Iltasta =) !
Tähän nyt laiskistun ja naputtelen pari riviä. Olen hompannut siellä kaupungilla päivällä tuntikausia, ja takastullessa siivonnut ahkerasti.
Pitääpä kertoa yks juttu, kun oli kuopus hukassa. Menin siis hakemaan sen normaalisti koulusta, ja aattelin että haen hänet ylläriksi sisältä. Sitten pukkas kylmänhiki kun siivooja moppas tyhjää luokkahuonetta. Ajattelin että olen väärin katsastanut tuon kotiinpääsyajan. Sitten kyselin näkösällä olleelta opelta että onkohan lapset päässeet aikasemmin kotiin. Käytiin sitten opettajanhuoneessa setvimässä, ja selvisi että olivat siirtyneet ylimpään kerrokseen kun siellä pidettiin englannintunnit. Noh siitä selvisin säikähdyksellä.
Mieskin tuossa ilmotteli kotiutuvansa, tosin käy tullessaan parturilla, että kehtaa huomenna mennä sinne työkavereiden pippaloihin. Sitten pitäis vähän lähteä shoppailemaan. Täällä puhuttu autoista ja pyöräilystä, ja kyllä meilläkin mentiin parisen vuotta autotta, mutta nyt kyllä tosi kiva kun voi kerralla ostaa enempi.
Täällä oli mammat kertoneet pituuksiaan. Ja sitten työtilanteitaan yms. Mulla on pituutta 173 senttiä, ja painoa 72 kiloa. Vuosi sitten paino oli n.63, ja tuohon 65-kiloon olis tarkoitus päästä. Mulla vain sellainen kropanrakenne missä näkyy kaikki ylimäräinen, ja alkaa vaatteet puristamaan ja joutuu noita vaatteita uusimaan. Eli kaappi olis täynnä noita 38 kokoisia vaatteita, ja ajattelin niihin vielä mahtua tän vuoden puolella, ellei sitten kävis niin onnekkaasti, että raskaus estäisi moiset "haaveet".
Ja siitä työtilanteesta. Olen ollut kuntoutustuella vuoden, ja samanverran eteenpäin sitten jatkuu. Sitten olisi edessä joko kurssi tmv. ja miettiä mikä musta tulee isona.
Kerronpa tässä vielä aikani kuluksi, kun on paljon uusia, ja saa uudetkin osallistua niin olisi kiva hahmottaa millaista porukkaa täällä pyörii.
Eli täytän syyskuussa 42- vuotta. Mies on samanikäinen. Lapsia on neljä, joista vanhin on 15-vuotias poika. Tytöt 12v ja 14v, sekä poika 8v. Koiria ompi yksi sekä 4 kissatyttöä. Rauhallisella kerrostaloalueella ollaan asuttu jo vuosia. Mies on kuljetusalalla töissä, ja samaa lattiaa kulutettu jo miltei 20v. 17 hääpäivä oli viimekuussa. Noh nyt mies soitti. Oottaapi mua alhaalla, joten lähetään shoppaileen
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: