YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Pirteää perstaita, mammat! :wave:

Viikonloppu alkaa, kaikki tasajalkaa, hyppikää, pomppikaa, jne.. Miten tämä viikko matelikin, puuh..

Ai oireita, mimsku :p Lenkillä käydessä olen joutunut puolivälissä kyyköttelemään puskissa, vaikka juuri lähtiessä olen käynyt- keleen pissaralli! Ensimmäistä kertaa elämässäni tunsin oviskivut oikein kunnolla, itse asiassa kolmena päivänä kunnon vihlontaa ja vieläkin pientä nippailua, vaikka viivat vahvoina viime su-ma.. Toki pieni toivo elää, että kiinnittymiskipujahan nuo, mutta järkikulta ei nyt ihan tuohon usko kuitenkaan.. :kieh: No, viikon päästä jännätään sitten.

Meidän isäntä lähtikin parin päivän työreissulle aamulla ja vietetään pitkästä aikaa muksujen kanssa 'akkojen omaa lomaa' :D Huomenna shoppailemaan ja kirpparikierros, jeeee! Ette muuten ikinä usko, mutta löysin toissapäivänä pikkujoulukledjut viidellä eurolla! Aivan uudenveroinen pitkä mekko ja jakku, ja istuvat kuin mulle tehdyt! Joskus löytyy kirppareilta todella aarteita, ja minä kun menin vaan varaamaan pöytää muksuille pieniksi jääneille vaatteille.. :saint:

Ja taas paprujen pariin.. moiks loiks! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2006 klo 12:51 mimmimamma kirjoitti:
minä olen tosi huvittunut. Testasin huvin vuoksi jälleen kerran tuolla clearbluella ja ennen kun edes kontrolliviva oli piirtynyt testiin niin siinä jökötti plussa viiva hentona mutta niin selkeänä. tein vielä toisen testin samasta virtsasta ja sama tulos. kysyn mitä häh. Kotiplussia siis vetelen mutta en saa niitä labrassa aikaiseksi virtsatesteissä ???? Mistä kiikastaa.

Olisiko ne noita teidän virtuaalimailmassa lähettämiä plussia ?

Halaus tädin saanneille ja peukut pysytyssä plussia odottaville...niin ja sitten vielä ++++++plussalähetys. Olkoon ne teille todellisia.

:heart: mimmimamma :heart:
NO, VOIHAN VEHNÄPULLA, että ei tuo mimmimamman tila voi jo tulla selkeästi esille.
:eek: :eek: :headwall: :headwall: :/ :/ :whistle: :whistle:


Tuli muuten mimmimamma mieleeni seuraavan lainen ehdotus: Mene sinne labraan pisunäyte antamaan ja ota mukaasi käyttämätön kotitesti. Pyydä heitä seillä sitten tekemään samasta näytteestä niin labran testi kuin se kotitestikin.
Ja kysäise heidän näkemyksensä sitten molemmista tuloksista.
Niin tai jos yrittäisit päästä labran veritestiin, kun luulisi jo nyt olevan raskaushormonien melkoisesti kohollaan.
Ei, en siis mitenkään epäile ettet olisi raskaana. Vaan olen ollut jo pitkään sitä mieltä että odotat OIKEASTI vaavia. :hug: :hug: :hug: :heart: :heart: :heart:

Hahaa. Nyt on koittanut se viikonloppu jolloin lähtee eka kuorma tavaraa kohti Kymilaaksoa. VIHDOINKIN!!!!! ;) :p
:p Juu ja tätylin punaista porchea yritän sitten pakettiautolla mennä pakoon kovalla vauhdilla ensi viikon loppupuolella. ;) Niin ja siitä sitten saatte olla varmoja, jotta ositteeni tätyliltä pidän visusti salassa. :whistle: ;) :LOL:

:eek: :LOL: Viime yönä muuten näin unta siitä että tätyli hyökkäs etuajassa kyläreissulle lupaa kyselemättä. Vaik toisaalta oli sellanen tunne et olin raskaana. :headwall: :headwall: :headwall:

Jaahas, mitähän tuokin mahtanee tarkoittaa??? :headwall: :headwall: :eek:

Hmmm.... lisäksi olen tässä viime päivinä ollut tuntevinani tavallista voimakkaampia "nippailuja" tuolla alamasulla. :LOL: :p Siis juu ainahan noita nippailuja on jonkin laisia joka kierrossa, mut ei sellaisia kuin nyt. :/ :whistle: Eilen illallakin oli sellainen olo et ei tehnyt mieli makoilla masullaan.

