YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Teki Puella testin aamulla ja vahva ja selkeä plussa tuli! Ei mitään epäilystä! Tuntuu uskomattomalta, että näin pian tämä kävi. Olin kyllä valmistautunut odottamaan paljon kauemmin. Vähän jännittää miten tämä nyt menee, kun minullahan oli se km silloin toukokuussa. Pitää vain yrittää uskoa, että kaikki menee hyvin ja yrittää nauttia nyt tästä. Taustailen nyt varmaan vähän aikaa ja katselen milloin uskallan tuonne odottajien puolelle siirtyä. Plussakimppuja viskelen nyt vuorostaan teille :flower: :flower: +++++++++ :flower: :flower: Tulkaahan kaikki pian perässä! Ja kiitos hyvästä seurasta!

Moikka!

Puella oli tehnyt positiivisen testin, :flower: :flower: . Kylläpäs kävi nopeasti että ekasta yk:sta onnistui, voiko ihanammin enää aamun aloittaa.

Tuossa mies lähti jokunen aika sitten sinne tapaamiseensa. Toivotaan ettei ihan hurjaksi äidy heidän tapaamisensa, ettei huominen mene sitten nukkumiseen. :D Tulipas nyt oikein orpo olo, kun tuntuu välillä että viikolla käy kotona vain nukkumassa. Mutta toistaiseksi sillä on tuo maanantai vapaata, että tuntuuhan se pitkitetyltä viikonlopulta. Jatkossa pomonsa on suunnitellut 3-päiväistä työviikkoa, tosin päivätkin pitenisi sitten 16-tuntisiksi. Nyt ollut kahden viikon jaksoissa liikaa tunteja, ja niihin puututaan herkästi, kun kuljetuslalla ovat silmän alla ettei liikaa tunteja saisi teettää. Mies tosin itse pitää työrytmistään, kun tuota vapaa-aikaa on sitten enempi. Itse ei tosin haluaisi olla tyyliin kahdeksasta iltaneljään, vaikka mulle kelpaisi kyllä. Mutta toisaalta eipä kuljetusalalla olisikaan noin säännöllisiä työaikoja.

Tässä pyykkikone laulanut eilisestä asti. Illalla kun oltiin saunassa niin kumpikin kaatui miltei suorilta jaloilta sänkyyn, vaikka olin sunnitellut pientä lähentymistä :ashamed: , mutta joskus uni vie voiton niistäkin ajtuksista. Ajattelin hieman että kun kotiutuu juhlistaan, niin täällä olisi mammalla pieniä vaatimuksia, kun aamulla ei keritty "työskentelemään", kun jostain kumman syystä nuo kellonviisarit kävivät juoksemalla. Kumma miten sitä nuorempana ja aikaa ennen lapsia velvoitteet menneet edelle :ashamed: . Piti tuolle esikoiselle metsästää noita koulukirjoja, kun tosiaan ne pitää itse maksaa. No kesällä saa sitten mennä töihin ja osallistua noihin kustannuksiin. Tosin maksan ihan ilolla koulunkäynnistä aiheutuvat kulut, kun kerran pääsi haluamaansa opinahjoon.

Rahaa on silti mennyt tasaisesti kun kouluvaatteet ja reput yms. Ja yksi tarvitsee jotain, ja sitten loput on nokka nurpullaan. Pitäähän niitä menoja kuitenkin jaksottaa, ja se on sitten ollut ekana saamisvuorossa kellä eniten tarvetta. Ja sitä vaatetta ja kaikkea sitähän menee. Ja nuo tytöt kyllä ostaisivat vaikka tilin tyhjäksi jos siihen olisi mahdollisuus.

Mutta nyt alan suunnittelemaan päiväohjelmaa ja vähän siivoamaan, koska ei tässä huushollissa kauaa ole siistiä. Tänään viimeksi olisin kaikille kotieläimille antanut lähtöpassit kun sitä karvaa on joka paikassa. Ja ruokakippoja ja muuta sälää. Ja eikös yksi kissoista ollut käynyt yhden "nojatuolin" merkkaamassa. Että tätä "eläintarhan" arkipäivää. Josta on kyllä glamour kaukana. Jokus sadattelen että mitä on kauniille ja puhtaalle kodillemme tapahtunut. Vaikka ei mikään edustusasunto olekaan, enkä sellaista haluaisi. Että kyllä ne elämän jäljet pitääkin näkyä, mutta silti joskus |O

Hitsit kun onnistun taas tekemään eepposta. Mutta loppuun pitää vielä sanoa että harmittaa kun kierrospäivät ovat niin hukassa kun olla ja voi. Vatsannippailuja ja lämpöilyjä olen bongannut, sekä niitä inhoja limoja. Ja ovat nuo rinnatkin paukahtaneet hieman aroiksi. Sekä että tuota miestä olisin vähän väliä taluttamassa tuonne makkariin. :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mutta mukavia päiviä ja illanköllyköitä vain kaikille. Taidanpa piipahtaa tuon kuopuksen kanssa vähän pihalla, niin saisi tähänkin päivään jotain tolkkua.

p.s.Muistakaas mammat ahkeroida :D

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: ++++ :flower:

:wave: :wave: :wave:

Onneksi olkoon Puella :) :) :flower: +++++ :flower: . Ihanaa luot valoa tähän kansaan plussallasi. Nyt kaikki foolihapot sinullekin peliin ja tarrasukat pienelle alulle.

uusia kimppuja jaossa :flower: +++++ :flower: +++++ :flower:

:heart: mimmimamma :heart:

Ihanaa, oiekin paljon onnea vauvautumisen vuoksi!! Ihanaa, ihanaa jotta saamme tännekkin pinoon plussia!++++++ :flower: ++++++
lisää paljon tänne pinoon!! Onnea vielä mahdottoman paljon pikkumyy hyppelee sinulle onnentanssia =) .Muillekkin edelleen plussakimppuja :flower: +++++ :flower: . Heippati taas :wave:

Tosin taidan vain pikaisesti piipahtaa, kun tuntuu hiukan siltä et ukonilma tekee tuloaa, :eek: :kieh:
Jaahas, mikähän lie minuun on mennyt kun olen jo monena päivänä viime viikolla mielinyt kuopuksen vietyäni lenkille. :headwall: :headwall: :headwall: Vaan en kyllä kuitenkaan ole aikaiseksi sitä lenkkeilyä saanut->on ollut mukamas niin paljon muuta tekemistä. :ashamed:
No, mut eilen iski täysin yllätäen mulle siivous-into iltapäivällä. Joten matot lensi pihalle ja imuri kävi joka nurkan tarkistamassa + pyykkikone oli rääkissä myöskin mukana. Elikkä kyl oikeen itsekin hämmästyin kuin riitti energiaa moiseen puuhaan. :whistle: :whistle: :whistle:
Jepsis joo tänään sitten tuos päiväl ramppasin sisällä ja ulkona vourotahtiin kun ruokaa tälle porukalle työstin. Nimitäin potut hellal ja sipulit pannulla valmistelin oikeen muuten puuhellalla. Elikkä puitakin piti väliin lisäillä ja vallan ulkoota itse hakeakin. Vaan pilkkomaan ei sentään puita tarvinnut ryhtyä. :LOL: Juu ja sitten tuollasii kanafilepihvejä ulkona grilailin hiiligrillillä joten sekin piti ensi hiilokselle vahtia ja sitten viel ne fileet et ei palamaan päässeet. :eek: Höö joten kyl tuli jo tuossa touhussa annos liikuntaa, ku portaatkin viel on pihalta sisälle (n. seitsemän askelmaa muistelen). No vaan ruoka aikanaan valmistui ja se ulkosala nautittiin.
Mut jonkun ajan kuluttua siit sitten iski taasen tuo kumma lenkille lähtö into :eek: :LOL: ja eihän siin sitten kauaa mennut kun olin jo lähdössä. Ensin meinasin jotta yksin sauvalenkin teen vaan kuopus kun aikeeni huomasi mukaan tunkeutu. Joten niin vaihtui lenkkini sitten vaunuttelenkkiin, mut eihän se este siis ollut nuo vaunut->lisä haastettahan ne vain antoivat. Sillä tiesin et aikomaani lenkkiin sauvoen menisi n.1h, jotenka lähtiessäni tuolle isoimmalle tytölle tuumasin jotta taitaa aikaa kulua 1,5h, kun rippaasti vaunuja lykin. :whistle: Vaan niinhän tuo arvioi paikkansa piti ja jäi aika viel hiukan allekin. Ai niin se matka muuten oli arviolta n. 8-9km (täytyy kyl oikeen tarkistaa joskus). :whistle:

Mut hei tääl on ollut perheen koostumuksesta juttua.
Meil siis uusperhe-elämää vietellään, sitä vietetty nyt n. 5v. Minä ikää olen kerännyt 44v ja tuo avoimeiheni kymmenisen enemmän. Lapsia on siis viisi joista neljä ex:sän ja minun 16v (ei asu meidän kanssa), koht 15v, 12v ja 10v. Tuo 12v. ainoo poika. + kuopus 3,5v hän siis yhteisemme.
Molemmat työttömiä ollaan, mut nyt ukko kursseilla vanhaa ammattiaan päivittelemässä ja minä aloitan opinnot täysin uuteen ammattiin maananti-iltana. Minä sitten muuten teen seuraa ainakin pikkumyylle tuon ammatin suhteen. :whistle: :wave:

Ai, ja viel oli keskusteluu siit mikä on koko. No mä en kyl kehtaa teille julkisesti painoani ilmoitella (sen kyl muualt kaksplussan palstoilta löytää jos oikeen etsii ;) ). Mut liikaa on painoa useampi kymmenen kiloa ja niistä on nyt tarkoitus irroittaa pika puoliin. Sillä tehoiskun aloitan maanantaina. :p :p Pituutta ei ole luoja mulle antanut kuin n 163cm, joten pyöreää sorttia olen, mut ukko-kulta onkin sitten aivan toisella kaavalla tehty tosin ei hänkään kyl kovin pitkä ole.

Hahaa, ei se ukonilma ainakaan vielä tätä osaa maastamme saavuttanut, mut nyt nukkumaan on suunattava, kun tuo kuopus on ottanut tavakseen päiväkotiuransa aloitetua herätä jo n. klo 6-7. :kieh: Hööö, eihän tuo aikainen heräily arkena mitään sillä muutoikin puuroa keittelemään nousen noihin aikoihin. Mut viikonloppuisin kyl haluaisin hiukan pidempään nukkua.
Äh vaan saas nähdä kuin käy unen saannin->on meinaan naapurissa puutarhabileet käynnissä. :headwall: :headwall: :headwall: Mitäs luulette oliskos korvatulppien paikka? :headwall: No, ei antaa naapureiden juhlia, he nimittäin ilmoittivat mahdollisesta "melusaasteesta" jo aikaisemmin. :LOL: :LOL: :LOL:

Mä meen nyt plussia taivaalle viskellen tuon "melusaasteen" seassa.
:wave: +++++++++++ :wave:
pullea :flower: :hug: onnea matkaan niin sinulle kuin vaavin alulle. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Nanni65:
Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan! =)

Aniliini, 40v, Vantaa

Anneli, 40v, 2 lasta

Ebony, 35v, 4 lasta

EMMA-64, 42V, lapset 20, 18 ja 9

Hedy, 41v, la 28.12.2006

Hämy71, 35v, 2 lasta

Mantana, 38v, tytär ~2v

Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +

Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96

Nannanella, 35v, 4 lasta

Nanni, 42v, lapset -92 ja -94

Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +

Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä ikäskaala 7-14v

Touhu tenava, 43v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 2-15v

umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3

äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99[/b]

<br><br>
Päivitys 19.8.-07
PÄIVITYSTÄ 19.8.-07

Pikkumyy 42.. ...8/28.. ................4.s toiveissa....Lounais-Suomi
Mantana ...........2/28-40....yk 14.2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70..............10/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma....4/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
tuohu tenava.... 21/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Nuusku..............23/20-28...........4.s toiveissa
ebony................19/28-30...........6.s toiveissa
sinitär1..............?........................5.s toiveissa
torpeedo...........19/26.................6.s toiveissa
Kehäkukka ........?/?.....................3.s toiveissa

PLUSSANNEET:

Hämy71 , :flower:

Puella , :flower:

Keräsin eka sivulta mukana olleita, mutta moni on saattanut jo plussautuakkin =) . ihanaa sunnuntaipäivää kaikille! :flower: . Mantanako odottelee vielä kylmän rauhallisena, ettei vielä testaa? :) . Toivotaan, että pikkuinen siellä masussa jo asustaisi! :flower: .Heippa hei plussakimppujen heittelyä kaikille :flower: :flower: :flower: +++ :flower: :flower: , :wave:

Vietän yksinpuhelua =) . Kävimme miehen kanssa sauvakävelylenkillä ja kuntosalijuttuja myös vähän teimme. Sitten venyttelyt ja suihku. sen jälkeen pihanhoitoa, rikkaruohoja ja kaikkea ylimääräistä kitkimme pois :kieh: . Mies pesee autoa ja polkupyöriä ja skootteria ja minä hetken koneella olen. Sitten ajattelin, että josko menisin pienille kauneusunille =) . Katsoiko joku sitä eilistä elokuvaa pienestä keskosvauvasta syntyi 23 viikolla? katsoin vähän aikaa, sitten uni vei voiton =) . kivat pvn jatkot taas :wave:

Kp2/28-40 elippäs viime kiertoni oli 34 päivää piiiiiitkä! Semmosta. :'( =) Minun nappaamani kukkakimppu taisi olla kuivakukkainen... No ei mitään hätää, harmitti kyllä ihan vietävästi, kun lauantai aamuna huomasin vuodon alkaneen, mutta päivä Puuhamaassa tytön ja ukkokultani kanssa selvensi ajatukset! B)
Vielä mökkeiltiin, uitiin ja saunottiin kunnolla; niin elämä hymyilee jälleen! B) Ovistestit jo kuumottaa kaapissa... ja vähän muutakin mielessä... :p :snotty: ;)
Nyt tämä mamma lähtee ulkoilemaan! Kuulostaa muuten paljon kevyemmältä, kuin lenkkeilemään.. :LOL:

Puella :hug: Ihana uutinen!! Paljon tarraisia sukkasia pienelle! :flower: :wave:

Kehäkukka :flower: Tervetuloa joukkoon!! Plussa Onnea! :wave:

Vähän omaani, otin yk:n pois, ei sillä väliä , mikä kertamäärä on pääasia, millä toivein liikkeellä =) .

Mantanalle :hug: , tädistä, mutta kyllä se vielä onnistuupi =) , :flower:

Mantana, miten kestikö kauan kun tyttöänne aloitte hankkia, ennen kuin tärppäsi. Kiva oli myös lukea kun pikkutyttäresi aloitti uimaan käsipohjaan.
Ja varmasti ihana puuhamaa päivä oli, mekin odotamme, koska taas pääsisimme Puuhamaahan;=), aikuisten kesken hölmöä mennä *hymy*

Ja Touhutenava kiva kun olet valinnut hoitoalan, työtä paljon, mutta niin antoisaa, ainakin vanhusten parissa, missä työskentelen pääasiassa.

Joskus olin myös tehostetussa perhetyössä, mutta se oli liian rankkaa minulle, kun pienet lapset alkoivat kutsumaan äidiksi, kun heillä ei ollut muita turvallisia aikuiskontakteja. Ihanaa, että jotkut silti jaksavat vuodesta toiseen myös em työtä! :flower: . Miten Touhutenava kestikö pitkään kunnes aloit odottamaan nykyistä kuopustasi?

samoin , miten Torpeedon laita?

Jotenkin sitä ei osaa ajatella, että aikaa saattaa kulua enemmän, nyt kun tuota ikääkin jo on enemmän. Nuorena lapset vaan tupsahtivat elämään =)

Olimme motskailemassa, oli ihanaa, minä siis istun kiltisti kyydissä =)

Mukavaa sunnuntai-illan jatkosta :wave:

ja edelleen lisää plussia tänne pinoon kiitos++++++ :flower: ++++++++

:kieh: Minä se sitten jo ennätin kirjoitella pitkät pätkät juttuja, niin eikös ne kaikki lennähtäneet bittiavaruuden syövereihin, hups. :kieh:

No, vaan pikkumyylle kuitenkin vastailen.
Et kuopusta emme kovin kauan ennättäneet työstää. Sillä horminikierukan poistatin helmikuussa ja jo kesä-heinäkuulla plussan testistä löysin. :whistle:
Vaan niin se oli muuten minullakin vaikeuksia kierukan poistossa, kun ei terv.keskus lääkäri (nuori mies) lankoja löytänyt. Joten yksityisellä sitten kävin ja siellä se pois saatiin kivuttomasti ja nopeasti vanhemman mies gynen avustuksella. Tuo gyne vain tuumas jotta ei niillä seillä terv.keskuksessa välttämättä ole tarpeellisia välineitä eikä aina taitoakaan. :kieh: :headwall:

Juu ja tuosta opiskelustani jotta hoitoalalle tosiaan olen lukemassa ja siellä aikeeni on suunnata tuon nuoremman polven kanssa työskentelemään. Vaikka en kyl yhtään hyljeksi vanhuksienkaan hoivailua. Mut nyt vaan on oma mieli se jotta nuorempien (lvauvasta teiniin) kanssa haluan töitäni tehdä tai toinen vaihtoehto on niin invalidit kuin kuulo-/näkövammaiset jne. Oh ja kyl kiinnostus olis myös avustamaan tuonne päiväkoti/koulumailmaan myös.

