YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

vastaus
Clomifen-hoitoa käytetään munasolun irtoamisen häiriöissä. Se lisää elimistön omaa munasarjojen stimulaatiota lisäämällä FSH ja LH hormonien tuotantoa.

Ja reseptin siihen saa lääkäriltä.
 
yx kuumeilija
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 15:38 vastaus kirjoitti:
Clomifen-hoitoa käytetään munasolun irtoamisen häiriöissä. Se lisää elimistön omaa munasarjojen stimulaatiota lisäämällä FSH ja LH hormonien tuotantoa.

Ja reseptin siihen saa lääkäriltä.

kiitos tiedosta. :flower:
 
Pyydän anteeksi kaikilta pinolaisilta, että tuppaudun tähän viestilläni ulkopuolisena mukaan

mimmimamma olen seurannut tilannettasi varmaan hyvin monen muunkin ulkopuolisen tavoin ja tarkoitukseni ei ole nyt ottaa mitenkään kummemmin kantaa siihen, oletko raskaana vai kuvitteletko kaiken. Sanomattakin on selvää, että ultraaviin lääkäreihin pitäisi uskoa, mutta en lähde arvostelemaan äidin omia vaistoja. Syy, miksi kirjoitan on se (toivottavasti et pahastu enkä turhaan huolestuta), että noin 15 v sitten kummitädilläni (oli silloin lähes 40v) oli sinua muistuttavia oireita siinä suhteessa, että vatsa kasvoi, tuli supistuksia ja muita raskaustuntemuksia. Hänestä on kuviakin tuohon aikaan ja todellakin näytti raskaana olevalta. Raskaustestit olivat kuitenkin negatiivisia ja myös lääkärin diagnoosi sama. Asiaa tutkittiin melko pitkään ennen kuin selvisi, että kummitädilläni oli vatsassa mahalaukun syöpä. En tiedä/muista tarkempia tutkimustapoja, mutta sen muistan, että hän itse oli vakuuttunut raskaudesta. Tämän halusin kertoa vain siksi, että vaikka olet käynyt tutkimuksissa, niin harkitse ihmeessä yhtä, kahta tai vaikka kolmea uutta yksityistä lääkäriä ja mene ihmeessä selvittämään asia ja vaadi selitystä. Minä sain vain sinun viimeisestä viestistäsi sen kuvan, että "sulla ei ole nyt vaihtoehtoja, kuin synnyttää asia pois", joten älä ihmeessä jää odottamaan ilman vastauksia. Täytyyhän tuohon tilanteeseen saada joku selvyys ja minua pelottaa, että asia vielä tulee sinua pahalla tavalla vastaan, jos nyt itse vain tuudittaudut siihen, että olet raskaana, sanoo lääketiede ja lääkärit mitä tahansa.

Pyydän edelleen anteeksi, jos olen tällä viestilläni loukannut ja/tai pelästyttänyt. En voi kuitenkaan itse nukkua öitäni, jos en tätä kokemustani jaa. Jos sillä olisi jotain vaikutusta. Suomi on kuitenkin hyvinvointiyhteiskunta, joten täällä on saatava vastaus, miksi kroppa oireilee "epänormaalisti". Voimia ja päättäväisyyttä sinulle, että saat selvyyden asiaan - ja jaksat myös ottaa negatiivisen raskaustuloksen vastaan. :flower: :hug:
 
Iltoja mammat!!!

Hoh hoh täällä olis halu kirjoittaa vaan en tiedä mitä kirjoittaa, en osaa, en jaksa kirjoittaa ja en tiedä miten kirjoittaa. :( :headwall:

Oloni on jotenkin niin kummallisen tyhjä ja väsynyt. Tulin nimittäin tuossa äsken lukeneeksi erään vanhan ukolleni kirjoittamani s-posti viestin, poistelessani niitä.
Sen viestin sisältö kertoi karua totuutta siitä mitä elämämme on ja mitä siinä on ollut. :eek:
Ei ole ihmiselämä helppoa ei. :(


:x Ei, ei onnistu kirjoittaminen vaikka haluaisin purkaa tuntojani. :( Joten parasta varmaankin laittaa kone kiinni ja painaltaa itse nukkumaan. :headwall:

HYVÄÄ YÖTÄ!!!

ps. No, ehkä tämä oloni johtuu tästä muuttorumbasta??? :headwall: :headwall: :headwall:
Ja sen tuomasta koko perheen väsymyksestä. Niin ja etenkin siitä et yksi perheen jäsen osaa olla toooosiiii äryttävä. Sillä hän valvoo öitä ja ärhentelee sitten omaa väsymystään päiväs aikaan muille. JUUU, eikä voi myöntää jotta muuto-stressi vaivaa, vaikka sen muut saavat nahoissaan kyllä tuntea. :eek:
Ai niin ja koko ajan pitäis vaan pakata, pakata, pakata.... vaikka suurin osa tavaroista onkin jo lähtövalmiudessa. :eek: :eek: :eek: :/ :/ :/ (lähes kuukausi pitäisi vielä asua tässä nykyisessä asunnossa ja elää ainakin lähes normaalia arkea. Elä sitten täällä pahvilaatikoiden kansoittamassa huoneistossa normaalisti.

ps.ps. Tänään oli syttyä ilmiliekit, kun olin vähällä räjähtää ukolle joka hönki niskantakana koko ajan marmattaen, jotta hän ei halua tyhjää ilmaa muuttokuormassa muuttaa. Juu ja hän olisi valmis heittämään lähes kaiken kaatopaikalle. :eek: Vaik sitten toisaalta taas on valmis säilyttämään sellaista joka minun mielestäni joutaisi kaatopaikalle. :eek: :eek: :eek:
Niin et saas nähdä asutaanko me samassa talossa ja syödäänkö saman jääkaapin antimia vielä muuton jälkeenkin??????

+++++++ :whistle: :whistle: :whistle: väsynyt touhis puhkuu heikoin tuulin.
 
:flower: :flower: :hug: :hug: jaksuja -touhutenavalle-. Puhun kokemuksen rintaäänellä, sillä niin monessa muutossa olen ollut. Vaikka muuttomatkat lyhyitä niin se stressi kun elää niiden laatikoiden keskellä, ja kasvava stressi siitä kaikesta rumbasta. Yhen vuoden aikana asuttiin kolmea asuntoa, ja se jos mikä kiristi välejä. Oliskohan tää jo peräti kymmenes paikka, kun olen seonnut laskuissani, että montako kertaa ollaan muutettu. Nyt ollaan viimoiset vuodet asuttu samassa, ja mut saa kyllä kilon palasina kantaa pois, eli muutot on miun kohalta ohi. Mutta mutta kyllä se touhis siitä sitten kun pääsette sinne uuteen ja saatte alkaa purkamaa niitä laatikoita, ja ei ne ikuisesti oo siellä laatikossa ja kaikki rempallaan, vaan pikkuhiljaa.

Muistan kun tänne muutettiin, ja oli syyslukukauden viiminen päivä ja kaikki tavarat laatikoissa. Lapsilla oli kirkkopäivä, ja aamuvaatteet oli kaikilla henkareilla eteisessä, kun kaikki oli pakattu. Kyllä oli karua herätä ja todeta että tää on nyt tätä. Mutta kummasti selvittiin sinne kirkkoon, sieltä uuteen kotiin, ja iltapäivällä muuttoauto sitten kippas tavaroiden kera, ja sillon oli vielä talven kylmin päivä. Sitä lasten kitinää ja väsymystä, ja kylmyyttä. Silloin tuli kyllä kaikki mehut puristettua, ja päätettyä ettei ikinä enää.

Itse olen silti sellainen että kaikki pitäs tapahtua heti ja hetkessä, ja ärsyyntyy kun kaikki on hukassa, ja kun se valtava muuttokuorma pitäis lastata sinne autoon niin apua, tulee ihan uskonpuute.

Tsemiä sulle touhis ja nuo muutot kyllä sitä parisuhdetta koettelee, mutta pitää puhkua paha olo pois ja sanoa kaikki mikä painaa mieltää, ettei kasata kannata, koska silloin tulee semmoinen mahtiryöppy että siinä äkkiä lentää sormukset nurkkaan. Kyllä meikäläinen ainakin on muutoissa ajatellut, että onko se seuraava osoite enää yhteinen. Mutta kannattaa merkata vaikka allakkaan se päivämäärä kun tietää että osoite on lopullinen ja tietää että jollakin tavalla rauha palannut takas. Sitten on hyvä laskea päiviä, että kauanko vielä. Itse ainakin aika-ajoin tarvitsen jotain noin konkreettista kun tuntuu että muuten ei jaksa.

Tuossa juuri siivoilin ja ajattelin naputtaa tään viestin, ja taas ihmetellä omaa saamattomuuttani. Miehellä oli eilen vapaapäivä, ja olisi ollut mitä oivallisin hetki puhua niistä simppatesteistä. Mutta enpä vain saanut suutani auki. Nyt olen kuin tulisilla hiilillä, ja ajattelin että soitan sille töihin, mutta taitais ajaa autonsa ojaan, ja kirjekkään nyt tunnu enää että olis hyvä idea. Kaitpa sitten perjantaina otan pari siideriä rohkasuksi, ja johdattelen puheen naisellisen ovelasti tuohon näytteenotoon. Miten voikin olla näin vaikeaa, kun nykyään pystyn ja pystymme puhumaan asiasta kuin asiasta.

Mutta plussia kaikille puhallan.

:whistle: :whistle: :whistle: +++ :wave: :wave: :wave:
 
Alfanaaras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 13:02 Vilma kirjoitti:
Alfanaaras: eikö olekin niin, että nykyisin toisesta lapsesta voi saada saman äitiyspäivärahan kuin ekasta, jos väli on alle kolme vuotta. Toivottavasti en ole ihan väärässä, mutta kannattaisi Kelasta tämä tarkistaa.
Mä olen asian käsittänyt kirjaimellisesti, että TOISESTA lapsesta voisi sen saada. Nimenomaa niin, että olet ennen tämän ensimmäisen lapsen syntymää ollut töissä. Mullahan näitä lapsia on kertynyt viimeisen töissäolon jälkeen 4. Kelan sivuilla sanotaan näin: "Vanhempainpäiväraha voi määräytyä myös edellisen vanhempainpäivärahan perusteena olleen työtulon mukaan." Ja mullahan edellinen päiväraha oli minimi, koska tämä uusi säännös tuli voimaan joskus silloin pari (?) vuotta sitten :( .
 
:D :D :D :D :D :D :D :D

Arwatkaas mitä???

:D :D :D :D :D :D :D :D

Täti tuli eilen, jeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! :LOL: Että voi joku asia tehdä pöljän onnelliseksi! :LOL: Jännä vaan, kun gyne sanoi toissapäivänä ettei vuoto saata alkaa vielä vähään aikaan, mutta lisäsihän hän siihen kun nyt tarkemmin muistelen, että saattaa olla tosi niukka täti tulossa, koska limakalvot olivat hänen mielestään niin ohuet. Ja toooosi niukkaa on, ainakin vielä.. Mutta kuinkas ollakaan, JOS kiertoni tulee olemaan sama kun ennen km:a, niin otolliset päivät sattuvat viikon päästä olevaan viikonloppuun, jolloin olemme ukkokullan kanssa Tampereella hotellissa+teatterissa ilman lapsia, tsuidaduidaaa... :whistle: :p ;) No joo, se omasta itsekkäästä navastani, mutta olen veri häpi nau! :D

Alfanaaraalle voimia ja jaksamista väsyn kanssa taistellessa! Neuvoja en osaa antaa tuohon työpaikalle ilmoitusasian kanssa muuta, kuin teet kuten parhaaksi näät ja oikein on. Itse en ole ollut hoitovapaalla kahden ensimmäisen muksun kanssa, mutta jos joskus Luoja suo meille pienen, niin taatusti olen kotona pitempään kuin vuoden. Nautin kerrankin piiiiitkääään vauvantuoksusta ja olen koululaisilleni pullantuoksuinen äiti. Ugh. Kerron sitten joskus mahdollisesti, kuinka niiden leipomusten kanssa kävikään... ;)

Touhikselle myös jaksuja sinne muuttorumban keskelle, ei se ole helppo homma, mutta ehkä kuukauden päästä jo helpottaa? Joo, ei varmaan lohduta yhtään, mutta voima :hug: enivei! Hyvä, että exäsi otti suht'koht rauhallisesti muuttoasian! Ja yritä haudata vanhat ikävät asiat, jos suinkin voit ja olette ne jo selvittäneet rakkaasi joskus aiemmin. Joskus kieltämättä pulpahtaa pintaan jotain meidänkin alkuaikojen kärhämiä, mutta kun taas saa kaivettua järjen jostain, niin painaa ne unholaan eikä viitsi edes ottaa puheeksi enää, kun ne kuitenkin on puhuttu aikanaan monta kertaa halki-poikki-pinoon ja selväksi. Mutta joskus sitä tulee mietittyä vaan liikaa.. naisia ja tippaleipäaivoja kun olemme.

Mimmimamma, oletko saanut mitään uutta tietoa tutkimuksista/kokeista? Me olemme hengessä mukana ja toivomme parasta!!! :hug:

Sinittärelle rohkeutta kissan pöydälle nostamiseen! Miehesi ottaa varmasti pyynnön ihan asiallisesti, yhteinen toive ja unelmahan teillä on ja yhdessä teette asioita sen eteen, joten turha pelko pois! :hug:

Ihanan aurinkoista päivää teille siskot ja plussia!! :wave:
 
Olen välillä käynyt lukemassa viestejä, mutta en ole jaksanut ruveta kirjoittelemaan. Karmea syysflunssa on juuri lähdössä muille maille. Kyllä olikin äreä tauti. Jouduin jopa maanantai-päivän olemaan töistä pois.

Kaikille voimia ja vipinää syystouhuihin =) kuten esim. muutot ja sen semmoiset asiat. Ja tietysti suuronnittelut plussanneille :flower:

Meillä simpat ovat ensimmäisen pika-analyysin mukaan hyvälaatuisia, liikkuvat runsaasti ja niitä on paljon. Joten siitä ei ainakaan näillä näkymin pitäisi olla kysymys tässä raskautumattomuudessa. Tarkempia tietoja tulee jonkin ajan kuluttua, niitä odotellessa :p

Tsemppiä sinittärelle. Meillä ainakin mies meni ihan sujuvasti hetimiten testiin, kun otin asian puheeksi. On ihan turha nimittäin ruveta minun juoksemaan gynellä, jos simppoja ei ole tutkittu. Ei hän nyt kovin miellyttävänä tuota tapahtumaa pitänyt, mutta oli kyllä tosi iloinen, kun saatiin vähän lisätietoja ja vielä hyviä uutisia.

Tässä on olleet just parhaillaan ovispäivät käsillä, mutta aika hiljaiseloa on kyllä makuukammarissa vietetty. Kukas nyt haluais tällaista räkäistä ja köhäistä rouvaa tulla metriä lähemmäksi :LOL: Yrittäkää pitää flunssapöpöt loitolla!<br><br>
 
:flower: :flower: :hug: :hug: Kiitos, kiitos kaikille jaksujen viskelystä. Niitä täällä todella tarvitaan. :( :headwall:

Meinaan vaan kun tosiaankin täällä pinnat kiristyvät ja aivot pullistuvat uhkaavasti koko perheellä. :eek: :eek: :/ :/

Vaan ehkä nuo tavarat ajoissa pakkauksiin löytävät. (Voi kun ne osais itse sinne hyppiä ;) ).
Tänään jo tuossa tulin miettineeksi jotta jos lähdettäis ensimmäinen kuorma nyt viikonlopulla ajelemaan uuteen kotiin, kun ollaan pikku perheellä kotisalla. Niin saatais jo valmiina olevat roinat ja laatikot pois jaloista. Mut sitten tuli nuo kustannus puolen asiat esille, joten niin jää reissu tekemättä. SYÖ EUROJA :eek: :eek: :eek: , kun ei ole omaa autoa niin aina on jostain vuokrattava. :(

Kaikille plussia viskelen ja koittakaahan onnistua niin simppa-testeissä kuin flunssien häätelyssä jne.

+++++++++++++ :whistle: :whistle: :wave: :wave:
 
:eek: :eek: :eek: :attn: :attn: :attn:

HUHUUUUUUUU!!!!!!!!

NOSTOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mentiin JO sivulla KOLME!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall:


Juu juu, täällä sen kun pakataaaan, pakataaaan ja pakataaaan......


+++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:
 
Heippa B) .

