YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Grapemehusta täällä infoa:

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=571521

Tervetuloa Anneli (ja oliko muitakin..)! Päivittelen listaa kun kerkeän, töissä tosi veemäinen päivä tänään, yksi projekti ei etene millään -> hammastenkiristystä.. :headwall: Onneksi viikonloppu kohta ja hotskuloma+teatteri odottaa, nam. :D

Varattiin Lontoon lennot (ku halavalla sai, heh.. veroineen+maksuineen+käsittelykuluineen 60e per lärvi meno-paluu), mut nyt teille Lontoon kävijöille yks kymysys: mikä olisi kiva+edullinen hotelli esim. maanalaisen lähellä? Periaatteessa B&B-taso riittää, tähtirimpsua ei tarvita, kunhan on siistit huoneet. Auttakee auttakee!?! =)
 
Onnea plussanneille ja tervetuloa uusille :wave: Ja kaikille riemuisaa syksyn jatkoa.

Tämän kuukauden ovikset meni täällä sairastellessa flunssaa oikein kunnolla, joten eipä ole mitään odotettavissa raskausrintamalla auringon alla. :/ Vieläkin tuo sitkeä nuha jatkuu, mutta eiköhän tämä tästä hellitä, ainakin ennen ensi kevättä :kieh:
 
heipsis!

Hirmuisesti onnea vilmat!! Se on ihana tunne kun se plussa pärähtää ruutuun...

Sateisissa tunnelmissa ollaan täälläkin oltu, mutta sillä mielellä jotta joulun aikaan jätän pillerit pois ja katsotaan saavatko tytöt vielä seuraa ;) en sitten ihan vielä heitä pieniksi käyneitä vauvan vaatteita kirpparille...

Muuttopuuhiin jaksamista, touhis! Karmea ruljanssi mutta kyllä se siitä suttaantuu kuten asioilla on tapana...

Nyt eikun nukkumaan, juuri sain molemmat tytöt petiin.

Illan jatkoja kaikille =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 19:16 vilmat kirjoitti:
No jihuuuuuu plussasin äsken selvän plussan en sitte malttanu oottaa enempää =)
++++Säteitä täältä kaikille ja tarroja tälle vaaville

T.Vilmat

Onneeeeeeaaaa ja tupla tarroja ihmisen alulle lennättelen. :flower: :flower: :flower: :wave: :wave: :wave:


Täällä se sitten paukas ovis-testiin (glearblue digi) niin maan perusteellisen selkeen plussan tuos iltapäivän aluilla, jotta. :LOL:
Mut saas sitten nährä kuin nuo eilis iltaiset veijarit vireessä ovat pysyneet, meinaan kun tuo ukko-kulta otti ja seilas unisaarille ennenkuin ennätin hänet viekoitella tämän illan peittojen pelmautteluun. :( :eek: :/
No, vaan voishan tuota varmistelua viel huomen hiukan yritellä tehostaa, jos vaik ei minul olis kovin nopeet nuo solut liikeissään. :D :headwall:

Joten näil näkymil sitten uudes kodissa elämä aloitetaan piiiinaaaa viiikoillaaaa ja kaiken kukkuraks on ukko-kulta sitten viikot pk-seudul ja minä + lapsoset kymilaaksossa. Hoh hoh huokkaan jo valmiiks kuin kaikki lähtee eteenpäin hyristelemään vähän niin kuin viikko yh-äitinä. :headwall: :headwall: :headwall: Muutolaatikoiden ja puulämmityksen sekamelskassa, niin no joo kyllähän tuo on sähkölämpökin avustamas arjen askareita ja ehkä ukko-kullan yks velipojista on minul "renkinä" jonnii aikooo.

Mut nyt viel vilkuilen s-postit ja sitten hiippailen ukko-kullan viereen sängyn lämpöön uinumaan.

Hyvää yötä siskoset!!!! \|O \|O \|O

++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 17:31 Nanni kirjoitti:
Grapemehusta täällä infoa:

http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=571521

Tervetuloa Anneli (ja oliko muitakin..)! Päivittelen listaa kun kerkeän, töissä tosi veemäinen päivä tänään, yksi projekti ei etene millään -> hammastenkiristystä.. :headwall: Onneksi viikonloppu kohta ja hotskuloma+teatteri odottaa, nam. :D

Varattiin Lontoon lennot (ku halavalla sai, heh.. veroineen+maksuineen+käsittelykuluineen 60e per lärvi meno-paluu), mut nyt teille Lontoon kävijöille yks kymysys: mikä olisi kiva+edullinen hotelli esim. maanalaisen lähellä? Periaatteessa B&B-taso riittää, tähtirimpsua ei tarvita, kunhan on siistit huoneet. Auttakee auttakee!?! =)

Mielenkiintoista! No kamalaa se on, mutta tottahan tuota voisi kokeilla... Ei vitamiinit pahaksi olekaan! Aloitin jo eilen juomaan sitä, vaikka
kp4/28-30 tänään kp5/28-30. Onko kukaan laimentanut sitä päiväannostaan vedellä? Kuiteskin jois sitten saman määrän veden kera.

Itse tunsin oviksen hyvin tässä kuussa ja siksi kait vuoto onkin ollut tosi runsasta ja kipujakin! Kaksi siitä edellistä, ei mitään havaintoa.

=) Kiitos tiedoista!! :wave:
 
Onnea plussasta Vilmat. Lohduttavaa, että niitä aina aika-ajoin tipahtelee!

Meikäläinen menee ny sitten tutkimuksiin. Vuosi yritystä on täynnä, joten kait se on uskottava, että jotain vikaa jossain päin on kun ei kertaakaan ole edes yrittänyt tärpätä! :'(

Taidan aloittaa tuon greippimehun minäkin. Onkos teillä kellään kokemusta vyöhyketerapiasta. Minulla on jostain tullut se käsitys, että siitä voisi olla hyötyä???

Jaa- has iloa arkeen kaikille, työ kutsuu!<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 19:16 vilmat kirjoitti:
No jihuuuuuu plussasin äsken selvän plussan en sitte malttanu oottaa enempää =)
++++Säteitä täältä kaikille ja tarroja tälle vaaville

T.Vilmat
Mahtavaa!!! ONNEA myös minulta ja paljon takertuvia tarrasukkia!!!!!!!

Plussatunne jää kyllä ikuisesti mieleen, kun se + tärähtää!!

=) :wave:
 
mimsku
:flower: Onnea vilmat !!!! :flower: Ihania uutisia!

Minäpä kävin tänään oikein lääkärissä, kun äityi nuo alavatsajomotukset aikamoisiksi..haittasivat yöuniakin. Kaikki arvot on ihan kohdallaan, eikä mitään tulehdusta ole. Pissiviljely tulee vielä maanantaina.. Jos kivut jatkuu, on mentävä gynelle sit varmaan ens viikolla.

Hitto, kun on se oviskin just viikonloppuna. Mut kai sitä uskaltaa..Jos jotain hälyttävää olis ollu, kai se olis näkynyt tulehduksena???????

Mukavaa loppuiltaa. Täällä aletaan valmistautua lapsosen synttäreihin. On se vaan mun esikoinen jo iso, 14 vee.

Mertsi, toivotaan, että tutkimuksissa selviää, et on vain joku yksinkertainen juttu. Konstit ne on monet noissa hedelmöityshoidoissa, jos sille tielle lähtee =)
 
Huhuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!! Missääääää kaikki piiileksiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall: \|O \|O \|O

Kun taas mentiin ties missä!!!!!!!!!!!! :/ :/ :/

No, juu täällä on harmitus meneillään, kun tuos toissa päivän sen plussan bognasin ovis-tikusta. Niin eipä ole sitten sen jälkeen peittojen pelmuttelua ollut näkyvillä. :( :( :(
Syyt: toissa iltan ukko otti ja nukahti ja eilen hän sitten masun väänteitä jostain itselleen kehitteli. :( :eek: :eek: Vaan väistämättä kyl on tullut olo jotta näinköhän hän vain koettaa vältellä puuhasteluja. (Niin kuin meidän naisten usein väitetään tekevän.) Just nyt kun olis parhaat tärppi-päivät meneillään. :headwall: :headwall: Niin no tai enhän minä kyl ole tuota otollisimman hetken käsillä oloa kyl mitenkään mainostanut. :( Mut luulis nyt ukonkin haluavan kaikki mahdolliset yhteiset hetkemme läheisyydellä täyttävän, kun teitää jotta koittaa pian aika jolloin emme viikkoon kahteen toisiemme lähelle pääse. Hän kun nyt tänne pk-seudulle toistaiseksi töihin viikoiksi jää ja viikonloppuisin sitten on perheen kanssa (tai joka toinen vkl=raha kysymys tuo matkustelu).
Hmmmmm...... vaan en olikein teidä kuin tässä nyt olis minunkin pitänyt toimia. :headwall: Sillä tuosta makuukammari touhusta olen keskustelujakin aloittanut jo kyllästymiseen saakka. Ainakin ukon mielestä, sillä viimeiksi kun asian puheeksi otin totes hän jotta: Onko pakko aina vatvoa tuota samaa-hellyys-vaavi-läheisyys-miksi niin vähissä meillä? Hän totes jotta ei jaksa. :eek: :eek: :eek: :(
No, minä olen nyt sitten jäänyt vähän niin kuin kuulostelemaan jotta tapahtuuko mitään jos hiljaa pysyttelen. Niin olen nyt sitten tehnyt vaikka tiukille on todella ottanut, kun lisänä on vielä tämä meidän muutokin ja sen mukanaan tuomat uudet arkielämän järjestelyt. :( :/
Vaan nyt on sitten todellakin tuo harmitus ja pettymys päällä kun taitaa seuraava ovis osua ajankohtaan jolloin ukko toisaalla kuin minä. Ellei nyt sitten ihmeitä tapahdu ja osuma sattuisi kohdalle tällä kierrolla useamman päivän vanhalla simppa-lastilla.

OOOOOOOOH!!!!!!!!!!! :eek: :ashamed: :ashamed: Tulipas omanapainen valitus kirjoitus, mut kun HARMITTAA. :$ :( Sorry!

No, kaikest huolimatta toivon jotta jollain meistä tärppäis. Sillä jokainen tietoon tullut tärppi aitaa itselle uskoa lisää; No, jos noilla tärppäs niin miks ei mielläkin vois. ;) :heart:

+++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:

ps. mimmimamma Onko mitään uutta selvyyttä tullut kehostasi???
Anteeksi uteluni, mutta kun niin toivon jotta teille luonto-äiti vaavin soisi ja tietty meille muillekin. :heart:

-touhis-
 
mimsku
Huhuu..huuteli touhis... Täällä ollaan, pitäis kohta töihin lähteä.
Harmi, touhis, tuo ukkosi venkoilu. Toivotaan, ettei oo sitä, että haluaa ottaa takapakkia tuon vaaviasian kanssa :( Voipi olla rankka paikka sinulle :hug:

Täällä selvitty kauheista vattavaivoista, mitä sitten olivatkaan. Ja nyt sitten viikonloppuna ovis :heart:

Mites muut?
 
Tsemppiä kaikille vaavikuumeen kourissa kiemurteleville! :hug:

Mimskun kanssa sitten ovistellaan viikonloppuna, me Eppujen tahtiin teatterissa ja shoppailemassa :LOL: Tuo shoppailu on aivan ihanaa esileikkiä mun mielestä, mutta mies ei välttämättä ole aivan samaa mieltä... :LOL:

Nyt on Lontoon hotellikin buukattuna, voi miten pysynkään nahoissani seuraavan kuukauden??? Mutta mukavaa, kun on jotain mitä odottaa, ei muista stressata vaaviasiaa.. :p

Mukavat viikonloput kaikille!! :wave:
 
Moikka. Nostelen meitä ylöspäin, vaikka eihän vielä kovin alas oltu "vajottu". :)

Onnea plussista. Ja olikohan siellä uusiakin, no toivotan joka tapauksessa tervetulleeksi, ja lisää porukkaa jotka vaikkas vasta luette muttette halua vielä kirjoittaa. Olishan tässä kova "tutustuminen" jos tänne oikein kasapäin tulisi uusia "kasvoja". Mutta tässä syysiltojen pimentyessa olis aikaa tutustua :wave: .

Touhikselle vaan nyt tsemiä. Nuo ukot on joskus niin ajattelemattomia. Välistä niille pitää vääntää rautalankaa ja selittää yhä uudelleen ja uudelleen samaa asiaa, että sen suhteen ovat joskus kuin pikkulapsia joille saa samat jutut kelata uudelleen ja uudelleen.

Meillä on aina välillä noita pieniä "aivomyrskyjä", mutta olen asennoitunut niin ettei jos yhtään kuohuis niin varmana ei olis tunnettakaan mukana. Ja olen oppinut että miehille pitää puhua sopivalla hetkellä. Esim kun on töistä tullut, syönyt käynyt suihkussa ja kenties levännyt. Väärään aikaan puhumisesta saa kuin pahan mielen ja huonon vastaanoton.

Tässä just hiljan puhdistettiin ilmapiiriä, ja kyllä ollut raikasta ilmaa hengittää. Kun aina muistaisi antaa aikaa ja tilaa toisellekkin, mutta kun olen itse sellainen hätähousu ja asiat joskus mutkistuu ja näkee vain sen oman puolen asioista.

