:'( \|O :'( \|O :'( \|O :'( :'( :'( :'(
Siinä hymiöt kertovat jälleen totuuden!!!!!!!!!!
Tätyli se sitten löysi kuitenkin elien iltapäivällä
taas tämän talon ositteen muistikirjastaan.
Ja nyt sitten tarvitsen hiukan apuja siinä miten se kp laskettiinkaan, jos tätyli saapuu vasta iltapuolella päivää.
Jostain muistelen lukeneeni jotta mikäli vuoto alkaa vuorokauden loppupuolella niin kp1 olis vasta seuraava päivä , siis tänään. :headwall: :headwall: :headwall:
Olikos se näin????? :headwall:
Tosin tätyli tuli kyllä melkoisella ryminällä kun ovet avas->kunnon vuoto alkoi heti-ei tuhrutellut. Tosin yön oli hiljaisempaa, mutta kun jalkeille nousin jo lorisi jälleen.
Rouva Aniliini :wave: Tervehdys sinullekin. Mukavaa kuulla jotta olette löytäneet mieluisan asunnon. B)
Oh joo kyllä on muutto hyvässä muistissa - se ei todellakaan ole mitään herkkujuhlaa. :/
Koitahan parantua flunssasta pian.
ebony Niit ovistestejä on todella eri hintaisia niin marketeissa kuin apteekeissakin ja hinnat viel saattavat hiukan vaihdella eri apteekeissakin
Mut se mitä minä olen niitä käytellyt niin olen kyl tullut tulokeen et clearbluen digitaalinen (7kpl hinta kyl reilusti yli 30eur) on selkein/kallein. Siinä kun ei tarvitse arvailla ja vertailla viivojen vahvuuksia vaan se näyttää selkeästi "täyden sarven" siinä vaiheessa kun arvot ovat tarpeeksi korkeat.
Tosin useamman kierronkaan käyttö ei meillä ole tärppiä tuonut vaikka kuinka on yritetty ajoittaa peittojen pöläytykset juuri sarven täyttymis päivälle ja muutama päivä ennen sekä jälkeen.
Niin et tiedä sitten missä vika kun ei onnistu. :'( :'( :'( :headwall: :headwall: :headwall: Liekkö nuo ukon kaverit sen verran laiskoja et ei uiminen kiinnosta vai olisko minulla liian suuret toiveet/haaveet niin et stressin puolelle jo menee kun välillä seksikin tuntuu suorittamiselta ja vain vaavin takia toimimiselta. :headwall: :headwall: :headwall: Meinaan vaan kun ex-ukon kans tärpit onnistu vaik ei ollut tarvettakaan.
Niin no oltiinhan sitä toki silloin nuorempiakin.
Mut nyt olis varmaan kirjoiteltava ukolle s-postia kun on sellainen tunne et
ei enään keskustella mistään; selvitämättömiä asioita on kasapäin, niin keskinäisiä kuin lapsia ja koko perhettä koskevia. Eikä me kyl olla liioin keskusteltu tästä vaavi-asiastakaan sitten viime syksyn.
On vain oikeastaan ollut puhetta minun koulutautumisesta tai töihin menosta ja nyt on alkanut tuntua minusta siltä, et ukko olettaa minun heittäneen vaavi-haaveet/toiveet romulaatikkoon.
:headwall: Eikä meil kyl olis mitään toiveitakaan vaavista ellen olis peittojen pöyhinästä huolehtinut aika ajoin.
:kieh: Niin et ehkä olis aika selvitellä missä mennään.
Koittakaahan te muut plussailla sillä väliin kun minä selvitelen tämän perheen kulku suuntia. Toisin sanoen nyt sitten tosiaankin ainakin tässä kierrossa jää kaikki testit kaupan hyllylle minun osalta->ota TJOT-linjan käytäntöön.
Tai siis joo ainakin yritän pysytellä TJOT-linjalla ja pitää tuon "heti-mulle-kaikki-nyt-just-minän" kurissa. :ashamed: :ashamed:
+++++++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:
ps. Kuopus l
öyhkäääääää :kieh: :kieh: :x :x :x tässä vierellä joten heippa. :wave: :wave: :wave: <br><br>