen sekalainen eukkokuoro sais vipinää niiden tutkimuksiin......:LOL: Ottaa niin päähän sun puolesta.

Tämän päivän otan kyllä iisisti. Aion loikoilla sohvalla, lukea hyvää kirjaa ja kuunnella takkatulen rätinää. Ulkona on kyllä mieletön keli...Voitteko kuvitella, että tänne tuli kertaheitolla talvi. Lunta on varmaan 20 senttiä ja pakkasta kahdeksan astetta. Auriko paistaa niinkuin helmikuulla. Ei valittamista. Pysyis vaan tuo ihana valkeus. Vihaan loskakelejä.

Mites siellä etelässä? Onko talvi? Nannilla on varmaan yhtä talvista kuin meilläkin, mutta melkein kaikki muuthan ovat reilusti etelämpänä!

Takkatuli kutsuu ja plussat kipinöi!
 
mimsku
Huomenta, mammaset!

Lueskelin taas noita teidän juttujanne taaksepäin.. Kyllä on taas sattunut ja tapahtunut =) On tulipaloa ja kylpylälomaa. Mertsiillä oli varmaan ihanaa (kade, kade :ashamed: ) ja Aniliinilla tiukka paikka!

Mimmimamman tuntemuksia kuultiin pitkästä aikaa, kiva =) Minäkin vähän vonkaisin niiden vatsatunemusten perään. Tuntuuko potkuja, kääntymisiä..???

Nyt on kertakaikkiaan jaettava kanssanne hyvä juttu. Kertoo paljon miehistä, heheee. Kyse on niistä simppatutkimuksista. Kerroin tässä menneenä iltana armaalle kullalleni, miten sen pikku purnukan kanssa oikein toimitaan. Nyökytteli kiltisti ja lupasi jopa itse toimittaa purkin perille. Mutta sitten kun päästiin kohtaan "3-4 päivän seksistä pidättäytyminen ennen näytteenottoa", meni ihan hiljaseks ja sanoi sitten tuumivan näköisenä: Eikös sitä näytettä vois ottaa sitten kun sulla on kuuautiset, kun pitää muutenkin olla ilman?

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
Ei voi ukkokulta olla ilman seksiä muutamaa päivää....!!!!!!!!!!??????????
Mutta onhan se tietty ihan söpöä, kun niin minusta tykkää.. ;) ;) ;)

Että niin meillä sitten edetään. Nooo..eipä tuo haittaa, kun itsekin pääsen vasta verikokeisiin, kun menkat alkaa. Yritän kyl vielä, että jos vaikka ensi viikolla saatais se purkki täyteen!


Nyt töihin, ei auta. Hauskaa viikon alkua B) !
 
Pakkastervehdys kaakosta! :wave: Maa on valkoinen ja toppikset kaivettu naftaliinista, muutama päivä tässä varmaan totutellessa menee, hrh!

Viikonloppu vierähti vieraita kestitellessä, nyt muutama päivä töitä ja sitten reissuun huilaamaan, jippijaijee! Ovikset on ovella ja hommelit sen mukaiset.. :p

Meealle (ja muillekin plussanneille) onnellista odotusta ja meille muille kamalasti plussia! Jokohan touhis uudessa kodissa?

Mukavaa viikkoa kaikille! :wave: <br><br>
 
Johan on hiljaista meillä täällä! Pakkanenko se on eukot hyydyttänyt?
Höh höh, tais kuitenkin tuo ovis mennä sivu suun, vaikka jo niin iloitsin, että peitot pöllys tärppipäivinä... oviskivut onkin vasta nyt... ja mies siellä ruottinmaalla :headwall: :headwall: Millähän noita simppoja vois elättää pidempään... :LOL:

Jaa-a laskujen maksu kutsuu! Plussat jakoon. Onkohan se touhis
nyt sitten vahingossa pakannut itsensäkin johonkin muuttolaatikkoon??
 
Hiiohoi, yyylööös! =)

Onks muualla Suomea maa valkoinen kuin täällä ja Oulussa? Myrskyääkö vielä missään? Kauhulla odottelen torstaiaamua, kun muutenkaan en rakasta lentämistä ja vielä jos hurja lumimyrsky, kääk! No, orotellaan mitä tuleman pitää..

Lueskeltiin eilen muksujen kanssa heidän vauvakirjojaan, vanhempi on ollut jo puolitoistavuotiaana aikamoinen verbaalivirtuoosi, maha kippurassa nauroimme hänen edesottamuksiaan, mitä olin kirjannut ylös. Esim. puolitoistavuotiaana naama peruslukemilla 'ostakko vokaalin, juokko piimää?' Nuorempi tapaus taas on ollut 'minä-itte' heti pienestä pitäen ja ensimmäisiä kunnon lauseita, mitä neiti suustaan ulos sai, oli 'isi hei, miten noi auton lenkaat oikein vaihletaan', pieni rakas tekniikan ihmelapseni :LOL:

No joops, hommiin täytyy taas ryhtyä, mukavaa päivää kaikille! :wave:
 
Hiiop, taas valutaan alaspäin täyttä vauhtia.

Täällä pääkaupunkiseudullakin on ollut melkoinen lumipyry ja karmea tuuli. Siis oikea koiranilma. Ihanan talviselta näyttää tuolla ulkona näin ikkunasta katsottuna. Ensilumet eivät vain näillä korkeuksilla yleensä oikein kestä. Kai ne myrskyt ovat jo torstaihin mennessä ohi :kieh:

Täällä elämä alkaa taas olla rauhallisempaa viime viikon draamojen jälkeen. Tädin pitäisi laskujeni mukaan mahdollisesti saapua viikonloppuvierailulle, vaikka ei kyllä täällä sitä tyyppiä tarvittaisi. Olen kuitenkin kärsinyt hillittömästä herkkuhimosta ja ärtyisyydestä, joten vähän pahalta näyttää. Nesteen kertyminen ja turvotus eivät kyllä ole yhtä huomattavia kuin yleensä.

Mukavaa matkaa Nannille ja muille muuten vaan mukavaa :D

Plussia kehiin :p
 
sivusta seurannut
Mimmimamma,onko supistukset lisääntyneet viime päivinä? Mua niin jännittää puolestasi,kun sullahan pitäisi olla jo viikkoja vaikka kuinka ja paljon, kun itsellänikin jo odotus puolessa välissä ja sun "oireilut" alkoi jo paljon ennen kuin tulin raskaaksi:/ Mites olet muuten jaksellut?
 
ulkopuolinen
Hei mimmimamma :flower:

Kyllä mä luulen, että meitä on monen monta muutakin, jotka on aidosti sun tilasta ihmeissään. Mä ainakin uskon ihan aidosti noihin sun tuntemuksiin. Ei kukaan tuollaista voi kuvitella :flower: Ihan tavallaan sääliksi käy, kun/jos sua ei kukaan (ammatti-ihminen) usko, mielestäni se on aivan täysin käsittämätöntä , siis kertakaikkiaan. Eikö ihmisestä välitetä tuon enempää !!

Toivon sydämestäni sinulle voimia ja toivon, että kaikki päättyy vielä hyvin, eli että saisit pienen ihanan nyytin syliisi :flower:
 
Hei mimmimamma, olen samaa mieltä kuin aikaisempi kirjoittaja siitä, että meitä on täällä kokonainen joukkio, jotka miettivät millainen vointisi on ja mitä sinulle kuuluu. Uskon myös, että jokainen meistä on jo kauan toivonut, että saisit jonkinlaisen ratkaisun tilanteeseesi, jotta voisit olla hyvällä ja rauhallisella mielellä.

En voi sanoin kuvata sitä, kuinka kurjalta minusta tuntuu se, että joudut elämään tuollaisessa epävarmuudessa ja ihmettelemään, mitä kehossasi tapahtuu. Tilanteesi seuraaminen on kyllä melkoisesti horjuttanut uskoa lääketieteen 'kaikkivoipaisuuteen', jos nyt omat aikaisemmat kokemuksetkaan eivät välttämättä ole antaneet aina aihetta uskoa, että lääkärit tekevät kaikkensa auttaakseen ihmisiä. En voi ymmärtää kuvaamaasi toimintaa, joka on mielestäni lähinnä ihmisen jättämistä oman onnensa nojaan.

Voimia sinulle mimmimamma :hug: Ei ole vaikea uskoa, että tunnet olosi uupuneeksi.<br><br>
 

Yhteistyössä