Tosin taidan vain pikaisesti piipahtaa, kun tuntuu hiukan siltä et ukonilma tekee tuloaa,
:kieh:
Jaahas, mikähän lie minuun on mennyt kun olen jo monena päivänä viime viikolla mielinyt kuopuksen vietyäni lenkille. :headwall: :headwall: :headwall: Vaan en kyllä kuitenkaan ole aikaiseksi sitä lenkkeilyä saanut->on ollut mukamas niin paljon muuta tekemistä. :ashamed:
No, mut eilen iski täysin yllätäen mulle siivous-into iltapäivällä. Joten matot lensi pihalle ja imuri kävi joka nurkan tarkistamassa + pyykkikone oli rääkissä myöskin mukana. Elikkä kyl oikeen itsekin hämmästyin kuin riitti energiaa moiseen puuhaan.
Jepsis joo tänään sitten tuos päiväl ramppasin sisällä ja ulkona vourotahtiin kun ruokaa tälle porukalle työstin. Nimitäin potut hellal ja sipulit pannulla valmistelin oikeen muuten puuhellalla. Elikkä puitakin piti väliin lisäillä ja vallan ulkoota itse hakeakin. Vaan pilkkomaan ei sentään puita tarvinnut ryhtyä.
Juu ja sitten tuollasii kanafilepihvejä ulkona grilailin hiiligrillillä joten sekin piti ensi hiilokselle vahtia ja sitten viel ne fileet et ei palamaan päässeet.
Höö joten kyl tuli jo tuossa touhussa annos liikuntaa, ku portaatkin viel on pihalta sisälle (n. seitsemän askelmaa muistelen). No vaan ruoka aikanaan valmistui ja se ulkosala nautittiin.
Mut jonkun ajan kuluttua siit sitten iski taasen tuo kumma lenkille lähtö into
ja eihän siin sitten kauaa mennut kun olin jo lähdössä. Ensin meinasin jotta yksin sauvalenkin teen vaan kuopus kun aikeeni huomasi mukaan tunkeutu. Joten niin vaihtui lenkkini sitten vaunuttelenkkiin, mut eihän se este siis ollut nuo vaunut->lisä haastettahan ne vain antoivat. Sillä tiesin et aikomaani lenkkiin sauvoen menisi n.1h, jotenka lähtiessäni tuolle isoimmalle tytölle tuumasin jotta taitaa aikaa kulua 1,5h, kun rippaasti vaunuja lykin.
Vaan niinhän tuo arvioi paikkansa piti ja jäi aika viel hiukan allekin. Ai niin se matka muuten oli arviolta n. 8-9km (täytyy kyl oikeen tarkistaa joskus).
Mut hei tääl on ollut perheen koostumuksesta juttua.
Meil siis uusperhe-elämää vietellään, sitä vietetty nyt n. 5v. Minä ikää olen kerännyt 44v ja tuo avoimeiheni kymmenisen enemmän. Lapsia on siis viisi joista neljä ex:sän ja minun 16v (ei asu meidän kanssa), koht 15v, 12v ja 10v. Tuo 12v. ainoo poika. + kuopus 3,5v hän siis yhteisemme.
Molemmat työttömiä ollaan, mut nyt ukko kursseilla vanhaa ammattiaan päivittelemässä ja minä aloitan opinnot täysin uuteen ammattiin maananti-iltana. Minä sitten muuten teen seuraa ainakin pikkumyylle tuon ammatin suhteen.
:wave:
Ai, ja viel oli keskusteluu siit mikä on koko. No mä en kyl kehtaa teille julkisesti painoani ilmoitella (sen kyl muualt kaksplussan palstoilta löytää jos oikeen etsii
). Mut liikaa on painoa useampi kymmenen kiloa ja niistä on nyt tarkoitus irroittaa pika puoliin. Sillä tehoiskun aloitan maanantaina.
Pituutta ei ole luoja mulle antanut kuin n 163cm, joten pyöreää sorttia olen, mut ukko-kulta onkin sitten aivan toisella kaavalla tehty tosin ei hänkään kyl kovin pitkä ole.
Hahaa, ei se ukonilma ainakaan vielä tätä osaa maastamme saavuttanut, mut nyt nukkumaan on suunattava, kun tuo kuopus on ottanut tavakseen päiväkotiuransa aloitetua herätä jo n. klo 6-7. :kieh: Hööö, eihän tuo aikainen heräily arkena mitään sillä muutoikin puuroa keittelemään nousen noihin aikoihin. Mut viikonloppuisin kyl haluaisin hiukan pidempään nukkua.
Äh vaan saas nähdä kuin käy unen saannin->on meinaan naapurissa puutarhabileet käynnissä. :headwall: :headwall: :headwall: Mitäs luulette oliskos korvatulppien paikka? :headwall: No, ei antaa naapureiden juhlia, he nimittäin ilmoittivat mahdollisesta "melusaasteesta" jo aikaisemmin.
Mä meen nyt plussia taivaalle viskellen tuon "melusaasteen" seassa.
:wave: +++++++++++ :wave:
pullea :flower: :hug: onnea matkaan niin sinulle kuin vaavin alulle. :wave: