YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Hellou todellakin taas pitkästä pitkästä aikaa. Uutta ei meitin elämään kuulu, töitä töitä ja töitä. Ollaan miehen kanssa oltu nyt tjot-meiningillä (ei siis varmasti viety vielä mitään loppuun asti...). Vauvakuume iskee vähintään joka toinen päivä ja silloin ajattelee, että nyt hoidetaan juttu loppuun...sitten taas mietitään...niin tahtoo sen kesäisen vauvelin... :ashamed: . Elikkä jos toiveet haluu toteutuvan (jos on enää toteutuakseen) niin kesällä alkaa siten se totistakin totisempi yritys. On tää hullua...myönnetään :) . Paras ystäväni on nyt parhaillaan odotuskannalla (yli 40 vuotta), yritystä heillä takanaan useempi vuosi. Olin tosi tosi iloinen...ja samalla kasvoi oma vauvakuume varmaankin miljoonalla :D .

Tervetuloa uudet jäsenet ja tervehdykset kaikille jo tutuillekin! Pidetään liput korkeella ja puhallellaan plussatuulia meille kaikile!!

 
Kiitos mimmimamma vastauksesta ja pidetään kovasti peukkuja Sinulle että plussa pysyy ja vahvistuu....

Niin niistä ns. ovislimoista...minä olin kanssa "muka" huomaavinaan ne puolessa välissä kiertoa viimeksi, eli n. 14 pvä...ja eipä tuo mitään tulosta tuonut...vaikka "mitä teki".... :kieh:

Eli kannattaisiko minunkin sitten tehä se testi jo aiemmin, eli n. 12 pvä ja siitä eteenpäin...tuntuu vain jotenkin hullulta, että montako päivää sitä pitää pissiä siihen tikkuun... :whistle: tietysti varmaan niin kauvan että tulisi ne molemmat viivat...-jos edes tulevat :(

Vähän hömppää tää on, -täällä flunssan kourissa miettiä jotain pissi juttuja, mutta JOTAINHAN ON MIETITTÄVÄ =) kun on tälläisen äityliini luonteen luojalta saanut :D B) !

Kirjoitelkaahan kuulumisia... :wave:

Tämä kuumeilija lähtee viemään nuorimmaista korvalääkäriin, että tälläistä tämä arki on :saint: :heart: ...
 
:wave: Tervehdys ebony ja hämy. Kiva kuulla teistäkin jotain, minä jo tuossa ennätin kaikkia taka-alalle jättäytyneitä miettimään. :headwall:

mie Tervehdys sinullekin. Niin mimmimamma jo ennättikin kertoilla tuossa miten miehen ikä mahdollisesti vaikuttaa/ei vaikuta.
Minul ja miehel on kymmenisen vuotta ikäeroa ja mies on jo hyvän matkaa päälle viiskymppinen. Meil yks pienokainen saanut alkunsa just saaman vuonna kun mies täytti 50v ja km:n koimme reilu vuosi sitten. Elikkä tällä vaan yritän kertoilla jotta kyllä nuo miehet suhteellisen viriileinä pysyyvät tuossakin iässä. ;) Mikäli kunto muutoin riittää. ;) :p

Omaa (.)

:eek: Joo minä se sitten eilen marssin tuonne apoteekkiin ja ostin niit "kalliimpia"(clearblue) testejä ja pitihän se sitten tänä aamuna kokeilla jotta mitä ne kertoo. :LOL: :eek:

\|O \|O \|O \|O :eek: :eek: :eek: Kuten arvata saattaa noista hymiöistä niin NEGAAAAAAAAA näytti, ei edes voinut kuvittelemalla löytyää sitä plussaa. :( :( :( :(
Mut ei kyl ole tätylin porchea eikä ferraria kuitenkaa näillä nurkilla näkynyt ja nyt mennään sentään jo kp30 (kp yleensää lähempänä 28 kuin 30). \|O Joten kummissani nyt olen ja pihalla kuin lumiukko jotta missä mennään.
Toisaalta muistin jotta näinhän minua koeteltiin silloinkin kun alkoi tuo keskenmennyt raskaus. toisin sanoen ei ilmaantunut testeihin viikkoon kunnon plussia, mut ei kyl tätylikään tullut kyläilemään. :eek: :eek: :eek: (Peloittavaa!!!!)

niin et nyt on mieli saatava tasaantumaan ja testailtava uudelleen viikonlopun aikana tai ens viikon alussa mikäli ei porche tai ferrari pihaan pyyhkäise. :whistle: :headwall:

Mut nyt viskaan plussat keväiseen pivään leijumaan ja lähden valmistautumaan kuopuksen kanssa kerholle lähtöön. Hälle meinaan eilen lupasin jotta pyörällä mennään ja et hän pääsee peräkärriin istumaan. :LOL: Niin voi et "paistoi aurinko" hänen kasvoiltaan. B) B) B)

+++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: <br><br>
 
Heippa taas........

Oli niin ihana palata tänne palstailemaan etten malta olla pois ollenkaan...varsinkin kun ukko on ylitöissä,,,eikä marmattamassa että olen koneella...muka koko ajan... :kieh:

Touhis, ihana kuulla muistakin malttamattomista immeisistä kun minä... :saint: Oletko sinä kuinka paljon kokeillut noita ovis-testejä ???
Ja näkyykö niillä sitten OIKEESTI ovulaatio ? Heh, heh, kirjoittelen kuin johki lääkäripalstalle, mutta parempaa ja kokeneempaa tietoa varmaan täältä saa kuin joltain "tohotorilta"... =)

Laskin jo "kauhukseni" että tänään on jo kiertopäivä nro 9 ja en ole hankkinut mitään testejä...pitää varmaan viekoitella tänään tuo ukko-kulta ja huomenna ostaa niitä testejä...Onko ne miten paljon kalliimpia apteekissa kuin sieltä netistä tilattuna...eli paljos ne noin maksaa kaupassa kun ei tähän hätään ehdi mitään netti tilauksia laittaa... :kieh:

Luin juuri tuossa ketjua taakse päin ja SUPER ONNITTELUT Mertsiille :flower: !!! -kuinkas kauvan siellä kuumeiltiin, ennen kuin tärppäsi ??? Ja tietysti ONNITTELUT
:flower: kaikille muillekki plussanneille !!!

Nyt on pakko mennä taas koti hommiin,,,mutta PALAILLAAN !!!


:wave:
 
Tervehdys kaikille uusille ja vanhoille palstailijoille myös =) Kiitos myös kannustuksesta.

Tsemppiä Touhikselle, josko sieltä vielä se plussa ilmestyisi. Juu ja kaikille muille, keillä jännääminen on ajankohtaista.

Täällä ollaan oltu kuumeessa viikonloppuna ja kaameassa räkätaudissa yli viikko. Niin että mikään lähikontakti ei kyllä ole tullut edes mieleen viime aikoina. :headwall:

No juu. Sen verran on uutta, että saimme tosi mukavan ja rauhallisen asunnon ihan luonnon helmasta. Kerrostalo kylläkin, mutta vain kaksi kerrosta ja vierestä aukeavat isot metsäalueet. Hyvät yhteydet Helsingin keskustaan, missä meillä molemmilla on työt. Tänään käytiin kirjoittamassa vuokrasopimus, joten pääsiäisen jälkeen on sitten muutto edessä. Muuttaminen on ällöttävää, mutta tosi hienoa päästä vihdoin kunnolliseen yhteiseen kotiin. Meillä kun mies muutti aikoinaan minun asuntooni ja on ollut välillä aika ahdasta kaikkien kamojen kanssa. Talossa on myös sauna, jota voi itse lämmittää varaamalla ajan ja sitten kaiken huipuksi pieni kuntosali. Joten lisäkuntoilua ei kyllä enää voi välttää. Parveke ja iso kylpyamme tuntuu myös molemmat tosi ylellisiltä. :LOL: Sellaisia kun ei tässä asunnossa ole.

Muuten ohjelmassa on ollut lähinnä töitä ja töitä. :wave: <br><br>
 
:'( \|O :'( \|O :'( \|O :'( :'( :'( :'(

Siinä hymiöt kertovat jälleen totuuden!!!!!!!!!!
Tätyli se sitten löysi kuitenkin elien iltapäivällä taas tämän talon ositteen muistikirjastaan. :(

Ja nyt sitten tarvitsen hiukan apuja siinä miten se kp laskettiinkaan, jos tätyli saapuu vasta iltapuolella päivää.
Jostain muistelen lukeneeni jotta mikäli vuoto alkaa vuorokauden loppupuolella niin kp1 olis vasta seuraava päivä , siis tänään. :headwall: :headwall: :headwall:
Olikos se näin????? :headwall:
Tosin tätyli tuli kyllä melkoisella ryminällä kun ovet avas->kunnon vuoto alkoi heti-ei tuhrutellut. Tosin yön oli hiljaisempaa, mutta kun jalkeille nousin jo lorisi jälleen. :eek: :eek: :eek:

Rouva Aniliini :wave: Tervehdys sinullekin. Mukavaa kuulla jotta olette löytäneet mieluisan asunnon. B)
:eek: Oh joo kyllä on muutto hyvässä muistissa - se ei todellakaan ole mitään herkkujuhlaa. :/
Koitahan parantua flunssasta pian.

ebony Niit ovistestejä on todella eri hintaisia niin marketeissa kuin apteekeissakin ja hinnat viel saattavat hiukan vaihdella eri apteekeissakin :eek:
Mut se mitä minä olen niitä käytellyt niin olen kyl tullut tulokeen et clearbluen digitaalinen (7kpl hinta kyl reilusti yli 30eur) on selkein/kallein. Siinä kun ei tarvitse arvailla ja vertailla viivojen vahvuuksia vaan se näyttää selkeästi "täyden sarven" siinä vaiheessa kun arvot ovat tarpeeksi korkeat.
Tosin useamman kierronkaan käyttö ei meillä ole tärppiä tuonut vaikka kuinka on yritetty ajoittaa peittojen pöläytykset juuri sarven täyttymis päivälle ja muutama päivä ennen sekä jälkeen. :( :( :(
Niin et tiedä sitten missä vika kun ei onnistu. :'( :'( :'( :headwall: :headwall: :headwall: Liekkö nuo ukon kaverit sen verran laiskoja et ei uiminen kiinnosta vai olisko minulla liian suuret toiveet/haaveet niin et stressin puolelle jo menee kun välillä seksikin tuntuu suorittamiselta ja vain vaavin takia toimimiselta. :headwall: :headwall: :headwall: Meinaan vaan kun ex-ukon kans tärpit onnistu vaik ei ollut tarvettakaan. :eek: Niin no oltiinhan sitä toki silloin nuorempiakin. ;)

Mut nyt olis varmaan kirjoiteltava ukolle s-postia kun on sellainen tunne et ei enään keskustella mistään; selvitämättömiä asioita on kasapäin, niin keskinäisiä kuin lapsia ja koko perhettä koskevia. Eikä me kyl olla liioin keskusteltu tästä vaavi-asiastakaan sitten viime syksyn. :eek: :( On vain oikeastaan ollut puhetta minun koulutautumisesta tai töihin menosta ja nyt on alkanut tuntua minusta siltä, et ukko olettaa minun heittäneen vaavi-haaveet/toiveet romulaatikkoon. :( :headwall: Eikä meil kyl olis mitään toiveitakaan vaavista ellen olis peittojen pöyhinästä huolehtinut aika ajoin. :( :eek: :kieh: Niin et ehkä olis aika selvitellä missä mennään.

Koittakaahan te muut plussailla sillä väliin kun minä selvitelen tämän perheen kulku suuntia. Toisin sanoen nyt sitten tosiaankin ainakin tässä kierrossa jää kaikki testit kaupan hyllylle minun osalta->ota TJOT-linjan käytäntöön.
:LOL: :LOL: Tai siis joo ainakin yritän pysytellä TJOT-linjalla ja pitää tuon "heti-mulle-kaikki-nyt-just-minän" kurissa. :ashamed: :ashamed:

+++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:

ps. Kuopus löyhkäääääää :kieh: :kieh: :x :x :x tässä vierellä joten heippa. :wave: :wave: :wave: <br><br>
 
:hug: Voi Touhis :hug:

Lämmin hali Sinulle ja voimia päivän koitokseen......

Tiedän suurperheen äitinä, mitä tämä perheen ylläpitäminen on, varsinkin jos ISÄNTÄ on omissa maailmoissaan...tai juuri tuo ettei tämä kommunikaatio toimi...Siinä sitten lasten kanssa yrität venyttää pinnaa,,,että kyllä äiti jaksaa....Minäkin yritän aina piristää itseäni ja kuunnella ja katsella tuon 2 vuotiaan tuohuja, ja miettiä miten viaton se elämä vielä tuossa vaiheessa on... :saint: ...vaikkaikin olisi piirretty punaisella tussilla hienosti pää/silmät/suu/korvat lasten huoneen uuteen kirjahyllyyn :( =) Ei muuta kuin rätti käteen ja hinkaamaan toivoen että olisi ollut vesiliukoinen tussi...ja toinen sitten tapittaa takana ja sanoo vienosti -antees äiti......-ja lähtihän se tussi pois ja samalla hinkkasin parit kuulakärki kynänkin jälet kun löysin uusia "piirustusjemmoja"...

Olen kanssa miettinyt että miten paljon tuo stressi vaikuttaa...kun ennen kun ei mitään kuumeiluja edes miettinyt, niin kyllähän tärppäsi... :/

Terkkuja taas kaikille, ja kirjoittelehan Touhis taas kuulumisia, kävin jo aamulla 8 aikaan kurkkaamassa tätä palstaa, kun jännäsin niin puolestasi... :heart: :heart: :heart:

Ja +++++:tuulia kaikille !!! P.S Hirmuisen kalliita nuo ovis-testit on, en kyllä tiedä pystynkö tähän rakoon niin paljon sijoittamaan :headwall: hui kauheeta...olihan kaksimieleisesti sanottu,,,mutta tarkoitin rahatilannetta ;) :LOL: <br><br>
 
Pika kommentti viel ennen ruuan laittoon ryhtymistä.

Joo kyllä se on täälläkin tämä suurperheen elämä tuttua kun kotosalla on yhteensä neljä lapsukaista ja yksi muualla. Niin et hyvin oli tuttuja nuo ebonyn toteamukset nousta pienten edesottamuksista. Nimittäin tässä juuri kieltelin kuopusta piirtelemästä kuulakärkikynällä muualle kuin paperiin ja todeten jotta pois otan jos sillä leikit. :kieh: :kieh: :kieh:
Vaan niinhän tuo kuopus vain tyynesti totesi :saint: ; "En sotke piillän vaan".

Joo ja piiiiiiiiiiitkäääääääääää pinnaaaaaaaaaaaa äidiltä vaaditaan kun yks kysyy toista topinen etsii tavaroitaan (jotka tietysti äiti on jemmannut \|O ), kolmas kiukkuaa; sä et koskaaaaaaaaaaaaaan kuuntele mua, sua ei kiinnosta mun tekemiset jne jne........ :headwall: :headwall: :headwall:
Joten kyllä sitä on saanut päätään jonkun kerran hirsiin pukkasta jotta ei ole vallan hurjaks ryhtynyt.

Ai niin ja se äiti-palvelijan roolihahmo oli vallan unohtua. Nimitäin ainakin täällä meillä kaikki olettaa jotta kyllä äiti passaa. :kieh: :kieh: :kieh:
Toisinaan muuten tuota ukkoa myöten oletus on tuo. :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ ja tähän sitten pitäs viel tuo pienen pieni vaavi saada hoivailtavaksi. :p :p :p :p :D :D :D :D

Nyt ruuan laittoon ennen kuin ukko ennättää töistä kotiutua.

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Kiitokset vaan tervetulo-toivotuksista!

Hoh hoijaa...Jotenkin p.aska olo.
Tuossa lueskelin noita juttujanne ja oikeen huvitti noi kakx vuotiaan piirustelu hommat "kielletylle"alueelle.
Kiva se on aina hokata jotta muualla on sama "peli" ku meillä.
Täälä myös kolme penskaa (ikähaitari 2-8 vuotta) ajattelee jotta kyllä äitee passaa ja hoitaa...
Koulusta ku tuleevat niin ulko-ovelta huikataan ekana :"Äitiii???"
Tekeevät kait testin jotta oonko kotona.Sitte ku vastaan niille jotta :"Mitä?"
Niin eiköhän vastaus ole :"Ei mitään."
Testi mikä testi!

Oon kyllä hirmuusen onnellinen jotta saan olla kotona ja työmaa löytyy vuosta tuvan viereltä.Meillä on siis maatila.
En kyllä varmaan edes enää nelosesta haaveilisi jos ulkopuolella kävisin töissä.

Kurvaas ny vaan se pirun punaanen ferrari pihaan jotta sais aloittaa uuren yrityksen.

Täälä kans aloitettava ruuanlaitto...
Plussia kanssasisarille+++++++
 
Huomenta mammat

Se on jo taaaaas perjantai, -että se viikko vierähti nopsaan ! :/

Eipä oo mitään erikoisia viikonloppu suunitelmia, toivottavasti ei vaan vettä sada niin kuin vähän enteili....Meillä isommat lähtevät viikonlopuksi sukuloimaan että pitäis noitten "pienmpien" kanssa jotain kivaa keksiä...

Mahaa nippailee taas heti aamusta, että oliskohan se nyt se kuuluisa ovulaatio... ;) Joku tuolla toisessa pinossa kirjoitti että ovis tulee vasta 1-2 päivää kivun jälkeen ??!!?? Eli tuo kipu vaan ilmoittaisi sen kohonneen huippuun---sen arvon---mikä se nyt olikaan...No onneksi on viikonloppu tulossa, että kai sitä pitäis sitten vähän peittoja pöyhentää ;) ;) ;)

Ei vaisinkaan, meillä on isäntä niin raskaassa työssä taas vaihteeksi, että täällä kotona on yhtä kissa ja hiiri leikkiä...välillä niin love :heart: että ja välillä taas myrskyää niin että :kieh: ...joooo - kai sitä on muillakin, ihan teennäistähän se olisi jo aina vaan kutiteltaisi toisiaan :saint: :LOL: ...

Mutta huomenia edelleen, minä lähden laittaan koululaisia kouluun, ja koiria ulos viemään....ja jos ei sada, niin pitäs pienimmäisen kanssa kirjastoon lähteä...Tulkaahan moikkaan taas :wave: :wave:
 
Huomenia, huomenia kaikille täältäkin.

Minä jo olen ennättänyt tässä koneen äärellä tunnin verran roikkua kun kuopus uinaili iloisesti tuolla meitin parisängyllä. :LOL: Hän meinaan heräsi jo viiden hujakkoilla ja kömpi viereen. :D Päivän toimiin hän yritti jo kuuden aikaan nousta, mut sain uudelleen nukkumaan antamalla maitopullon sänkyyn. Itse kylläkin puuron keittoon ryhdyin silloin kuuden kieppeillä ja kuopus juuri tuossa äsken kipitteli tähän syliini sängyn lämpöisenä. :D

Tälle aamupäivälle suunnitelin tuossa pyörällä isommille kaupoille käyntiä tuonne naapuri kaupungin puolelle. Mut saas nährä kuin täs käy kun näyttää tuollainen harmaampi päivä olevan tulossa. :( Niin et teidä nyt sitten viitsiikö sitä asioille lähteä, jos kosteilla ulkovaateilla on kauppoihin mentävä. :/
Vaan johonkin suuntaan se on kaupalle kuitenkin lähdettävä jotta ruokaa saadaan aikaiseksi kun alkaa nuo kaappien kätköt kummasti näyttää kovin tyhjiltä. :kieh: Kuka lieneen niitä käynytkin tyhjäämässä???? :headwall: :headwall: :headwall:

(.)omaa

:eek: :kieh: Voihan kökkö et on tympiintynyt ja samalla taas malttamaton olo. :eek: :kieh: Meinaan vaan kun olen tosiaankin sitä heti-mulle-kaikki-just-nyt-tyyppiä :ashamed: Niin mieli jo toimimaan tekee ja vaavin kuvat kiiltelee silmissä/mielessä vaik vast tuo tätyli kylään pyyhkäs tiistana iltapuolella. :( Siis millä ihmeen konstilla kykenen sille TJOT-linjalle, kun nyt jo olen näin peevelin malttamaton kulkiessani viel riepu pöksyissä. :eek: :LOL: :kieh: :eek: :LOL: :kieh:

Eli siis nyt on kyl löydettävä jotain muuta ajateltavaaaaaaaaaa, kuin vaavi ja hänen "työstäminen". :headwall: :headwall: :headwall:

:LOL: Joten taidampa sittenkin valmistella kuopuksen ja itseni sille pöyrä-/kauppareissulle kastumisenkin uhalla. :LOL: :LOL:

Plussata huitoo ilmoille malttamaton-touhis.
++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: <br><br>
 
Huomenta vaan minunkin puolesta:)
Täällä kirjoitteleepi todellinen myöhäisherännäinen joka näin 36 vuotta täytettyään "sairastui" vauva-kuumeeseen elämänsä ensimmäistä kertaa. Lapsia ei siis ennestään ole ja silmät ymmyrkäisinä olen tekstejänne lukenut, kaikki aiheeseen liittyvä kun on minulle uutta ja ihmeellistä. :p Kovasti on ukon kanssa alkanut oman nyytin saaminen kiinnostaa joten taidan jatkossa tällä palstalla käydä vinkkejä ja neuvoja hakemassa ja toki omista kuulumisista kertomassa. Täytyy nyt sitten elvistellä sillä että mulla alkoi tänään talviloma ja töihin pitää mennä vasta parin viikon kuluttua. On ainakin aikaa ja voimia petipuuhia harrastella =)
 
Heippa taas kaikille ja TERVETULOA mukaan Nelli !!!

Olipas aamu taas...olisi "saanut" nukkua :$ niin meillä koko poppoo ylhäällä jo ennen 6 !!! Tai ekaluokkalainen tuli herättää että mahaan pistää joku...mutta ei sitä sitten mikään pistänytkään, -halusi minut vain ylös hereille... :headwall: Ja sitten pikku hiljaa heräs kaikki muut... =)

Minä tein muksuille "retki-eväät" heidän omaan huoneeseen ( heidän pyynöstä ) klo. 7.00 ja itse join kahvia, ja otin mukavan kirjan ja menin sänkyyn takasin pötköttää...tuntui ihanalta vaan pötköttää kirjan kanssa, EIKÄ OLLUT KIIRE MIHINKÄÄN =) =) =) .

Sitten 2v. katsoi ikkunasta ja huusi että: LUNTA SATAA !!! Minäkin nousin katsomaan salamana...-niin räntää tietysti tuli.. :kieh:

Mutta ulkoiltu on ja nyt pitäisi pikku-ipana laittaa päikkäreille...ja itse käydä pyykki vuoren kimppuun...-jotain hyötyä sade säästä, ei tee mieli pihalle....(luistamaan sisätöistä ;) )

Mites teitin viikonloppu on alkanut ??? :wave: <br><br>
 
Nosto :wave:

Täällä on kunnon myräkkä, räntää tulee taivaan täydeltä. Änkesin itseni sen verran ulos, että kävin äänestämässä ja kastuin asiallisesta vaatetuksesta huolimatta.

Täällä ei mitään uutta auringon alla. Tämä taitaa olla elämäni sitkein flunssa, kesto tällä hetkellä kaksi viikkoa. On taas viikonloppu mennyt enemmän ja vähemmän sängyn pohjalla :snotty: Aina tulee semmoinen heikotuksen aalto ja sitten tuskan hiki pintaan. Älkää vaan erehtykö sairastamaan tätä.

Rauhallista sunnuntaita kaikille! Tervetuloa Nelli! Ja plussia tietysti. :heart:
 
Huomenta! Ja räntäsade senkus jatkuu... JEE JEE se on kevät... :LOL:
Mukavahan se on, jotta vielä pääsee lumileikkeihin, kun linnut jo laulelee.
Tyttö ihmetteli eilen, jotta mihin se kevät meni? :(

Terkkuja vaan teille kaikille tasapuolisesti! :wave:
Itselläni alkaa piinaava viikko, just hokasin... mutta pessimisti naputtaa nurkalla taas. :ashamed: Mutta tisut on olleet kyllä arat ja pistelevät.. tiedä sitten. Eiköhän se tätönen sieltä TAAS saavu. Kp 27/24-31 jotain tuo kierto huitelee. Voi kun loppuisi edes tuo räntäsade!!

Meilläpäs alkoi tänään lämminvesivaraajan remontti talos eli lämmintä vettä ei tule ainakaan 3-5 päivään!!! Vielä aamulla aikasin ehti suihkuun, kun kiirettä piti! No onneksi tulee edes sitä kylmää vettä! ;)

Kaikille lentelee + + + + + + + ja pitelen vähän varmuudeksi itselläkin...

:whistle: Mukavaa viikonalkua!!!!!!!!!!! B) heheh, kyl se koht` taas paistelee! <br><br>
 
Päiviä vaan kaikille! :attn:

Täällähän tuota on roikuttu konetta rääkäten jo pidemmän toviv tosin tuol s-postien puolella. :headwall:

Meinaan kun vihdoinkin sain sen ukko-kullalle aikomani "kirrjeen" rustailluksi ja siitähänn sitten tulikin piiiiiiiiiitkäääääääääääääkin pitempi opus. :eek: Joten saas nähdä mitä ukko tuumailee sen luettuaan.
Meinaan kun siinä oli asiaa niin meitin keskinäisestä suteesta kuin perheen suhteista ja asioihin suhtautumisesta ja viel kaiken päälle sitten lykkäsin tämän vaavi-asian siihen vähän niin kuin "koristeeksi" kermakakun päälle. Vaikkakin vaavi-asia itse asiassa on nyt minulle siitä "kirjeestä" se tärkein ja sen myötä myös ukon ja minun välinen suhde ja tunteet. :whistle: :headwall:
Niin et nyt jään jännityksellä ja hiukan pelollakin odottelemaan, jotta ukko sen "kirjeeni" lukee. :snotty: Ja viel suuremmalla jännityksellä odottelen mitä hän vastaa ja miten. :eek: :headwall: :p

:ashamed: Nimittäin minä melko suorin kysymyksin kyselin hänen ajatuksiaan/tunteitaan tässä vaavi-asiassa ja kyselimpä jopa häneltä suoraan peittojen pöläytyksistäkin. :whistle: :ashamed: ;) :p Jotta mites on-onnistuuko ja haluaako hän......? :headwall: :ashamed: :whistle: ;)

Mut joo nyt on lähdettävä sapuskan metsästykseen tuolta jääkaapista ennenkuin ukko-kulta saapuu kotiin syömisiä kyselemään.
Joten heippa taas ja nelli tervetuloa joukkoon.

+++++++++++++ :wave: :wave: :wave:

Tänne tuli eilen talvi takaisin. :( :kieh: Kurjaksi meni kelit-ei tee mieli nenäänsä ulos työntää, joten kait se on ryhdyttävä sisätilojen ehostukseen=siivoilla ullakkoa>tutkia varastossa olevat vaatteet kelle sopisivat ja keneltä joutaa pieniä vaatteita pienemmille odottelemaan. :kieh: Tuo mun on pitänyt tehdä jo ainakin viikon. :ashamed: :LOL:
 
HEIPPA TAAS !!!

Kiva kun touhis kirjoittelit,,,minä jo viikonloppuna kovasti odottelin viestejäsi :) ...missäs se mimmimamma on, kun sitä ei "ole näkynyt" ?

Juu, tuo keli on aivan kamala,,,minun oli pakko käydä tänään keskustassa virastossa ( n.4 km. yksi suunta )...ja ukolla oli auto, niin rattailla sitten puukkasin tuolla kauheessa räntä sateessa :kieh: !

Meno matkalla tuiskutti edestä, niin että oli pakko vetää kärryjä perässä ettei tyttö kastunut, ja tulo matkalla sitten takaa päin että oli persus aivan märkä :D ...no minä vain ajattelin mielessäni: -kalorit kuluu, kalorit kuluu.... :LOL: pakko oli jotenkin ittensä motivoida rämpimään kun niin otti päähän se ilma ! Juuri viikonloppuna pistettiin kaikki sukset, pulkat ym. pois ja otettiin pyörät esiin kun niiiin aurinko paistoi ja oli sulaa B) ...-mutta kai tämä sitten on sitä Suomen Kevättä !

Minä tässä mietin, että koskas niitä pääsiäs koristeita vois alkaa laittamaan, että sais jotain piristystä ja vaihtelua tähän kotiin....vai taitaa olla vielä aikasta kun on pari viikkoa ainakin siihen pääsiäiseen.....???

Tulkaahan taas moikkaamaan :wave: :wave: :wave:
 
Moikka täältä räntäsateen keskeltä. Kyllä oli hieno asia etten vielä talvivaatteita kerännyt pois, vaikka perheen likkaväki kovasti motkotti että kevätvaatteet pitäis jo saada ja pikkukengät jalkaan. Kyllä hyvillä mielin aamusella talvipalttoot laitettiin päälle.

Tuossa juuri kuopuksen hain koulusta, ja poikettiin kaupan kautta. Taas sitä ikuisuustaistoa kun kaikkea kivaa olis ollut, ja kuulemma vain 5 euroo maksais tai sinneppäin :D . Kun aina silloin tällöin tuossa paikallisessa lähikaupassa eli sittarissa joudutaan törmäyskurssille, että nyt ei osteta muuta kuin ruokaa. No loppumatka sitten tultiin kotiin pienen mykkäkoulun kanssa. Kun kaverit kuulemma saa kaikkee, ja mä en ikinä mitään. Yritä nyt sitten toiselle selittää, kun ei kiivastukseltaan aina ymmärrä kuinka pitäisi sitten kaikille tasapuolisesti ostaa. Ja kuinka raha pitäis kaikkeen riittää. Noh eihän se pienin aina kaikkee ymmärrä ku ei aina itsekkään taho ymmärtää et mihin sitä rahaa menee, kun ei se koskaan tilille vanhenemaan jää, ja lisääkin tarttis.

Mut siellä -touhis- on kirjeitä kirjoitellut. Niin tuttua, on muuten tullut kanssa itsekkin muutama väsättyä. Miehelle kans lauantaina kirjoittelin, mut en sitä sitten antanutkaan, etten nyt tiedä kun tavallaan saatiin sovittua et saakokaan lukea. Ensin laitoin vain ajatukseni paperille, ja siitä tuli sitten henkohtainen vuodatus miehelle. Ihan kaikkea yleistä, ja paljon muutakin. Siinä saa hiukan purkaa tuntojaan, kun jäsentele ajatuksensa paperille. Suht hyvin tässä vauvaprojektissa edetään, että ens viikolla pitäis miehellä olla tuo talviloma, ja simpat sitten viedään tutkittavaksi.

Yks mielipahan aihe on pitkän aikaa ollut kun joululta asti ollaan yritetty mennä vähän iltaa istumaan, ja ei koskaan tunnu oleva sopivaa hetkeä. Luoja ties muista koska ollaan vimeksi oltu kahestaan jossain. Että pinna on tässä kiristynyt ku tuota vauvaprojektia ajattelee, ja sitä että joskus olis kiva käydä jossakin. Sain sitten perjantaina pienen hepulin ja mykkäkoulua pidettiin sunnuntaille asti, mut sovinto tehtiin sitten illansuussa :p :ashamed: , ja tuli sitten sovinto tehtyä taas perinteisellä kaavalla :heart: :heart: . Mä olen aina ollut meidän suhteessa se tempperamenttisempi osapuoli, kun mies taas on niin rauhallinen, että.

Ja pattiin ottanut pidemmän aikaa kun tuo mies on välillä niin jääräpää ja periksiantamaton. Kun se ei vain joskus osaa asioiden antaa olla, vaan ne pitää selvittää nii perusteellisesti. Ja sitten välistä tuntuu et mitä se mitään edes kysyy jos ei se usko, kun kaikki täytyy varmistaa. Joo mulla taitanut olla noita pahoja päiviä ja silloin aina tulistun. Nyt hain tänään luontaistuotekaupasta jotain valmistetta jos hiukan hillitsis noita pms-oireita. Siinä on vielä tuota e-vitamiinia et eikös se tee noille limakalvoille jotain, muista mistä luin. Mut just vaikuttais tuohon kiinnittymiseen, korjatkaa jos oon väärässä.

Mut eipä tässä muuta. Nyt iski kauhia muistamattomuus etten oikein muista mitä siellä oli uusimpia kirjoituksia. Kivasti on porukkaa käynyt ja sivu pysynyt ylhäällä. Mut paljon plussia nyt täältä kaikille, ja puhkun niitä täältä, ja toivon et joku sais kiinni =) .

:whistle: :whistle: :whistle: +++


:wave: :wave: :wave: :wave:
 
Ennen oli kuulkaa tätä mallia syysmyrskyt, nyt niitä on näköjään keväälläkin :kieh:

Työviikko pyörähti käuntiin ja olin niin p...n vihainen aamulla, kun tuntui niinkuin ei olisi viikonloppua ollutkaan. Väsytti vaan tajuttomasti, edelleen yskitti ja nokka vuoti sekä torpassa ainakin yhtä paljon matalapainetta kuin ulkona.

Yritetään nyt eukkoset kestää näitä räntäkelejä, kyllä se vielä tästä iloksi muuttuu. Lysähdän sohvalle pullon kanssa, yskänlääkepullon kanssa nimittäin :LOL:
 
Huomenia päiviä!!!!!!!!!

Tänne oli pakko koneen äärelle hyökätä heti kun olin saanut koululaiset opintielle ja kuopuksen kanssa kotiin kahden jäätiin-talo hiljeni/rauhoitui. :wave: :p

Joo siis oikeastaan kiinnosti tietää jotta jokos olis ukko vastausta eilen käynyt minulle raapustelemassa tuonne s-postin puolelle. :snotty: :whistle: Meinaan kun hän tuntui koneen äärellä jokseenkin tavanomaista pidempään eilen viihtyvän.

No, vaan ei ollut hän mulle vastauksia kirjoitellut. :( Ja nyt on olo kieltämättä hiukan pettynyt ja entistäkin sekavampi->Jotta mitähän mahtaa ukon mielessä liikuskella??????????? :headwall: :headwall: :headwall: :( :/ Kun taatusti ennätti sen mun kirjeen eilen lukea.

Mut, mut, jotenkin tuntui tuossa aamusella siltä et oli ukko-kulta "yskäni" ymmärtänyt sielt opuksen rivien välistä. ;) Sillä tuntui hän niin rakastavaisin elkein minua pusuttelevan ennen töihin lähtöään. :ashamed: :heart:
Vaan tiedä sitten oliko se minun toiveajattelua vain nuo tuntemukset. :ashamed: :eek: :LOL:

+++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:

B) B) B) Hei täällä yrittää aurinko tietään raivata pilvien lomasta, joten taitaa se kevät sittenkin olla tulossa. B) B) B)

Hmmmmmmmm....... Taidanpa tästä lähteä tarkastelemaan lähiseudulta löytyviä gynen vastaanottoja ja tilata ajan johonkin vaikka ei euroja oikeen ole liiemmin kukkaroon kertynytkään. Meinaan kun tämä vaavi-asia on alkanut enemmän ja enemmä mieltäni askarruttamaan, sillä onhan tässä tuloksetta jo vuodenpäivät sen km:n jälkeen yritelty. Niin et kaippa se olis hyvä nuo meikäläisen vehkeet tarkistuttaa, niin sais ainakin sitten tiedon niiden kunnosta. :whistle: :headwall: :D Jotta onkos niistä vielä perhettä lisäämään. Mikäli on niin sitten olis se suurempitöinen tehtävä edessä-ukon taivuttelu testeihin. :kieh: :kieh: :kieh: Joo joo tietty edellyttää et ukko viel vihreetä lapuua polttelee vaavi-asialle. :headwall: :headwall:
 
Otetaanpas taas osaa tähän kuumeiluun. Kumma miten tää yks asia voi pyöriä mielessä, eikä täällä käyminen ainakaan helpota asiaa ;) . Ja mietin et olisko tuo makkari niin kovassa käytössä jos ei siinä olis pientä lisäjännitystä. Et väheneekö nuo peittojen pöyhinnät jos ens viikolla selviää et nuo simpat onkin liikkumattomia. Nyt kun tuo aika taas lähellä niin ei osaa muuta miettiäkkään. Sittenhän on turha enää haaveilla jos tuomio tulee, mut siihen asti koitan tuon körilään koukuttaa riittävän usein tuonne makkariin. Eipäs vielä ole vastaan laitellut, vaan joskus tuntuu et pitääköhän mua ihan pöhkönä. Kun nuorempana ja lasten ollessa pieniä, toki ikäkin vapauttaa näitä estoja, mutta kyllä sinne sänkyyn joku muu aina pyysi.