Olenkohan minä seonnut lopullisesti tämän muuton myötä, kun olen jo aivan "pihalla" muutenkin koko touhusta. Yötä päivää mietiskelen jotta olenkohan nyt hoitanut kaiken mitä pitää vai oliko vielä jotain muuta.

Ohoh nyt plussat matkaan ja muihin hommiin. Hyvää viikon vaihdetta mammat. B)

+++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:
 
mimsku

Moikkelis "neitokaiset"...

Juu uskomaton toi mimmimamman juttu on.. testi kun nimenomaan reagoi istukkahormoniin. ja sitä joko on tai ei ole. :/

Kyllä me kaikki nyt jäänättän Touhis sun puolesta. Ihan vaikuttais siltä että... ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) =) =) =) =) =) =) =) =) =)

Minäkin täällä alan piinailla ihan tosissani.. kp 22 menossa. Jotenkin on kyllä semmoset fiilarit, että osaan kyl suhtautua suht rauhallisesti tätiin, jos ja kun se tulee. Ei itkuja enää! =) =) =) =) =) =) =) =)

Pidelkäähän sadetta! Mie meen siivoomaan.. :saint: :saint: :saint:
 
mimsku
Heips vaan.. B)

Nostetaas meitä vähän..HIIIIIIIIOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mimmimamman viiva kyllä ihan selvä. Juu kyllä me uskotaan.. =) Edelleen ai kai auta täältä päin sanoa muuta kuin että toivotaan, että kaikki selviää! :hug:

Mitä teille kuuluu? Tänne kuuluu tädin odottelua :( Pitkä viikko edessä.

Touhis, ootko estannut? Vai tuliko täti? Entäs Nanni, oireilua? Entä kuinka hurisee Sinittärellä ja Mertsiillä?

Vilma se jo plussaili..Kyllä tänne kaivattaisiin vähän lisää niitä plussia :heart: :heart: :heart: =) =) =) =) ;)

Mulla on tänään tiedossa paritkin synttärikutsut. Hohhoijaa.. Tulee rankka päivä, vaik kivahan on juhliakin. Mut nyt poistun täältä virtuaalimaailmasta ja lähden mettään koirien kanssa.

PLUSSA jokaiselle :flower: +++++++++++++++++++++++++++
 
Mukavia viikonlopun loppuja täältäkin kaikille. Tulin taas vaihteeksi töistä.

Hei hyvät naiset, mikä on hintasuhde apteekin ja netin ovistestien kanssa? Ajattelin ostaa testejä ja testata, ovuloinko ylipäätänsä lainkaan. Tarvisin niitä jo loppuviikosta, joten netistä ei varmaan kannata ryhtyä tähän hätään tilaamaan. Onko jotain suositeltavia merkkejä, joita on helppo käyttää?

<br><br>
 
Mukavaa sunnuntai-iltaa kaikille! =)

Tuli oltua reipas tänään ja siivottua huusholli, vihdoin sain myös takkiksen lattialla pari viikkoa 'kuivumassa olleet' puutarhakalujen pehmusteet köyrättyä varastoon, pitkään niiden yli ovat kaikki hyppineetkin.. :kieh:

Eilisestä kiinalaisreissusta muksujen kanssa jäi maku päälle, taas tänään piti saada samaa sapuskaa noutoruokana ja ravintelin kiinalainen tarjoilija hymyili mut nähdessään mennessäni hakemaan sapuskoita ja lausahti 'telve taas'.. huooh, minkäs mielihaluilleni mahdan :LOL:

Massua nipistelee jännästi, varmaan joku lievä kohtutulehdus tai sitten ne ilmavaivat.. :LOL: :LOL: Odotellaan loppuviikkoon ja sit vast testaillaan..

Ovistesteistä ja niiden edullisuudesta- itselläni on ollut mammaksin, kotitestien ja ovunow-merkkisiä ja samalla lailla taitavat kaikki näyttää. Halvimmalla saa testejä varmaan huutiksesta, esim. täällä oli vino pino:

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?status=N&tits=ovulaatiotest*&order=R&cat=%25&lcat=X&start=0&num=50

Nyt kyselemään junnulta kemiaa kokeita varten- ja ai niin, päärynäjäätelöä taisi olla pakasteessa, hmmm... :saint: :kieh: :p
 
Sunnuntai ehtoota kaikille!!

Täällä ootetllaan ovista kp 11. Kävin viime viikolla kilpparikokeissa ja huomenna saan tietään miten arvot tällä kertaa. Lääkäri oli tosi tyly kun soitin ja pyysin lähetettä kokeisiin :( sanoin että tämä on sitten viimeinen kerta kun keväällä tehtiin kokeet jo kaks kertaa. Arvothan olivat ekalla kerralla koholla/alhaalla???? enpä muista, ja nyt on ollut taas väsymystä ja saamattomuutta ja tukkakin lähtee päästä :headwall:

Nyt lähen muksujen kans saunaan...... Isäntä kun kotiutuu vasta myöhemmin. Ehdin sitten katsoa maajussille morsiammen kun se Harri on niin söde :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2006 klo 15:03 mimmimamma kirjoitti:
ps laitoin taas kuvan testistä tuonne profiiliin että ihmetelkää mikä aiheutta tuon viivan....niin ja se siis ilmestyi sinne aivan heti ennenkuin testi oli edes edennyt loppun asti..eikä ole hävinnyt tai vahvistunut 10 minutin jälkeen.
Yhtenä päivänä kuulumisiasi jo kaipailinkin =) Tuon testin perusteella olet taatusti raskaana... katsotaan kumpi meistä ensin jakautuu ;)

Täällä nukkumaan meno on nykyisin yhtä showta... ensin pitää asettautua kyljelleen ja laittaa tyynyt... eli kaksi jalkojen väliin, yksi selän taakse ja yksi käsien väliin... sitten huomaa, että onkin vielä pissahätä :D Ja mies nauraa vieressä... Liitoskivut myös alkaneet vaivata :/ Mutta silti kaikki on ihanaa :heart:

Paljon +++++ lähettelen tuonne harmauteen =) Monilla tuntuikin olevan piinaviikot alkamassa :D
:wave: :wave:
 
Iltoja kaikille =) . Aikaa taas istahtaa koneelle kun koko päivä mennyt siivotessa. Poikien huone oli niin tolkuttomassa kunnossa, että piti vähän reilulla kädellä karsia. Siinä sitten vierähti mukavasti päivä kun sitten innostuttiin koko kämppää siivoilemaan. Pari kertaa piti ärähtää ja miehen kanssakin tuli hivenen erimielisyyksiä, mutta lopussa kiitos seisoo, nyt on niin siistiä että.

Laskin kierrospäiviäkin ja sain 14/28 ja pupuiltuakin on tullut :D , että nyt sitten jännäilen. Ovista bongailin mutta tänään ollut sellainen kärttyinen olo, ja vatsa kuin potkupallo ja nuppineuloja täynnä, että kait se noita oviskipuja on. Ja hivenen nippailuja ja rintojen arkuutta. Limoja en ole bongannut, että kait pitäis tuota greipin juomista harkita jos siitä olis apua.

Puhaltelenpa plussia ja toivottelen iltoja kaikille.

:whistle: :whistle: :whistle: +++ :wave: :wave: :wave:
 
Maanantaita mammat!!!

Noniin mimsku jo ennätti testailujani kysellä.

Pyh ei tarvii testejä miettiä kun tätyli näyttää kaahanneen punaisen porchensa ennen aikojaan tuohon nurkalle. Niin et en edes ennättänyt karkuun pinkaista. :'( :( :eek: :/

Vaan kyllä tuli ennätys lyhyt tästä kierrosta, jos jo tuhrupäivistä kp:t lasketaan alkaviks. Meinaan tuhrut ne ilmaantu aamulla wc-paperiin ja yöllä kun kävin wc:ssä niin tuli olo jotta ; rätti pöksyyn varalta on laitetava. :headwall:
Niin nuo kp:t olleet pitkään tasan 28kp, mut nyt lykkäs vaan kp25 :eek: :headwall: Hmmmm......olihan se oviskin jo tikuissa kp13, niin et kyllä lyhyempää kiertoa osasin odotella, mut et näin lyhyt. :headwall: :/ :headwall: :eek: :whistle:

