YLI 35-v KUUMEILIJAT :)

Hyvää Sunnuntaita kaikille !!!!!!!

Tulin pikaisesti moikkaan, ja lukemaan kuulumisia.

Meillä oli eilen tosi vauhdikas päivä...Olimme 3 nuorimman muksun kanssa Helsingissä messukeskuksessa Lapsi-messuilla ! :heart:

Siellä oli TOSI kivaa ja TOSI PALJON PORUKKAA !!! Koko päivä meni ja voitte kuvitella, että olin poikki, kun tulimme kotiin...olin nimittäin "yksin" muksujen kanssa siellä....-kauheesti iiiihania vauvoja tuli koko ajan vastaan...Taisin tuijotella niitä varmaan enemmän, kun messu esittelyjä :D !

Mutta eihän kaikki voi tietenkään "täydellistä" olla, sillä "varoitus tuhru" alkoi samana päivänä,,vaikka tädin "pitäisi tulla" vasta tiistaina :( ja meikä hätä housuhan teki jo testinkin perjantaina...( negan tiettyn)...mutta tänään ei tullut mitään tuhrua, eli JOS jaksan olla positiivinen niin eihän ne menkat vielä ole alkaneet :ashamed: mutta tiedän kyllä sisimmässäni että tulossahan ne ovat...niin kuin aina :'( ...Eli ei se vaavi varmaan tähän torppaan vielä ole tarkoitettu... :ashamed:

Mutta, sitten keskitytään tähän painon pudotukseen, ja yritetään olla lannistumatta...ja yritetään ottaa kaikki ilo irti näistä IHANISTA KEVÄT PÄIVISTÄ !!! B) B) B) Eikö............?!

Mutta plussa jännitystä kaikille....+++++++++++ :heart:
 
Maanantai huomenia mammat!

No, niin nyt se on sitten vietelty tältä vuodelta palmusunnuntai sekä aprillipäivä yhhdellä kertaa molemmat.
Joo joo mitenkäs teillä tuo eilinen vieteltiin?
Meillä lapsoset nuorimmaista myöden olivat sähiseudulla virpomis"matkalla" liki kaksituntia. :D Juu ja kyllähän he "saalistakin" saivat suht hyvin kun olivat osuneet sellaisiin paikkoihin jossa ei ollut virpojia näkynyt ja heitä oli jo odoteltu.
Vaan arvatkaas muistiko meillä kukaan sitten aprillata ketään. :headwall: No, epä muistaneet edes lapsoset mokomaa temmpuilua. :LOL: :LOL: Vaan hyvä niin sillä minä inhoan moista tapaa kiusata lähimmäisiään.

Vaan mennäänpäs tähän aamuun joka alkoi ensi vaikutelmalla hyvinkin rauhallisena, mutta sitä rauhallisuuta ei kestänyt kuin aamun ensimmäiset tunnit. :kieh:
Sillä ukko sattui antamaan kuopuksen käsiin oman suhteelisen arvokkaan polkupyörän lampun ja arvata vain saataa kuin siinä kävi. Kuopus kaikessa innossaan ja mielenkiinosaan pudotti mokoman lampun lattialle. Sillä seurauksella että se meni palasiksi. :/ Siinä sitten ukko sitä korjatessaan jotenkin oletti et ei korjatuksi saa ja viskasi sen menemään pitkin huushollia. :kieh: :headwall:
Äh, siinähän se meteli sitten olikin valmiina ja rauha tältä päivältä historiaa, kun kuopus suruissaan ja säikähdyksissä itkeä vollitti + minä "itse rauhallisuus" :whistle: Otin ja moitin ukkoa senkuin sanoiltani ennätin. \|O
Jotenka lupaavasti alkoi viikko täällä. Kun eilen illallakin piti ukon olla päälepäsmärinä ja järjestyksen sanelijana siinä kuka menee milloinkin saunaan ja kenen kansaa. Eikä tuossa vielä kaikki mitä viikonvaihteen aikana tapahtui.
Niin että nyt taitaa se kovasti odottamani pommiuhka olla totisinta totta meitin perheen keskuudessa. :( :kieh:
Nyt vain kauhulla ja pelolla odottelen mitä vielä tulee tapahtumaan. Öh, saas nähdä mitä ukko tuumaa kun suutus päissäni kerroin jotta jos lapsoset olisivat käyttäytyneet samoin kuin hän niin olisin jo aika päiviä sitten toimitanut heidät ammattiauttajan puheille. :headwall: Vaan perhena kun ei aikuista täysissä järjisään olevaa ihmistä voi toimittaa hoitoon ilman asian osaisen suostumusta suostumusta. :headwall: :kieh: Meinaan kun se taitaisi tuo ammattiauttajan puheille meno olla nyt tarpeen tuolle ukolle. Jotta hän ymmärtisi mitä "tuskaa" aiheuttaa ympäristölleen omalla käytöksellään.

