YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Hei! Huolisitteko minut joukkoonne? Olen 40v. kolmenlapsen äiti. Pojat -92, -94 ja tyttö -99. Nyt olisi toiveissa siis iltatähti. Sain keskenmenon toukokuussa rv.13+3. Ultrassa paljastui, että sikiö oli lopettanut kasvunsa rv.12+1. Eli juuri kun oli päästy ns. turvallisille viikoille. Nyt sitten kuumeillaan vähän pelokkain mielin uutta raskautta. Vasta ensimmäinen yk menossa, vähän piti miettiä uskalletaanko yritykseen enää alkaa. Ja muutenkin vähän tjottailumeiningillä ollaan vaikka kummastihan noita päiviä tulee laskettua. :ashamed: Nyt menossa varmaankin kp 19/28. Aurinkoista loppukesää teille kaikille!
 
Saankos minäkin liittyä porukkaan? Sama tavoite minullakin. Eli olen 41v. ja lapsia on siunaantunut 3 ja vielä se yksi olisi toiveissa. Tosin taitaa vaihdevuodet yllättää ennenkuin tärppi :/
Esikoinen on 8v ja nuorimaiset 4v ja 1v eli olen myöhäisherännäinen lastenteon suhteen.
Olen lueskellut teidän tarinoitanne ja tuntuu niin hyvältä tietää että on muitakin samassa tilanteessa ja tietenkin lukea plussauutisia. Tulee sellainen olo, että jospa minäkin vielä.
 
Päivitystä 7.8.-07

Pikkumyy 42.. .22-23 / 28-30.. yk 1...4.s toiveissa
Mantana .........24/28-40......... yk 13. 2. toiveissa
Jane70.............28/28..............yk 1.... 3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma..19/27........................ 4.s toiveissa
tuohu tenava...9/28-32.....................6.s toiveissa
Puella...............19/28..............yk 1...4.stoiveissa
Nuusku............12/20-28...................4.s toiveissa



PLUSSANNEET:
Hämy71


 
Onnea Hämy 71 ja riikuilija. Tervetuloa linjoille kaikki uudet ja mukava lukea myös teidän tuttujen juttuja. Itse vietän aikalailla hiljaiseloa. Palailen heinäkuun lomalta töiden pariin ja enpä juuri enää jaksa haaveilla vauva-asioista.

Tutkimusta on tehty ja luontaishoitoja otettu, eikä mistään ole ollut apua, joten meidän projekti on melko jäissä reilun kahden vuoden yrityksen jälkeen. Toivotan muille menestyksekkäämpiä hetkiä. Veljeni perhe lisääntyi tänään toisella pojalla, joten sentään on suvussamme vielä lisääntymiskykyisiä ihmisiä.

Kesäisiä elokuun päiviä ja lämpöä!
 
Nyt on pävitetty Nuuskun tiedot. Tulipas nukuttua tunnin päikkärit =) , 18-19. Sitten jaksoinkin mennä sauvakävelemään, oli kiva lenkki-ilma. Maha sattui kävellessä menkkamaisesti, mut ens vklla vasta kuuluisi kyllä alkaa =) ..Noo aika näyttää kuinka käy. mukavat illanjatkot kaikille, hei , hei :wave:
 
........... :headwall: :headwall: :headwall: Jaa että kaipaillaan täällä meit ketjus kauemmin mukana roikkuneita. :/
No, tääl ollaan ei vaan jotenkin jaksa innostua kovin kirjoittelemaan, kun tuntuu niin pahuksen toivottomalta koko ajatus et meille viel luoja soisi yhden vaavin. :x Meinaan kun se yksi koettu km taisi viedä tuolta ukolta halut aktiiviseen kammari-työskentelyyn. :kieh: Vaik ei hän kovin aktiivinen ollut ennen km:määkään mut sentään joskus kuitenkin otti aloitteen teon itselleen. Nyt on kaikki jäänyt minun varaan tuol kammarin puolel. J
Joten vähitellen on sekin ajatus hiipinyt mieleeni jotta, jos ukko ei ennää haluakaan perhettä kasvattaa. :eek:

Hmmmmm............ ja kyl tuo omituinen tädin vierailukin laittoi miettimään jotta mitä se kehossa oikein tapahtuu. Meinaan kun täti tosiaankin asumaan meinasi tänne asettua, 9vp vierailua kesti. Tänään nimittäin on vihdoinkin näyttänyt siltä et hän siirty toisaalle. :whistle: Mut toivotaan et ei källekään tässä ketjussa hän kylään tunkeutus. :snotty:
Niin et nyt tädin sinne jonnekin puhkun :whistle: :whistle: :whistle:

Öh, höh, opiskelun alkua täällä odotteöen mielenkiinolla ja tänään tuossa juur mietin jotta mahtaakohan sitten olla tarvittavia kirjoja saatavilla. Meinaan kun ei ole mitään tietoa mitä tarvitaan ja milloin. :eek:

Jaaaah, nukkumaan tuossa jo jokia aika sitten yritin käydä vaan kun on niin perkuleen kuuma et ei osaa nukkua. :kieh: :kieh: :kieh: Jotenka kyl ainakin minä toivon jotta ei kovin kauaa hellelukemiin tuo elohopea nousisi. Joo joo kyl lämmintä saaolla, mut tuollanen n 20-25 astetta kyl mulle riittäis. :p :p :p

Kuulehan Rouva Aniliini Älä nyt vielä kokonaan kirvestä kaivoon heitä. Sillä kuten huomaat niin on meitä viel täällä muitakin jotka on tuota kirvestä viskeleet ties kuinka monet kerrat. ;) :wave:

Hoh nyt yritän lähteä uudelleen unisaarelle jos vaik onnistuis. :whistle:

++++++ :wave: :wave: :wave:

Ps. Uudet tervetuloa mukaan! :flower:
 
Piti vaan pikaisesti tulla lueskelemaan tuttujen kuulumisia ;)

touhikselle onnea opiskelupaikasta :flower:

hämy71 suuret onnentoivotukset plussasta :flower:

Meillä pikku-ukko täytti jo 8kk :heart: . On touhukas ja reipas sydäntenmurskaaja, kaikkien lemmikki. Ryömii, konttaa, nousee pystyyn ja ottaa tukien askeleita. Kovasti koittaa sanoja muodostaa =) Kaikkineen niin ihana aarre :heart: Äitiysloma loppuu ensi kuussa ja hoitovapaalle olen jäämässä siihen asti, kun pikkuinen täyttää 3v.

Ihanaa, että olette saaneet mukaan uusia kuumeilijoita =) Välillä täälläkin tuo kuume taas vaivaa, mutta tässä tämä meidän lapsiluku nyt on :heart:

+++++ tasapuolisesti =) ja aurinkoista ja lämmintä kesän jatkoa.

Lauriina ja pikku-ukko 8kk3pv :heart:
 
Päivitystä 8.8.-07

Pikkumyy 42.. .23-24 / 28-30.. yk 1...4.s toiveissa
Mantana .........25/28-40......... yk 13. 2. toiveissa
Jane70.............29/28..............yk 1.... 3.s toiveissa (1. yhteinen)
mimmimamma..20/27........................ 4.s toiveissa
tuohu tenava...10/28-32.....................6.s toiveissa
Puella...............22/28..............yk 1...4.stoiveissa
Nuusku............13/20-28...................4.s toiveissa



PLUSSANNEET:
Hämy71

:flower:
 
Aaaaaamu jälleen ja aurinko pilkottaa, tänään tulossa myöskin hellepäivä!! B)
Heipsistä touhis ja Rouva Aniliini! :wave: :wave: Molemmille teille kovasti tsemppiä ja pöllytys intoa! ;) :wave:
Jospas ne + + + + + tärppää, kun asiaa ei mieti ja muuta tekemistä enempi! Työt ja opiskelut vievät varmasti mehut, mutta me naisethan ollaan sitkeitä! Plussatuulia teille + + + + + :wave:

Laitathan pikkumyy42 päivitykseen, mukana myös kuumeilevat- kohdan tai jotenskin silleen? =)

Lauriinas terkkuja :wave: Aivan ihanassa iässä teillä pikku-ukko! Aikasinpa on liikkeelle lähdössä, kohta varmasti saat juosta perässä! =) Meillä, kun neiti lähti konttaamaankin vasta reilu vuoden ikäisenä! :heart:

