YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

PÄIVITYSTÄ 12.8.-07

Pikkumyy 42.. ...1/28.. .....yk 2.....4.s toiveissa....Lounais-Suomi
Mantana ...........29/28-40..yk 13. .2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70..............3/28..........yk 2.... 3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma....24/27..................4.s toiveissa..Pääkaupunkiseutu
tuohu tenava.... 14/28-32..............6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Puella.................26/28.........yk 1.....4.stoiveissa.........Oulu
Nuusku..............17/20-28...............4.s toiveissa
ebony................12/28-30................6.s toiveissa
sinitär1..............?............................5.s toiveissa




PLUSSANNEET:
Hämy71


:flower:
 
Päivitystä taas ja voi,voi kun en Mimmimamman plussakimppuja ottanut vastaan, nyt täti tuli stten =) . Oikeasti ehkä parempi näin kun kierukkakin vasta otettiin pois alle kuukausi sitten ja sen jälkeen oli muutaman pvn tiputtelua, myös ovulaatioaikaan. On varmaan turvalisempaa, että kohdun kaula kunnolla sulkeutuu!

Ja oikein paljon kiitoksia lämpimistä terveisistänne perheellemme ja äidillemme jne! :flower: . Niin hoitoalalla kun työskententelen vanhusten parissa itsekkin, tiedän että on aika luovuttaa, kun aika on. Äitini tosin on nuori, mutta sairaudet eivät katso ikää (64vuotias). paljon hyvää ja hyviä elämänohjeita hän on meille kaikille antanut, kuten varmaan useimpien äidit ovat antaneet. :) .

Minä jo innolla odotan , että menkat loppuvat*hymyää* tänään vasta alkoivat. Olen positiivinen ihminen yleensä ottaen. Miehellekkin eilen sanoin, että toisaalta olisi parempi, että kerran menkat tulisivat kierukan poiston jälkeen =) . No näin kävikin. Että sitten onkin toukovauvan yritystä meillä =) . Oikein mukavaa päivää teille kaikille ja paljon plussatuulia ihan jokaiselle! ++++++ :flower: +++++++++..Olkaa hyvät =) , hei taas ja näkemisiin! :wave:
 
Pikkumyy42 :hug: Harmillinen täti siis tuli kylään :( Jotenkin tunnut tosi positiiviselta, koska se aivan hehkuu välillä tekstistäsi! =) Ei muuta, kuin uusia tuulia kohden. :wave:

Mitäs mammat te, onkos teillä tästä kokemusta... minulla tihkuu tisuista maitoa... :headwall: Ensin alkoi sitä nestettä ja nyt maitoa! Imetyksen lopetin jo reilu vuosi sitten! Help ja kp 29/28-40 alavatsassa kipuilua. Sateista sunnuntaita täältä meiltäpäin!! =) :wave:
 
..... :wave: :ashamed: täällä kans yks hidasälynen joka ei ymmärtänyt et mimmimamman lähettämät plussa-kimput oli kiini otettavissa. :LOL:
No, mä otan myöhästyneen kopin nyt :wave: :p Jos ne vaik viel olis tavoiteltavissa.
Meinaan kun tänä aamuna putkahti tuohooon glearbluen:n digitestiin täys sarvi ja lisäk onnistuin viettelemään tuon ukko-kullan eilen illalla. ;) :whistle: Höööööööö tai paremminkin se taisi olla jo tämän päivän puolella kun kammaris oli vipinää. :D :p
Joten pitäs varmaan nyt sitten yrittää viel ukko vokotella huomenissa tai jo vaik tänään uudelleen jumppaan mukaan. (Tosin kyl jo entuudesta tiedän et ei taida kannattaa tänään yritellä touhuiluja :( , on meinaan sen verran vanha tuo ukko jotta ei oikeen lämpene peräkkäisinä päivinä :/ ).

Hups juu niin se oli täälläkin aamusella hiukan vettä näkyvillä ja enkös minä ollut jättänyt pyykit yöksi ulos kuivumaan, kun ei eilen illalla säätiedotuskessa tälle kulmalla suomea sateita luvattu.
:kieh: :eek: No, onneksi ei kovin ennättäneet pyykit kastua kun sain ne siirretyksi autotalliin suht ajoissa. Hmmmm.....vaan ei se sade täällä kyllä oikeastaan mitään ennättänyt kunnolla kastella niin vähän sitä tuli tuon aamun aikana ja sitten onkin jo aurinko paistellut. Mut hiukan se sade kyl tuota ilmaa viilensi ja vei sen kaikista tukalimman olon pois. Niin et ehkä nyt sitten jaksaa jotain jo touhuillakin kun ei pelkästä käden nostosta hikipisarat valu pitkin ohimoita. ;) :LOL: :p

Jaahas, kohta se olis sitten tuonne autonratin taakse asetuttava ja suunnattava naapurikaupungissa sijaitsevalle rautatieasemalle lapsosia vastaan. Kun he olivat viikonlopun isällään ennen kuin koulut huomenna alkavat. Niin et täällä se sitten aloitetaan nuo arjenrutiinit omine vahtimisineen ja hoputteluineen jo illalla, kun lapset pehkuihin passitan jotta jaksavat sitten hyvillä mielin aamulla koulutielle lähteä.

Mut nyt viskelen niitä plussakimppuja eteen päin, mut yhden niistä varaan tiukasti itselleni valmiiks odottamaan tuonne n. kahden viikon päähän. ;) :p

:flower: +++++ :flower: ++++++ :flower: +++++ :wave: :wave:

-touhis- jälleen kerran toiveikkaana, kun ukon sittenkin sai "leikkikaverikseen" tärppipäivillä. :saint:
 
Nytpä minä nappaankin kimpun heti lennosta! Kiitos, kiitos! Vähän alkaa toivonkipinä nostaa päätään. Tänään ei ole enää tätioireita tuntunut. Vähän nippailee alavatsalla tuolla vasemmalla puolella ja vähän flunssainen olo. Normaalisti pari päivää ennen menkkoja alkava vähäinen tuhruvuoto ei ole vielä alkanut. Niin että jospa sittenkin... Kovasti en uskalla vielä toivoa, se kun sattuu niin kovasti jos korkealta mätkähtää.

Meidän lapsilla koulu alkaa vasta tiistaina, huomenna saavat vielä vietellä viimeista vapaata. Kova homma saada ne ajoissa nukkumaan, että jaksavat aamuisin taas aikoinaa herätä. Nuorimmainen kyllä jo kovasti odottelee koulun alkua ja kavereita.

Minulla ollut mukava rauhallinen viikonloppu yksikseni. Illalla saunoin, otin pari olutta ja katsoin telkkaa. Luksusta!
 
Tulipa sauvakäveltyä taas ja sen jälkeen tein vielä kuntosalilaitteilla vähän treenejä ja tietty venyttelyt päälle =) ( niin siis avomieheni kanssa yhdessä treenasimme ja kävelimme)..Harrastatteko yhdessä puolisoidenne kanssa? Meillä nuo kävelyt, ennen minäkin rullistelin, mutten toukokuisen tapaturmani jälkeen enää, myin luistimet pois =) . mies rullistelee edelleenkin. Tanssiminen oli ennen tosi rakas harrastuksemme. Nyt se on jo jäänyt taka-alalle, Tanssimme varmaan liikaa =) . No edelleenkin silloin tällöin kuitenkin. Sitten minulla tulee noissa työmatkoissani aina liikuntaa, yhteen suuntaan 14 km, asiakaskäynnit ja tietty kotiakin on ihana aina päästä. :D - Leppoisaa sunnuntai pvn jatkoa kaikille! :wave:
 
Moikkeilis koikkelis!



Ja helteet jatkuvat. Tosin viimeyönä sateli, ja tänään vielä tihkutellut silloin tällöin. Että hieman helpottanut ettei tarvitse montaa paitaa vaihtaa päivässä, tai käkkiä suihkun alla. Talviturkkikin tuli eilen heitettyä jorpakkoon. Oli merivesi ihanan viileätä, harmi vain etten tykkää siitä rannalla makoilusta. Että harvemmin änkeän itse mukaan, vaan mies käy noiden mukeloiden kanssa. Mä taas tykkään käydä enempi uimahallissa. Kun alkukeväästä kävin tuolla vesijuoksussa, niin ajattelin sitten jatkaa sitä jahka nuo hallit aukeaa. Tosin taitaa olla viikkoisin jo muutamia tunteja auki.

Huomenna menee sitten esikoinen jo kouluun, ja loput sitten tiistaina. Huomenna onneksi miehellä vapaapäivä niin saadaan noita koulutarvikkeita sun muita juttuja vielä metsästää jos jotain uupuu. Tulihan tänään esikoisen kansa hikoiltua vaatekaupoilla kun piti noita kouluhousuja hakea. Tehtävä ei ole kovin kivaa hommaa kun poika on niin isokoinen. Ettei niitä housuja tai muitakaan vaatteita kovin helpolla löydy. Eli pituutta on jo liki kuudesluokkalaisen verran. Kenkiäkin on vaikea löytää kun lastenosastolta ei tarvitse kuvitellakkaan että löytyisi.

Eilen tuli ainakin koko päivä siivottua, ja tänään laulaa pyykkikone kun luulin että hukutaan tänne pölyyn ja elukoitten karvoihin. Näillä helteillä kyllä huomaa noiden lemmikeiden läsnäolon.

Mutta eipäs tässä taasen muuta. Mies meni päiväunille, ja itse ajattelin naputella vähän aikaa koneella. Plussia puhkun ja puhallan, ja muistakaas kaiken uhallakkin harrastaa vauvvelintekoa :ashamed: . Kyllä se välillä nauruksi menee, kun ihot tarttuu kiinni kuin liimapaperi, ja kuumuus haittaa mutta käy se kyllä kuntoilusta näillä helteillä.

Miettinyt taas noita ovistestejä ja muita juttuja. Mutta kun niihin sortuu niin kyllä niihin sitten meneekin tuota rahaa. Olen nyt tuota greippimehua juonut, ja koittanut noita kalaöljyvalmisteita popsia, muistaisin että d ja e-vitamiini olis kanssa hyväksi. Tosin tarttisi itseään remontoida, kun tuntuu että se raha menee joko vaavipuuhaan tai sitten lukemattomiin kampaamokäynteihin, meikäläinen epäonnistuneiden kokeilujen vuoksi kävi kaksi kertaa yhen viikon aikana karvarilla. Seuraavaksi ajattelin hemmotella itseäni uudella hymyllä, että hieman tää kuumeilu tasoittuisi. Eli tilaan hammaslääkäriltä itselleni hammasvalkaisun ja pientä viilausta kun hampaat lohkeilleet ja parissa hampaassa on sellainen dracula-terä.

Mutta nyt hetkeksi pötkölleen, että jaksaa vielä pitkän illaan, kun valvomiseksi menee kun usko että kovin herkällä kouluunlähtijällekkään uni silmään tulee. Ehkä jokin rentouttava perheleffa vois rentouttaa ja antaa hyvät unet. Meillä on yks sellainen vakileffa mikä aina kerran parissa kuukaudessa katsellaan. Itselläni kanssa muutama suosikkaraina, joita katselen aina mielialasta riippuen. Mutta moikka vain kaikille.

Piti vielä loppuun lisätä, että pikkumyylle paljon jaksuja, ja äidillesi toivotan jaksamisia ja helppoa lähtöä kun sen aika tulee. Sinulla on samanikäinen äiti kuin itselläni. Sinulle itsellesi myös oikein paljon voimia.

Mimmamman kimpun otan kiinni, ja kiitän.