:hug: mantana :hug: Häädä se täti rivakasti muualle, mut ei tänne. ;)

kehäkukka :flower: tervetuloa mukaan joukkoomme. :wave:

nyt plussat lentoon joten ottakaa koppeja.
:wave: ++++++++++++ :wave: ++++++++ :wave:

-touhis-

ps. Vähän jännitystä on ilmassa kun ne opintoni huomenna aloitan. :whistle: :p Tosin vasta iltapuolella niin et ennätän piiitkän päivän odotella ja tuskailla kellon etenemistä. :LOL: :kieh: :eek: :p

Nuo kaikki 5 raskauttani ovat alkaneet ekalla yrityksellä!Sehän tässä hirvittääkin, kun ens kierrolla yritykset alkavat, että jos niin käy ja tuleekin pupu pöksyyn.Toisaalta, jos ei heti raskaudu, niin sittenkin on sama juttu.On mulla ainakin mielialan vaihteluita jo valmiiksi =) ihan hassuja ajatuksia.Vielä tämä kierto treenataan, kun oli se kierukan poisto niin hankala.

Taas on päivä mennyt kovassa vilinässä, oli jalkapallon taitokisaa, jumppatreenejä, käytiin Muumimaailmassa....ja nyt on äiti ihan finaalissa :) .Vaikkakin ihana päivä takana, lapset ovat niin suloisia ja ihania, ihan kaikkien lapset ;)
Täti pysyköön poissa vastedes täältä ketjusta ja ihanaa iltaa kaikille :heart:
+++++++++++++ ja treeni-iloa kaikille :flower: :wave:

plussalähetyksiä*kops* =) ..Juuh meilläkkin ollaan treenailtu, ettei taito ruostu, oli oikein mukava vkloppu, saimme paljon aikaan. Ensi vkloppuna ovatkin kaikki lapset kotosalla, silloin jos jotain yrittää, pittää olla aivan hiljaa, murkuilla kun on niin tarkat korvat :LOL: .Ihanaa iltaa kaikille treenejen merkeissä tai vain muuten , hei, hei taas! :wave:

...ja laitan niihin substraalia, jotta kestävät sopivaan ajankohtaan... :p =) Puuhamaasta jäi tosi ihania muistoja ja tytteli oli aivan innoissaan! Ensi kesänä uudestaan ja Muumimaailmaan myös ensi kesänä suunta! :heart:

pikkumyy42 :wave: Meillä nappasi tämä tyttömme... 2v ja noin 1,5kk jälkeen! Hartaasti odotettu vauvamme yllätti meidät, en edes tajunnut olevani raskaana! Rv10+4 tein plussatestin ja se oli uskomaton ihana tunne! :'( :heart: =)

Mutta nyt öityleitä ja tädille olen jo häätökäskyn laittanut, joten älkää häntä ottako alivuokralaiseksi!!!! :headwall: :kieh: :LOL:

Plussaisia unia.... |O

|O Huomenta kaikille! Vitsit, kun väsyttäisi kovasti. Piti vaan kiireesti juosta veskiin, vuoto niin runsasta, ettei tiivisteet kestä!! :headwall:
Hui... tänään punnituspäivä, kunhan tytteli heräilee, puntari tuolla makkarissa. Lauantaina oltiin siellä Puuhiksessa ja sielläkin otin runsaan salaattiannoksen, mutta kanakastiketta otin vähän. Tuli kyllä liikuttua siellä alueella paljon, jotta varmasti energiaa kului! :D

Tänään yritän lähteä yksin pyörälenkille! Sitä on niin paljon tytön kanssa kaksin, jotta viimeksi vähän itkeskeli äipän perään, kun olin lenkillä. Mitenkäs sitten, kun hoitoon pitää lähteää! :'( No reipas tyttö hän on ja hoidossa paljon kavereita, puuhaa ym kivaa, jotta uskoisin kiinnostuvan piankin siitä elämänvaiheesta! :heart:

Tänään olen päättänyt siivota, jotenkin on huusholli sekasin, vaikka ei juuri kotona olla oltu viikonloppuna! Meillä nämä neljä kissaa saa aikaan kivan karvasotkun, joten imuroida pitää, lattiat pestä ja pöllyt pyyhkiä! |O

Tuota Pesun sivujen laskuria olen käyttänytkin ja myöskin Helistimen laskureita; tiedä sitten kumpaa uskoisi tai mitä, kun ainakin minulle ovat antaneet erilaisia ovulaatiovaihtoehtoja!? Pitäisikin varmaan alkaa käyttämään vain yhtä laskuria... =)

Mukavaa maanantaita ja viikonalkua kaikille, sekä plussaisia ilmoja!! :flower: :flower: +++++ :flower: :flower: viskelen plussakimput teille! =) :wave:

Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!

Aniliini, 40v, Vantaa

Anneli, 40v, 2 lasta

Ebony, 35v, 4 lasta

EMMA-64, 42V, lapset 20, 18 ja 9

Hedy, 41v, la 28.12.2006

Mantana, 39v, tytär 11/04

Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +

Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96

Nannanella, 35v, 4 lasta

Nanni, 42v, lapset -92 ja -94

Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +

Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä ikäskaala 7-14v

Touhu tenava, 43v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 2-15v

umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3

äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99

<br><br>

PÄIVITYSTÄ 20.8.-07

Pikkumyy 42.. ...9/28.. ................4.s toiveissa....Lounais-Suomi
Mantana ...........3/28-40....yk 14.2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70..............11/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma....5/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
tuohu tenava.... 22/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Nuusku..............24/20-28...........4.s toiveissa
ebony................20/28-30...........6.s toiveissa
sinitär1..............?........................5.s toiveissa
torpeedo...........20/26.................6.s toiveissa
Kehäkukka ........?/?.....................3.s toiveissa

PLUSSANNEET:

Hämy71 ,

Puella ,

:heart: :heart: :flower:

Ihana aurinkoinen aamu jälleen =) . Tänään onkin iltavuoro, joten köllöttelin vielä hetken miehen jo lähdettyä töihin :) . Aamupuuron ja kahvin jo söin hänen seurassaan, 5.30, nyt teen ja keksin vuoro :) . mantanalla olikin mukava yllätys , kun raskaus oli tytöstä alkanut :) . Miten mahtanee Nuuskulla olla , kun on aika tärkeät pvt meneillään, Toivon onnea :flower: . Ja ihan jokaiselle nyt paljon plussausonnea!!
:flower: ++++++++++++ :flower: +++++++++++++ :flower: .
Aikas hyvin arvasin torpeedon ammatin siis. :kieh: . On kos muiden koululaisilla jo alkanut se joka syksyinen nuha-yskäaika kun koulut alkoivat. Meidän "pikkuisella" 16 v , nyt yskää alakajaisiksi. Noo eihän se haittaa koulussa oloa, mutta ikävä se on yskiä, pitänee ostaa ärsytysyskään tarkoitettua yskänlääkettä. Oikein leppoisaa maanantaipvää siis kaikille, heippa, hei :wave:

Positiivista saada puntarin viisari alaspäin.... mekaaninen puntari noin kilo pois viime viikolta!! Arvio n.800g! Pitäisikö hankkia se digipuntari ja siirtyä "digiaikaan" ? :LOL:

pikkumyy42... jos haluat päivitellä, niin mantana tunnustaa jo vanhentuneensa eli 39v ja tytär s.11/04 :heart: =) :wave:

Tällä mammalla on jotenskin energinen olo... kunhan tuo tätönen häipyy :kieh: niin alkaa lisävipinät... :p :p :snotty: ;)

Nyt ikä kohdillaan ja tytär 11/04 =) , kuinkas mones pv tytär?, mä 12,poika15 pv, 1 poika 26/10...-iloisia skorppareita olemme :kieh: .Meillä myös 2 oinasta ja 1 kalamies ja 1 neitsyttyttö =) . voisimpa sanoa, että meillä on sitä "tempperamenttisuutta" välillä. Onneksi emme kaikki asu saman katon alla, voisi olla välillä ns kuumat paikat! :LOL:

Kiva kun painosi putoaa reippaanlaisesti!..Odottelen, että kello tulisi 12, että saisin alkaa polku-urakan töihini =) . Voippa hyvin ja kaikille muillekkin ihnua päivää :) ja plussia paljon ..ja kaikkea kivaa =) , moi,moi :wave:

Yhteistyössä