YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

...täällä kans tunnustaa jotta ikää on tullut vuosi lisää. :ashamed: :whistle: Joten senkin päivitellä voi.

Vaan joo kylläpäs se alkoi aamu/viikko täälläkin energisillä mielin. Meinaan kun aloitin nyt sen "puhumani" tehostartin kilojen hävitykseen. Niin kyllä on tosiaan kevyt olo kun ei ole itseään heti ähkyyn syönyt jo aamulla. ;) :D Juu ja tulihan se pistelykksi jo seaiset n7,5km:riä sauvojen tahdittamana ajassa 1,15h. Niin et hyvää se liikunta tosiaan tekee niin mielelle kuin keholle ja toivoopi myös jotta vaavikuummeellekin. :p Niin ja kait tämä energisyys sitten antaa puhtia opintoihinkin jotka tänään siis aloitan.
Hei, huomasittekos olen tainnut aloittaa vallan uuden vaiheen elämässäni! :LOL: Vaan nyt sitten toivon jotta päätökseni pitävät eikä lopahda het alkuunsa, meinaan kun tuossa juuri tuumasin jotta kuopuksen hoitoon vietyäni teen jonkin laisen lenkin tai jumpan ja sitten työstän opintojani.

Oh, vaan nyt tääl sitten opintojen, kilojen, liikunnan lisäks myös tätyliä ens viikonlopulla kyläilemään odottelen. Tosin suurin ja mahtavin toiveeni on jotta ei muistaisi tätyli tervehtimään tulla. :headwall: :snotty:

Vaan se on moikka nyt sillä tämä kilojen karistelu juoksuttaa wc:n puolella tiuhaan, kun on tullut jouduksi melkeen 2L nestettä jo tähän mennes päivää. :kieh: :LOL: :kieh: :LOL:

Viskoooooooo:wave: :wave: ++++++++++++ :wave: :wave: :wave:
 
Kiitos pikkumyy 42:lle onnentoivotuksista. Kp 25 tänään ja menkkaoireita on :( jotenka tätsyliä odotellaan.Tuota uskollista vierailijaa...pistää ihan vihaksi.
Täytyis varmaan ottaa itteensä niskasta kiinni ja aloittaa kilojen karistelu...mutta tuppaan aina siirtämään laihdutuspäätöksen huomiseksi.
Meidän kakkosta kun yritettiin ja jouduttiin turvautumaan lääkärin pakeille kun ei tulosta vaan tullut. Tuolloin mulla oli n.15kg ylipainoo. Lääkäer tuumas, että laihduta ensin muutama kilo niin katsotaan sitten mitä voidaan tehdä. Laihdutinkin ja kas kummaa tärppi kävi melkein heti.
Sitä vaan on niin heikko luonne. Meikäläisen päivän paras hetki on, kun saan lapset yöpuulle ja saan hetken omaa aikaa. Mikäs sen mukavampaa kun katsella jotain hyvää ohjelmaa ja mässätä jotain herkkuja ;) Tuosta paheesta ku pääsisi niin vois läskitkin karista. No, katotaan sit huomenna ;)
 
Kiitoksia tervetulotoivotuksista! Tässä mennään ihan "letkein lantein" :LOL: enkä rupea laskeskelemaan kiertopäiviä, naatiskellaan-naatiskellaan!! :LOL: Ettei mene liikaa tekemiseksi, niin kuin meinasi kakkosen kohdalla käydä.. :/ Katsotaan ja toivotaan, jos Luoja suo.. :heart:
 
hei! olen 43v ja kovasti ollaan miehen kanssa vauvaa hankkimassa. toukokuussa otettiin hormonikierukka pois ja kuukautiskierto on ollut n.21 vrk. heti aluksi jo ehdittiin tekemään testi ja oli miinusta. nyt kuukautiset siitä 21 vrk myöhässä 5vrk ja aamulla testi näytti -. voisinkohan silti olla raskaana, kun kuukautiset ovat yleensä 21-25 vrk olleet. eikä minkäänlaista vuotoa näy. ajattelin perjantaiaamuna tehdä uuden testin, jos ei kuulu. onko kokemuksia hormonikierukan jälkeen raskaaksi tulemisesta. olisin kiitollinen. :flower:
 
Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!