No vaan on tästä lyhyestä kierrosta jotain hyötyäkin ;) Sillä seuraavat tärppipäivät nyt sitten osuvat viikonloppuun ja viel sellaiseen jolloin ollan ukon kanssa samassa osoitteessa. ;) Eikä muuten ole kuin tuo kuopus kotona silloin, joten jos huonoa niin jotain hyvääkin lyhyestä kp:stä on.
ps. :p Ollaan muuten jo uudessa osoitteessa tuolloin tärppipäivien aikaan. :heart: Niin et jännitystäkin hiukan ilmassa varmaan tuolloin on. :p

Nyt kahville ja mennessäni lenättelen pussia muille.

+++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.10.2006 klo 15:03 mimmimamma kirjoitti:
ps laitoin taas kuvan testistä tuonne profiiliin että ihmetelkää mikä aiheutta tuon viivan....niin ja se siis ilmestyi sinne aivan heti ennenkuin testi oli edes edennyt loppun asti..eikä ole hävinnyt tai vahvistunut 10 minutin jälkeen.
Selvä + tuo ompi!! Pidän peukut ja varpaat pystys! :wave:

Jepsistä! Itsellä menossa kp17/28-30. Pupuiltu on ja kunnon ovisoireet oli ja vieläkin nipistelee alamasua. Ei voi, kuin taas odotella tai vielä varmistella tilannetta... ;)
Tytön 2v synttäreitä jo pian alettava valmistella. Leipomaan pakkaseen jotain varoiksi. Eilen teimme sämpylöitä ja keittiö oli jauhopommin jäljiltä, kun neiti pääsi oikein touhaamaan! Mukavaa oli ja sämpylät maistui. =)

Paljon plussa tuulia kaikille! Meillä tyttökin hokee usein "tuulia-tuulia-tuulia" ;)

:wave: <br><br>
 
Huomenta B) .

Tiedä mikä jyllää mahassa kun eilisestä asti ja varsinkin tänään ollut niin mahottomasti menkkamaista juilintaa muistuttavat vatsakivut. Ja rinnatkin äityivät kiristämään ja nippailemaan.Tuntuu että joka kierrossa on vähän erilaiset tuntemukset. Ovisaika ainakin ohitettu kun lämpö ponkaisi eilen 37 asteeseen, kun normaalilämpö on sellainen 35,5-35,7. Aina meen tohon samaan halpaan ja alan mittailemaan tuota lämpöä kun mieli ei usko että aina se nousee jopa 37.5 kun ovis on mennyt. Mutta eipä sitä osaa tavoistaan luopua vaan kyttää niitä oireita kunnes ensimmäinen vuotopäivä palauttaa taas maan pinnalle.

Onneksi täällä saa muiden oireilijoiden/kuumeilijoiden kanssa "turista". Mies ei ymmärtäisi näitä tunteita ja muita juttuja. Pitäis varmana ihan höpsähtäneenä, ja sitähän tietyssä mielessä olen. Ihmettelen että sitä aina vain jaksaa toivoa joka pettymyksen jälkeen. Ens keskiviikkona tuo mies menee viemään purkin labraan. Ostin sille monivitamiineja ja sitten se syö sellaista sinkkivalmistetta kun tosiaan luin tuosta sinkin vaikutuksesta sperman laatuun, ja onhan niistä valmisteista sitten muuhunkin :ashamed: ;) kunto kasvaa ja jaksaa olla viriili.

Tsemiä raskautuneille ja haaveilijoille. Sekä muuttopuuhissa oleville, sekä mimmimammalle, ja toivotaan että jotain olis selvinnyt jo. Aina tänne tulee lukemaan ja joka kerta toivon että kirjoittelisit että lääketiede olis tunnistanu/tunnustanut raskautesi. Tsemiä sulle kovasti.

Mutta mutta puhaltelenpas taas näitä plussatuulia, ja toivon että joku saa kopin.


:whistle: :whistle: :whistle: +++ :wave: :wave: :wave:
 
Jaahas nostetaaaaaaaaas hieman! :attn: :attn: :attn:


Joo joo empä tiedä mitä nyt tätyli oikeen meinaa. :headwall: :headwall: :headwall:
Eilen siis tuhrutteli hiukan ja tänään ei oikeastaan ole voinut tuhruja wc-paperista löytää. :eek: :whistle:
Lisäks eilen kun olimme kävelyllä niin oli jotenkin sellainen väsähtänyt ja huono-olo, lisäks sitten rinnatkin iltasella tuntuivat hiukan aroilta kun rintsikat riisuin. :headwall: :whistle: :eek:
Niin et tiiä nyt sitten mitä ajatella?!?! Ollako vai eikö olla leikkiä täällä nyt sitten pelaan itsekseni kuunnellen samalla mitä keho kertoo. :LOL: :headwall:
Tuossa hetki sitten kun tuolla kylpyhuoneen lattialla mattoa kuurasin oli kummallisia nipistelyjä tuolla masun puolella sitä nostellessa. Vaikka ei ollut edes mikään painava matto vaan tuollainen ohkanen puuvillamatto. :\|

Joten kyl on jälleen kerran taas tunteet sekaisin; Välillä ajattelee jotta se siitä TAAS meni kierto menojaan ilman toivottua tulosta ja sitten kohta on toiveet korkeuksissa-jospa sittenkin olis aihetta testailla. :/ :/ :eek: :eek: :headwall: :headwall:

No plussat kuitenkin huitelen ilmaan jos joku niitä kiinni saisi.

++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:
 
Moikka pitkästä aikaa! :wave:

Meillä oli viime sunnuntaina ristiäiset. Tytin nimeksi tuli Minja Jasmin.

Hän on nyt 7 vkoa ja 5 pvää "vanha". Aika on mennyt kyllä tosi nopeasti. Olemme säästyneet vatsavaivoilta. Yhdelläkään mun lapsistani ei ole niitä ollutkaan. Ei meillä enää ole pientä vauvaa. On hän kasvanut jo niin paljon. Ens viikolla on 2 kk neuvola, joten en tiedä tämän hetkistä painoa/pituutta. Kyllä meillä syödäänkin, illat roikutaan tissillä. Annan Minjalle joka ilta tuttelia ennen nukkumaan menoa, niin hän nukkuu vähän pidemmän ensimmäisen pätkän eli noin 4,5h. Sen jälkeen heräilläänkin 1,5h välein aamuun asti.

Koneella en ehdi pahemmin olla. Aina kun saan auki kaksplussan sivun, alkaa vaativa kitinä kuulua. Ja jos en ihan heti reagoi, niin tulee kova huuto. Nyt tuolta olohuoneesta iskän sylistä kuuluu vieno kutsuhuuto äiskälle. Täytyy mennä. :wave:

Maxine


Ps. Plussia kaikille!!!! ++++++
 
Luen taas vaihteeksi tenttiin ja käyn täällä hiukan huilaamassa. Tervetuloa Siiri mukaan.

Tänään näin opiskelukaverini viime torstaina syntyneen vauvan. Voi että se oli pieni ja ruttuinen ja aika soma tietysti. Ihmeellisiä nuo jotkut naiset, jotka ovat heti liikkeellä synnytyksen jälkeen. Minusta se on ihan käsittämätöntä, kun olen aina ajatellut, että synnytys on aika raju kokemus psyykelle ja elimistölle. Mutta meitähän on moneksi, kokemukset ja palautumiset on niin yksilöllisiä.

Plussaonnea, meillä päin pitäisi olla tärppipäivät käsillä loppuviikosta :p :p :p
 
heippa siskot!

minä sit jätän nämä touhut kokonaan.. on meinaan tuo isäntä sairastunu sen verran vakavalla tavalla jotta vauvoja ei meille enää tule :(

olen kuitenkin hengessä mukana ja seurailen miten teillä muilla hommat etenee... plussia plussia kaikille :)

surullinen on olo, mutta sellaista tämä elämä on, koskaan ei voi tietää mitä seuraava päivä tuo tullessaan.. mutta mutta ei auta jäädä tuleen makaamaan vaan eikun eteenpäin!
 
Nostelen meitä hiukan näkyville. Touhis miten sun tuhrujen kanssa kävi? Että oletko jo testannut plussan, vai miten kävi. Itse täällä kanssa jännäilen näitä oireitani kun tulivat nuo menkkamaiset juilinnat tuonne alavatsaan ja kierrospäivät vasta niin alussa. Että minäkö taas malttamaton ja päätösten vastaisesti taas jokaine oireilu kasvattaa toivoa. Nuo lämmöt ja pieni vilutus taas herättelee miettimään että jospa... Kertokaahan nyt muutkin oireiletteko voimakkaammin ja tuntuuko että olis käynyt tärppi? Eilen äityi vielä hartiat ja alaselkä niin kipeiksi, sekä rinnanpäät oudonlaiset. Mutta saas nähä.

Odottelen että viikko menis ja sais tietoo noista simpoista. Sitten ei paljoa ole vaihtoehtoja jos tulee huonoja uutisia. Kun keinoja ei ole noita simppoja saada paremmiksi...jos. Ja kaikki muunlaiset hoidot on poissuljettuja. Kun ikäkin on vastassa, ja yksityispuolella taas liian tyyristä. Mutta mutta sen näkee sitten. Tullut vain sellainen olo että olisko parempi kun ei tietäis liikoja, mutta liikojen toivominenkaan ei ole hyvä asia. Se on mielen tasapainottelua erittäin kiikkerällä alustalla.

Muttei nyt ihan synkiksi menis nää pohdiskelut niin puhallan teille plussia. ottakaahan koppeja. Olikohan siellä uusia, teretulemas nyt en muista nimiä. Ja oliko se Anneli joka kirjoitteli lopettavansa vauvahaaveet. Mä toivon sulle oikein paljon jaksuja, elämä on niin epäoikeudenmukaista, vaikka haluja olis se vauva saada, niin sitten tapahtuu asioita mihin ei voi vaikuttaa. :hug: :hug: :hug:


Mutta ne plussat, ihan meinas unohtuu.

:whistle: :whistle: :whistle: +++ :wave: :wave: :wave:
 
Tere eukkoset!

Lauriinasin pötkölleenmeno oli mukavaa luettavaa, melkein hörähdin ääneen.. :LOL:

Touhis touhis, testitulosta kehiin!!! Peukut on pystyssä!!!

Ihanan lämmin olo tuli Maxinen vauvauutisista! Kauniin nimen sai prinsessanne! :heart:

Aniliinille tsemppiä tenttiin ja voimia opiskeluun! Itselläni myös muutaman vuoden lisäopinnot työn ohella takana, sain keväällä vihdoin pakettiin lopputyön ja kyllä se sisua vaati välillä.. mutta lopussa kiitos seisoo! Sä teet sen! =)

Annelille :hug: :a! Toivottavasti miehesi parantuu pian!!

Mites mimsku, onko oireita? ;) Mulla huomenna 23/25 ja elokuussahan tuona kiertopäivänä pärähti haamu testiin.. itseni tuntien tiedän pissiväni tukka pystyssä aamutuimaan purkkiin, en millään jaksa odottaa sunnuntaille.. juu, ihan hölmöhän minä, mutta minkäs teet.. kun vähän jännittää :x :/ :LOL:

Mukavaa päivänjatkoa kaikille, käykäähän naputtelemassa kuulumisia!
 
Kiitos Nanni tsemppauksesta, tänään oli vasta yksi tentti ja huomenna jo seuraava :headwall: Voi vitsi, vaan ei auta, lukemaan on taas ryhtyminen. Nokka kiinni kirjaan. Mä olen kyllä välillä niin poikki, ettei kyllä tule muuta kuin nukkuminen mieleen, vaikka pitäis suunnitella aivan muuta kiertopäivistä päätellen.

Peukkuja Touhikselle, onnea Maxinelle ja :hug: Annelille ja kaikille muillekin joita en nyt muista mainita höyryämiseltäni. En nyt taas oikein ehdi muuta kirjoittelemaan. Paitsi Sinitär, ovis on jo ovella, täälläkin. Ainakin toivottavasti, tikkuja en ole ehtinyt kyllä hommailemaan. Ihana päivä ulkona, nauttikaa ken ehtii :flower: <br><br>
 

Yhteistyössä