++++ :whistle: :whistle: :whistle: :wave: :wave: :wave: B)
 
PÄIVITYSTÄ 13.8.-07

Pikkumyy 42.. ...2/28.. .....yk 2.....4.s toiveissa....Lounais-Suomi
Mantana ...........30/28-40..yk 13. .2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70..............4/28..........yk 2.... 3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma....25/27..................4.s toiveissa..Pääkaupunkiseutu
tuohu tenava.... 15/28-32..............6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Puella.................27/28.........yk 1.....4.stoiveissa.........Oulu
Nuusku..............18/20-28...............4.s toiveissa
ebony................13/28-30................6.s toiveissa
sinitär1..............?............................5.s toiveissa
Torpeedo...........13/26....................6.s toiveissa



PLUSSANNEET:
Hämy71



:flower:
 
Päivitys taasen tehty, Mantana, Mimmimamma ja Puella lähestyvät ja ovat jo plussaherkillä vesillä! Toivotaan, että plussia satelee oikein paljon! +++++++ :flower: , :flower: , :flower: ++++++++! Tänään vähän märkää kun yöllä satoi, pian taas pyörän selkään ja töihin =) . Oikein ihanaa maanantai päivää kaikille! =) ..Moi,moi taas :wave:
 
Minäpä nappaan tässä heti aamusta pikkumyyltä yhden PLUSSAKIMPUN !!! :D Meinaan alkaa kierto olla puolessa välissä ja en ole vieläkään saanut ostettua niitä ovis-testejä...mutta tänään AION !!! Saa nähdä onko se ovis mennyt ohi,,,-mutta ei se mitään, kyllä me isukin kanssa viikonloppuna peittoja pöllyyttelimeen,,,kaikesta kuumuudesta huolimatta :LOL: . Juu, on se nykyään "hikistä" puuhaa näillä keleillä ;) . Ei vaisinkaan, hyvä mieli on joka tapauksessa ja meilläkin valmistudutaan nyt huomiseen koulun alkuun. Minulla oli aamulla kiva paniikki kun katselin nuita lasten todistuksia, niin vanhimman pojan todistus oli KATEISSA ! :kieh: -ajattelin heti että KAMALA äiti olen jos sen olen kadottanut...Mutta onneksi se oli mennyt toisen tytön kanssa samaan muovitaskuun vahingossa...siis se todistus =) .

Juu, vielä hymyilytti, kun mimmimamma mainitsi että on seuraillut että "vanhemmalla" iällä tulisi "paremmin poikia" ;) . Se sopisi HYVIN tähän meidän katraaseen, nimittäin meillä vanhin on poika ja sen jälkeen on 4 tyttöä...eli kyllä se pikku-rinssi sopisi hyvin tähän katraan nuorimmaiseksi :LOL: ...-ei vaisinkaan kyllä se PIKKU RINSESSAKIN olisi aivan yhtä lailla tervetullut, kun näitä tyttöjen "kamoja" on tupa täynnä =) :heart: .

Huh, nyt täytyy taas mennä jatkaan näitä aamu toimia, ja sitten polkea sinne apteekkiin sitä testia ostaa...Olen aika "vihreä" nuitten ovis-testien kanssa, mutta kai niissä selkeät ohjeet on ???!!! Näin jo viimeyönä niin levottomia uniakin että taitaa olla tämä vaavi-kuume totaalisesti verissä :p -ukko poloinen, onneksi pääsi töihin "huilaamaan" |O :heart: ;) .

Mutta näkyillään taas...ja mukavaa maanantai päivää KAIKILLE :wave:
 
Heips tännekin! Mamma täällä tyytyväinen, kun puntari heilahti taas ja 1kg vähempi! Jos menen pian gynelle, niin kuiteskin naputtaa näistä kiloista, niin nyt tsemppaan! =)

Kuuma on ollut ja ihanaa eilen satoi vettä!! Tänään taas lämpöisempää ja uimaan tästä heti, kun isukki kotiutuu. Tytteli kyllä päikkäreillä, mutta eiköhän heräile pian. :heart: =)

Vai, että vanhemmalla iällä poikia... no joo, poikkeus se kait mikä vahvistaa säännön... meille kyllä oli aivan sama kumpi ja sama on meininki nytkin, jos vaan Luoja sois. :)

Mukavaa viikonalkua kaikille ja + + + + + + + :flower: kimppuja täältä minultakin lähtee just!!! Ottakaas koppeja ja parikin samalla! Itse yritän kovasti pitää mimmimamman kimpusta kiinni... B) :wave:

P.S. Niin ebony apteekin ovistesteistä olen kokeillut Aconin mallia ja hyvät ohjeet, sekä helppo käyttää. Selkeä tulos, kaksi viivaa ja apteekin täti neuvoi hyvin, kun kysyi! :wave:
 
Tuo kuulostaa hyvältä, että vanhemmalla iällä saadaan poikia.Meillä on 4 tyttöä ja 1 poika ja nyt kun 6.haaveissa, niin isoveli ei varmaan olisi pahoillaan, jos poika tulisi =) .Olen täällä hiljaisena seurannut keskusteluja, kun lapset ovat olleet niin paljon kipeitä,ettei ole jaksanut kirjautua.
PikkuMyylle tsemppiä uuteen yritykseen ja muillekin ihan hurjasti +++++++++++++ :whistle: apuja.
Ai, niin , lähdenpä tässä juuri kierukanpoistoon ;) .Yritän taas olla aktiivinen kirjoittelija,enkä vain lukija, kunhan huomenna 4 pikkuista reppua vilahtaa (ala-asteen) ovesta sisälle :)
Tässä vielä kukkia :flower: :flower: :flower: kaikille kuumeilijolle :wave: :wave:
 
Minulla oli aamulla kiva paniikki kun katselin nuita lasten todistuksia, niin vanhimman pojan todistus oli KATEISSA ! :kieh: -ajattelin heti että KAMALA äiti olen jos sen olen kadottanut...Mutta onneksi se oli mennyt toisen tytön kanssa samaan muovitaskuun vahingossa...siis se todistus =) . Samoin kävi minulle yksi syksy kun etsin pojan todistusta ja se ei oikeasti löytynyt jäljiltäni mistään.. :ashamed: . Minun piti opelle soittaa ja tunnustaa että kokonaan olen sen kadottanut*nolottaa vieläkin*..No koulussa on kopiot aina :D
 
Torpeedo ja kiitos onnen toivotuksistasi siirtyessäni toiseen yk:hon =) . Paljon onnea sinullekkin nyt kun alatte vauvautumaan! :flower: .Nyt on miehen tekemä lasagne valmista pittää mennä syömään :p ..Moi taas hetkoseksi :wave:
 
Siis kierukka lähti pois, mutta oli kovan työn takana :( .Ne langat oli jotenkin kadonnut ja sitä häkkyrää kaivettiin pois pitkällä virkkuukoukulla puoli tuntia.Just kun lääkäri meinas luovuttaa, se kierukka tarttui koukkuun,auuuuts!No,pois on sitten, mutta kipu jäi jomottamaan!
 
Torpeedoa, e kyllä kiva juttu, jossain näissä ketjuissa eräällä kanssa langat kadonneet ja oli vielä raskautunut, joten kierukka ja vauveli nyt molemmat kohdussa :| . Mä en yhtään tykkää kierukan asetuksesta varsinkaan, viimeksikin joutuivat kirurgisesti avaamaan , kun laittoivat , autss..siinä oli hiki minulla, gynellä ja hoitajalla :| . No ihanaa nyt ei ole kierukkaa!! =) . mikä sinun kiertosi on Torpeedo ollut? Äkkiä se kohdun suu paraneepi, luultavasti ja toivottavasti ainakin. Olitko Medisonarissa?
 
siis Medisonarissa.Ihana nuori naislääkäri,ihmetteli, miten kestin kipua, kun yleensä tuollaiset kuulemma tehdään kevyessä anestesiassa.No,eihän se ollut lähelläkään synnytyskipua...
Mulla on kiertopäivä 13/26 eli justiinsa olis oviksen paikka.Haaveissa siis 6.lapsonen ja yritykset lähtee varmaan vasta ens kierrolla.On tuo kohtuparka niin muussina siitä ronkkimisesta.Lääkäri muuten oli ihan sitä mieltä, että raskaus on ok.vaikka ikää 41v.Ei mitään estettä, pitää vaan sitten seurata tarkasti, jos raskautuu.
+++++++++++++++++++ kaikille ,nyt laittamaan koululaiset nukkumaan :wave: :wave: =)
 
PÄIVITYSTÄ 14.8.-07

Pikkumyy 42.. ...3/28.. .....yk 2.....4.s toiveissa....Lounais-Suomi
Mantana ...........31/28-40..yk 13. .2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70..............5/28..........yk 2.... 3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma....26/27..................4.s toiveissa..Pääkaupunkiseutu
tuohu tenava.... 16/28-32..............6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Puella.................28/28.........yk 1.....4.stoiveissa.........Oulu
Nuusku..............19/20-28...............4.s toiveissa
ebony................14/28-30................6.s toiveissa
sinitär1..............?............................5.s toiveissa
torpeedo...........14/26.....................6.s toiveissa



PLUSSANNEET:
Hämy71




:flower:
 
Nyt on torpeedokin päivityksessämme =) . Niin samaa sanoi minun naislääkärini siellä, ettei ikä ole yhtään haitaksi, jos raskaus alkaa. Seurannat tietty tarkempia, mutta muuten onnitteli vain matkaan :D . ja kyllä minä ilm kaikkiin mahd tutkimuksiin olen suostuvainenkin, lapsivesipunktiosta en vielä tiedä, jos ja kun sinne asti ensin pääsisin =) . juu minulla ainakin tiputteli kierukan poiston jälkeen ja oviksen aikaankin, ettei varmaan suuriakaan raskautumis mahdollisia edes ollut, mutta silloinkin harjoittelimme kovasti :LOL: . Noo pian nää menkat onkin jo ohi, kiva =) . nyt taas pian pyörän selkään...ihania plussatuulahduksia kaikille+++++++++++ :flower: +++++++++++++ =) .Oikein ihanaa tiistaipäivää kaikille! =) . Torpeedo päivitänkö asuinseutusi myös? heippa vaan taas :wave:
 
Hui, kun lueskelin Torpeedon kierukan poistoa, niin päätin, että en ikinä ota kierukkaa!! :eek: Kamalaa! Minullekin sitä silloon tarjottiin, kun jälkitarkastuksessa olin neuvolassa. Ilman ehkäisyä on menty ja minä kun en ole ikuna käyttänyt edes pillereitäkään, niin eipäs ole niistäkään kokemusta! B)

Semmosta, mutta tulinpa toivottamaan mukavaa tiistai päivää ja sitten pian, kunhan tytteli herää, kohti mummolaa! Eilen oltiin uimassa ja tuntuu selkä olevan jumissa, kun tyttöä siellä oikein molskauttelin! :heart: =) Kyllä tämä tästä... ja väsyttäisikin niin kamalasti vielä... kuuma! Hellurei ja hellät tunteet! :flower: :flower: |O B) :wave:
 
Huomenia =)


Aamu alkaapi taasen lämpimissä merkeissä. Lapsoset tuossa lähtevät koulutielle. Esikoinen aloitti koulutiensä jo eilen. Kuopus alkasi eilen aamusella valittamaan pahaa oloaan, ja oksensi sitten koko päivän. Ja nousi illaksi vielä kuume. Koko kesäloman lapset olleet terveitä, ja nyt kun koulut alkaa niin heti paukkas kipeeksi.