Huhuu kun on hiljaista. Porukat vissiin jo viikonlopun tunnelmissa. Tuossa juuri suunnittelin iltaa. Että laitan hyvin ruokaa, ja palanpainikkeeksi pari siideriä, että ilmapiiri kevenee. :headwall: :headwall: mutta mutta mies juuri soitti töistä, ja ilmoitti että oli joutunut lähteen 200 kilsan päähän, että voi mennä myöhään iltaan. Että onko kovin väsynyt kun aamusella aikaisin jo lähti, niin että voipi kaatua suorin vartaloin nukkumaan. Että siinä meni se syvällinen keskustelu. Noh kahtellaan. Ärsyttävää kun noi sen työkeikat tulee yhtäkkii yllättäen, et esim. aamusella ei vielä tiedä mitä päivä tuo tullessaan :/ .

Mutta eiköhän tää jotenkin klaaraannu. Viime yönä näin niin vauvoista unta, että. Siinä unessa oli kummityttöni pieni miehenalku. Soitin tossa hetki sitten siskolleni, ja sekin oli vauvoista nähny unta. Hänelle en tästä vauvaprojektista ole kertonut koska en halua yhtään enempää stressitekijöitä, tyyliin ettei kai te nyt tuossa iässä enää jne. Siksi tästä palstasta on varmaan tullut sellainen purkupaikka kun siviilissä ei ole ketään, kenen kans purkaisi näitä tuntoja. Ja miehen kanssa on niin erilainen ajatus lähinnä tunnemaailma että vain toinen nainen voi paremmin ymmärtää näitä tunnetiloja.

Toisaalta tää on sitten sellainen kaksteräinen miekka, että joskus ajattelee että lisääkö tää palstailu vielä enemmän tätä kuumetta. Mutta jos tää jotain ottaa, niin paljon myös antaakin. Joskus vain huomaa, että on hyvä pitää pieniä taukoja täältäkin. Jaksaa sitten palata tänne eri fiilispohjalla. Koska kokonaan ei täältä osaa olla pois, vaikka nuo vauvahaaveeni oon monta kertaa yrittänyt heittää "romukoppaan" siinä kuitenkaan onnistumatta.

Mutta hyvää viikonloppua vain kaikille kuumeilijoille, ja muistakaa olla ahkeria, vaikkei "niitä päiviä" vielä oliskaan. Harjoittelusta syntyy aina tuloksia :ashamed: , toivottavasti.

:whistle: :whistle: :whistle: +++ :wave: :wave: :wave:
 
mimsku
Hyvä kun joku ain välil meitä nostelee.. :kieh: :kieh: :kieh:
Ettei ihan maan mutiin tai niiden alle vajota.

Toivottavasti kaikille kuuluu hyvää. Missäs vaiheessa ootte menossa, siis tarkoitan näitä kuun kiertoja???? Itsellä vasta viikko tätin tapaamisesta, joten jos tuossa vaikka vajaan viikon päästä alkais tikuttelemaan. Missähän muuten ne ovistikut viipyy? Tilailin niitä 5 päivää sitten! Mammaksilta. Onkohan Suomen posti päättänyt, ettei tämä nyt enää tenavia tarvi, kun on niin villejä poikii nuo edellisetkin.

Greippimehua edelleen hörpin, 2-3 lasia päivässä. Tupakanpoltin olen lopettanut kokonaan ELI konstit on nyt kaikki käytössä. Jos nytkään ei tärppää, taidanpa minäkin patistaa miehen simppatutkimuksiin.. Kuulin, että testejä saa tilata netistäkin. Onkohan kovin monimutkainen systeemi? Tulee varmaan kuitenkin halvemmaksi. Kokemuksia?

Nyt pitäis kerätä voimia ja raahautua yläkertaan komeroita siivoomaan. Onpa harvinaisen mielenkiintoinen homma ja kiinnostaa kuin kilo turvetta :(

Tiiättekö muuten, että nikotiinipurkasta tulee kaameat ilmavaivat!
:ashamed: Mut pakko jauhaa jotain, kun välillä tekee niin mieli tupakkia. Voi perheparka.

Ei mut nyt hommiin. Voikaahan paksusti ja kertoilkaa kuulumisia. Joko Sinitär on avannut sanaisen arkkunsa miehelle?

Onkohan muuten greippimehu vai mikä, mut tällä vikolla on tuntunut vasemmalla puolen alavatsaa juilinut oikeen kunnolla. Mikä lie, ilmaa vissiin... :LOL:

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: +++++++++++++++!!!
 
Heippa kaikille!!
En tiedä onko jotain syysväsymystä kun ei ole jaksanut kirjoitella vaikka lueskelemassa olenkin käynyt. :/
Mies lähti vanhemman lapsen kanssa viikonlopuksi reissun ja minä jäin nuoremman kanssa kotiin. Nyt olen yrittänyt siivoilla vaan eipä pahemmin kiinnosta :headwall: .
Tätiä tässä odotellaan kylään...... :kieh: hus pois... :kieh:
Oviksen kyllä pongasin MUTTA kun ei sattunut onnistumaan juuri silloin nuo kammarihommat :\| :x niin eipä tässä paljon toiveita ole :'(
Kaippa tästä täytyy taas jatkaa tuota imurointia........

Plussa tuulia kaikille heittelen :wave: :wave: :wave:
 
Iltoja eukkoset! :wave:

Nyt on 'vaimot vaihtoon' tuijotettu ja kohta hauskojen kotivideoiden kimppuun, miten sitä voikaan immeisen taimi olla näin ryde työviikon jälkeen.. \|O Onneksi ukkokulta oli tänään siivonnut ennen kuin tulin töistä, luxusta tulla siistiin kotiin! :p :D Miten muuten olikaan mainio sanonta tuo Mimskun 'kiinnostaa kuin kilo turvetta' :LOL: :LOL: :LOL: Oikea helmi!

Täti meillä vierahilla edelleen (en muuten ikinä koskaan milloinkaan ole ollut näin onnellinen kuukautisista, suokaa mulle anteeksi- jummarratte varmaan :saint: ) ja jos vaikka huomenissa hätistelisi pois..

Menemme huomenna katsomaan kaverini 2-viikkoista prinsessaa ja meinaan kauhoa vauvapöpöjä pussillisen itselleni mukaan :D :saint: Jos vaikka saisi tartunnan.. :LOL:

Nyt sohvannurkkaan muksujen sekaan, moikkelis koikkelis! :wave:
 
Jaaha..taas valuttiin jo kolmannella sivulla.

Meillä jytkähti naapuriin 4.5 kiloinen ja 43,5 senttinen pojan-pötkylä! Huh! Eli vauvoja on nyt joka naapurilla, mutta ei meillä vaan. Ovis on meneillään. Minä vaihdoin nuo halpatestit huvikseni Clear Bluen digitaalisiin. On tosi selkeää puuhaa. Ei tarvitse arpoa viivan vahvuuksia sun muuta.

Onko teillä muilla näitä oviskipuja? Mulla juilii tosi kovaa aina oviksen aikaan. Nykyään myös rinnat tulee tosi kipeiksi ovulaation aikana. Onkohan nää jo vaihtarioireita... :headwall:

Minä menen seuraavien tätyleiden jälkeen väestöliiton tutkimuksiin. Katsovat onko reitit auki. Vähän pelottaa, että jos onkin jotain häikkää. Mulla kun on noita lantion alueen leikkauksiakin ollut. Umppari on poistettu ja keisarinleikkaus tehty. Jospa kohtu onkin täynnä arpikudosta ja kiinnikkeitä, eikä sinne mikään voi kiinnittyä!!!

Mutta nyt taas siivouksen kimppuun!

Viikonloppuja leidit!
 
Moikka :) B) ;)


Mitäpäs tänne kuuluu?

Aloitan heti omilla jutuilla. Joo eilinen meni pipariksi jutustelun suhteen miehen kanssa. No tänään oltiin pyöräilemässä ja käytiin kaupungilla. Ja piipahdettiin leivoskahveille. Ja sieltä kun tultiin niin istahdettiin vielä puiston penkille. Siinä aloin sitten pohjustelemaan asiaani. Ja sain kun sainkin sanottua asiani. Paikka oli vähän tietty hassu, mutta pääasia että asia nytkähti käyntiin. Ja sanoin kun tässä ikääkin tulee. Mutta mies sanoi sitten :heart: :hug: niin ihanasti, ettei se ikä vielä tuota ongelmaa kun onhan noita vanhemmallakin iällä lapsen saaneita, vanhempia kuin minä.

Asiassa edetään nyt sitten niin, että sain valtuudet soittaa hänelle sen ajan, ja kotona tai sitten siellä labrassa ruiskii tuon näytteen. Ymmärsi mun pointtini etten halua elää epätietoiduudessa. Ja asia sitten helpompi hyväksyä, kun kuulee sen "tuomion". Sen mukaan sitten edetään.

Piti vain tulla tänne hehkuttelemaan. Nyt on vähän sellainen höppeliolo, kun asian esittäminen olikin sitten noin helppoa, ja miehen reaktio tyystin erilainen. Kun on vähän sellainen jöröjukka ettei aina niistä tunneasioista puhele. Mutta kun pääsee vauhtiin niin on mitä romanttisin ja kultaisin yksilö :heart: .

Nyt puhkun ja puhallan kaikille meille oikein monta plussaa.

:whistle: :whistle: :whistle: +++ :wave: :wave: :wave:
 
hyvä hyvä sinitär! Niinhän se just on, että silloin kun kuvittelee, että toinen ei ymmärrä niin sepä ymmärtääkin ja päinvastoin! Oispa meilläkin menny kaupaks noin helposti! Puoli vuotta meni eka maininnasta toteutukseen!

On niin tylsää kun pitäis siivota ja puunata. Keksin kaikkea korvaavaa, kuten netissä roikkumista!

Nyt otan itseäni niskasta kiinni ja lopettelen siivoilut. Saapa sitten sytyttää kynttilät siistissä kodissa ja köllähtää sohvalle. AAh.
 
Upeeta mahtavaa Sinitär!! Papukaijamerkki sulle rohkeudesta ja miehellesi hienosta vastaanotosta! :flower:

Kaverin vauva on haisteltu, sylitetty, silitetty ja puklutettu omalle puserolle- taidan jättää pesemättä ja panna tyynyn alle oviksen aikaan, auttaiskohan? :p :saint: :LOL: Ja oli aivan IIIIIK-IHANA otus! Niin pieni, niin viaton, niin suloinen, snif! Täydelliset kynnetkin.. *Nanni ihan hurahtaneena* :D :whistle:

Mertsi, mistä ostit Clearbluen digit ja mitä maksoi? Tuleeko monena päivänä selvät viivendaalit? Onko järkevämpi synksteemi kuin tikut? *utelias-urpo*

Nyt kiskalle hakemaan herkkuja tädinkarkoitusoperaatioon! Ja Mimsku, tilasin netistä sen kehumasi Allen Carrin kirjan, katsotaan kuinka tämän akan käy! Mulla vesittyi taas pyhät lupaukseni, kun sairaalasta lähdin reilu kuukausi sitten murhemielin, ensimmäisenä painoin kiskalle ostamaan pienen askin.. :ashamed: Ja sillä tiellä olen edelleen.. Tiedän, että mahdollisessa raskaudessa pystyisin olemaan täysin polttamatta, mutta sitä odotellessa on motivaatio meikeläisellä pahasti hukassa.. Jos vaikka tuon kirjan lukeminen auttaisi asiaa, elän toivossa! :wave:
 
Heis hais.

Me oltiin tuon ukon siskontytön luona kyläilemässä tänään. :LOL: Niin siis syy miks tällä hehkutan: TÄNÄÄN EI OLE PAKATTU YHTÄÄN TAVARAA MUUTTOA VARTEN. ainakaan vielä. :LOL: :LOL: :LOL: :whistle:


Nanni Täältä voin sulle huudella vastauksen noiden Clearbluen digi ovis-testien puolesta. :D :D :D Juu kyllähän ne kaliita ovat (n.40?/pkt/"muistelee" :whistle: 7kpl. Mä nimitt'in viimeiksi sitten lopulta niitä raaskin mennä ostamaan ja kyllä olivat TOOOOSIIIII SELKEITÄ lukea, ei todellakaan ollut arvailujen mahdollisuutta. Mulla ne paukas vain yhtenä päivänä sen selvän plus tuloksen. Hmmmm ja kaiken lisäks niin et en itse kalenterin mukaan laskien viel silloin ovista odottanut vaan seuraavalle päivälle. :eek: :headwall: :p Niin että varmaan jos olisin halpis-testeillä pelannut, niin en olis osannut oikeaan aikaan niitä tulkita plussaksi. :/
Joten kyllä ne hintansa väärttejä ovat vaik ei meillä tärppiä käynytkään, mut testejä jäi vielä tällekin kierrolle kun testailun aloitin suht myöhään. ;)

Hei vaan tänään tuossa yllärin huomasin kun kalenteriani tiirailin. :p Olin meinaan laskenut jotta ovis olis tuol puolentoista viikon päässä. Vaan eipäs olekkaaaaan-se on nyt jo vajaan viikon päässä. Eli se miks tästä riemastuin-ei osu sentään pahimpaan muuttohässäkkään. ;) :LOL: :LOL:

Ai niin ja vokottelin ukko-kullan tuossa aamusella harjoittelemaan. ;) Jos vaik avittas hiukan tiheämmät leikkimiset meillä simpat liikkuvammiksi. :p Tosin ei kylläkään ole heidän vaihdistaan tietoa. :LOL: Ties vaik olisvat liiankin vikkeliä veijareita. :LOL: :LOL: :LOL:

Nyt lähden nauttimaan rauhallisesta koti-illasta kuopuksen ja ukon viereen tuonne meitin makuukammariin tv:tä tuijotelemaan.


++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave:
 
Moi

Luullakseni ovikset oli ja meni. Mutta en saanut tuota miestä lämpenemään sänkypuuhiin just silloin. Pöh. Hmm. noita ovistestejä en olekaan vielä kokeillut, pitäisi vissiin niin näkis että tuleeko sitä ovista ollenkaan..

Mullahan on ainakin ollut rakkulaiset munasarjat, siis gyne joskus niitä ultrasi ja sanoi, ettei sieltä munasolua taida kovin usein irrota... Ihmetteli kuitenkin kovasti, kun mun kierto on tosi säännöllinen 28-30 pv. Noo, täytyy miettii noita ovistikkuja.

Eipä muuta. Täytyy mennä kattoon Willian and Mary, nekin taitaa siellä yrittää yhteistä kakkosta. Ihana sarja, just mun mieleen.
 
Meea
Laskettuaika on tod. näköisesti toukokuun 11. Jos sinne asti tosiaan päästään. Yönä muutamana oli kovaa alavatsakipua-kuin olisi supistellut ja teki mieli ponnistaa. Mitään vuotoa ei onneksi ole ilmaantunut ja pahoinvointi on iloisesti jatkunut (on se kumma miten tässä tapauksessa oksetusolo tuntuu hvyältä ;) ) Ensiviikolla pääsen ultraan ja siinä sitten selviää tarkemmin missä mennään.

Tvn pariin minäkin lähden. +++++++++++ toivoville!
 
mimsku
Sunnuntainen tervehdys, neitokaiset =)

Kyllä oli kaamea tuuli merekkä. Tultiin just veneilemästä eikä todellakaan päästy sinne, minne haluttiin, koska piti kääntyä takaisin. Huh! Vähän jo pelotti. Uskottava se on, että syysmeri on petollinen. Nyt keinuu päässä kuin olis juonu pullollisen sanppanjaa... :saint:

oonko minä muuten jo Meeaa onnitellut. Jos en, niin ONNEA

:flower:

Kyllä se vaavi mukana pysyy, ainakin tuo pahointvointi on hyvä merkki. Eikös sitä niin sanota, että mitä rankemmat oireet, sen vahvemmin kiinni. Omasta keskenmenosta muistan, että mitään en oirehtinut, ja pois tuli :( Joten pidä vaan lippua korkealla!!!

Harmi, Vilmat, että sänky "kylmänä". Pitäiskö ottaa kaikki naiselliset konstit käyttöön? :) Meillä on niin, että kun miehellä on aamuvuoro, ja herää aikaisin, jo viideltä, niin eipä tuo illalla jaksa pahemmin valvoa ja kanssani "pelmata". Ja se kun on lapsiperheissä yleensä se ainoa rauhallinen aika. Nyt olenkin hyvällä pannut merkille, että tuleva ovis sattuu just viikonloppuun, jolloin lapseni ovat exällä eli isällään, joten voimme rauhassa keskittyä toisiimme :p :) :) :)

Nythän täällä mennään vasta kp 9/n. 30...

Pidelkäähän sadetta!

B)
 

Yhteistyössä