YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Terve!

Vastaan pikkumyyn huhuiluun. Kirjoittelin aamusella, ja niin se vaan hävisi bittiavaruuteen. Sitten enää ehtinyt/viittinyt kirjoittaa kun harmitti että sillain nielaisi syövereihinsä.

Odottelen tässä pikkuhiljaa että nää vaivat loppuisivat. Miettinyt jopa että pitäisi "paastota" että nuo simpat olisivat iskukykyisempiä. Ihan hölmöä kun ekaa tehtiin ajatuksella, että saa tulla kun on tullakseen. Niin vuoden kesti ennenkuin plussasin. Seuraava tuli sitten suht helpolla. Ja kaksi viimeisintä ovatkin ihania "vahinkoja" joista riitti se kerta ilman ehkäisyä.

Ekan raskauden yhteydessä lääkärintarkastuksessa todettiin että mulla on taaksepäin kallistunut kohtu, joka hieman vaikeuttaa raskautumista. No kakkosen kohdalla sitten pidin niitä jalkoja ylöspäin, ja viivähdin aina sängyssä sen puolisen tuntia. Mutta yhtäkaikki kun mietin noita viimeisimpiä raskauksia kun tosiaan se kerta riitti ilman mitään manoveerejä.

Joten eipä tähän raskautumiseen taida nuo poppaskonstit aina auttaa. Toki ei haittaakaan ole. Joten pyörii taas mielessä nuo ovistestit ja ehkä jotain luontaiskaupasta, mutta mitähän se sitten olisi.

Mieskin täytyisi sinne simppatesteihin patistaa. Vastaankaan ei ole, mutta eipä se sitä oma-aloitteisesti ota puheeksi. Taidan olla meillä minä joka ottaa paineita tän raskausjutun tiimoilta. Ja onhan tässä jo niin kauan yritetty ettei se sellainen päivittäinen puheenaihe ole. Mulla kyllä päivittäin aina häivähtää mielessä, mutta kyllä se usko alkaa pikkuhiljaa hiipumaan. Mutta olen ajatellut että niin kauan yritetään kun hormoonit pelaa. Ja eihän sekään lopullinen "kuolintuomio" ole, jos simpat todetaan laiskoiksi, voihan sieltä aina joku yksinäinen eksyä.

Mutta näihin mietteisiin lopetan, ja kurkkaan vähän nettiä muiltakin osin.

Että iltatoimiin ja sensellaista.

Moikka

:wave: :wave: :wave:
 
Minullakin melko taaksepäin kallistunut kohtu, mutta tämä viimeinen gynekologini sanoi.."toisilla on siniset silmät ja toisilla vihreät silmät" se on vähän sama juttu kohtujekin kanssa toisilla enemmän kallellaan;=) =) .

Minäkin olen lekotellut hetkiä touhuilujen jälkeen, välillä tyyny pyllyn alla, kaikkea pittää kokeilla :D .

Ja syön folvitea, siitä jotakin apua oviksen huomaamisessa ja sitten taas solujen tuotannossa, jos sikiö alkaisi kehittyä, estää myös jotain epämuodostumia, minulla vuosia migreenin estolääke, mikä purettu samalla kun kierukkakin otettiin pois. Yhtään migreenikohtausta ei ole tullut ainakaan vielä ja gynis sanoi, että ei kaikilla vauvautuneenakaan migreeniä ilmene. Yritän nyt elää mahdollisimman tasapainoista elämää, siinä elämässä en joka päivä kuntoile hullun lailla, ettei ala erittyä mieshormonia vereen :LOL: .

Mutta pyöräilyä on työpäivisin se noin 30km, eli aika paljon. En tiedä sitten jos raskaus alkaa ja on kovin väsynyt, ehkä pitää olla välipäiviä pyöräilyssä =) .

Mitäs muuta..en taida keksiä.. Plussatuulia ihan kaikille..

:flower: ,++ :flower: ++ :flower: ++ :flower: :flower: ++ :flower: ++ :flower: ..

Heissan! :wave:
 
päivitystä 29.8.-07
Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!
Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 4 lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa
PÄIVITYSTÄ 26.8.-07

Pikkumyy 42.. ...18/28.. ................4.s toiveissa....L-Suomi
Mantana ...........12/28-40....yk 14.2. toiveissa.......Kantahäme
Jane70..............20/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma....14/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
tuohu tenava.... 4/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
Nuusku..............33/20-28...........4.s toiveissa
ebony................29/28-30...........6.s toiveissa
sinitär1..............6/28........................5.s toiveissa
torpeedo...........29/26.................6.s toiveissa
Kehäkukka ........?/?.....................3.s toiveissa
kriisi...................5/26.................5.s toiveissa
Anttuli................34/21.................5.s toiveissa
Hibiscus..............24/30.................1. yhteinen
Mimuli................. .................4.s haaveissa
PLUSSANNEET:

Hämy71 , :heart: , :flower: ,, :heart:

Puella , , , , , :heart: , :flower: , :heart:
 
Ja ihanaa plussantäytteistä päivää kaikille mahdollisille ja plussakimppuja valmiiksi muille! :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower:

Nuih aikas monta..nyt kiiireellä taas töihin

Moido =) , :wave:
 
Huomenia B) !

Piti laittaa tuo aurinkolasihymiö kun yleensä aina mustilla laseilla liikun tuolla ulkona jos on valoisa päivä. Silmät ovat aika valonherkät, ja kun pikkumyy jutteli migreenistä, niin itse kärsin aika-ajoin niistä sahalaitakuvioista tahi koko maailma menee "poikki" ja sitten tulee se hillitön päänsärky. Vaiva ei tule kovin usein, mutta saattaa olla että parikin tuntia menee, että se maailmakuva palautuu normaaliksi. Ja siitä ikävä vaiva jos tulee tuolla ulkona tahi poissa kotoa, niin miltei sokkona saa kotiin taapertaa. Mitään lääkettä en koskaan ole vaivaan halunnut, kun olen vähän sellainen lääkevastainen tyyppi.

Kovin pitkiä matkoja se pikkumyy fillaroi, kyllä ei paljoa muuta liikunta enää tarvitsekaan. Itse olen enempi kävelytyyppiä mutta tulee myös paljon pyöräiltyä. Kun tuota ajokorttia en omista, ja linja-autot ovat mulle yhtä painajaista. Siihen sisältyy ihan kammo, kun lapsena sai aina pienimmilläkin matkoilla istua ruskea pussi suun edessä.

Juu tuo kohdun kallistuma on vissiin aika yleistä. Mutta maalaisjärjellä kun olen järkeillyt olen miettinyt ettei se pieni avitus pahasta ole. Itse kanssa heitän tyynyn takaliston alle ja jalat seinää pitkin. Monta kertaa olen torkahtanut kun on siinä reporankana.

Nyt pitäisi lähteä tuon koiran kanssa ulos, ja vähän kaupungille päin. Näitä starttilähtöjä tulee tästä päivän mittaan useita. Monasti olen miettinyt että pitäisi alkaa kulkeman noita rappusia, koska sekin on hyötyliikuntaa parhaimmasta päästä. Tuon koiran kanssa kyllä helpompi kulkea hissillä, ettei kisko mua nurinniskoin kun on sellaista kiskovaa sorttia.

Mutta plussia mammoille. Pitäisköhän joskus lähettää erilaisia plussasymboleita, kun nykyään palstalla saa lähetettyä kaikenlaisia hymiöitä ja kuvia. Jos vaikka piristäis välillä. Mutta pistän vielä nää vanhanaikaiset symbolit kehiin.





:whistle: :whistle: :whistle: +++

:wave: :wave: :wave:
 
hei,
noista huhti-hipuista siirryin tänne kuumeilijoihin, tämä keskenmeno kun oli tai oikeastaan on vielä päällä. Sain juuri aamulla ensimmäisen lääkkeen suun kautta ja perjantaina otan sitten niitä toisia. Toivottavasti kaikki menee ok, vähän jo nippailee vatsasta.
Mutta ajatus/toive uudesta raskaudesta auttaa jaksamaan ja olen prosessoinut tätä henkisesti jo kolme viikkoa.

Yllätyksekseni julkisella puolella oli oikein mukava gynekologi, joka toivotteli onnea vauvahaaveisiin ja sanoi, että ties kuinka monta vielä tulee. Varoitteli kuitenkin, ettei raskaus ala välttämättä aina heti tällä iällä ja keskenmenoihin kannattaa kuitenkin henkisesti varautua. Mutta perusterveella naisella ei pitäisi olla esteitä.

Mutta vauvakuume siis iski - yllättäen ja kovasti. Ja eikä kuulemma tarvi edes odottaa yksiä kuukautisia väliin. Minä kun olen aika malttamaton ja haluaisin heti yrittää uudelleen. Jospa saisin jo kesävauvan taikka syksy tai talvi tai kevät...

Minulla on myös taaksepäin kallistunut kohtu, eikä se ole raskautumista aiemmin haitannut (kolme lasta ja heti ekalla yrittämällä kukin ja tämäkin neljäs sai alkunsa siitä hormonikierukasta huolimatta).

Nyt yritän hoitaa itseni kuntoon: tiputtaa muutaman kilon ja ulkoilla ja syödä terveellisesti.

Ja minä olen siis 41-vuotias ja neljäs (-iltatähti) on haaveissa.


 
ensiksi voima hali keskeytyksen johdosta :hug: :hug: :hug: ihanaa että jaksat reippain mielin tulla meidän joukkoon.


Touhikselle myös tädin tulo hali :hug: :hug:

Minullakin taaksepäin kallistunut kohtu....ja en ole mnkään lapsen kohdalla jäänyt makaamaan sänkyyn...ehkä pitäisi ottaa tavakseen...mutta kun me harvemmin sängyssä ollaan sekstailemassa, kun tuo jälkikasvu asustelee aivan vieressä... niin että kaikki äänet kantautuvat heidän korviin.

Hibiscus 37.4 ei tunnu kuumeelta mutta kun mittailen tuolta alapäästä ,niin se on hieman korkeampi kun kainalosta mittattuna. Vastaava tulos kainalosta 36.4 ja suusta 36.8. Tein äsken tieteellistä tutkimusta =)

Nyt aamulämpö on noussut 36.8:een tuosta ovista ennen olevasta 36.4:stä. Eli kertoisi että ovis oli heti tikkujen plussan jälkeisenä päivänä. Olisko se olllut kp 12.

uusia plussahymiöitä sinitär mietti. Kehitä hyviä sellaisia niin otetaan ne tämän pinon vakiokäyttöön.

siihen saakka plussapuhuria +++++++ :hug: ++++++ :hug: halauksen saattelemana

:heart: mimmimamma :heart:
 
Tapasimmekin tuolla yli 40 v äitien parissa. Päivitin sinut mukaamme. En vielä laittanut kiertopäiviä, ilmoitat varmaan kun voin laittaa!..

Kiva kun positiivisesti katsot eteenpäin :flower:

Toivotaan, että tässä pinossamme saamme paljon plussia aikanaan! :flower: , =)

Heippaus :wave:
 
Keillä sairasta väsymystä, olisin voinut mennä nukkumaan jo 20,00, en kehdannut kun 16v poikakaan ei ollut vielä kotona =) .

Mies sanoi, " että tissit on kasvaneet"..Niinhän ne useimmiten ovulaation aikaan ja jälkeen ennen menkkoja tekee :kieh: .

Toivon parasta, mutta jotenkin sitä ei osaa uskoa, että niin kävisi nopeasti, onko muilla samanlaisia ajatuksia?

Vaikka kovasti toivoo, niin samalla pelkää, ettei helpolla tärppää =)

Eilen luin jos äidillä ollut myöhään menopaussi yli 50v , niin tyttärellä paremmat raskautumismahdollisuudet yli 40v, kun vastaavasti jos äidillä menopaussi vähän yli 40 v , tyttärenkin vaikeaa raskautua enää yli 40vuotiaana...Itse tiedän, että äitini menkat loppuivat vasta 52-54vuotiaana, siinä suhteessa asioiden pitäisi olla hyvin, kaikkea sitä ihmislapset miettivätkin ;) .

Mitä muiden lämmöt ovat tällä hetekellä, joilla ovulaatio ollut jo tässä kierrossa.? Itselläni 36.6-36.9..aamu-iltalämpö
ennen ovulaatiota 35.8-36.1.

Niin minä päätin, etten tarkkaile ihteäni, mutta ei sitä ossaa olla tarkkaamatta :LOL: ..

Nyt ihanaa iltaa ja kauniita unia kaikille, toivoopi pikkumyy :wave:
 
sinitär 1 kirjoittelit ovistesteistä. Itse ostin jotain halpisliuskoja, mutta en saanut niillä bongattua ovulaatiota. Aina vain haaleaa viivaa. Tuulimunan jälkeen tuntuu, että koko ovis on kadonnut. Ennen sitä mulla oli käytössä digitaalinen o-mittari ja voin sanoa, että se kyllä toimi! Ovis näkyi aivan selvänä näytössä, eikä sitä tarvinnut yrittää tulkita niin kuin niitä liuskoja, joiden kanssa menee hermo :eek: Tosin mittari on kallis :/ Mutta olen ajatellut, ettei tässä enää ole varaa leikkiä liuskoilla... |O

mimmimamma: no nyt selkis! Kuulostaa kyllä lämpötiede niin tarkalta puuhalta, että ei musta tuohon ole :D!

pikkumyy42: Väsymystä sitä on täälläkin! Mulla varsinkin aamupäivisin, mutta sitten illasta alkaa piristyä! Outoa... :$ Ihan samanmoisia ajatuksia täällä, ei oikein osaa uskoa siihen, että tärppäisi ainakaan nopeasti. Meillä yritykset alkoi viime vuoden syksyllä, ja sitten alkuvuodesta tuli se tuulimuna. Sen jälkeen hormonitoiminta on ollut jotenkin sekaisin, ja jo viikkoa ennen menkkoja kauheat mahakivut. Nyt oli "äksöniä" oletetun oviksen aikoihin, mutta taas, siis noin viikkoa ennen menkkoja, on jo nyt menkkamaista alavatsajuilintaa. Joten pitää uskoa, että Clomit on haettava.
Tuo mitä kirjoitit äitien menkoista pitää varmaan paikkansa. Samahan koskee kuulemma synnytyksiäkin. Äidillä nopea synnytys, niin on tyttärelläkin. Mulla isoäitikin kertoi aina, että synnytyksensä olivat hyvin lyhyitä, ja niin oli mullakin. Siis minuutin ponnistusvaihe... :)

Pidetään nyt toivoa vaan yllä!!!
:heart:

JK. mimuli: tervetuloa sakkiin, johon minäkin vajaa viikko sitten liityin! Mukava, rauhoittava fiilis täällä! :) Ja osanotto keskenmenon vuoksi :hug:
 
päivitystä 31.8.-07
Meitä täällä on jo seuraavanlainen sekalainen seurakunta ja lisää otetaan mukaan!
Aniliini, 40v, Vantaa
Anneli, 40v, 2 lasta
Ebony, 36v, 4 lasta
EMMA-64, 42V, lapset 21, 19 ja 10
Mantana, 39v, tytär 11/04
Mertsi, 37v, Oulu, poika 6/97 +
Mimmimamma, 44v, Espoo, lapset 88, 89 ja 96
Nannanella, 35v, 4 lasta
Nanni, 42v, lapset -92 ja -94
Riikuilija, 37v, tyttö -96 ja poika -01 +
Sinitär1, 41v, Länsi-Suomi, 2 poikaa ja 2 tyttöä 8-15v
Touhu tenava, 44v, Kymenlaakso, 5 lasta ikäskaala 3-16v
umut, lapset 22, 21, 12, 5 ja 3
äitix2, 35v, kaksi poikaa -97 ja -99
pikkumyy 42 2 poikaa, 1 tyttö, mies 1 poika ja 1 tyttö 1. yht
jane70 2 lasta 3.s toiveissa ja ensimmäinen yht
torpeedo 41v 6.s toiveissa
nuusku 4.s toiveissa
kehäkukka 39v 3.s toiveissa
kriisi 41v 5.s toiveissa
anttuli 43v 5.s toiveissa
Hibiscus43 v 1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
Mimuli....41 v 4.s haaveissa

PÄIVITYSTÄ31.8.-07


Nuusku..............2/20-28...........4.s toiveissa
tuohu tenava.... 6/28-32...........6.s toiveissa...Kymeenlaakso
kriisi...................7/26.................5.s toiveissa
sinitär1..............8/28........................5.s toiveissa
Mantana ...........14/28-40....yk 14.2. toiveissa.......Kantahäme
mimmimamma....16/27.................4.s toiveissa..Pääkaupunkis
Pikkumyy 42.. ...20/28.. ................4.s toiveissa....L-Suomi
Jane70..............22/28........yk 2..3.s toiveissa (1. yhteinen)
Hibiscus..............26/30.................1. yhteinen
ebony................31/28-30...........6.s toiveissa
torpeedo...........31/26.................6.s toiveissa
Anttuli................36/21.................5.s toiveissa
Kehäkukka ........?/?.....................3.s toiveissa
Mimuli................. .................4.s haaveissa












PLUSSANNEET:

Hämy71 , :heart: , :flower:

Puella, :heart: , :flower:
 
Että muo ärsyttää nää mun kierrot... :kieh: Se on muuttunut sellaiseksi että jo 3-4 päivää aiemmin ennen tädin tuloa alkaa "ihme tuhrut" jotka sitten loppuvat kuin seinään ja sitten kohta pärähtää kauhea "tulva" kun täti tulee ! Nyt on taas pari päivää ollut ihan kokonaan vuotamatta mutta tiedän, että kohta kumminkin vuodan kun saavista :kieh: . Alkais heti ja samantien kun kerran on alkamassa :'( Nyt VARMASTI jo testaisin jos ei tuota alku tuhrua olisi ollut :ashamed: :ashamed: :ashamed: . Noh,,, kiitos,,,saimpahan ainakin vuodatettua taas oloa :'( |O :'( ...Tietenkin aina piilee toivo, jos se tulva ei sitten tulisikaan :snotty: ...mutta mikä tätä kaavaa nyt muuttaisikaan...No sen olen ainakin päättänyt että OVIS TESTIT hankin nyt ajoissa kun viime kierrosta jäivät vitkuttelun takia hankkimatta ...eli jotain toiveita vielä elättelen :heart: siis jatkoa ajatellen :heart: .

Mutta Pirteää Torstaita Kaikille !!!!!!!!!!!!!!!! + kimput :flower: :flower: :flower:
 
Tänään kp1 :( mutta toisaalta :) koska kierto alkoi pitkittymään kp35:een ja aloinkin jo miettimään, että mikä mättää. Soitin jo tk:een ja kysyin neuvoja. Sainkin sitten sitä kautta Terolut-reseptin tasaamaan tuota kiertoa. Ennen edellista raskautta oli myös "terot" käytössä. Olisikohan ollut apua raskautumiseen? Tiedä sitten. Mukavaa päivää :wave:
 
....täällä mietin pienen väsymyksen ja ehkä vähän turhautuneen olon keskeltä. :eek: :( :headwall:
Meinaan kun täti senkun vierailuaan jatkaa ja sen seurauksena "alakerrassa" tulvii. + myös opinnot jotenkin veltoksi vetää kun iltasin istuu intensiivisesti luentoja kuuntelemassa n. neljä tuntia yhden tauon turvin.
Joten tuosta johtuen en oikein ole jaksanut täällä palstalla kovin äänessä olla vaikka teidän kuulumiset kyllä lähes päivitäin käyn lukemassa opintotehtävien lomassa. Sillä melkein kaikki aamupäivät nykyään istuskelen koneen äärellä. Joko netistä opintoja varten tietoja etsien tai opintotehtäviä työstäen tai sitten kirjastosta haen kasapäin kirjoja joita olis sitten myös luettava ja viel niin et niistä jotain muistaisikin/ymmärtäisikin. :/ :whistle: :headwall:

Vaan kyl täs teidän juttuja lukies tuli taas jälleen kerran olo/tunne jotta kyl varmaan pitäs lähteä gynen puheille ja muutoinkin tarkasteltavaksi. Ei vaan oikein ole mieltä gynelle lähteä kun viimeiksi gynellä käydessäni jäi niin saakutin turhautunutolo, kun se käynti oli niint niin sanottuja "hyvää päivää-näkemiin-kiitos käynnistä" käyntejä :kieh: :(
Joten ei oikein ole haluja saada vastaavaa kohtelua uudelleen n. vuoden sisällä.
Mut joo meinasin kyl tosin vallan toiseen paikkaan mennä mikäli tässä nyt itseni saan sinne gynelle lähtemään.