Ja touhis ikävää että joudutte olemaan ns. viikonloppuperhe, mutta välimatka voi taas tehdä ihan hyvääkin. Tunne ja järkipuolella. Ja aatteles kun näette toisianne pienen eron jälkeen, niin tiedä kuule mitä hienoa ja romanttista vielä kehittyy. Haa mä olen ikuinen romantikko.

Meillä ollaan taas välillä liiankin tiiviisti yhdessä ettei sitä ikävää kehity, niin että pitää löytää siitä eri paikoissa väliaikaisesti asumisessa ne hyvätkin puolet, vaikka rankkaa se varmana tulee olemaan.

Ja sitä piti sanomani, ennenki sanonut, että sitä on noissa tunneasioissa sellainen etten niissä kehity ja kasva vaikka ikää tulee. Samoja perusasioita jms. sitä pohtii kuin nuoremmat parit. Ja miehen kanssa ollaan niissäkin asioissa niin erilaisia. Mutta se juuri tuo rikkautta suhteeseen. Asioista ajatellaan samalla tavalla, ja perusjutut ja säännöt suhteessa lapsiin, niin niistä ei lipsuta.

Piti vielä kirjoittamani että elelen kuin tulisilla hiilillä kun ajattelen ens keskiviikkoa kun se näyte viedään. Purkki on jo haettu ja sitä rataa. Mies on syönyt jo pidemmän aikaa sinkki/seleenivalmistetta ja just luin että tuo seleeni vaikuttaa siihen sperman laatuun. Eli hainpa sitä tänään vielä lisääkin. Ja noita monivitatabuja on napsinut. Että jos naisille nuo foolihapot ja muut "mömmöt" auttaa tuohon ovikseen ja muniksen irtoamiseen, niin lukenut olen paljon että tosiaan eri vitamiinivalmisteet parantaa tuota sperman laatua.

No johan tuli höpistyä. Iloista viikonloppua nyt kaikille, ja plussia :D .

:whistle: :whistle: :whistle: +++ :wave: :wave: :wave: <br><br>
 
mimsku
Huomenta! =)

Täällä taas koneella kurkkimassa. Pitäis kohta lähteä koiria viemään.. Aattelin vähä vakoilla, onko sieniä. Mies ei kyllä syö niitä eikä lapset, mut minä syön :p

Sinitär, mukavaa kuulla, että on taas tilaa hengittää. Mukavampaahan on se vaavintekokin, kun ei takaraivossa jurpi lausumattomat sanat..

Täällä puhuttiin ikävästä ja miten se vaikuttaa parisuhteeseen. Otanpa osaa minäkin. Exän kanssa taivallettiin TOOOOOOOSIIIIIIIIII pitkä matka yhdessä, ja nyt vasta myöhemmin oon tajunnu, että aina mulla oli ikävä sitä. jotutui siitä, että sillä oli aina kaikenmoisia projekteja, reissuja, harrastuksia jne., ja tunsin jääväni kakkoseksi. Sitten sitä höhlä luulin että kaikilla on semmoista..

Kai se toisille sopii, vaan ei mulle, kun oon tämmöinen perhekeskeinen kotikissa :ashamed:

Nyt on kyllä tässä uudessa suhteessa ihan toisin. Välillä tulee olo, että jospa sais enemmän omaa aikaa, kun aina ollaan yhdessä. Toisaalta nautin kyllä KYBÄLLÄ siitä, että toinen on siinä, eikä aina lähdössä jonnekin.

Oikeessa oot, Sinitär, että pieni ikävä tekis vaan hyvää . Iso ikävä ei tee hyvää, vaan on aina vaikeempi saada kiinni siitä, mihin jäätiin. Touhiskin tästä jotain sanoi osuvasti, kun on alkamassa viikonloppusuhde... Luulisin, et toimii ihan hyvin.. =) Yhden sukulaisen mies oli merillä: saattoi olla puolikin vuotta poissa. HUH! Lapsia siunaantui kuiteskin melko liuta.

Ei mut nyt muihin puuhiin.. Täällä muutes ovistikussa hieno tumma viva. Joten huomenna ja ylihuomenna :heart: :heart: :heart: Miksei jo tänäänkin.. :p :LOL:

Lököisää viikonloppua kaikille! nannillekin piti jotain, mut kun en nyt muista, mitä se oli...Muisti menny, soriiii...

B)
 
Nosto ja mukavaa viikonloppua kaikille. Nyt väsyttää niin paljon työpäivän jälkeen, ettei jaksa paljoa kirjoitella. Aamulla oli herätys puoli kuuden maissa. Uudet verhot saatiin kumminkin ripustettua tänään olkkarin ikkunaan ja näyttää tosi kivalta, oikein tuommoinen lämmin terrakotta.

