YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Heips! Kiitos teille ihanille immeisille myötätunnosta!! =) :hug:

Tsemppiä ja plussatuulia kaikille! + + + + :whistle:

Tänään äipän ja isin oma pieni kulta täyttää 2v6kk!!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart: =)

Ja puolen vuoden päästä siis menen töihin viimeistään... ja tytteli sitten hoitoon!!! :) :/ :heart: :eek: :eek: :eek:
 
Huomenta!

Pikainen nosto. :attn:

+ Ilmoitus jotta taisi mennä sitten taas tämäkin kierto ns. harakoille. :kieh:

Elikkä tuhrut kuvioihin aamulla ilmaantui, tätyli siis mitä ilmeisimmin tuolla lähimutkassa lymyää ja tekee iskunsa lähi päivinä. :/ :( :kieh: :'(

Vaan nyt todella toivon jotta se tätyli hyökkäis vaik jo tämän päivän aikana et ei tarvitsis sitten kivuista kärsiä keskiviikkona siellä soveltuvuustesteissä. Siis jos se tätyli nyt noit kipuja tullessaan tuo. :headwall: :(

Joo ja tuos hetki sitten päätin jälleen kerran et olkoon koko vaavi-touhut kun ei onnistu niin ei onnistu. :kieh: :( :eek:
Niin ja ei kyl ens kierrol mitään toivet raskautumiseen olekaan, kun mitä todennäköisimmin on tuo ukko toisel paikkakunnalla just parhaimpana tärppiajankohtana. :/ :headwall:

Palailen myöhemmin jos ennätän nyt on lähdettävä asioille.
:wave:
 
Heipä hei !!!!!

Jooo`o....meninhän minä silloin torstaina sen testin ostaa...jo, ja kaikkein "hauskinta" oli se, että kun kävin kylillä niin PUHUIN PUHELIMESSA juuri kun ajoin apteekin ohi, ja KOTONA vasta muistin että se testi jäi....( oli nimittäin silloin JO kauhee pissahätä )...No kuopus kiukutteli ja se oli pakko tulla laittaa kotiin nukkumaan...ja pidättelin varmaan NELJÄ tuntia pissiä, että pääsin uudestaan kylille :kieh: SIIS HULLUA :LOL: !!! Joo, ja sitten kotona suoraan takki päällä vessaan testiin pissimään ( kyllä helpotti )...-mutta nega tietty tuli... :'( Eli ei auttanut minkäänlaiset "vaivan näöt"...ja siitä tiesin jo että kyllä se viikonlopun aikana se täti tulee :ashamed: koska olen kaikki aiemmat viisi lasta testannut juuri kuukautisten alkamis päivänä ja ovat kyllä silloin jo näkyneet...ja niinhän se täti lauantaina tulikin :'( :'( :'( ...No olinhan minä tietenkin mielessäni siihen JO varautunut, kun niin pitkään olemme ilman ehkäisyä olleet, mutta tuo UKKO-KULLAN "salainen odottelu" vähän harmitti :ashamed: tai siis kun hän jo alku viikosta jo vihjaisi että johan sulla alkaa olla ne kuukautisetkin myöhässä ym... ja minä yritin vain toppuutella että ei ne vielä ole...ja sitten viikonloppuna kun sanoin että TAASHAN se vaan tulla tupsahti...niin mies raasu oli ihan hiljaa :ashamed: .....

No onneksi meillä oli kumminkin ihanan rauhallinen viikonloppu, ei oltu sovittu mitään kummallekkaan päivälle, niin ei ollut kiirus mihkään...ja nyt paistaa vaihteeksi ulkonakin aurinko, että täytyy ottaa SIITÄ nyt ilo irti...

Mutta samallaiset ajatukset minullakin on kun sinulla touhis....pitäisiköhän vaan unohtaa koko "juttu",,,mutta MILLÄ tuon nyt mielestään pois saa...viimeistään KUUN PUOLESSA välissä kummittelee :saint: ja sitten kun kuukautisten pitäisi alkaa B) ...eli kai tämä on kroonista !!!!

No onneksi on paljon kesä suunitelmia kun koulut loppuvat, niin jospa se ajatus vähän menisi muuallekkin kuin omaan "napaan" :LOL: ...joopa joo, nyt täytyy palata kotitöihin, mutta toivotaan vielä, että tässä ennen virallista kesää niitä PLUSSIA satelee :wave: :heart: :wave: !

Ai niin, ONNEA UUTEEN KOTIIN tälle juuri muuttaneelle :wave: :flower:
 
Heippa!

Minullakin tuli tuo täti kyläilemään perjantaina sovitusti. Testailin torstaina negan , tietenkin. Mutta huvin vuoksi testailin äsken sellaisella testillä millä en ole saanut noita humpuuki plussia ikinä. Ja voihan närhen ....en voinut uskoa silmiäni. Siinä punainen viiva selkeästi loistaa toisen punaisen viivan kanssa. Täti oli niukka, mutta ei mitään klönttejä tällä kertaa, joten olen aivan sanaton tästä plussasta. Onko se plussa? Mutta kun niihin tikkuihin ei ole aiemmin tullut plussa viiva, jos ei ole ollut viritelmää meneillään.

Kai pitää hakea toinen testi, varmaan apteekin raskaustesti voisi olla paras.

huh huh +++plussatuulia

:heart: mimmimamma :heart: <br><br>
 
Eli kävin ostamassa apteekin oman testin ja clearbluen.
Clearbluehun ei tullut viivan viivaa, ei edes haamuviivaa testiajan jälkeen, apteekin testissä ei mitään ehkä hieman heikkoa punaista viiva testiajan sisällä, mutta vain jossain valossa näkyi. Joten uusin sen pregent testin, jos edellinen testi jotenkin huono..... ja samanlaisen viivan sain siihen seuraavaan samanmerkkiseen testiin. Ei ei ei miten nämä testit hujaavat minua tällä tavalla. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

:heart: mimmimamma :heart:
 
Hoh hoh. :eek: Voihan kehveli noit mimmimamman saamia testituloksia. :eek:
Onkohan se nyt niin et mikään testi ei sitten ole kovikaan luotetava, kun tuollaisia tuloksia antavat. Meinaan kun jostain toisaalta luin et hiukan samantapaisia ongelmia on ollut noissa ovistesteissäkin. :headwall:

Vaan joo ebony kyllä olet oikeassa et on ihmismieli sitten outo kun ei se osaa päättää et mitä haluaa. Väliin on niin niin mieli toiseen suuntaan ja heti kohta perään mennään toiseen suuntaan........ jne. :kieh: :headwall:

Mut sen päätöksen (kuinkahan monenne kerran) mä tein jotta muuta ajateltavaa/tekemistä on jostain löydettävä kuin tämä jatkuva oman kehon tarkkailu ja vaavista haaveilu. Jotta ei n. joka neljäs viikko olis piinaamista tuleeko/eikö tule tätyli porschella hurjastellen pihaan. Ja sitten kun tuo tätyli pihaan on saapunut niin itkua saa pidätellä oikeen tuskan hiki otsalla. Voihan heevatti et on vaikeeta ihmiselämä. :(

Mut nyt mä menen jälleen muihin hommiin, kun tämä kirjoittaminen hankaloitui merkittävästi kuopuksen kiivettyä syliini keikkumaan. :wave:

ps. Meillä muuten kuopus "muutti" nukkumaan tuon nuorimman siskonsa kanssa samaan huoneesseen sunnuntai-iltana. :D
Ja nyt kuiskaan: Jotta hyvin on kaksi yötä siellä viihtynyt kömpimättä meitin väliin keksen yötä. :whistle: ;) Joten nyt on toiveita et makuukammari olis ukon ja minun yksityiskäytössä ainakin öiseen aikaan vuorokaudesta. :p
Tosin siit ilosta ei kyl viel tällä kierrolla hyödytä, kun ei taida ukko olla kotosal silloin kun pitäs, jos meinataan vaavia työstää. :/

Hoh, huomen olis sitten se soveltuvuustesti minulla ja ukko sai eilen kutsun torstaiksi haastateluun yhtä kurssia varten. Joten saas nähdä ollaanko sitä sitten molemmat koht "kuolunpenkillä" :whistle:

:wave: :wave: ++++++++ :wave:
 
Heippa !!!

Piti tulla pikaseen koneella käymään kun juniori meni näin aikaisin päikkäreille,,,kun pomppi aamulla jo ENNEN KUUTTA ylhäällä \|O !!!

No onhan sinulla sitten touhis paljonkin "ohjelmaa" ja "muuta ajateltavaa", jos opiskelemaan alat...eli pidetään kovasti peukkuja :wave: ( molemille vaihtoehdoille ) ....minulla kävi yhdellä tutulla niin että hän sai havittelemansa opiskelupaikan aikuisiällä...ja huomasikin sitten olevansa raskaana kun koulu alkoi... :heart: mutta hyvin hän sai ne yhteen sovitettua !

Pitäisi alkaa isomille ruuan laittoon, kun kohta alkaa porukka lampsimaan koulusta kotio....ja sitten pyykkivuoren kimppuun :kieh: - ai miten niin ei huvittaisi :headwall: ...veto ihan veks, kun oltiin aamupäivä kylillä ja puistossa pyörällä kuopuksen kanssa niin raitis ilma tekee tehtävänsä \|O voisin minäkin ottaa pikku päikkärit :) ...Niin nyt JOS olisi raskaana, niin siihenkin olisi HYVÄ SYY huilata hetken....mutta nyt ei armoa tunneta eli kuulumisiin taas :wave: :wave: :wave: ja PALJON +:ssia :heart: :heart: :heart: !!!
 
:attn: NOSTO :attn:

Apua...minne kaikki ovat hävinneet....olimme jo kolmannella sivulla !!!

Se on perjantai taas,,,ja perjantai siivous edessä...tai puoliksi jo takana kun aloitin jo ennen 9:deksää olohuonetta imuroimaan ja huonekalujen paikkaa vaihtamaan :D ...minulla on sellainen luonne että silloin kun TUNTUU että pitää alkaa touhuumaan, niin silloin todellakin pitää alkaa tekemään :LOL: ...ja sitten lähtee pölyt joka paikasta...viher kasvitkin saivat paikan vaihdoksia ja sohvakin vaihtoi paikkaa...saa nähdä mitä isäntä sanoo kun tulee töistä kotiin =) ,,,ainakin NÄKYY kätten jälki ! No mainittakoon että saisi kyllä useamminkin tulla näitä touhupuuskia meikäläiselle...mutta nyt on kivä äitienpäivää odotella !!!!

Pistäkäähän kuulumisia tulemaan !!! :wave: :wave: :wave:

Ja touhis,,,mites sinun "testi" meni ??? - siis se koe ???
 
:attn: mimmimamma siis + ??? Uskomatonta miten testit voipi olla noin sekavia!!!!!!!!!!!! :headwall: Jotta pitäisi varmaan verikokeisiin mennä? Huisin jännää!!!! :) :wave:

Lauriinas ja pikku-ukko :wave: Aurinkoista ihanaa kesää teillepäin myös!! B)

Kaikille muille... ottakaas rennosti ja ajatelkaa positiivisesti!!!!! Tiedä, vaikka + + + + + + lentelis aurinkoisissa tuulissa meille kaikille pian!!! Tsemppiä! :hug: ;) :wave:
 
Heipsan ebony ja muut!

Täällä olen notkunut koneen äärellä jos kuinka moneen otteeseen tuon keskiviikkosen soveltuvuustestin jälkeen. :ashamed: Mut en vaan ole saanut mitään kirjoitusta aikaiseksi tähän ketjuun (muualle kyl jotain napsuttelin), kun on pää ollut jotenkin niin niin niin vietävän tyhjä. :/ :headwall: :whistle:

Joo vaan kyllä oli soveltuvuutta todella koetteleva se testi. :kieh: Oli meinaan ainakin hermot ja päänuppi sekasin kun testaus oli tehtynä. \|O
Siin testissä kun joutui täytteleen jos jonkinlaista paperia kellon kanssa kilpaa. Niin et näin meikäläiselle jonka sisälukutaito ei ole mitään huoppuluokkaa tuppas joka paperis aika loppuun kesken. :( Jotenkin tuntu siltä et aivot ei jaksaneet työstää sitä mitä silmät näki. Elikkä jos lyhkäsesti sanois ja testiä kuvailis. Niin sellanen psykolginen "palikkatesti" se oli. Noiden paperin täyttöjen lisäksi oli viel sellanen ryhmätestaus, jossa annettiin aihe mistä piti sitten keskustella ennestään täysin tuntemattomien henkilöiden kanssa. HUHUH!!!!! Joo ja sitten viel päivän lopuks oli henk.koht. haastattelu psykolokgin kanssa.

Vaan kyl sain olla hiukan ylpeäkin itsestäni kun tuo psykologi tuumas heti haastatelun aluksi; jotta olin pärjännyt hyvin tuossa ryhmäkeskustelussa. :saint: :D
Hmmm...... minä kun sain tiedon luotetavalta taholta jotta tuolla ryhmäkeskustelulla on melkoisen merkittävä asema valinnan suhteen. Niin et jotenkin nyt uskoo itseensä enemmän kuin ennen. Niin et jos nyt sitten en tulekaan valituksi tuohon hakemaani opiskeluun niin uutta vaan peliin on laitetava.
Itse asiassa on jo parikin hakupaperia valmiiks täytetynä, ne vaatii vaan viel päivämäärän ja kirjeeseen postimerkin jotta voin ne lähettää.
=> lähtevät lähipäivinä.

Juu ja ukkokin on sitten parin viikon päästä "opiskelija". Hän nimitäin sai eilen tiedon jotta pääsi kurssille päivittämään ammattitaitoaan. Hän siis on aikoinaan koulutukset käynyt just sille alalle jolle kurssi kouluttaa. Mut kun ei ole kyseistä työtä tehnyt sitten koulun niin päivittää pakko on jotta vois töihin sijoittua.

Joten meillä nyt sitten kesä kuluu ukon opiskelujen tahdissa ja sit syksyllä mitä ilmeisimmin minun opiskelujen tahtiin mennään.

Vaan ennen noit opintojen aloitusta on ukko poissa kotoota ainakin viikon ja eikös nuo parhaat tärppipäivät just tuolle akajaksolle osu. :( Joten tais tulla nyt sellanen "lepo" kierto tällä erää.
:p Ellen minä myös suuntaa sille paikkakunnalle mihin ukko suuntaa. Mut kahtellaan ja mietitään mitä tuleman tuo.

Vaan nyt taidan unisaarille suunnata ja teille hyvät äitienpäivät toivotella. Moikka! :wave: :wave: :wave:
 
Tsemppiä touhis opiskeluhakemisille. Minä tässä odottelen noita papereita vihdoin ja viimein. Vannoin jo ettei ikinä enää opintoja mulle, mutta katsotaan taas kun töitä paiskitaan muutama vuosi :D

Mahtava ilma täällä ja alan just valmistella ruokaa, jonka jälkeen voisi vaikka lähimetsään pongahtaa kävelylenkille. Mukavaa äitienpäivää kaikille sitä viettäville!

Meillä ei ole raskausrintamalla mitään uutta ja alankin luultavasti vaipua taka-alalle pikkuhiljaa... En kuitenkaan malta olla välillä moikkaamatta ja nostelematta täällä palstalla, mutta aktiivinen kuumeilu on meillä kyllä lakannut. Niin monta pettymystä on mahtunut näihin vuosiin, eikä edes häivähdystä raskautumisesta. Äitienpäivää ei meillä ehkä koskaan vietetä, mutta just nyt sekään ei tunnu mitenkään erityisen traagiselta vaihtoehdolta. Ehkä se vaikuttaa asiaan, että työssäni olen koko ajan lasten kanssa tekemisissä, vaikka eivät omia olekaan.

Plussanippu täältä lentää :wave: <br><br>
 
Eipäs onnistunut kirjautuminen...

Mukavaa äitienpäivää kaikille!! :flower: . Mites olette sitä viettäneet? Meillä tytöt taas kipeinä, joten hyvinkin on koko päivä oltu sisällä. Syömäänkään ei päästy lähtemään, joten teimmä kalakeittoa... :D . Huomenna olis työpäivä tämän sairasloman jälkeen :/ . Ois voinut vielä olla kotonakin...

Jännäyspäivät meneillään...satuttiin justiinsa peuhuuttelemaan noita peittoja parhaimpaan aikaan kuukaudesta...nyt kp21. Masussa nippailee ja olo vähän niinkun silleen... Mutta eipä innostuta liikaa, päivät näyttää =) .

Eipä siinä mitään...palailemisiin!!! PLUSSATUULIA PURJEISIIN :D .
 
eipä uutta tällä rintamalla...ovista odottelem. Kehon fyysinen aktiviteetti kertoi että eilen oli h-hetki. Testasin tänään huvikseni taas niillä prisman testeillä. Viiva on vahvistunut viime viikosta, mutta kun tunnetusti se ei tiedä taaskaan mitään :headwall: :headwall: hauska saada olemattomia plussia :headwall: :headwall:
Mieli on rauhallinen ja yritän kehitellä uutta ajateltavaa sekä elää päivä kerrallaan. Peukut pystyyn touhiksella että tuo opiskelu paikka varmistuisi juuri sinulle tarkoitetuksi. PS Aniliini äläpä vielä henkisesti luovuta. Tsemiä tiedän miltä turha osottaminen tuntuu.

:heart: mimmimamma :heart:
 
Iltoja!

Pikaiset nostelut napsuttelen kun mentiin taas tuol jossain......... :eek: :headwall:

(.) Juu se olis taasen kierron puoliväli lähestymässä vaan on ukko toisel paikkakunnal kuin minä ja lapsoset. :(
No, vaan meinasin kyl kuopuksen kans minäkin suunata sinne mis ukko on, kun ovat nuo vanhemmat lapsoset isälleen viikonlopuksi matkaamas.

Joten ehkä vois yrittää ukon kans hetkeks samaan sänkyyn pujahtaa ;) Vaik ei nuo taida ihan parhaimmat tärppiajat viel olla käsillä nyt viikonlopul vaan ens viikon alussa. :whistle:
Mut kukas sitä kieltää onneaan kokeilemasta silloin kun siihen on tilaisuus. :p Meinaan kun taitaa ukko viel ainakin alku viikon viel poissa olla kotoota ja minun on kotiin palattava sunnuntaina samaa matkaa kuin lapsosetkin palaavat. :headwall:

Hei, nyt iski tuo dynastia ja hävitti muistista kaikki ne nimimerkit jotka oli mulle menestystä ja tsemppiä opiskelujen suhteen lähetellyt. Joten yhteis kiitos teille kaikille tulee tässä; KIITOS!

Vaan nyt taidan unikuvia lähteä katselemaan, jotta jaksan kuopuksen kanssa huomen eläimiä ihailla-ollaa menos retkelle kotieläintilalle.

Viel muuten yks juttu. Mul on parina päivänä ollut ajoitain sellanen kummalinen huononolon tunne. :x Aivan kuin olis raskaana, vaan kun en ole sillä sen verran reipas oli tuo tätylin vierailu. :/
Mut mitäs luulette voisko tuo olo tulla siitä et olen käyttänyt homeopaattisia aineita jotka vaikuttavat kierron saannöllistämiseen ja sit lisäks höynähdin ja tilasin "laihdutus"-laastareita. :ashamed: :( Voiskos ne oloon noin vaikuttaa? Olen niit nyt lauantaista asti käyttänyt.
Hmmmmmm.... viime kierto muuten jäi mulla ennätys lyhyeksi kp26 ja tuon kierron aikana aloitin nuo homeopaatiset aineet, mut ei ne ainakaan alkuun oloa heikoks tehnyt lyhensivät vain kiertoa muutamal päiväl keskiverto kierrosta. :headwall:

Mut nyt jätän pohdinnat sikseen ja suuntaan kehoni sänkyä kohden. Ai niin ja huomen jälleen taas kerran otan ovistikut esille -> jee pääsen leikkimään ovistesteillä. :LOL:

++++++++ :wave: :wave: :wave:
 
Heippa taas...

Nyt on helatorstai vietetty ja yksi arkipäivä ennen viikonloppua... B)

Piti tulla pikaisesti kurkkaamaan kuulumiset ja hyvä touhis kun olit kirjoitellut siitä oviksesta...minäkin ryntäsin äkkiä päiviä laskemaan niin huomasin että minullakin on JUURI TÄNÄÄN puoliväli kierrosta :eek: että tämä aika hurahtaa äkkiä...tuntuu kun juuri olisi täti ollut... :headwall: :D - No ei sinäänsä mitään paniikkia, onneksi tuli eilen aamulla ukko kulta mukavalla tavalla heräteltyä kun ei ollut töihin kiire...ja täytyypi taas tänään vähän "kiusata" ;) ;) ;) ....niin, muistaakseni tuossa vähän aikaa sitten lupasin lopetellä nämä kuumeilut ja olla ajattelematta asiaa, mutta tässä sitä ollaan :D ...no päivä kerrallaan, ja plussia lennättelen taas kaikille !!! :wave:
 
Heipsistä!! Ihana aaaringon paisteinen päivä ollut! Terkkuja kaikille, lueskelin nopsasti ja onhan täällä liikettä ollut! Kevät ja tuleva kesä (näin kyllä jo pääskysen ja siitä se alkaa) vauhdittaa päiviä ja tuo vipinää... ;)
Kp21/28-38 tai jotain semmosta menossa ja sen huomasin jo innostuessani partsin siivoukseen! Tulee aina tuota puhuria ja intoa siivoukseenkin, ennen ovista! Pesun sivuilla kävin, kun touhis siitä muistutti, olin vallan unohtanut sen sivuston! Tänään tikuttelin ovista ja sepäs on tulossa eli vahvaa viivaa sain... :p ;) Nyt vaan pöllytyksiä kovasti...
;)