Aniliini, 40v, Vantaa

Anneli, 40v, 2 lasta

Ebony, 35v, 4 lasta

EMMA-64, 42V, lapset 20, 18 ja 9

Hedy, 41v, la 28.12.2006

Mantana, 39v, tytär 11/04

Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +

Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96

Nannanella, 35v, 4 lasta

Nanni, 42v, lapset -92 ja -94

Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +

Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä ikäskaala 7-14v

Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 2-15v

umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3

äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99

pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yhteinen toiveissa

jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yhteinen

torpeedo 41v 6.s toiveissa

nuusku 4.s toiveissa

kehäkukka 39v 3.s toiveissa

kriisi 41v 5.s toiveissa

anttuli 43v 5.s toiveissa
<br><br>


PÄIVITYSTÄ 21.8.-07

Pikkumyy 42.. ...10/28.. ................4.s toiveissa....Lounais-Suomi
Mantana ...........4/28-40....yk 14.2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70..............12/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma....6/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
tuohu tenava.... 23/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Nuusku..............25/20-28...........4.s toiveissa
ebony................21/28-30...........6.s toiveissa
sinitär1..............?........................5.s toiveissa
torpeedo...........21/26.................6.s toiveissa
Kehäkukka ........?/?.....................3.s toiveissa
kriisi...................28/26.................5.s toiveissa
Anttuli..........................26/21.......5.s toiveissa

PLUSSANNEET:

Hämy71 ,

Puella ,


:flower: , :heart: , :flower:
 
Pikapäivitys, nyt kiire töihin . Luempa illalla aikaansaannoksianne, eilen iltavuorossa ja kyllä nukutti yöllä makiasti =) . Nyt kiirus, moi,moi taas! Ja paljon , paljon plussia tähän pinoon , kiitos =) . Plussakimppuja kaikille :flower: , :flower: , :flower: +++++++++ :flower: , :flower: , :flower: Heippa hei ja mahdollisille uusille tervetuloa, päivitän illalla listaan uudet :) , Moi,moi ja tsemppipäivää kaikille vaikka missä merkeissä :D , :wave:
 
Notkun täällä, kun ei työt nyt jaksa napata. Kiertopäivät 28/26, edelliset lapset -87, -90, -91 ja 05. Kaksi negaa jo testattu, joten kävinpä tutustumassa aiheeseen ja tilastollisesti ei ainakaan vielä pitäisi olla vaihdevuodet menossa (41v). Olenpa sii täysin ulalla ja odottelen joko tätiä tai plussia, tällä hetkellä kumpi vaan olisi ihana uutinen, voisi ainakin yrittää vielä.
 
Pidetäänpä kriisi sinulle peukkuja ja plussa onnea!! :wave:

Näin ja minäpäs opin tuon tekstin lihavoinnin... en pä ole mikään atk:n mestari, joten ei auta, kuin kokeilla mitä tapahtuu! :D

Ihanan piiiitkän pyörälenkin teimme tänään tytön kanssa ja lopuksi puistoon keinumaan! :heart: Aivan mahtava ilmakin, jotta ei malttaisi sisällä olla. B)

pikkumyy42 meidän neiti on myöskin skorpioni ja alkukuusta syntynyt! Mummonsa povasi silloin, jotta vaaka lapsi tulee, mutta itse olin varma, että skorppari! Niinpä sitten lopulta suunnitellulla sektiolla hän syntyi! =) :heart: Minä olen kaksonen ja isänsä kalat! =)
 
Minäkin nyt täällä, olen vähän päivitellyt, virheistä saapi ilmoitella =) . Kauhia kun vanha vässyy iltavuorosta =) . Nukuin todella makiasti yönkin, ja vielä kauneusunet 18.30-19.00, :LOL: . Ei kyllä nuo iltavuorot ole minua varten tehtyjä :| . No harvoinhan niitä minulla on, seuraava vasta 14.9.-07, eli tai jos joku työkamuni haluaa sen tehdä, annan ilomielin, kun on vielä perjantai iltakin =) . Mitenkäs muilla töissä olevilla minkä ikäsiä työkavereita? Minä itse olen nuorin työporukastamme, vakituisista siis, sitten yks samana vuonna syntynyt ja 1 45v. muuta kaikki yli 50v ja elävät vaihdevuosiaan, ihan mukavia ovat silti, mutta välistä unohtavat ikäni, kun minullakin lapset jo "isoja", kyselevät minun vaihdevuosi oireitani, sanon vaan , ettää vielä ole näkynyt, äidillänikin vasta menkat loppuivat 52 v =) ...

Noo toivottavsti saan joskus vauvapommin tiputtaa palaverissa, silloin pitäisi olla videokamera mukana, ilmeet ovat varmaan Kauhistuneita :LOL: ..

Tosin ovat oppineet, etten perheasioitamme töissä käy läpi, eli työelämä on työelämää, kotielämä on kotielämää :LOL:

Monasti sisäänpäin hymyilen heidän minusta "vanhoillisia" ajatuksiaan*virn*..Itse olen nuorekas ja nuoren näköinenkin kuulemma, kaipa se totta on kun nuoret miehet perään viheltelee *naurua*

Mantanalle, millainen se sinun kalamiehesi on? Minun ihana, tosin välillä omissa ajatuksissaan :D ..Perheelleen omistautuva ja ihana, joskus stressiherkkä töidensä vuoksi, kukapa ei olisi. Silloin pyrin olemaan hiljaa, niin hänkin tokenee nopeammin jos on kiukkutuulella, kiroileepi yksikseen. Hyvä se on kun tuntee toisensa, osaa antaa tilaa, kun siihen tarvetta on. Kova puhumaan aina omista urakoistaa, tänään kyseli minulta, kuinkas minun pv mennyt? :)

Kauheaa..meinasin jäädä auton alle, autoilijan vika olisi ollut, pyörätiellä vihreän valon palaessa olin ylittämässä tietä, kun autot alkoivat piippailla, sitten auto olikin jo melkein kohdallani, kaahasi kääntyen varmasti punaisia päin. Minulla todella oli suojelusenkeli mukanani, ehdin tehdä hätäjarrutuksen ja auto meni lujaa edestäni, huih kuinka pelästyin ja olin kyllä kiukkuinen kuskille!!!!!Kaikilla ei tosiaan saisi olla ajokortteja....Noo huomenna ajan entistäkin varovaisemmin.
Keväällä maaliskuussa sama juttu silloin makasin jo tiellä, auto sai jarrutettua...huh,huh ja toukokuussa rullaluistelu kaatumiseni, kivien jäädessä renkaiden väliin..siitäkin tokenin, kiitos, kun näitä suojelusenkeleitä ympärillämme liihottelee! :saint: ..

Niin ja hormonikierukasta, itseltäni otettiin pois 25.7.-07. Kierukan aikana vuodot niukat säännölliset 28-30. Nyt poisoton jälkeen 11.8.-07 aivan kauheat menkat, vuosin melekein viikon ja vuoto runsasta, maha kipeä monena pvnä.. :| ..Ei kauhean kivaa!

Nyt vain toivon , että ovulaatio tapahtuisi normaalisti, en käytä ovistikkuja,vaan tuntemuksillani elän , eli laskurin mukaan herkät hetket minulla tästä pvstä lähtien la asti :kieh: ..

Nyt täytyy vaan saada väsynyt mies innostumaan seksileikeistä*virn*
Toiv onnistuupi, onhan tässä nyt useampi mahdollinen pv. Minulla ovulaation aikaan maha aika kipeä toiselta puolelta , siitä huomaan mielestäni ovulaation :whistle: ..ainakin niin luulen =)

Olisi se ihanaa kun saisimme niitä plussia lisää tänne pinoomme!!!!! =) ..Harras toiveeni :saint: ...

Heittelen taas plussakimppuja ihan jokaiselle =)
:flower: ++ :flower: ++ :flower: +++ :flower: +++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ..siinä aikas monta :kieh: ..Heissan taas! :wave:
 
Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!
Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 35v, 4 lasta
EMMA-64, 42V, lapset 20, 18 ja 9
Hedy, 41v, la 28.12.2006
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä ikäskaala 7-14v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 2-15v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
<br><br>


PÄIVITYSTÄ 22.8.-07

Pikkumyy 42.. ...11/28.. ................4.s toiveissa....Lounais-Suomi
Mantana ...........5/28-40....yk 14.2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70..............13/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma....7/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
tuohu tenava.... 24/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Nuusku..............26/20-28...........4.s toiveissa
ebony................22/28-30...........6.s toiveissa
sinitär1..............?........................5.s toiveissa
torpeedo...........22/26.................6.s toiveissa
Kehäkukka ........?/?.....................3.s toiveissa
kriisi...................29/26.................5.s toiveissa
Anttuli................27/21.......5.s toiveissa

PLUSSANNEET:

Hämy71 ,

Puella ,


:flower: , :heart: , :flower:
 
Hei taas , ihanaa keskiviikkoaamua ja päivää kaikille, nyt taas kiireellä töihin, hyvin nukutun yön jälkeen =)


Plussakimmpusia tähänkin päivään :
flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower:

Moi,mloi taas ja illalla palaillaan :D , :wave:
 
Aamupuuhat tehty, pyykkikone pyörinyt jo, ja ennen ulkoilua tähän hetkeksi. Kävin kuitenkin vielä tänä aamuna puntarilla ja nyt olen kesätavoitteeni -5kg ylittänyt!!! Paino pudonnut -6kg!! =) Kyllä olen tosi tyytyväinen! Jos kilo per viikko menisi aluksi, niin hyvä tahti, mutta 0,5kg olisi ihan ok kunhan putoaa! :D Tänään aion tehdä lounaaksi vihannessoppaa ja illaksi valtavan herkku salaatin uunikalan kera! :p Mukava oikeastaan tämä, kun ei tarvi kaupasta kantaa kaikkea herkkua, kori on keventynyt paljon! Kauppalista ja ei kauppaan nälkäisenä! :D

pikkumyy42 ihan tuo oma kalamieheni samantyyppinen, kuin sinunkin! Hauska oli lukea tuo tekstisi... :LOL: Kultani myöskin erittäin stressiherkkä töistänsä ja pohtii asioita ainakin vuorokauden, jonka jälkeen asiat kirkastuu! Turha yrittää keskustella silloin asioista, kun väsy ja miettii töitään! :headwall: Parempi vaan kuunnella ja odottaa. Omassa kotilammessa viihtyvä kala, joka haluaa paistatella välillä auringossa. Herkkätuntoinen ja sydämellinen kala! :heart:

Nyt pian ulospäin, ennenkuin ropauttaa vettä! :wave:

Plussa Onnea ja plussakimput viskelen teille ja nappaan pikkumyyltä pari itselle "varastoon"! :flower: :flower: :flower: + + + + + + :flower: :flower: :flower: :wave:
 
Nappaan yhden plussakimpun mantanalta, kiitos :flower: .

Tulipas kellistettyä mies :kieh: , sen päälle pienet iltapvpäikkärit :D . Pysyi hyvin siimahännät sisässä, kellotellessa :LOL: .

Nyt hetki koneella ennen illan telkkarin kahtelua. Aikas hiljaista täällä meidän pinossa on tällä hetkellä, mantanan ja miun puhelua =) ..

2 päivää vielä töitä ja polkemista , sitten vapaa vkloppu, vieraita tulee paljon lauantaina, kävimme tilaamassa 2 voileipäkakkua ja jätti täytekakun leipomo aurinkoisesta. Hyvän näköisiä olivat :p .. Sitten pitää jotain ostaa lisäksi kaupasta, kun päätimme, ettemme nyt ala itse leipomaan, kun työpäivien jälkeen, molemmilla on mehut vähissä. Vähän siivoilua ja kaikki kunnossa. Otamme kahvittelun sukulaistapaamisten merkeissä, koska tiedossa oli, että lähiaikoina näin tulee käymään. Minusta näin helpompi, ehdin totutella ajatukseen 2n vuoden ajan pikkuhiljaa. Hyvillä mielin muistelen äitiä ja hyvä, nyt hänellä on hyvä olla :saint: .

16v poikakin oli parturilla käynyt, oli pikkuisen pitkäksi päässeet hänen luonnonkiharat hiuksensa, samoin minulla luonnonkiharat, tyttärellä luontuvat, vanhimmalla piikkisuorat hiukset =) . Jokaiselle jotakin :)

enpä muuta tällä kertaa taida keksiä ja oikein ihanaa keskiviikkoiltasta kaikille! Ja kiva kun mantana saanut mukavasti painoa pudotettua, tuliko tyttären myötä kiloja vai jo ennen olleita?.. Painonpudotus varmaan auttaa raskautumiseen.

Niin ja sektioista..minäkin sektiolla kaikki synnyttänyt, eka pahan perätilan vuoksi, toinen väärän painoarvion vuoksi, lääkäri arvioi tyttöä liian isoksi =) ..Kolmaskin olisi saanut syntyä norm, mutta maksa-arvoni nousivat sektio 12 pvää ennen laskettua aikaa. Kaikista olen parantunut hyvin. Ja neljäskin jos sellainen tulee(toivottavasti siis vauvaudun) varmaan sujuu hyvin, minulla hyvä paranemiskyky, ei arpikudosta. Olin sappileikkauksessa vuosi sitten tai vähän vajaa, enää 4 pistoskohtaa näkyy, aivan ihon tasalla, ei arpimuodostelmaa =)

Nyt moikkaus, moi! :wave:
 
Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!
Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 4 lasta
EMMA-64, 42V, lapset 20, 18 ja 9
Hedy, 41v, la 28.12.2006
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä ikäskaala 7-14v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 2-15v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
<br><br>


PÄIVITYSTÄ 23.8.-07

Pikkumyy 42.. ...12/28.. ................4.s toiveissa....Lounais-Suomi
Mantana ...........6/28-40....yk 14.2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70..............14/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma....8/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
tuohu tenava.... 25/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Nuusku..............27/20-28...........4.s toiveissa
ebony................23/28-30...........6.s toiveissa
sinitär1..............?........................5.s toiveissa
torpeedo...........23/26.................6.s toiveissa
Kehäkukka ........?/?.....................3.s toiveissa
kriisi...................30/26.................5.s toiveissa
Anttuli................28/21.......5.s toiveissa

PLUSSANNEET:

Hämy71 ,

Puella ,


, ,
Poista viestiMuokkaaLainaaIlmoita asiaton viesti :flower: , :heart: , :flower:
 
Nuusku, kriisi ja anttuli joko on testauksen paikkoja? :flower:

Kaikille ihanaa torstaipäivää nyt taas kiireellä töihin, plussakimmusia
:flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower:

Heipä hei , illalla taas =) , :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumyy42:
Nuusku, kriisi ja anttuli joko on testauksen paikkoja? :flower:

Kaikille ihanaa torstaipäivää nyt taas kiireellä töihin, plussakimmusia
:flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: ++ :flower:

Heipä hei , illalla taas =) , :wave:
Pöh, mä oon jo 3 negaa testannut. Kysyisin vaan, kun en viidellä (yksi km.) aikaisemmalla raskaudella ole katsonut tarpeelliseksi testata, että kumpi näkyy keskimäärin ennemmin plussa testissä vain maha pystyssä? Vaikea uskoa, että säännöllinen kierto vain loppuisi kuin seinään ilman mitään muita syitä/oireita. Aiemmin olen siis varmistunut asiasta viimeistään ultrassa. Nyt on odotus ja toisaalta asian kieltäminen (ettei tarvitsisi karvaasti pettyä ) vienyt niin sekaisin, etten tiedä oksettaako oikeasti vai onko vaan henkisesti paha olla. Pelkään olevani valeraskaana, kun sitä iltatähden kaveria toivoo niin koko sielullaan.
 
Heippa :wave:


Pitääpä tännekkin jotain raapustaa, ollut vain niin väsymystä ettei koneella ole tullut kuin käytyä. Tuossa lapsoset ovat yks ja toinen olleet kipeitä. Ja itse nukkunut huonosti, tiedä mikä sitten syynä. Ulkoillut olen paljon, ja koettanut syödä terveellisesti. Kaiken uhallakin, vaikka silmät seisoo päässä ja väsymyksen karistamiseen tullut tuota makeanhimoa. Mutta lujana olen koettanut pysyä.

Tuossa juuri kotiuduin kaupasta, ja toin tytölle vähän purtavaa, kun on poissa vielä tämän päivän koulusta. Onnistuin sitten tullessani vääntämään pyörän avaimen ihan solmuun, joten pyörä jäi paikalleen, ja itse sitten jalkapatikassa kotiuduin. No onneksi ei kauas jäänyt, ja illalla ajattelin sen sitten noutaa, jahka tuo vara-avain löytyy, taitaa mies olla jemmannut sen erittäin hyvään talteen.

Turvotusta tullut kroppaan, joten oletan että ne mukavat rättipäivät sieltä lähestyy. Ja se tuo aina kilon kaksi lisää massaan, ja tuntuu ettei mitkään vaatteet mahdu. Eli lähipäivänä taitaa olla armotonta siivoamista, just ennen päivää niitä aikoja mulle iskee koko kämpän nurinkääntämisvimma. Tuleepa puhdasta, sekä saa ne pahimmat höyryt siihen haihdutettua.

Pikkumyy siellä jutskaili poikansa käyneen parturilla. Meillä esikoisella 15 v, sillä alkaapi olla hiukset parturia vailla. Kihartuu nuo hiukset ja tuntuu että leveyttä pukkaavat enemmän kuin tuota pituutta. Viimeksi kysyin kesällä, että koskas parturiin aikoo mennä. Vielä ei tunnu olevan ajankohtaista, että kasvattakoon nyt sitten kuontaloa, eipä siihen äiti voi enää paljoa puuttua. Kuopus täytyisi käyttää karvarilla kanssa, kun sillä on niin mahdotonta tuo hiustenkasvu. Sekä tytöt tottakait, ilmoittivat juui että haluavat lyhemmät, isommalla tytöllä alkaa nuo latvat olemaan jo vyötärölle asti.

Siellä taisi -kriisi- ollut testannut negoja. Nyt nostelen peukkuja pystyyn että plussa pamahtaisi testeihin. Ja tsemppiä vain kaikille keillä kierto lähenee loppuaan.

Nyt lähden tuon nelijlkaisen kanssa ulos. Ja lainaan tuon tytön pyörää, että pääsen asioimaan kaupungille. Pihalla alkaa olla tuskaisen kuuma, että pyöräillessä hieman käy tuulenvirettä, joskin sitten tulee armoton hiki, kun en ole koskaan osannut hiljaa liikkua.

Mutta plussia puhkun mammoille, ja muistakaa aina on aikaa vauvelipuuhalle. Meilläkin eilen harjoiteltiin

:ashamed: , vaikka miehellä olikin takana 14-tuntinen työpäivä. Näyttihän tuo virkistyvän. Itse olen aina sanonut, että hyvä unilääke, ja piristysruiske :ashamed: :ashamed: .

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: +++++



:wave: :wave: :wave:
 
Tänään kp 28 ja päätin, että testaan lauantaina jos ei menkat ala. Aamulla kuitenkin testasin kun en enää malttanut odottaa ja negahan se sieltä tuli. Kyllä tässä usko alkaa jo loppumaan. Taitaa meikäläisen munasolut olla jo eläkkeellä kun ei mitään uutta pistä alkuun :(
No, en kuitenkaan luovuta vielä. Tilasin just ovistestejä ison nipun ja alan bongaileen ovista. Jos nyt yleensä sellaista onkaan.
Mukavaa päivää kaikile :wave:
 
Kyllä työviikot on rankkoja :ashamed: , vanhaa väsyttääpi :D . Kaupassa kävimme töiden jälkeen ja sitten vähän siivoilua, mies pesi terassin ikkunat =) .

Ei oikeen tiedä, mitä edes kirjuuttaisi, kun silmät ristissä :kieh: . noo onneksi huomenna jo perjantai ja vapaa alakaa, ihanaa, maanantaikin vielä vapaa ja ti-to töitä pe taas vapaa =) .

Kaikki plussat tänne meidän pinoon päin *huhuilee*
:flower: :flower: ++ :flower: :flower: ++ :flower: :flower: ++ :flower: :flower: ..........tulispa nyt monta positiivista, olisi ihanaa =) ..

Toivossa siis hyvä elää,, *virn*..

Moi,moi taas ja ihanaa torstai-iltasta kaikille! :wave:
 
PÄIVITYSTÄ 24.8.-07

Pikkumyy 42.. ...13/28.. ................4.s toiveissa....Lounais-Suomi
Mantana ...........7/28-40....yk 14.2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70..............15/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma....9/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
tuohu tenava.... 26/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Nuusku..............28/20-28...........4.s toiveissa
ebony................24/28-30...........6.s toiveissa
sinitär1..............?........................5.s toiveissa
torpeedo...........24/26.................6.s toiveissa
Kehäkukka ........?/?.....................3.s toiveissa
kriisi...................31/26.................5.s toiveissa
Anttuli................29/21.......5.s toiveissa

PLUSSANNEET:

Hämy71 ,

Puella ,

:heart: , :flower: , :heart: ,
 
Kamala ukonilma oli ja vieläkin sataa! Mutta hyvä, jotta ilma sitten raikastuu sen mukana! Eilen piti olla hellettä, mutta aikas viileätä oli ja vähän vettäkin ropautti. :headwall:

Nuusku :hug: ja kriisi voimahalit teille! Toivoisin pian teille sen plussan toteutuvan! :flower: :flower: :flower: + + + + +

pikkumyy42 Kyllä meikäläisellä näitä kiloja oli jo ennenkuin tyttöä aloin odottaan ja hänen syntymän jälkeen keveni -17kg, mutta niistä tuli takasin ainakin 8kg! :headwall: Imetin pitkään 1v9kk ja silti paino nousi... :ashamed: Tyttö syntyi sektiolla ja kokemuksena leikkauspelkoiselle oli tosi hyvä kokemus! Nyt tuntuu mukavalta, kun puntari alkaa myötäillä tätä painonpudotusta! Kyllä se siitä pikkuhiljaa! =) Nyt mukavaa viikonloppua kaikille ja paljon plussaisia ajatuksia teille puhaltelen!!! :whistle: + + + + + + + + :flower: :wave:
 
Kiitokset haleista! Niitä näemmä tarvitaan, menin sitten taas aamulla testaamaan ja nyt noita negoja on jo läjäpäin. Toisaalta rinnat ei kohta mahdu samaan paitaan mun kanssa ja verensokerin laskiessa tulee tuo niin tuttu ja turvallinen kuvotus, että ihme on jos tää oikeasti on joku tuulimuna. Eikös niistä pitäisi tulla jotain kipujakin, jos alkio ei ookaan kohdussa? Noh, kohta mä alan virkkaa tyttövauvalle takkia, saakoon sitten joku tarvitsevampi, jos asiat menee pieleen.
 
kriisi Ei ole kokemusta tuulimunasta, mutta eikös siinä ihan normaalit raskausoireet yleensä tule ja vasta ultrassa yleensä todetaan. Ja voihan se plussa vielä ilmestyäkin, jos ei nyt tässä kierrossa, niin sitten seuraavassa! Kiertopäiviäsi vilkaisin ja toiveita voisi ollakin, jollei sitten kroppasi stressaile nyt. Tsemppiä kovasti! :hug:
 
Kylläpä nämä viikot menee nopiaan :eek: |O =) !!! Tämä viikko on mennyt nuita uusia lukujärjestyksiä opetellessa ! Viikon loppukin tuntuu taas viikonlopulta näin kesäloman jälkeen :D .

Tuohon listaan korjaisin, että niin se on minullakin tullut yksi vuosi lisää ;) ja sitten minulla oli jäänyt kiertopäivä tänään lisäämättä...eli kiertopäivä on tänään 24.pvä . Nämä "loppupäivät" muistaa jotenkin hyvin kun jännää sitä tädin tuloa. Minulla ei ainakaan vielä ole minkäänlaisia oireita...mikä sinäänsä on hyvä, koska joskus jo tässä vaiheessa mahaa nippailee kipeästi ja saattaa jo vähän tulla tuhruakin...-niin toivossa on hyvä elää ;) . Vaikka todennäköisesti kohta nuo kaikki ilmestyvät :ashamed: :( . No, saan ainakin jännätä edes vähän aikaa... :) Meinasin tänään netistä tilata testejä, jos vaikka maanantaina ehtisi jo testaamaan...jos ei tuhrut ole vielä alkaneet. Joo, tälläistä itsensä rääkkäämistähän tämä on. Mutta iloisempiin asioihin :D -mietin juuri, että tämä meidän kuopus ei ole ikinä tainnut olla linja-autossa :LOL: -oikeasti ! Niin mietin että jos TÄNÄÄN pimeänä sade päivänä menisimme oikein BUSSILLA kylille =) . Siinä olisi tytölle "ohjelmaa"...hän niin tykkää kaikista vempeleistä, junista, mopoista ym. -Juu, halvat huvit meillä :LOL: . Sitten tämä minun esikoinen 14 v. oli aamulla tosi hyvällä tuulella kun koulun jälkeen on menossa ostamaan itselleen uutta playstation 2 pelikonetta...oli kesällä töissä ja sai näin perästäpäin tilin, ja on niin maltillisesti sitä odottanut...niin voitte kuvitella sitä riemua kun kauppaan nyt pääsee :D . Pyyhki oikein itse nyt aamulla kirjahyllystään PÖLYJÄ, että kun se uusi AARRE tulee niin on puhtaat paikat B) ...-arvatkaa miten itsekseni hymyilytti...EI HÄN IKINÄ ole ilman käskyä PÖLYJÄ pyyhkinyt :) . No siitä se vastuuntunto alkaa...kun omalla työllä tienaa ja hankkii sitten tavaraa, niin varmaan sitä sitten eritavalla arvostaakin. No kyllä meillä muutenkin lapset osaavat arvostaa hyvin tavaroitaan kun on iso perhe niin kaikkeahan ei voi saada, mitä muilla on....Mutta hyvin on pärjätty :heart: Niin myötä kun vastoinkäymisissäkin
:heart: ;) :LOL: .

Juu, nyt täytyy vetää sadekamppeet päälle ja lähteä ulos koirien kanssa, meillä kanssa välillä mietityttää että on se kanssa "hulluus" kun nuita nelijalkaisiakin pitää huushollissa olla mutta ei niitä ilmankaan voi olla =) :headwall: Ja niitäkin tekisi lisää mieli, mutta onneksi tuo ukko-kulta topuuttelee...

Mutta ++++++++++:a viskon kaikille tähän viikonloppuun :heart: :heart: :heart: !!!
 

Yhteistyössä