Iltoja!
Pikaiset nostelut napsuttelen kun mentiin taas tuol jossain.........
:headwall:
(.) Juu se olis taasen kierron puoliväli lähestymässä vaan on ukko toisel paikkakunnal kuin minä ja lapsoset.
No, vaan meinasin kyl kuopuksen kans minäkin suunata sinne mis ukko on, kun ovat nuo vanhemmat lapsoset isälleen viikonlopuksi matkaamas.
Joten ehkä vois yrittää ukon kans hetkeks samaan sänkyyn pujahtaa
Vaik ei nuo taida ihan parhaimmat tärppiajat viel olla käsillä nyt viikonlopul vaan ens viikon alussa.
Mut kukas sitä kieltää onneaan kokeilemasta silloin kun siihen on tilaisuus.
Meinaan kun taitaa ukko viel ainakin alku viikon viel poissa olla kotoota ja minun on kotiin palattava sunnuntaina samaa matkaa kuin lapsosetkin palaavat. :headwall:
Hei, nyt iski tuo dynastia ja hävitti muistista kaikki ne nimimerkit jotka oli mulle menestystä ja tsemppiä opiskelujen suhteen lähetellyt. Joten yhteis kiitos teille kaikille tulee tässä; KIITOS!
Vaan nyt taidan unikuvia lähteä katselemaan, jotta jaksan kuopuksen kanssa huomen eläimiä ihailla-ollaa menos retkelle kotieläintilalle.
Viel muuten yks juttu. Mul on parina päivänä ollut ajoitain sellanen kummalinen huononolon tunne. :x Aivan kuin olis raskaana, vaan kun en ole sillä sen verran reipas oli tuo tätylin vierailu. :/
Mut mitäs luulette voisko tuo olo tulla siitä et olen käyttänyt homeopaattisia aineita jotka vaikuttavat kierron saannöllistämiseen ja sit lisäks höynähdin ja tilasin "laihdutus"-laastareita. :ashamed:
Voiskos ne oloon noin vaikuttaa? Olen niit nyt lauantaista asti käyttänyt.
Hmmmmmm.... viime kierto muuten jäi mulla ennätys lyhyeksi kp26 ja tuon kierron aikana aloitin nuo homeopaatiset aineet, mut ei ne ainakaan alkuun oloa heikoks tehnyt lyhensivät vain kiertoa muutamal päiväl keskiverto kierrosta. :headwall:
Mut nyt jätän pohdinnat sikseen ja suuntaan kehoni sänkyä kohden. Ai niin ja huomen jälleen taas kerran otan ovistikut esille -> jee pääsen leikkimään ovistesteillä.
++++++++ :wave: :wave: :wave: