YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Minulla "kurja" päivä itselläni. Poljin töihin ja ehdin toiseen asiakaspaikkaani kun puhelin soi saattohoidosta. Äitini oli nukkunut ikiuneen aamuyön tunteina , rauhallisesti. Voi kuinka hän oli niin kaunis ja pieni kun kävin hänet vielä hyvästelemässä. :'( . Mutta näin parempi loppuivat hänellä kivut ja hengitysvaikeudet. Mutta aina oma äiti on oma äiti, vaikka mikä olisi. nyt olen sitten ihan orpo isäni kuoli 3 vuotta sitten :| . Kyllä tämä tästä..Nyt on paljon selvitettävää ja järjesteltävää. Onneksi äitini oli tehnyt paljon toiveitaan valmiiksi , joita nyt helppo noudattaa =) . Paljon hyvää sain häneltä, ihania elämänohjeita ja huumoria =) . Hänelle toivotin hyvää matkaa, silittäessäni hänen päätään. Elämä jatkuu meillä muilla ja muistetaan tehdä jokaisesta päivästämme hyvä ja elämisen arvoinen. pienet hetket tekevät elämästämme rikkaan. Moi,moi taas :wave:
 
Tähän nyt sitten omaanikin laitan, kun lueskeli ketjua enempi taaksepäin.

Mimmimammalle terkkuja! :wave: Pitelen kovasti sinulle peukkuja pystyssä, jospas ne apoteekin testitkin näyttäisi pian plussaa! :flower:
Itse en tosiaan ole vieläkään... testannut, maksavat testit niin, jotta jospa nyt malttaisi olla ja odotella vielä jonkun aikaa. Tisut vielä arat ja tihkuu nestettä. :headwall: Alamasua särkenyt taas tänään enempi, eilen oli hieman helpompi olla, nyt niin kipiänä, että istuakin tosi vaikeata. Onkohan näin, jotta menkat tulossa vai mitä sitten!!?! :(
Masussa sellasta paineen tuntua välillä ja vessassa käynti joka kerta pientä jännitettä. Lämmöt +36,7C eli pientä nousua tai sitten johtuu tästä helteestä! Kp 31/28-40 menossa, joten saas nähdä taas.. :/

Plussaisia kimppuja heittelen oikein urakalla kaikille! :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Mimmimammalle ja mantanalle peukut pystyssä!

Pikkumyy :hug: Vaikka kuinka tietäisi poismenoa odottaa, niin aina se kuitenkin tulee liian pian ja yllätyksenä. Voimia sinulle ja perheellesi!

Tätiä odottelen huomenna tulevaksi. Ei juurikaan ole mitään oireita ja nipukkakin pehmeä, alhaalla ja auki, niin että eipä taida olla toivoakaan mistään muusta. Mutta tämähän onkin vasta yk1 niin en vielä suostu masentumaan. Mantanan kimpun kuitenkin nappaan, pieni toivonkipinä elää vielä!

Aurinkoisia päiviä kaikille!
 
Osanotoista! :flower: ...Kova päänsärky ollut koko päivän ja niin kovin väsytti, mutta uni ei tullutkaan, joten tulin vielä hetkeksi koneelle, muiden jo nukkuessa =) . Kiva, ettei ketään ole vielä päässyt täti yllättämään!!! =) .Toivottavasti nyt kiertäisi tätä pinoa kaukaa! :D . No loppuviikko nyt vapaata, ei haittaa, vaikka ei uni heti tulisikaan. Meillä kiva pomo joustaa hyvin tälläisissa tilanteissa. Maanantaina sitten taas iltavuoroon reippain mielin =) . Tyttö kävi puolenpvn aikaan , tuimme toisamme;=9 ja tietty mieskin on ollut ymmärtäväinen minua kohtaan.Vielä ei ihan viitsi edes päivittää, jos sitten ensi vrkn aikaan jos vielä olen koneella. Oikein hyvää yötä ja kauniita unia kaikille yökukkujille! :flower: . Hei vaan taas :wave:
 
PÄIVITYSTÄ 15.8.-07

Pikkumyy 42.. ...4/28.. .....yk 2.....4.s toiveissa....Lounais-Suomi
Mantana ...........32/28-40..yk 13. 2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70..............6/28..........yk 2...3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma....27/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
tuohu tenava.... 17/28-32............6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Puella.................29/28.........yk1..4.stoiveissa......Oulu
Nuusku..............20/20-28...........4.s toiveissa
ebony................15/28-30...........6.s toiveissa
sinitär1..............?.......................5.s toiveissa
torpeedo...........15/26.................6.s toiveissa

PLUSSANNEET:
Hämy71





:flower:
 
Nyt onneksi päänsärky jo helpottui! Missäs kaikki aamuvirkut ovat? Tietty nyt pienten lasten kouluun saattamiset useimmilla..Noo meillä lapset kulkevat jo omin kulkuneuvoin :D . Miehen poika autollaan , miun kuopus kevarillaan :D . Täällä kotona asustavat nämä 2 vakituiseen , miehen tytär käy joka toinen vkloppu ja kerran vkssa arkitapaamisen :D . Miun vanhemmat lapset käyvät silloin kuin kiireeltään ehtivät. tyttäreni eilen käydessään sanoi, että nyt kyllä vähän harmittaa kun mamma ei ehtinyt nähdä toivomaansa lapsenlastaan, tähän tyttö kyllä jatkoi.."äiti siis en odota tälläkään hetkellä"..Noo meillä sitten saatetaan odottaa molemmat samaan aikaan jos hyvin käy :kieh: . Onko meidän lapsemme hänen lapsensa täti vai mikä??? menee sitten sukulaisuussuhteet vieläkin enemmän sekaisin :LOL: . Noo on näissä nytkin ollut selvittämistä*hymy*. Heillä kylläon aikaa kun ovat tytär syyskuussa 21 ja avomiehensä 22v =) . noo toivotaan , että tärppäilee jossain vaiheessa. Menkkanit ovat tällä kertaa aivan kauheat, vuodan kuin seula. Mahtaa hb taas tippua, jos monet tälläiset ehtii tulla ennen vauvautumista. Kierukka piti menkat kurissa.Mutta eiköhän nämä tästä, kun jo neljättä vuotopäivää eletään.... :| . Oikein ihania plussatuulahduksia kaikille!
+++++++++++ :flower: , :flower: , :flower: ++++++++++++++++. heippa taas, viesteilemisiin =) , :wave:
 
Täällä ainakin yksi mamma! :wave: Aamulla jo aikasin herättiin ja touhuttu, mutta pian tartun imuriin! Ei mitään pahaa intoa siivoukseen, mutta kissankarvat pöllyää, joten nyt on siivottava. |O

Kaunis päivä tulossa! Eilen satoi illalla ja jopa ukkosti! Katseltiin myöhään illalla salamointia, upeaa! Puut sädehti sateen jälkeen vesipisaroissa, ihan kuin timangeja!

Odottelen tässä jo tätiä saapuvaksi, ei todellakaan ole mitään hehkutusta tai toivon kipinää edes... :ashamed: tuntuu vaan jotenkin TAAS siltä! :headwall:

No yritän nyt aloittaa tuo siivoamisen. Postista pitäisi tänään tulla seuraavalle kierrolle niitä ovistikkuja! Ja ISON salaatin teen tänään ja sitten iltapäivällä lähdemme uimaan! Polskuttelemaan koko perheen kera! Tytteli tykkää ja rohkastunut tosi paljon telmimään vedessä; vaikka vielä ei osaa siis uida. Itse en osaa kunnolla uida, joten kannustan tosi paljon, jotta tyttömme joskus sitten osaisi! Uimakouluun ehdottomasti aikanaan! :heart: =)

Mukavaa päivää kaikille!!!! Kera :hug: B) :wave:
 
...meinaan kun näyttää jo tuo kello melkein yhtätoista. :eek:

Huh, millainen ukkos-myräkkä täällä yöllä kohille osui. :/ Oli varmaan kolme tai neljä eri ukkosrintamaa tässä melkein päällämme yhtä aikaa. Joten salamointia ja jyrinää lähes yhtäjaksoisesti katseltiin/kuunneltiin noin tunnin ajan yöllä n. 01-02 välillä. :eek: Niin et jo ennätti siin sitten pyörähtää päässä jos mitä ajatuksia, kun korkean mäen laella asustellaan ja vierellä on ikivanhoja isoja todella korkeita kuusia useampia. Vaan onneksi edelleen ovat nuo kuuset paikoillaan eli vankkaa tekoa tuntuvat olevan. ;)
Joo vaan kyl oli tainnut tuo meidän kuopus tosissaan ukkosta pelätä, kun hänet aamulla sisarensa viereltä nukkumasta löysin. Sinne oli hän uskaltanut yöllä pimesääs salamoiden keskellä kipitellä. (nukkuvat samassa huoneessa) Mutta meidän viereen ei ollut uskaltautunut. No, vaan hyvä kun osaa turvautua sisareen niin sitten on hällä useampia turvallisi henkilöitä vierellään myöhemminkin. :hug:

Jaahas se pitäisi kohta suunnata autonnokka tuonne keskustaa kohden, kun olis sadevesiränniä lähdettävä ostamaan puuliiteri/vajan ovien päälle et ei sitten kaikki vedet niskassa olisi syksyn tullen. Meinaan kun tuonne keskustaan tulee sellainen suoramyyntiauto josta on ostetavissa räystäskourua ja palotikasta yms.
Niin ja olisihan se tulevalta opinahjolta haettava todistus siitä millaisia opintoja tässä aletaan suoritella ja toimitella se eteen päin jotta ei eurovirat pahasti katkeamaan pääsisi.

Vaan kuulkaas; Nyt on tämä mamma tainnut todella mennä sekaisin kun tuossa päätin kokeilla painonpudotuskuuria oikein tosissani. Tilasin meinaan nyt sitten tiukan harkinnan jälkeen erään tehokuurin jos se vihdoinkin auttaisi sanomaan hyvästit ylimääräisille läskeilleni. :headwall: :kieh: :whistle:
Joo niin kyllä mul tietty on taka-ajatuksia tuon kilokamppailun suhteen. ;) Elikkä toivo on jotta raskautuminen olisi "helpompaa2 hiukan vähemmillä kiloilla vartalolla.

Mut nyt taasen niit plussa-kimppuja ilmoille viskellään.
:flower: ++++++++ :flower:++++++++ :wave:

Pikkumyylle vielä :hug: :hug: :hug: ja osanotto kok perheellenne surussanne.

-touhis-
 
Kirjoittelin rimpsut, mutta tuo käyttökatkos söi kaikki. :/ Joka tapauksessa vapaapäivää olen vietellyt. Mustikoita kävin poimimassa ja ajattelin illan päälle piirakan pyöräyttää. :p Hiljaista päivisin nyt kun lapsetkin ovat koulussa. No eiköhän tähän taas totu.

Täti tuli tännekin, onneksi kuitenkin koiralle =) ei vielä minulle. Eksynyt varmaan matkalla. No varmaankin aikaisintaan viikonloppuna testailen, ellei mitään sitä ennen kuulu. Nyt pitää mennä lapsukaisille ruokaa laittamaan. Hyviä päivänjatkoja!
 
mantanalla, mimmimammalla, puellalla ja nuuskulla kivat ajat juuri meneillään, jännitystä, odotusta, koska uskaltaa tehdä testejä =) . Kiva kun meistä yli 35 vuotiaistakin taas joku pääsisin plussan puolelle. Itse en osaa yhtään ajatella , onkohan vauvautuminen vaikeampaa tällä iällä, kun niin nuorena sain vanhimmat lapseni, silloin se oli todella helppoa, ihmeellistä ensimmäistä tehtiin 1/2 vuotta vaikka tehdessä olin 18 vuotias :D . Ei tainnut olla tekniikka vielä kohdillaan :LOL: ..Tänään ollut siis paljon mukavampi päivä, päänsärky loppui onneksi! Kävin pakkaamassa äitimme asunnolla. Vkloppuna teemme lopullisen asunnon tyhjäyksen. Tytär tulee pian avopuolisonsa kanssa kahville, (komensin heitä tulemaan) :kieh: . Yllätyksenä annan heille ison taulutelevision, koska emme tarvitse sentään kahta ja hän siis tytär aina mammalle sanoi, että voi kuinka kiva kun sinulla niin iso televisio , aivan kuin aina olisit elokuvissa :LOL: . Se olikin loppuun asti tärkein ja rakkain esine hänelle, aina kaukosäädin kädessä, hassua se piti jopa ambulanssiin ottaa mukaan *hymy*..No kaikilla meillä on tapamme =) . Huomenna esikoispojan haen päivällä meille, tänään vein hänelle jo vähän huonekaluja asunnolta. Kuopukselle hanin sitten jotain kivaa kun lopullisesti nämä perintöasiat selvät 3 kkn kuluessa. Minä olen sellainen , että haluan asiat järjestykseen nopeasti. Meillä siunaustilaisuuskin jos vain mahdollista jo elokuun viimeinen lauantai. Saapi nähdä, mitkä juhlat ovat sen jälkeen seuraavat, häät, ristiäiset vai mitkä..*jännää kun elämä tuo näitä yllätyksiä aina* =) . Tytärkin on niin salaperäinen noiden vauvajuttujensa kanssa :LOL: . Äidille kyllä pitäisi aina kertoa kaikki*iso hymy*..Nuih jokohan tässä jo tärkeimpiä mietteitäni =) .. Annan muillekkin suunvuoron, heissan taas! :wave:
 
PÄIVITYSTÄ 16.8.-07

Pikkumyy 42.. ...5/28.. .....yk 2.....4.s toiveissa....Lounais-Suomi
Mantana ...........31/28-40..yk 13. 2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70..............7/28..........yk 2...3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma....28/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
tuohu tenava.... 18/28-32............6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Puella.................30/28.........yk1..4.stoiveissa......Oulu
Nuusku..............21/20-28...........4.s toiveissa
ebony................16/28-30...........6.s toiveissa
sinitär1..............?.......................5.s toiveissa
torpeedo...........16/26.................6.s toiveissa

PLUSSANNEET:
Hämy71





:flower:
 
Eilen kahvipöydässä tytär sanoi, etteä niin kovasti ihmettelivät syytä miksi on "pakko" tull akahville =) . Sitten hän yhtäkkiä tokasi, että sitten aavistivat minun kerovan, että odotan vauvaa :kieh: ..Minulla meinasi mennä pulla väärään kurkkuun, koska tästä yrityksestämme edes emme ole kertoneet heille. Koska eihän sitä tiedä onnistuuko se edes =) . No en kieltänyt en myöntänyt, avomiehenkin sanat meni sekaisin kun juuri oli selittämässä jotain. En tiedä huomasivatko he meissä jotain "outoa" :LOL: ...Nyt oikein ihanaa torstaipäivää kaikille. Ihanaa esikoispoika tulee kylään, onkin ollut viimeksi muistaakseni toukokuussa =) . Ihanaa päivää siis jokaiselle, ja niitä ihania plussia!! :flower: +++++++ :flower: ++++++++, hei taas :wave:
 
Pikkumyy42 täällä jo pirtsakkana päivittelee! Mukavaa torstaita myös sinulle! :flower: =) :wave:

Minulla kp 33/28-40 muuten... jahas ja se on huomenna perjantai!!!! Enää kaksi yötä ja tämä perhe kurvaa Puuhamaahan! Olispa nyt sitten silloinkin nätti aurinkoinen päivä! B) Eilen oltiin uimassa ja mamma aivan naatti, kun tytön kanssa polskittiin. :heart: Oppipa itse tämä meidän 2v9kk käsipohja tyylin, eikä ollut ketään toista pientä malliakaan näyttämässä! Uskomatonta! Olin kyllä tosi yllättynyt tytön rohkaistumisesta vedessä! :heart:

Touhikselle :wave: ja tsemppiä painonpudotukseen!! :flower: :wave:
Sama meininki minulla... painoa pois=helpompi raskautua... tämän olen nyt lopultakin iskostanut tajuntaani! :headwall: =)

Plussa onnea kaikille!!! :flower: :flower: :flower: :wave:
 
Pikkumyylle iso hali :hug: ...minulla kuoli oma isäni parivuotta sitten yllättäen, tai siis hän tuli yllättäen sairaaksi ja "lähti" sitten nopeasti. Olin hänen vierellään ihan loppuun asti...ja se hetki pysyy kyllä ainiaan mielessä kun silitin isäni päätä ja hän nukkui pois. ( Hän oli vasta vähän yli 50 v. ) Mutta niinkuin sanoit, on elettävä päivä kerrallaan ja koittaa pomia ilon ja onnen säteitä päivistä vaikka se välillä vaikealta tuntuisikin...

Juu, tämä ensimmäinen kouluviikko on tätä IHANAA TOTUTTELUA kesäloman jälkeen. Ihana alku innostus kaikilla lapsilla, -voi kun se säilyisi vielä pitkään...koko lukuvuoden :D .

Niin se vielä pikkumyylle että minun pojalla ja omalla pikkusiskollani on n. 1,5 kuukautta ikäeroa...eli siskoni on poikani TÄTI :LOL: Meillä oli kanssa niin että kun äitini tuli raskaaksi ensin niin minua jännitti kauheasti kertoa omasta raskaudestani...koska tiesin heidän yrittäneen jo pitkään "ilta tähteä" niin en halunnut pilata heidän onneaan. Mutta oli se omalla tavallaan hauskaakin kun molemmilla oli SUURET VATSAT ja sitten yhtäaikaa pienet vauvat =) .

Vielä omaa napaa...en ymmärrä kun minulla on nyt kp. 15-16 jomotellut ja kivistellyt mahaa ihan kipeästikkin...Että onko se sitten ovis-kipuilua vai kiinnitys-kipua :headwall: Onko kellään niistä kokemusta ??? Voin taas tunnustaa että tässä KOULUN ALKAJAIS hässäkässä on jäänyt ne OVIS-testit ostamatta :kieh: -ja nyt harmittaa kovasti...olisiko tänään myöhäistä testata ? Näyttääkö se jos ovis on jo pois menossa ??? Entä jos se tänään näyttäisi PLUSSAA niin eikö sitten ole vielä vuorokausi mahdollisuus raskautua ? :$ |O ...että olen hoopo, mutta auttakaa minua viisaammat !!! :attn:

Nyt täytyy lähteä aamupalat tekemaan nuille nuorisolle ja sitten herätellä tuo vanhin poika kouluun...hänkin on ollut yllättävän iloisella päällä vaikka koulut alkoivat enkä anna hänen valvoa enään myöhään. Varmaan kiva kun näkee taas kavereita kesäloman jälkeen =) !

Mutta +++++++++++:sia SATELEE TÄÄLTÄKIN !!!!!! :wave: :heart: :wave: :heart: :wave: :heart:
 
Ebony :wave: Ihana ikäero pojallasi ja pikkusiskollasi! =)

Tuosta oviskipuilusta... omaaaaaa... minulla suurinpiirtein samoissa kohdissa oli kp 15-17 alavatsakipuilua eli oletettu ovisajankohta kait ja nyt kp33 ollut alavatsakipuilua jo pian viikon ajan! Tuntuu, että ei sitä yhtä vuorokautta nappaa ikänä, jolloin hedelmällinen kohta raskautua! Miksei meille naisille ole Luoja antanut vähän pidempää tärppiaikaa!!!??!! Ens kierrossa tikutankin sitten ahkerasti ja yritän napata oviksen!
Odottelenkin ihan tätöstä saapuvaksi. Tuntuu, että ei tästä tullut taaskaan mitään. Valkovuoto on kyllä lisääntynyt, tisut vuotaa ja masu kipuilee. HUOKAUS.. :ashamed: :headwall:

Seuraavaa kiertoa odottaen....
B) :wave: :p :p :p ;)
 
heippa!
Aluksi voimia pikkumyylle :hug: :hug:

oma napaa: eli täti taisi tulla kylään viime yönä. Harmittaa mutta kait se on sitä elämän kulkua. Eli kp 28 muttui jälleen kp 1. Eli kauniita 27 päivän kiertoja vetelen :/ :)

Mantana, nuusku ja puella jännitän sitten teidän puolesta.

Plussapuhuria joka suomen kolkkaan. :whistle: :whistle: ++++++

:heart: mimmimamma :heart:
 
Kiitos osanottohaleista! =) . minulla ovulaatioaikaan aika kovat kivut aina, joka kuukausi..ja eikö se niin mene , että noin vuorokausi oviksen jälkeen on vielä mahdollisuus vauvautua, niin muistaisin;=)

Ebony, minkä ikäisiä vanhempasi olivat kun saivat vielä pikku iltatähden? :)

Sain taas asioita hoidettua, vielä yks puhelinsoitto 10 aikaan , niin olen tosi tyytyväinen , asioiden järjestely on voiton puolella, onneksi! kauheasti soittoja , paperitöitä tuollainen poisnukkuminen aiheuttaa!

Kovasti odotan jo ensi viikkoa , kun saamme treenailla taas( tai siis ainahan me saamme) :) . mutta nämä kiusalliset menkat saisivat jo loppua! :kieh: .

Muilla kanssa ruokahalun kanssa ongelmia? Minulla on , ei mikään maistuisi, varsinkaan kun olen yksin kotona, juon kyllä teetä, vähän kahvia ja vettä ja mehuja. Mutta ruoka ei maita. tänään ajattelin leipoa pizzaa illalla jos se maistuisi :p .

minulla on hajuaisti ihan mahdittomasti parantunut =) . johtuukohan hormonikierukan poisotosta ja minulta lopetettiin myös migreenin estolääkkeet kokonaan , nyt kun tämä mahdollinen vauvautuminen mielessä. =) .

Otan kiinni plussista myös, jos toisivat onnea tässä kierrossa =) -

Hei taas, muille puheenvuoro nyt :wave:
 
Heippa =) !

Pikkumyylle paljon jaksamista ja voimaa lähetän täältä.

Nyt on sitten pitkästä aikaa hieman viileämpi aamu. Taitaa silti vielä lämmintä tulla, jahka aurinko kunnolla vähän aikaa helottaa. Nyt on vuorostaan esikoinen sitten kipeä. Jokin inha vatsatauti jyllää, täytyy toivoa ettei koko perhettä käy läpi, sekä ettei lähde uusintakierrokselle.

Mantanalla siellä taisi olla jänniä hetkiä, ihan nuo oireet viittaisivat kyllä johonkin etten tiedä uskallanko ees naputella, mutta peukkuja nostan ylös.

Touhis siellä aloittanut painonlaskukampanjaa. Oikein paljon yritystä ja jaksamista asian tiimoilta. Mulla putos pari kiloa tässä koulunalkamisaikaan, kait lähinnä sitä että iltamässyt ovat jääneet pois kun aikaisia aamuja niin viitsi sitten pupeltaakaan. Ja näillä helteillä syöminenkään ei oikein maita, enempi tekee sitten jotain suolaisempaa mieli. Ja jaksaa sitten enempi olla virkkuna tuolla makkarinkin puolella :ashamed: .

Vatsa ollut jo pari päivää oikein tajuttoman kipeä. Epäilen että ovisaika olisi käsillä, tai sitten tuo vatsatauti tekee tuloaan. Eilen oltiin niin väsyneitä ukon kanssa, ettei yhtään huvittanut lakanoitakaan laulattaa, vaikka sillä jokatoinen päivä systeemillä ollaan edetty.
Nyt on kesällä päässyt kaikki jutut unohtumaan, just taisi mantanakin siellä pähkäillä noita ovis/kiinnityskipuja. Mutta ehkä aina pieni tauko noissa järkeilyissä ja suunnitteluissa tekee ihan hyvää, silti harjoittelua unohtamatta :snotty: .

Puella siellä kirjoitteli rimpsusta, mikä oli hävinnyt bittiavaruuteen. Itselle käynyt monasti niin, vaikka muutaman kerran olen tallentanut, jos oikein pitkä eeppos on kyseessä.

Mutta nyt alan hieman laittautua, etten ihan variksenpelättimenä koko päivää pelottele. Voi tuo mieskin juosta karkuun, jahka illalla kotiutuu. pahus kun tuo työ syö vapaa-aikaa, kun sillä tosi pitkät päivät töissä. Eli aamusella heräilee kolmelta, ja neljältä on jo töissä. Sitten illalla tulee kuuden seitsemän aikaan, niin eipä tuo kauaa jaksa tuossa pyöriä kun iltayheksältä nukkumatti korjaa omansa, ja siltikin jää unet vähäseksi. Ilta pitää sitten hiljentyä, ja teineillä kuitenkin omia juttuja, ja itse vasta alan torkkua puolestayöstä. Tosin mies on onneksi sikeäuninen, eikä oikein äänistä häiriinny. Kumpa olis iso talo, mihin sais mennä koisimaan rauhassa, kun tosiaan miltei sukkasillaan hiivitään ja kuiskitaan.

Mutta menenpä nyt tosiaan puuterihuiskan kimppuun. Plussia mammoille, ja jänniä hetkiä. Siellä oli useammalla jänniä hetkiä kun noita kierrospäiviä vilkasin.


++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :flower:
 
Posti toi tänään. Tietääkö joku mitä tarkoittavat?
Hormonivaikutus -kypsyysindeksi 0/80/20
Estrogeenivaikutus -kohtalainen tilanteeseen
edustavuus - hyvä

Tulehdus -puhtausaste 1
- leukosyytit vähän
- hallitseva bakteeri - sauva

Siis loppulausunto on ei soluatypiaa eli on normaali, mutta mitä nuo em tarkoittavat? onkohan syytä huoleen, tuskin kun gyne tämän paperin minulle lähetti.

Semmosia =) , :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
PÄIVITYSTÄ 16.8.-07

Pikkumyy 42.. ...5/28.. .....yk 2.....4.s toiveissa....Lounais-Suomi
Mantana ...........33/28-40..yk 13. 2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70..............7/28..........yk 2...3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma....28/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
tuohu tenava.... 18/28-32............6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Puella.................30/28.........yk1..4.stoiveissa......Oulu
Nuusku..............21/20-28...........4.s toiveissa
ebony................16/28-30...........6.s toiveissa
sinitär1..............?.......................5.s toiveissa
torpeedo...........16/26.................6.s toiveissa

PLUSSANNEET:
Hämy71





:flower:

Hui, korjasin tuon oman kp... :wave:
 
Täältä pohjoisrintamalta ei mitään uutta. Täti edelleenkin loistaa poissaolollaan. Pitäii varmaan hankkia kohta testi jostain kun ei kerta mitään kuulu. Minulla kun ei yhtään testiä varastossa ole, ei sillä että yhtään taikauskoinen olisin. :whistle:

Pikkumyy, oletko googlettanut nuo papajutut? Uskoisin, että sieltä jotain selvyyttä löytyisi. Itse en kyllä yhtään tiedä mitä nuo merkkaa. On se hassua, että lähetetään tuommoisia lausuntoja mistä ei mitään selvää saa. Saisivat laittaa selitykset mukaan.

Mimmimammalle pahoittelut tädin tulosta!

Plussatuulia Nuuskulle ja Mantanalle!

Minäpä jään tänne jännäilemään!
 

Yhteistyössä