Mut nyt toivottelen uudet tervetulleeksi joukkoomme ja muille myös vilkuttelen plussia samalla huitoen jos niistä vaik joku osuisi ja uppoaisi oikeaan paikkaan. Mä siirryn nyt taasen opintojen pariin..........

:flower: :flower: :flower: +++++++++++ :wave: :wave: :wave: +++++++++++ :wave: :wave: :wave: :whistle: :whistle: :whistle:

Ai, niin olikos se täällä joku joka kyseli et miten kummassa saa painon vauhdilla alas? No, salaisuus on tietyssä painonhallinta kuurissa ja sen tiukassa noudattamisessa. ;) :snotty: Sekä tietty siinä tunnetussa itse kurissa. :LOL:
 
Torstaita täältä myös!

ebony: Vitkuttelun makua täälläkin :). Netistähän niitä ovistestejä on kätevä tilata, mutta aina sitä jotenkin toivoo, ettei tarttisi, enää. Siksi sitä tulee vitkuteltua!

Kiinnityskivuista en osaa sanoa, mutta muistaisin jostain lukeneeni, että munasolu reissuaa kohtuun 3-5 päivää, eli olisko niin, että kiinnityskipuja olis mahd. viikko oletetun hedelmöittymisen jälkeen, jos ylipäätään on? Ehkä joku tietää...?

touhu tenava: Mulle tuli samanlainen tunne, kun viimeksi kävin kotipaikkakuntani yksityisellä gynellä. Ikäänkuin ei olisi ottanut mua todesta. Kiva kun kävit, tervetuloa toistekin, heippa ja kiitos. Olin pettynyt. Sitä aiemmin olin käynyt ex-kotikaupunkini gynellä kauempana, kun kaverit suosittelivat. Ja olikin hemmetin tarkka, positiivinen ja kannustava nainen, joka otti asiani todesta, tai ainakin sellainen tunne jäi :). Sinne aion tilata taas ajan, vaikka joudunkin ottamaan sen takia töistä vapaata. Mutta ei kiitos, ei enää välinpitämättömälle liukuhihnagynelle! Siis, vastaanottokertahan maksaa, rahoille pitää saada vastinetta. Eli neuvoni: vaihda gyneä. Kysele tutuilta, ketä voisivat suositella! :wave:

 
Kiinnittymiskivut noin noin5-7pv ovulaatiosta?, Tai jo aiemminkin =) .
Itse *kuvittelen* tunteneeni sellaisen tiistaina :LOL: . Kyllä se on kauhiaa, kun näin hassuksi alkaa =) .


Nuuskulle :hug: ,menkkojen takia..noo uusi kierros on alkanut taas! :flower:

Touhutäti minulla ihana gynis nyt heinäkuussa, toivotti niin kovasti onnea näissä vauvajutuissa, näytti poistamansa kierukan mulle, etten elä epäluulossa :LOL: . Otti papan ja antoi puhelinnumeroita, mihin otan missäkin asiassa yhteyttä. mm:ssa TYKS:n lääkärin nimen, jonka kanssa sovimme migreenin estolääkityksen purun =)

Minulla ainakin tähän asti pärjätty ilman migreeniä. Onneksi!

Tänään hajuaisti terästynyt, ja koko ajan palelen, taukotuvalla kysyivät, miksi istun takki päällä? =) ..Oli nimittäin kylmä..Täällä satoi rakeita ja aika isoja sellaisia :| .

Ihanaa mies laittaa gulassikeittoa, sitten kun valmista syön ja ihanaa pääsen päikkäreille! :ashamed: *hieroo silmiään* :D

Huomenna vapaa päivä, saan nukkua kauemmin, ekaksi kyllä herään miehen kanssa, mutta kun hän lähtee töihin, mie painun vähän nukkumaan vielä =) .

Ihanaa torstai iltasta! =) , :flower:

Heippatiheissan! :wave:
 
Nukuin sitten päikkärit , varmaan noin tunnin, näin unta paisuneista rinnoista, minulla oli yhtäkkiä, pamela andersson rinnat..mietin vaan unessa miten saan ne piiloon töissä? :LOL: .

Helpotti noi päikkärit kummasti oloa ja nyt kun vielä tietää, että huomennakin saan viettää päivää, ilman työmaatani, no la-su sitten painetaankin molempina pvnä noin 20 asiakaspaikkaa, aika kiirusta ;) ..

Ihanaa näin entisen työkamuni , hän on vuorotteluvapaalla tyttären tytärtään noin 1 v hoitaa, huh, miten kuume nousi :D ..Minä kyselin vaunuista ym:sta, mahtoi työkamuni(entinen) ihmetellä, mistä päin tuulee :LOL: ..

Kaipa tää viimeinen piinaviikko ennen menkkojen alkua menee nopsaan ja toivottavasti eksyvät tästä osoitteesta =) ..

Oiskohan vielä muuta, hmm, eipä kai viesteilemisiin!heippatirallaa :wave:
 
Onkohan päivitys kp:den mukaan oikein? =)

Saapi ilmoittaa, jos korjauksia tarvitseepi tehdä :D

Hetken koneella ja sitten vielä sänkyyn vähäksi aikaa

Moi,moi taas! Ja ihania plussauksia kaikille pinossamme
:heart: + :heart:

Moido :wave:
 
Oli pakko laittaa tuollainen otsake että "itsekkin piristyisi" :ashamed: :/ :x . Niin se minullakin sitten vaihtui eilen tuo kiertopäivä nro 1...eli tänään on sitten 2/28-30. Minulla todellakin on näyttänyt jääneen tavaksi tuo inhottava alku tuhru...mutta tietääpähän ainakin sitten ajoissa milloin täti on ilmestymässä...mutta se ei ole kivaa että saa varuilla kulkea rätti housuissa jo viikko ennen tätiä :kieh: ...tai ei nyt ihan viikkoa mutta melkein. Ukkokin on jo sekaisin että onko minulla kuukautiset vai ei :LOL: Viime viikonloppuna sanoin, että nyt ne alkavat, viikolla sanoin, että ei ne alkanutkaan ja eilen illalla sanoin, että voi vitsi kyllä ne alko !!! :kieh: B) Niin miehen logiikka meni kyllä ihan sekaisin se sanoi: Minä luulin että NE MENI JO ! |O Juu, paljon helpottaa minun oloa :headwall: :'( . No, mitään muuta en nyt keksi piristää kun menen mammaksin sivuille ja tilaan niitä ovis-testejä nyt ainakin ajoissa ja alan sitten tikuttelemaan että näen että ovuloinko edes, kun tuo täti on niin uskollinen...

Ihana kun ulkona paistaa aamusta aurinko,,,ja on tuollainen viileä syys sää, se kyllä piristää mielen, kun vaan muistaa laittaa tarpeeksi päälle !!! Meidän kohta 3 v. tyttö sanoi eilen ihanasti kun meni aamulla ulos että: ÄITI, TÄÄLLÄ HAISEE IHAN LUMI !!! :LOL: Varmaan hän tarkoitti että siellä tuoksui ihan talvi...arvatkaa naurattiko...No nyt alkaa jo kysely että milloin lunta tulee ja milloin JOULUPUKKI TULEE :saint: :LOL: . Että tässä sitten saa vastailla seuraavat 4 kuukautta :LOL: -ennenkuin joulupukki tulee !

Hyvää viikonloppua kaikille :wave: -minä täällä jännäilen teidän PLUSSIEN puolesta !!! :heart: :flower: :heart: :flower:
 
Ulkona sataa vettä :| . No kiva , ainakin on vp =) .
Nyt aamupuuro syötynä ja pitäsis startata naapurikaupunkiin siivoamaan loppusiivousta :D . Menee aika mukavasti siinä sitten..ja 15 aikaan pitäs mies muistaa hakia töistä :LOL: .

Mukavaa perjantaipvää siis kaikille!

Ebonylle onnea uuteen kiertoon!..Kyllä minäkin taidan niitä ovistikkuja tilailla, että näkisi onko se ovis varmasti näkyvä*virn*

En ole koskaan sellaisia käyttänyt, niin eilen varoiksi olen tilannut viljan raskaustestejä 3 kappaletta, pittää antaa tyttärelle, jos niin kävisi, ettei se vauva tulisikaan..

Ajatukset hyppii sinne- tänne, pelko on jos ei enää saataisikaan sitä ihanaa iltatähteä, toivottavasti olen pelkoineni väärässä :) .

Moika , moi kaikille!

Missä on mantana? =) ja muut ?? :wave:
 

Yhteistyössä