Mut onneksi saatiin puhuttua tuo asia selväksi, et lasta yritetään, ja mies ei ajatusta torjunut, vaikkei siitä nyt päivittäin puhutakkaan. Koska yhteistuumin tää projekti aloitettiin, mut eihän se päivittäisiin puheenaiheisiin meillä kuulu. Aluksi oli vähän toisin, mut yrityksen pitkittyessä, ja kun ei ole tullut tulosta niin... Olihan tuolla pari kertaa jo tilanne kun oli päiviä myöhässä, ja yksin piinailin, koska täällä on hyvä piinailla kun ei tuo oma mies nyt näitä mun höpöjuttuja jaksais. Hälle riittää kun hän "hoitaa työt" ;) , ja piinapäivät on sitten mun juttu kuten huolehtiminen et ovisaikaan jotain tapahtuukin. Ihan näin vitsillä, mut pyyteleehän se mieskin ettei nyt ihan ole pelkäksi vauvan yritykseksi mennyt hommat. Ihan kauhiaa olis jos ajattelis et tärppäskö nyt tästä kerrasta. Toki oviksen aikaan pitää olla ahkera, mut yritän pitää halut ja vauvantekokerrat erillään. (pikkutuhmat huomautukset kait sallitaan ;))

Touhis siellä oli kirjeensä antanut. Miehet voi sulatella noita lukemiaan päiväkausia. Meillä mies kyllä lukenut joka kirjeen, ja toisinaan kommentoi heti, ja ei vielä pahana ole pitänyt. Kirjeessä vain on helpompi tuoda asiat esille, ettei kuulosta teatraaliselta, ja siinä voi toinen palata aina alkuun jne. Itse olen aina kirjoitteluni jälkeen vielä nukkunut yhen yön, ja jos olen aamulla vielä samaa mieltä niin sitten annan kyhäelmäni. Ja kirjeessä tulee asiat laitettua nätimpään muotoon, kun sanomisiaan ei taas enää saa pyyhittyä pois.

Mutta Mimmimammalla taisi olla jännät paikat. Toivotaan että plussat säilyisi.

Itsellä alkaa tässä pian ovisaika, vaikka ihmettelen edellistä vuotoani. Kun taisin vain kaksi päivää vuotaa, kun yleensä viikon ajan kestää naistenvaivat. Sitten mietin et alkaako ikäkin tehä jo tehtävänsä et vuodot itselleen niukkenee. Oikein pelkään koska nuo vaihikset alkaa, ja sitten loppuu tääkin "kurjuus". Oikein skeptisesti kun ajattelee, niin onko sillä enää väliä, jos noista miehen simpoista todetaan, ettei niistä ole enää hedelmöittämään. Kauhiaa kun nyt pohtii kaikkea.

Mut alanpa tuossa väsään jotain syömistä ja lähen kuopusta hakeen koulusta. Ilmakin vaihteeksi oikein kiva, eli taivaalta ei satele räntää ja "arskakin" näyttää paistavan. Heippa taas ja plussia puhaltelen.


:whistle: :whistle: :whistle: +++


:wave: :wave: :wave: <br><br>
 
:wave: Heips piti tulla teittii ensin moikkaamaan vaik pitäs kuopuksen kanssa kerholle valmistautua. :p

mantana :hug: :hug: :hug: Kyl se siitä taas päivä piristyy kun ensin hiukan murjottaa. :hug: :D :D

sinitärhän vallan syvällisiä on pohtimaan ryhtynyt. :headwall: :heart: Vaan tietty nuo tuollaset asiat laittaa mielen pyörittämään jos mitä. Mut hei eihän se simppojen hidas liikuskelu sitä takaa ettei ne kohdille joskus vois osua. ;) ;) ;) Joten yrittäkäähän vain niit peitteitä pölytellä ainakin välillä, jottei vallan ne tunkkaantumaan pääse. :D :heart:

(.) omaa

Niin se on nyt sitten täälläkin yksi kauan aikeissa ollut asia saatettu käytäntöön, tai ainakin melkein. Elikkä sain sitten tilatuksi ajan gynelle sellaseen selvittely tutkimukseen, :whistle: :p jotta onkohan nuo paikat viel meikäläisel "työkunnossa". ;) :snotty:
Mut saatte takuulla tuntea sen jännityksen joka sisälläni velloo, alkoi meinaan just tätä naputelles tuntuu perhosparven hyörinä tuol masun puhjukoissa. :whistle: :eek: Öh siis ajan sain jo tälle iltapäivälle-tietty yksityiselle puolelle. Joten euroja on jonoon ladattava.
Siis joo mitenhän sitä osaa suhtautua jos saan täydellisen tyrmäyksen vaavi-haaveilulleni???????? :headwall: :headwall: :headwall: :/ :/ :eek: :eek: :( :( Näin edeltä aatellen ainakin tyrmäys tuntuu tosi masentavalta. :'( Mut mut en viel luovu ennen kuin kuulen sen gyne-setän sanomiset.

:ashamed: Joo ja tulihan sitä eilen peitteet pöläytetyks vähän niin kuin varastoon, joten viel toivo elää vaik tuomio tulisikin. ;) :p

No, vaan jotain mukavaa on joka tapauksessa luvassa viikonlopulle, kun nuo isommat ovat lähdössä isälleen perjantaina jo aamupäivästä. Niin saa sitten hiljaksiin olla tääl kotosalla kuopuksen ja ukko-kullan kanssa. ;) :D Ja se mikä on parasta pikku-perheel ollessa; ei tarvii kokoajan olla kuuntelemassa jonkun kyselysä, riitoja tai sanomisia jne. Toisin sanoen saa hiukan enemmän tilaa itselleen. :p

Hei nyt on mentävä laittautumaan jos meinataan sinne kerholle ajoissa ennättää, joten plussat lentoon.

+++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

ps. Hei ei kait se gyne setä vaan huomaa et on eilen peitot ympäri pyöräytetty? :ashamed: :ashamed: :ashamed: Huiiiiiiii hiukka hävettää jos huomaaaaaaaaaa. :ashamed: :ashamed: :whistle: :whistle: ;) <br><br>
 

Yhteistyössä