YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Päivitykseen voisi laittaa kaikkien tunnukset, jotka tässä nyt mukana ovat. Elippäs ilmoitelkaas naiset niitä kiertopäiviänne nyt, niin saa pikkumyy42 teidät listaan mukaan! Kp:t ja yk:t ylös siis! B) :wave:
 
Päivitystä 9.8.-07

Pikkumyy 42.. .24-25 / 28-30.. yk 1...4.s toiveissa
Mantana .........26/28-40......... yk 13. 2. toiveissa
Jane70.............30/28..............yk 1.... 3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma..21/27........................ 4.s toiveissa
tuohu tenava...11/28-32.....................6.s toiveissa
Puella...............23/28..............yk 1...4.stoiveissa
Nuusku............14/20-28...................4.s toiveissa
ebony................9/28-30.................. .6.s toiveissa
sinitär1..............?...............................5.s toiveissa




PLUSSANNEET:
Hämy71

:flower:
 
Juuh laittelen illalla nimiä päivitykseen, nyt kun kiire taas polkasta töihin. =) .Missä on Jane70..plussia?..toivotaan, että moni meistä saa plussatuloksia ,kun aika on :flower: . Nyt moi,moi.. :wave: , Illalla nähdään. mukavaa helteistä päivää kaikille =) , B)
 
Tervetuloa joukkoo pikkumyy42 :wave: Ai kun kiva, kun joku jaksaa päivittää meille listaa...niin pysyy itsekkin paremmin kärryillä =) .

Eli minulla on päivät meneillään 9/ 28-30. Olemme olleet mieheni kanssa kohta jo 2v. TJOT linjalla..mutta nyt tuntuu taas kuume kovenevan kun tämä nuorin täyttää kohta JO 3v. ja on jo isotyttö ( ainakin omata mielestään ;) ). Tässä pari vuotta palstaa seuranneena on ollut mukava huomata, että kyllä niitä "tärppejä" meillekkin suodaan, kun oikein jaksaa odottaa ;) eli ei kannata heti luopua toivosta, -jos ei haikaraa näy :( ...vaikkakin itselläni on juuri tällähetkellä sellainen fiilis, että tuleekohan sitä uutta tuhisevaa nyyttiä meille enään koskaan... :ashamed: Niin tämä tämä nyytti olisi sitten 6. "toivomus"...eli meillä on kotona 4 lasta ja pilven päällä yksi enkeli tyttö.

Mutta täältä myös helteisten PLUSSA TUULET KAIKILLE !!!!!!! :wave: :heart: :wave:
 
Ihana herätä, kun aurinko paistaa! Ebony :wave: Meilläkin neiti pian täyttää 3v ja mieli ollut välillä senkin puoleen tosi haikea. :'( :heart: Sitä vaan, jotta kuume kasvaa ja "epätoivo" välillä korkealla. Kyllä ne muut, mutta eipä vaan meille jne. ajatukset jyllää! :headwall: Tyttö kasvaa ja kehittyy nopeasti! Meidän ihana ilopilleri, jolta voipi nykyään odottaa puheissaan, vaikka mitä! Aamulla heräsi ja unisena totesi, isi on mennyt töihin.. (huokaisi)... "kyllä minä sitä rakastan"! :D :'( :heart: Tunnelataus oli mahtava! Olispa saanut äänitetyksi sen lausahduksen! :heart:
Tyttö ei oikein kesäloman jälkeen tykännyt, kun isi meni töihin ja arki alkoi. Mutta pian alkaa rumba hoitoon menosta ja äipän työhön menosta! Huh... jeps, mutta nyt siivoushommiin! Eilen meni taas iso kasa tytön pieniä vaatteita pahvilaatikkoon ja kiertoon serkuilleen! :'( Tuntuu haikealta aina.

Aurinkoista päivää, plussatuulia kaikille + + + + + :whistle: puhaltelen ja pikkumyylle erikoiskiitos :flower: listan päivityksestä! B) :wave:

P.s.Niin minulla eilen alavatsaa nipisteli ja teki kipiää kumartuessa. Aivan, kuin menkkaoireita. Kp 26/28-40 tänään eli olen taas ihmeissäni. Onko kierto aivan taas sekaisin. Lääkäriaikaa odottelen, jotta sais selvyyttä tähän. Niin ja tisut arat ja vuotaa nestettä! :headwall:
 
Ja hellettä piisaa. Itse en tykkää näin lämpimästä, kun hommista ei oikein tahdo tulla mitään kun on niin vetämätön olo. Oon enemmänkin semmonen syksyihminen. Nautin kauniista luonnon väreistä ja kirpeistä ilmoista.
Oon tässä miettinyt josko pitäisi mennä lääkärin pakeille tän vauva asian tiimoilta. Kuopusta kun väsäiltiin niin kävin lekurissa kun kierto oli mitä sattuu. Lääkäri oli jotain "15v" ;) ja sain heti kuulla kuinka olen jo mahdollisesti "vaihdevuosi-ikäinen" ja tuommoistahan ei halua kuulla, minä ainakaan. Kirjoitti kuitenkin terolutit ja toisesta kierrosta olinkin raskaana. Väitetään, etä terolutit eivät auttaisi raskautumiseen, mutta minä ainakin uskon lääkkeen tehoon.
Alkaa tässä usko pikkuhiljaa loppua ja tekiskin mieli jo luovuttaa. Onhan noita tenavia jo 3. Mutta jotenkin sitä vaan haluaa niin kovasti...vielä yhden, vielä kerran
:)
 
Moikka taas!


Pitääpä tähän taas istahtaa, kun jalat sanovat sopimuksensa kohta irti. Helteellä tuppaavat turpoamaan, ja varpaat näyttävät lähinnä prinssinakeilta. Jalkapöytä tursuaa joka avokkaasta ja kengästä ulos. Mutta eiköhän tuo turvotus laske kun pääsee oikein kunnolla ulos ja jaksaa tuolla pihalla paremmin samoilla.

Käytiin kuopuksen kanssa ostamassa tänään reppu. Onneksi ei ole turhan ronkeli. Reppu ku reppu hän ilmoitti. Joten eipä siinä tarvinnut kauaa pyöriä kun se löytyi.

Kyllä tää helle alkaa tulla joka paikasta ja reiästä pihalle. Kun yöllä ei saa nukuttua kun joka paikka täynnä hikisiä läiskiä. Ja ikkunaakaan voi auki pitää, kun kaikenmaailman ötökät valtaa huoneen. Tulis nyt se yksikin viileä päivä, niin jaksais taas muutakin kuin nukkua tuolla makkarissa. Oikein sytytä kun kaksi ihmistä liiskautuu pelkästä halaamisesta kiinni.

Valitanpas vielä vähän kun on niin kuuma että menee sellaisten nopeiden valmistettavien atrioiden puolelle. Mikro kärähti hiljan, ja koko keittiö on ihan pätsi kun pitää uunissa lämmitellä ruuat. Kropasta alkaa pian näkymään tän kesän laiskuus, tai rennosti ottaminen. Peilikuvaansa kavahtaa joka kerta. Kuinka sitä näyttääkin että olis vanhentunut yhtäkkiä ihan vuosilla. Tukka roikkuu, naama roikkuu ja vatsakin oli vielä keväällä timmi.

Kierrospäiviä siellä pyydettiin tuota listaa varten. Helle on kyllä sulattanut sen tiedon tästä mammasta. Täytyy se ilmoitella sitten kun (toivottavasti ei)
kutsumaton vieras kolkuttelee..

Mutta nautitaan nyt lämmöstä. Kyllä tätäkin vielä kaipaa sitten kun pihalla paukkuu pakkaset.

:D

:wave: B) B)
 
Kyllä se kuumeilu aina joskus kantaa hedelmääkin... Entisenä aktiivipalstailijana ajattelin käydä kertomassa meidän perheen ihqut uutiset. Juhannuspäivänä putkahti maailmaan suloistakin suloisempi pieni poikamme. Kuukauden etuajassa hän tuli, mutta suurempia ongelmia ei ilmennyt. Painoa oli 2960 eli ihan hyvän kokoinen lapsi.

Nyt opetellaan vauva-arkea. Tulokas on onneksi rauhallista sorttia, joten tämä ikämammakin on jaksellut kohtuullisen hyvin.

Huomasin, että täällä päivitellään palstalaisia. Minut voi poistaa listalta. Jos uusi kuume sattuisi iskemään, "listaudun" sitten uudestaan. Toivotan kaikille teille vanhoille tutuille ja uusille tulokkaille myös, oikein vilkkaita hetkiä vällyjen alle... kunhan tuo helle helpottaa, sinne taas mieli tekeekin! Ja uskoa yritykseen. Niin ja muistakaa, että sehän on lopulta mukavaa puuha :LOL: :LOL: Minulta ainakin pakkasi se unohtua kovimpina kuumeen hetkinä! Hampaat irvessä miestä vonkasin, ja mies hampaat irvessä vonkailuun vastasi :LOL: :LOL:

Hyvää loppukesää kaikille!

T. Onnellinen äippä-Mertsii
 
Kyllä nyt kuumaa piisaa, kun mittari näytti illallakin vielä 29 astetta =) . Saisi käydä koko ajan suihkussa :kieh: . Mantanallakin alkaa pian jännät paikat, samoin minulla =) . Ei viitsi keksiä mitään oireita, kun tämä hellekin tekee tepposia, *toivossa on hyvä elää* :flower: . Toivottavasti IIIhan kaikille plussia!!!!! :) . Hei ja mukavat kuuman päivän jatkot kaikille! Vielä 1 työpv ja ihana vapaa vkloppu töistä :D ..... :wave:
 
PÄIVITYSTÄ 10.8.-07

Pikkumyy 42.. .25-26 / 28-30.. yk 1...4.s toiveissa
Mantana .........27/28-40......... yk 13. 2. toiveissa
Jane70.............31/28..............yk 1.... 3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma...22/27........................ 4.s toiveissa
tuohu tenava....12/28-32.....................6.s toiveissa
Puella...............24/28..............yk 1...4.stoiveissa
Nuusku............15/20-28...................4.s toiveissa
ebony...............10/28-30.................. .6.s toiveissa
sinitär1..............?...............................5.s toiveissa




PLUSSANNEET:
Hämy71






:flower:
 
On tämä helle toisaalta mukavaa, mutta yöt haluaisi nukkua! :headwall: Puol kahteen asti kukuin ylhäällä viime yönä ja heräsin viiden mais, kun isännän klo herätti! |O Pakko yrittää pitää ikkunaa auki yöllä ja sitten kuuluu kaikki mahdolliset äänet, jotka häiritsee yritystä nukahtaakin! :headwall: Sitten viel kamala hiki kokoajan! Pitää kait nukkua päikkärit päivällä tytön kanssa, että jaksaa sitten loppupäivänkin. |O

Tänään kp 27 ja ei ainakaan ole mitään täpinä tunnelmaa. Olen jotenskin ihmeissäni, kun ne ovistuntemukset tunsin jo kp14 alkaen ja nyt tosiaan tuota ihme alavatsan kipuilua. Tikutellut en tässä kierrossa. Kipua tuntuu esim. kumartuessa ja noustessa tuolta lattialta ylöspäin. Tuntuisi kyllä ihan semmoselta menkkakivulta. Sitä nyt sitten jännittelen enempi, että kuinka pitkäksi tämä meikäläisen kierto nyt menee! :headwall:
Jeps, eli en ihan vielä innostu testeihin... :( Katsotaan nyt rauhas miten tässä käy. :)

Pikkumyy42 kyselit mistä päin ollaan, elippäs meikäläinen on täältä kantahämeestä. :wave: |O
Huh, nyt kahvinkeittoon!! Aurinkoista hellepäivää toivottelen!!! B) :wave:
 
Pääsin kotiin läkähtyneenä helteestä ja töistä =) . Minulla kanssa masua nipistelee välillä kuin menkat alkaisi, varovaisesti aina vessassa käyn...muttei ne ainakaan vielä ole alakaneet. =) Mukavaa pvn jatkoa kaikille :wave:
 
Huh huh hellettä.


Kyllä jaksaa pitää hellettä yllä. Ihan tuskaa alkaa olemaan, kun yöt saa valvoa pikkutunneille. Tää kuumuus alkaa olemaan jo sietämätöntä, kun ei sitä voi suihkun allakaan koko aikaa olla. Ja paita vain liiskautuu koko ajan selkään.Tänään yritti hieman sataa, mutta piskotteluksi se sitten jäi.