Jaahas, aion varata ens viikolla ajan vyöhyketerapiaan, koska mun pms-oireet kestää nykyään melkein puol kuukautta. Kokeillaan nyt tätäkin, auttaa toivottavasti myös rentoutumaan ja nukkumaan paremmin. Juu, aloitan myös helokkiöljyn, sinkin ja foolihapon noihin hormooneihin. Mä olen niin kyllästynyt olemaan koko ajan turvoksissa. Katsotaan onko apua.

:D
 
Rouva Aniliini sinä puhuit tuosta vyöhyketerapiasta. Minä kyselin onko kellään kokemuksia. Mulla on kans jättimäiset PMS:t. Lisäksi olen lukenut, että se saattaisi auttaa myös lapsettomuuteen. Ilmeisesti kellään ei oo kokemusta?? Olitko Aniliin ajatellut modernia vai psykologista vyöhyketerapiaa?

Tänään on haravoitu ja haravoitu. Tätiä ootellaan keskiviikkona ja kun siitä on päästy niin sitten sinne tutkimuksiin...

Leppoisaa sunnuntaita! Olikin valuttu jo kolmossivulle. joten hiiop :wave:
 
Kyselit Mertsi tuosta vyöhyketerapiasta. Mulla on hyviä kokemuksia siitä noin muuten esim. stressi- ja uniongelmiin. Nyt kun on alkanut tuntua siltä, että nuo hormoonijutut on jotenkin vinksallaan, ajattelin koittaa taas. Ihan modernia vyöhyketerapiaa olen miettinyt, en psykologista. Molemmat on varmaan hyviä, mutta tällä kertaa aattelin tällaista 'täsmäiskua'.

Joo, onhan niitä hyviä kokemuksia joillain raskautumiseenkin, mutta ensisijaisesti ajattelin saada tuota kiertoa kuntoon. Aion kyllä mainita vauvatoiveistakin. Mun elimistö on niin julmetun herkkä, että yritän nyt tätä noihin kuukautisvaivoihin. Synteettisistä hormooneista meen ihan pihalle, pillereitä olen viimeksi syönyt viisitoista vuotta sitten, eikä ne mulle sopinu :p

Oon kyllä menossa ihan tavalliselle gynellekin, mutta elimistön tasapainottamisesta ei varmaan oo haittaa noin ylipäänsä. Mukavia syyspäiviä kaikille ja voimia! :heart:
 
Pööööööööö kaikille! =)

Tampereelta kotiuduttu ja pesukone rulettaa, oli aivan ihana olla taas vanhassa opiskelukaupungissa nostalgioimassa! :D Vuonna85-musikaali oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiin hauska ja liikuttava, että oksat pois! Lämpimästi suosittelen menemään ja nauttimaan, jos joku vielä miettii. Uuuuh, kädet hellinä taputuksesta ja ripsivärit puseron hihassa (kun nenäliinaa ei tietty käsväskystä löytynyt..), aivan ihana juttu, snif..

Ovikset päällä parast'aikaa ja toivottavasti saa vielä illalla kellistettyä siipan, noin niinkuin varmuuden vuoksi :kieh: Sattui muuten hauska juttu Tampereella, pe-la-yönä hotskuhuone oli aika vilkkaalla paikalla ja kun siitä la-aamulla ystävällisesti respasta kyselin (oltiin nimenomaan toivottu hiljaista huonetta, minä olen niin onnettoman herkkäuninen..), saatiinkin saunallinen sviitti toiseksi yöksi tavallisen hinnalla :D Saunottiin sitten lauantai-iltana ennen syömään lähtöä ja laittaessani suihkun hanaa kiinni, suihkusuutin pompsahtikin ylhäältä telineestään suoraan ylähuuleeni ja arvatkaa huviksenne, kellä on huuli halki ja turvoksissa.. joo, romanttista weekendiä oltiin viettämässä ja sen näkee huomenna kaikki muutkin töissä.. :LOL:

Nyt syömään ja sitten saunaan, varovasti siellä suihkussa, siskot! :saint: :LOL:
 
heippatirallaa,

Keskiviikkona pitäisi kuukautisten alkaa ja minä tässä kehittelen itselleni raskausoireita kovaa vauhtia. Yhdyntää ei todellakaan ollut oviksen aikaan, joten olisi kerrassaan ihme, jos olisin raskaana. Siis järjen mukaan en voi olla, mutta toiveet on niin suuret, että keksin jo pahoinvointia yms. oireita.

Tulen sitten keskiviikkona kertomaan kun ne kuukautiset ovat alkaneet :'(
 

Yhteistyössä