Mutta pitääpä mennä katsastaan vielä noita kouluvalmisteluja että muistavat kaiken, ja toivottamaan hyvät koulupäivät.

Että päivänköllyköitä vaan kaikille.
 
...niin se sitten lähti toinen koulupäivä lapsosilla käyntiin ja kuopuksen päiväkodille vein. Niin ja ukko-uklta myös poissa kun siirtyi sieltä työharjoittelu jaksolta takaisin kurssipaikalle. Niin et täällä minä nyt sitten yksinäni ihmeissäni olen ja yritän totutella tähän omaan aikaan. :whistle:
Vaan kyl on kumma kuin ei osaa oikeen mitään ryhtyä tekemään vaik tekemistä olis vaik kuin. No, ehkä sitä sitten osaa nuo tekemisensäkin tehdä kun ensin tottuu näihin aamupäivän vapaisiin. Vaik tosin ei nää vapaat oikeesti vapaita tule olemaan sen jälkeen kun se opiskeluni ensi maanantaina alkaa. Se voi vaik vielä käydä niin et ei ole sitäkään vapaata mitä on tähän asti ollut. :headwall: :p

Mut mut hei täällä oli yöllä satanut jonkin verran vettä joten aamulla oli sentään suht siedettävä tuo ulkoilman lämpötila, vaan lyhyeksi taitanee viileydestä nauttiminen jäädä kun eilen säätiedoissa lupailtiin jopa + 30astetta näille seuduin. |O (tähän pitäs olla sellanen hikipisaroita pyyhkivä hymiö :LOL: )

ei vaan nyt on lähdettävä pyykkien ripustukseen ja muihin kotihommiin. Joten moikka taas ja niit plussa-kimppuja viskoo.
:flower: ++++++++ :flower: ++++++++++ :wave:

-touhis-
 
Manatanalla ja Puellalla on hyvät kiertopäivät. Ettekö ole vielä testannut??

Kierukka on minulla ollut kaksi eri versiota, molempia käytin kaksi kuukautta eri otteisiin. Hormoonikierukka oli niin raju vehje että mielialat heitti häränpyllyä ja kuparikierukka aiheutti kohtu tulehduksen. Että ei kiitos minullekin.

Minulla kp 26/27 ja täti ei tullut maanantaina niin kuin ajattelin. Oviksesta jo 16 päivää...eli hieman lupailee. Lievää pahoinvointia on ja hajut äklöttää. Eilen tuli testattua :headwall: :headwall: ja prismantesti heitti eilen plussaviivan ja tänään hieman vahvemman...mutta apteekin raskaustestiin ei tullut kun -näköharha viiva. Että tässä taas minun kuuluisat plussat. Eli viritys on meneillään mutta katsotaan jaksaako kehittyä raskaudeksi vai onko tämä ns kemiaalinen raskaus.

:heart: mimmimamma :heart:
 
........jännittää, jännittää peukkuja ylös nostelee jotta vihdoinkin voisi mimmimamma ilmoittaa meille tuon iloisen plussa-uutisen. :whistle: :snotty: :headwall: :attn:
Vaan lupaaviltahan nuo uutiset taasen kuulostavat, mut ei viel hypätä katolla, kun tiedossa/muistissa on mimmimamman niin monet pettymykset ja testien kummalliset arvoitukset.
Mut mut parasta siis täällä toivon, en vaan sitä ääneen uskalla sanoa. Joten kuiskaan toiveeni tuonne jonnekin jossa joku muu kuin me asioita päätämme. :hug: :hug: :hug:

plussa-kimput lentelee jälleen.
:flower: +++++++++++ :flower: ++++++++ :wave: :wave: :wave:

Onkos seillä muualla suomessa kuuma?
|O täällä on jälleen tuo lämpötila noussut ties minne, en viitsi edes mittaria käydä katsomassa, kun tässä koneen näppäimiä naputellessakin sormien välitkin tuntuvat hikoilevan. :whistle: :kieh: :eek:

-touhis-
 

Yhteistyössä