Hiukan helpotusta toi eilinen kampaamokäynti. Sinne ei pitänyt mennä, mutta innostuin eilen läträämään väripurkkien kanssa. Ja enkös onnistunut sitten saamaan näistä niin riemunkirjavanväriset sellaiset oranssinkeltaisensotkuiset. Joten soitto kampaajalle ja pyörä alle. Tuli sitten reilu lyhennys ja harvennus. Toki pitää tätä väriä nyt kasvatella pois, ja mutaman viikon päästä laitattaa kampaajalla väriä. Eli älkää tehkö tätä kotona. Eli enpäs enää värjäile itse, kyllä ammatti-ihmiset ovat sitä varten.

Mutta eipä tässä nyt muuta, tällä hetkellä ajatus käy sen verran hitaalla.

Pikkumyy oli sinne listaan laittanut meikäläisenkin. Hieno homma.

Mutta perjantai-iltoja ja viikonloppuja kaikille.

Muistakaa "puuhailla", hiki sitä tulee ihan ollessakin, ja puuhaillessa voi jopa vielä tärpätä :snotty: .



+++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:


:wave: :wave: :wave: B)
 
Mertsii mega onnittelut pojasta!
Tuli vaan mieleen että "iäkkäimillä" kiertoa seuraavilla on tainnut tupsahtaa pelkkiä poikia. Eli täsmäiskut heillä suoritettu juuri oviksen aikoihin ja silloin tulee poikia ja samoin mahdollisuudet raskautua on täsmäiskuista"iäkkäillä" parempi.??!!! No saivartelua :)

Eilen värjäsin hiuksiani ja mietin sinitär1:stä, viime syksynä kirjoitit jotain että kyllä väri piristää kummasti. Itse sain alle 4 e purkki tuollaista kestoväriä ja värjäsin tyvikasvun ruskeaksi ja tulos oli ihana. Kävi mielessä tuo värjäämisen piristysruiske. Tänään kun avasin sivuston löysin tuon edellisen viestin sinitär1:seltä...eli älkää tehkö tätä kotona.
Iiiik! Sinitär tiedän tuon tunteen joskus aikoja sitten ollessani 15 v värjäsin hiukseni kotiväreillä - kampaajan tekemän epäonnistuneen raidoituksen jälkeen- ja avot hiukset oli helakanpunaiset. Valennuksen jälkeen-värinpoistoaine kampaajalta- niin hiukset oli miedon vaaleapunaiset otsarin kohdalta ja muuten tumman ruskeat. Nykyään ei olisi mikään juttu punkkarimaailmassa, mutta silloin ennen se oli täyskatastroofi kiltille kotitytölle. Isä kun sai hepulit värjäämisestä yleensä, niin selitä sitten epäonnistunut värjääminen sellaiselle :( :(

Itselläni ei ole mitään hellettä vastaan. onneksi varjoisat paikat ovat auringon vastakohta.

Itselläni taas mielikuvitus laukkaa ja pahoin vointi jyllää. Sitten on välillä repäiseviä kipuja tuolla alavatsalla. Vielä muutama päivä jäljellä ennenkuin täti tulee vierailulle. Oviksesta on kulunut 12 päivää,joten saatta tämä kierto olla hieman lyhyempi kun edelliset. Normikierto 13/14 päivää oviksesta ja täti tupsahtaa kylään. Eli veikaan että maanantaina alkaa menkkatuntemukset tällä kertaa ja täti koputtelee kylään.

Kiitos pikkumyyn on helpompi seurata ajankulua ns kp pysyvät mielessä.

:flower: plussia matkaan jännääjille, kukka kimpunkeraa ehkä helpompi ottaa koppia. Aivan niin kuin morsiuskimppu. Kuka ehtii ensimmäiseksi vastamaan koppiin on seuraava plussaaja :saint: :saint: ja voi tietenkin heittää uuden kimpun jonka joku toinen voi napata. :saint:
:flower:++++ :flower:

:heart: mimmimamma :heart:
 
Juuri töistä palailin tyhjään kotiin. Mies meni viikonlopuksi lasten ja anopin kanssa mökille ja minä jäin kotiin, kun pitää vielä huomennakin töihin mennä. Jätti kuitenkin nuo elukat, kissan ja koiran, mulle kaveriksi, ettei ala pelottamaan. :) Ihan mukava välillä yksinkin olla, tämä kun on niin harvinaista herkkua.