Aurinkoista kesäistä elokuun päivää ja paaaaljon plussaisia tuulosia!!! B) :wave:
 
........... |O |O |O hellettä näyttää tällekin päivälle piisaavan. Meinaan kun vein tuon kuopuksen tuohon lähi pk:hon niin jo hikipisarat karpaloivat otsalla takas tullessa. Meinaan kun mennessä oli alamäki ja tullessa tietty sitten ylämäki :LOL: eikä tuo ole ihan pikkumäki vaan melko pitkä + jyrkkäkin viel mokoma. :kieh: :whistle: :p

Hoh ja tuohon helteeseen sitten pitäs lähteä hikoilemaan kun olis mentävä junalle ukon ystävää vastaan tuonne naapuri kaupungin puolelle. :whistle: Joten taidampa ottaa litran vesipullon mukaan et en vallan kuihtumaan pääse. :LOL: :LOL: :LOL: Kun tuntuu et kaikki neste ulos päin tuppaa.

Mut mut minä se sitten eilen aloitin tikuttelut vaik ostinkin jokin kierto sitten sen kummallisen ovis-koneen (Donna), jonka avulla pitäs syljestä saada selville oviksen ajankohta. :headwall: Vaan en oikein siihen malta luottaa joten nyt sitten testailen Glearbluen digi-tikuilla ja tuolla "koneella". Niin et ehkä sitten ensi kierrossa pärjäisin pelkän Donnan avulla.
Hei huomaattekos ei se toivo sittenkään tainnut täältä karkuun päästä vaik täti vierailikin ennätys pitkään ja kammarin varaukset hukaa vähiin jäädä. ;) Heh oliskohan syynä kenties se et nuo isommat lapsoset ovat lähdössä viikonlopuksi isälleen. Joten rauhallinen vkl tiedossa ja oviksenkin pitäis osua viikonloppuun. :p :LOL:

Höh huh nyt on lähdettävä "tankaamaan" et ei vallan kuihtumaan pääse. :whistle:

Ps. Oh, niin kiitos kaikille opiskelupaikka onnitteluista. :flower: Pienellä jännäilyllä opiskelun alkua täällä odottelen. Etenkin miettien jotta miten kaikki arjen-rutiinit lähtee pyörimään, kun ukolle tosiaankin nyt sitten nuo ilta-toimien vahtaamiset jäävät. :headwall: :whistle: Niin ja kyllähän taitaa ajoittain olla jännäystä noiden aamujenkin suhteen kun minulla pitäis sitten niit työharjoitteluja olla myös päiväs aikaan.
 
Heippati hei!

Uusia taas pyrähtänyt langoille, joten tervetuloa joukkoon.


Aurinkoisia päiviä vain tuntuu piisaavan. Itse niistä niin perusta, vaan odotan syksyn viileitä ja kuulakkaita ilmoja kun voi tuntitolkulla samoilla ilman että tuskastuttaa. Lapsien kannaltahan tää on kivaa kun kesää kuitenkin jäljellä. Mahtavissa ilmoissa käyty uimarannoilla ja pakolliset huvipuistoreissut tehty.

Pianhan koulu taasen alkaa, ja esikoinenkin aloittaa uuden opinahjon. Tytöistä nuorimmainen siirtyy yläasteelle ja pienin menee kolmannelle luokalle.

Miehen kanssa viime viikolla käytiin kylpylässä. Ihania porealtaita ja pärskeitä ja hierovia suihkuja. Sekä turkkilainen sauna joka oli todella mahtava kokemus. Ajateltiin että tehdään siitä sellainen meidän juttu, jota vaalitaan 1-2 kertaa kuukaudessa.

Kamalia nämä helteet kun ei jaksa kuin olla. Siivotakin pitäisi, mutta taidan sirtää sen viileämpään päivään Tosin kauhistuttaa kun mies tekee 14 tunnin työpäiviä, ja lämpötilat pukkaa olemaan siinä 30 asteen jopa kuumemman puolella. Kun oikein kunnolla mehut puristuu töissä, ja tuo makkarikaan se talon viilein (joskin rauhallisin) paikka ole niin odottelen hieman viileämpää...joskos hmmmm B) :ashamed: :ashamed:

Nyt lähdenkin tuota kuopusta hakemaan mummulasta. Eilisestä asti on siellä ollut. Illalla kävi vielä niin etten saanut äitiäni kiinni kun koitin hyvätyöt soittaa. Pitihän sitten lähteä paikanpäälle katsomaan, mutta kaikki onneksi kunnossa. Puhelimen summeri oli kärähtänyt, eli onneksi ei pahempaa..


Mutta plussia viskon ja puhallan +++++++

Pitäkäähän petit lämpiminä ;) ;)

B) B)
 
No toisaalta tätähän on odotettu! Aurinkoa on kaivattu ja meni meilläkin mökkilomalla pari viikkoa sateisessa kelissä! Nyt olisi kiva kelliä rannalla ja naaaattia olostaan!! Isäntä vaan aloitti työnsä, niin kaupunki kutsui... mutta jospa sinne pian taas mökille pääsis. B) Ei kyllä varmasti kiva ole tällä kelillä olla hikisissä töissäkään, kuka joutuu olemaan! Oma leipätyöni on siitä kiva, että saa olla paljon ulkona ja samoin nyt tytön kanssa kotona ollessakin. =)

Heips, sinitär1 :wave: Kyllä petit pysyy ihan hikisen lämpöisinä ja suihkus käytävä mennen tullen... :p :snotty: :LOL:

Olen myös ajatellut, jos seuraavaa kiertoa taas tikuttelis, mutta enempi minulla on porkkanaa saada itseni liikkeelle ja kiloja pois! Tuolla toisessa ketjussa kirjoittelinkin. Luulin jo, jottei paino putoa, mutta yllätys niinpä tuo viisari heilahtikin!!! =) Sen kunniaksi söin iiiiiiison salaatin ilman kastiketta! :p Semmosta, kun se on tämä ikä, paino ja munasarjat mitkä vanhaa vaivaa! Kaikkensa pitää yrittää... liikkuminen, kun saa ne peitotkin paremmin pöllyämään! :p

Nestettä menee tällä helteellä kamalasti ja olen pyörälenkille ajatellut tänäänkin, joten 2 litran vesipullo mukahan! Tsemppiä naiset ja naaaaaattikaaaa aaringosta! B) :wave:
 
Töissä tosin pikkasen kuumaa =) . Niin Mantana,päivityksestä vielä, mitä toivoisit minun lissäävän, kun en oikein ymmärtänyt ( olen nääs blondi) :LOL: .Ja kyllä laitan, mitä vain kunhan ymmärärrän*hymy*.Moi,moi taas :wave:
 
Aurinkoista päivää kaikille, ja kiitos kun huolitte minut joukkoonne! Huomenna olisi loman ja vapaiden jälkeen ensimmäinen työpäivä. Tänään olenkin lasten kanssa viettänyt aurinkoista vapaapäivää rannalla. Lapset uineet sydämensä kyllyydestä ja minä parantanut maailmaa ystäväni kanssa. Tosi hieno päivä! Huomenna sitten arki koittaa.

Muistin muuten kuitenkin nuo kp:t väärin. Tänään on oikeesti jo 22/28. Kiireisen viikonlopun jälkeen näemmä menneet laskut sekaisin.
 
Tänään kävi "hassusti" töissä ekassa asiakaspaikassani, törmäsin vasemmalla rinnalla vaatehuoneen oveen,mikä oli auki, auts , että sattui!..Mutta nauratti jälkeenpäin. Minä nimittäin en ole isorintainen :kieh: . kaikkee hassuu sattuu ja tapahtuu minulle olenkin kutsunut ihteäni Mr Beanin vaimoksi, koska miun kanssa saa nauraa toilauksiani =) . Paras oli kun yks talvi sotkeennuin kengän nauhoini 2 kertaa samaan päivän aikana ja kaaduin molemmilla kerroilla(vähän noloa), ne kengät jostain syystä sai kyytiä sen pvn jälkeen :LOL: =) . semmosta.. :wave:
 

Yhteistyössä