Moikka. Nostelen meitä ylöspäin, vaikka eihän vielä kovin alas oltu "vajottu".
Onnea plussista. Ja olikohan siellä uusiakin, no toivotan joka tapauksessa tervetulleeksi, ja lisää porukkaa jotka vaikkas vasta luette muttette halua vielä kirjoittaa. Olishan tässä kova "tutustuminen" jos tänne oikein kasapäin tulisi uusia "kasvoja". Mutta tässä syysiltojen pimentyessa olis aikaa tutustua :wave: .
Touhikselle vaan nyt tsemiä. Nuo ukot on joskus niin ajattelemattomia. Välistä niille pitää vääntää rautalankaa ja selittää yhä uudelleen ja uudelleen samaa asiaa, että sen suhteen ovat joskus kuin pikkulapsia joille saa samat jutut kelata uudelleen ja uudelleen.
Meillä on aina välillä noita pieniä "aivomyrskyjä", mutta olen asennoitunut niin ettei jos yhtään kuohuis niin varmana ei olis tunnettakaan mukana. Ja olen oppinut että miehille pitää puhua sopivalla hetkellä. Esim kun on töistä tullut, syönyt käynyt suihkussa ja kenties levännyt. Väärään aikaan puhumisesta saa kuin pahan mielen ja huonon vastaanoton.
Tässä just hiljan puhdistettiin ilmapiiriä, ja kyllä ollut raikasta ilmaa hengittää. Kun aina muistaisi antaa aikaa ja tilaa toisellekkin, mutta kun olen itse sellainen hätähousu ja asiat joskus mutkistuu ja näkee vain sen oman puolen asioista.
Ja touhis ikävää että joudutte olemaan ns. viikonloppuperhe, mutta välimatka voi taas tehdä ihan hyvääkin. Tunne ja järkipuolella. Ja aatteles kun näette toisianne pienen eron jälkeen, niin tiedä kuule mitä hienoa ja romanttista vielä kehittyy. Haa mä olen ikuinen romantikko.
Meillä ollaan taas välillä liiankin tiiviisti yhdessä ettei sitä ikävää kehity, niin että pitää löytää siitä eri paikoissa väliaikaisesti asumisessa ne hyvätkin puolet, vaikka rankkaa se varmana tulee olemaan.
Ja sitä piti sanomani, ennenki sanonut, että sitä on noissa tunneasioissa sellainen etten niissä kehity ja kasva vaikka ikää tulee. Samoja perusasioita jms. sitä pohtii kuin nuoremmat parit. Ja miehen kanssa ollaan niissäkin asioissa niin erilaisia. Mutta se juuri tuo rikkautta suhteeseen. Asioista ajatellaan samalla tavalla, ja perusjutut ja säännöt suhteessa lapsiin, niin niistä ei lipsuta.
Piti vielä kirjoittamani että elelen kuin tulisilla hiilillä kun ajattelen ens keskiviikkoa kun se näyte viedään. Purkki on jo haettu ja sitä rataa. Mies on syönyt jo pidemmän aikaa sinkki/seleenivalmistetta ja just luin että tuo seleeni vaikuttaa siihen sperman laatuun. Eli hainpa sitä tänään vielä lisääkin. Ja noita monivitatabuja on napsinut. Että jos naisille nuo foolihapot ja muut "mömmöt" auttaa tuohon ovikseen ja muniksen irtoamiseen, niin lukenut olen paljon että tosiaan eri vitamiinivalmisteet parantaa tuota sperman laatua.
No johan tuli höpistyä. Iloista viikonloppua nyt kaikille, ja plussia
.
+++ :wave: :wave: :wave: <br><br>