Minä kanssa tykkään helteestä ja auringosta. Minä varmaan käyn aurinkoenergialla! Kaikki on valoisampaa ja mukavampaa, mieli on parempi. Töissäkin pinna tuntuu paljon pidemmältä.

Täällä alkaa olla alavatsalla menkkamaisia tuntemuksia. Varmaan täti kurvaamassa paikalle, ja vielä etuajassa.

Minä en ole koskaan itse hiuksia värjäillyt. Äitini, nyt jo eläkkeellä, on kampaaja, joten sieltä on aina apu löytynyt. Mutta varmaan siksi olenkin aivan onneton kaikissa hiusjutuissa, en osaa mitenkään omiani laittaa. Koskaan kun ei ole tarvinnut.

Joku kyseli mistä päin ollaan. Minä asustelen täällä Oulun seudulla.
 
...elikkäs siis kymeenlaaksosta teille huhuilen.

Hoooooo............kyl siis tuota hellettä on piisannut tällekin suomen kolkalle. Niin oli lämmin jo heti yhdeksän jälkeen aamulla. Et kun tuon kuopuksen tuonne päiväkodolle vein tuon mäen alapuolelle jonka päällä asustellaan ja sieltä takas hiippailin niin hiki senkuin valui ohimoilta. :LOL: Joo ja jopa tämä hirsirakenteinen talo missä me asutaan on tuntunut ennättys lämpöiseltä. Vaik yleensähän hirsitalot ovat suht viileitä kovillakin helteillä.

Hmmmmm......... se olis niinkuin "vapaa" viikonloppu, kun nuo isommat muksut isälleen lähtivät viikon lopun viettoon. Vaan arvatkaas miten me sitten sitä "juhlistimme" :headwall: :eek:
Me lähdettiin kruisailemaan, ukko, kuopus ja minä. Hö, minä toimin kuskina kun ukko tuumas jotta aja sinä kun häntä väsyttää.
Ai, niin nyt teistä osa saattaa kovinkin ihmetellä jotta mitä me kruisailemassa, kun eihän meillä edes ole autoa. :kieh:
Selitys; Meillä on auto, ihan oikeesti ainakin vuoden käytetävissämme ja viel kaiken lisäksi uusi auto jossa ilmastoinnit sun muut herkut mausteena. Niin et nyt ehkä ymmärrätte miks piti liikkeelle päästä->auton haimme viime keskiviikkona.
Kävimme muuten tutkimassa tämän meidän asuinseutumme naapureita noin 20-40km: säteellä eli taisin ajella tänään sellaiset 50-70 kilometriä lähes yhtä soittoa, kerran kahville pysähdyttiin.Niin et jos aina manataan jotta nuoret ajelevat sellaista turhaa ajoa heti kun auton saavat alleen; Niin tunnustetava on jotta kyllä me vanhatkin näköjään sen osaamme. :LOL: :LOL: :LOL: Ei ollit meillä oikeastaan mitään tiettyä määrän päätä mihin ajella kunkan vain liikuttiin. :LOL: ;)
Mut nyt sitten tässä yksin tästä vapaasta viikonlopusta koneen äärellä nautin, kun ukko-kulta jo aikoja sitten lähti unisaarille ja äsken kuopuksen nukkumaan sain. Niin et ei ainakaan tästä illasta hyötyä vaavikuumeen lievitykseen ollut. :( No, ehkä sitten vaik aamun pikkutunneilla, niin on viileämpääkin. ;) :whistle: Niin niin edellyttäen et heriel ollaan. :headwall:

Nyt plussat lentoon viskon ja taidan itsekin siirtyä kokti unisaaria.

+++++++++++++ :wave: :wave: :wave:
 
no tuhru alko vasta perjantaina...eli apteekit rikastui monella eurolla kun ehdin testailla noita negoja juu 4 kertaa....aivan selviä oireita tietenkin mulla oli raskaudesta :LOL: nyt en edes laita kalenteriin mitään päiviä ylös kun täytyy varoa (heh heh just joo) ettei raskaus ala sillä meen 8,4cm kystan poistoon syyskuun alkupuolella. Sitähän ei sitten tiedä koska sitä pystyy sen jälkeen harrastelemaan....mut eihän tässä mikään kiire ole kun on vielä niin nuori :headwall: (muut ovat sen minulle kertoneet). Sellaista, no nyt ainakin tänään voin juoda kaikki tarjottavat häissä minne mennään ja vähän enemmänkin.
 
PÄIVITYSTÄ 11.8.-07

Pikkumyy 42.. ....26-27/28.. .yk 1....4.s toiveissa....Lounais-Suomi
Mantana ...........28/28-40.....yk 13. .2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70...............2/28............yk 2.... 3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma.....23/27.....................4.s toiveissa
tuohu tenava.....13/28-32.................6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Puella................25/28...........yk 1.....4.stoiveissa.........Oulu
Nuusku..............16/20-28.................4.s toiveissa
ebony...............11/28-30..................6.s toiveissa
sinitär1..............?..............................5.s toiveissa




PLUSSANNEET:
Hämy71

:flower:
 
Nämä yhtään oikein siis päivitykset?..Tää kuumuus vähän sekoittaa ajatuksia :kieh: . Minulla pikkaisen varmaan kuviteltua huonoa oloa, hetkittäin..aivot tekee tepposia, kun niin toivoo vauvautuvansa =) . Ihana kun on vapaa vkloppu töistä! Ajattelin itse tehdä testin ensi perjantaina, ellei menkat sitä ennen jo kolkuttele ovea =) . Silloinkin minulla vapaa päivä, ihanaa. Mutta välillä pittää paljonkin painaa töitä;=9. Tämä päivä meni aamulla äitini asuntoa tyhjennellessä(pakkaillessa astioita , kirjoja ym) Olipas laatikot raskaita kun kannoin niitä autoon! :| ..Noo voiton puolella jo ollaan tyhjäyksessä. Sitten vain huonekalut pakettiautolla jne.. Asunto kun pittää olla tyhjä elokuun loppuun mennessä. Niin Äitini lähetti aivan kaikille terveisiä, joten myös teille =) ..Hän on saattohoidossa, jaksoi hetken puhua, suurimmamn osan ajasta nukkui käydessäni siellä. :wave: ..tässä häneltä kaikille terveiset! =) .. Kiva 14 v tyttö valmistelee Meksikolaista salaattia meille kaikille ruuaksi, nami,nami :p ..Nyt taas hommiin , ihanaa päivää kaikille! Ja paljon plussatuulahduksia!! :flower: ..Heippa taas! :wave:
 
Niin...heitin plussakimpun vuorokausi sitten ilmaan ....eikä taida kelvata kenellekkään. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Onpa ihmeellinen ketju :headwall: :headwall: mulle kyllä kelpaisi mutta en voi itse ottaa kiinni.....kun kerran sen heitin ilmaan.

Uusi yritys :flower: ++++++ lähtee nyt+++++ :flower:

Itse asustelen täällä pääkaupunkiseudulla, ennen melkein touhiksen naapurissa :eek: :eek:


Tänään on ollut tosi kuuma ja tukala päivä. Ensimmäinen kerta kun myönnän lämmön vaikuttavan minuun.


Pikkumyy: Kiitos äidillesi lämpimistä terveisistä. Äitisi tuntuu olevan sielukas ihminen, lämmin ja syleilevä. On tosi kaunista että voi odottaa kuolemaa saattohoidossa, jolloin on aikaa hyvästellä läheisiä ja rakkaita. Voimia teille kaikille, äidille ja sinulle ja suvullesi. Luopuminen on niin vaikeata, ja asioita on vaikeata ymmärtää. Halit sinne teille, äidillesi myös :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:heart: mimmimamma :hug:
 
Minulle kelpaa, mutta hidas hämäläinen ei tajunnut heti!!! :headwall: =) :wave: Kiitos mimmimamma! :wave:

Pikkumyy42 :hug: Voimia sinulle ja perheellesi! :hug:
Äidillesi myös terveisiä :hug: Uskon, jotta enkeli vieressä hänellä kauniisti odottaa ja ohjaa sinne taivaan pumpulipilville. :hug:
 

Yhteistyössä