M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2006 klo 13:47 Mertsii kirjoitti:Teretulemas joukkoon Mantana!
Nanni ostin nuo CB:.n ovistikut lähiapteekista. Muistaakseni hintaan 37 ja risat. 7 testiä sisältää ja kuten touhis jo kertoi ja yhtyi ylistyksiini - on tosi selkeä! Yhtenä päivänä paukahti mullakin selkät merkit mittariin. Olen lotrannut aika lailla noiden tikkujen kans ja kyllästynyt tyystin. Pääsin tässä kierrossa kolmella tikulla. Sen verran tarkkaan osaan jo testaamisen aloittaa. Suosittelen lämpimästi!
Meealle rohkeutta olla raskaana! Olen itse miettinyt, että entä jos se kipeästi kaivattu plus joku päivä tuleekin...
sitten iskee varmaan uudet huolet! Peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki menee onnellisesti!
Lauriinalle tiedoksi, että kohta se kankeus helpottaa!!!Vääjäämättä. Koitahan jaksaa! Vaikka kyllä se meidän naapurin rouvakin puhisi ja ähkyi kun sitä yli nelikiloista pojanpötkylää ootti!
Tsemppiä teille muuttajat eli Touhis ja mimmimamma. Elävästi muistan tuon neljän vuoden takaisen yhteen muuttomme! Se kyllä söi naista!
Alkuperäinen kirjoittaja 02.10.2006 klo 12:56 Nanni65 kirjoitti:Hei Alfanaaras, milloin sun laskettu aika on? Vai oletko kertonutkin jo, minä dementikko.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja 04.10.2006 klo 10:10 vilmat kirjoitti:Ois aika ihme juttu jos ois tärpänny ku koko kuukauden aikana isännän sain houkuteltua yhen kerran sänkyleikkeihin kylläkin just oviksen aikoihin
:ashamed:
T.vilmat