Tsemppiä kaikille! Mikä puhuri sitten onkin menossa, niin naaattikaa kesästä!!! B) :wave: <br><br>
 
Nonniin.. eilen alkoi sitten sellainen vuoto, että alta pois! Se oli kp25/28-29. Vatsakivut huikeet, raskausoireet selkeämmät... eli taitanee olla sitten se surullisen kuuluisa spontaani km (lääkärin mukaan). Jos raskausoireet jatkuu, uudelleen lekurin juttusille. Katsotaan sitten jatkot. Hiukkasen hermostuttaa, mutta kait tää ohimenevää on. Kuitenkin näin alussa, ei tunnu silleen pahalta...mutta kuitenkin...voihan rähmä :\| .

Plussapuhurit kuitenkin kehiin!
 
peippo
Heipähei

Olen ihan uusi täällä enkä ole mitenkään rekisteröitynyt tai mitään mutta ilahduin kovasti kun näin tälläsen aiheen. Kirjottelinkin jo toiseen paikkaan tilanteestani. Olen 36v lapset 6 ja 4 ja kauheesti tekis mieli kolmatta ja miksei neljättäkin.. no olen just ajanu alas siis mielialalääkkeen cipralex 10 mg, ja vähän ihmettelen kun välillä päässä säpsähtelee. Muuten ei juuri huomaa et olis mieliala laskenu kauheesti. Kai se nyt olis viisainta vähän antaa ajan tasottaa ja rauhassa kattella miten täs alkaa pitemmän päälle jaksella.

Mulla oli vaikea masis, ja vuoden olin terapiassa ja lääkityksellä yli vuoden. Onko kellään mitään tämän kaltaista kokemusta?
 
Huomenia Kaikille !!!!!!!

Mites me näin ollaan taas tiputtu alas ???!!!

Onko ihana kesäinen ilma vienyt kaikki koneelta....myönnän että minäkin olin ulkohommissa koko viikon lopun ja eilis päivän....ja tämä päivä alkoi sateella,,,niin malttoi koneellekkin jo tulla :ashamed: :) .....

:hug: sinulle Hämy71...oletteko te kauvan yrittäneet pikkuista ?

Meillä taitaa ovikset olla kohta ohi...en niitä kyllä mitenkään "pongaillut" mutta kierron puoliväli on nyt ohitettu.... ;) ...mutta eipä tässä auta sitten muuta kun taas jännäillä sitä kierron loppua :saint: :x ...

Mutta tulkaas nyt kirjoittelemaan kuulumisia....ja tervetuloa kuumeilemaan Sinä uusi tulokaskin...( voi ei, nimi muisti taas pätkii vaikka juuri luin nimimerkkisikin...)...mutta plussa tuulia kaikille :wave: :wave: :wave:
 
Tervehdys mammat!

Lueskelin pikakelauksella kuulumisianne- En ole aikoihin tänne "joutanut". Olen ollut sairaslomalla jo useamman viikon. Ennenaikaiset supistelut piinasivat tuossa pääsiäisen aikoihin. Nyt kun oikea äippäloma sitten häämöttää, alkaa tilanne rauhoittua :) . Heppu tietysti jököttää siellä syksyyn saakka!!!

Riikuilija me mennään aika samaa tahtia. Toivottavasti vointisi on ollut hyvä.

Pikkuhiljaa alkaa hiipiä mieleen ajatukset synnytyksestä. Esikoinen syntyi sektiolla, joten alatiesynnytys vähän jännittää...Muuten raskausaika on mennyt hyvin...ja nopeasti. Asukki elää nyt aktiivista kautta. Paita pomppii kun kaveri jytää. Ja edelleen se tuntuu niin uskomattomalta, että sittenkin vielä saan kokea tämän. Joinakin aamuina on pitänyt heti silmien auettua vilkaista, että onhan mulla se maha onhan, ettei kaikki vaan oo unta.

Aimo annoksen plussia lähetän ja vilkkaita hetkiä vällyjen välissä toivottelen.

Mertsii 31+2
 

Yhteistyössä