Omaa (.)
Täällä on nyt sitten täsmä päivät vietelty tältä kierrolta ja odotellaan ensi viikon alkua mitä se tuo tullessa->tuleeko tätyli vai ohittaako hän meidän osoitteen ferrarilla vai porchella kiiruhtaen. :p :whistle:

Mut ei nyt on kipitetävä wc:n puolelle (tää kilojen karistelu jatkuu edelleen ja tuloksiakin jo näkyy :p ) ja sitten ryhdyttävä laskujen maksuu. Joten plussat viskon leijumaan.

+++++++++ :wave: :wave: :wave:

Ps. Ukko-kultaa ei muuten ole näkynyt tääll sisätiloissa noin tuntiin. :headwall: Olisikohan hän ken ties lähtenyt miettimään tekosiaan ja käytöstään. :headwall:
Minä muuten tein tuon miettimis/aivojen tyhjennys operaation lauantaina kun tuntui et aivot halkee. pistelin sellaisen reilun tunnin sauvakävelylenkin yksikseni ja matkaa taisi kertyä n.6-7 kilometriä. :headwall: :LOL: Täytyy muuten myöntää et teki hyvää niin mielelle kuin koko kehollekin tuo lenkki.
 
HEIPPA MAMMAT !!!

Mihinkäs kaikki ovat taas kadonneet...olimme taas jo kolmannella sivulla :wave: :wave: :wave:

Ulos tekisi mieli lähteä, mutta kamalan kylmä tuuli siellä on, että täytyy vähän päivemmällä koittaa uudestaan tehdä lähtöä :) ...Eilen vaikka oli kunnon takki päällä ja nahkasormikkaat oli tosi kylmä kun rattailla oli lenkillä,,,siihen ihanaan kevät ilmaan ilmeisesti tottu JO, niin saisi olla lämmintä ja aurinko paistaa koko ajan :D B) ...

Minä olen täällä ollut hermo heikkona kun odotellut sitä tädin tuloa :kieh: , silloin la alkoi tuhru, joka sitten ma loppui ja eilen kun piti menkat alkaa niin puhdas side on koko ajan pöksyissä :kieh: :headwall: ...tiedän että se täti tekee kummiskin tuloaan, niin tulis sitten eikä kiusais...minä hätänen joka tein testin jo aikoja sitten en nyt viittis enään tehä,,,mutta jos tänään menen apteekin ohi, niin varmaan käyn taas sen apteekin testin ostaan,,,niin varmaan alkaa heti testin jälkeen vuotaan...( aina sama juttu, varmaan jännitys laukee \|O )

Miten muilla, koskas te alatte taas jännään,,,missäs touhis majailee kun ei ole näkynyt ??? -Ai niin, taisi mainita, että isäntä on kotosalla, ettei pääse niin usein koneelle,, vai ? ;)

Mutta plussia KAIKILLE +++++++++++++ :wave: :wave: :wave: !
 
Heisan mammat!

ebony :wave: Täälä ollaan. Joo tosiaankin on tuo ukko vahtimas tekemisiäni, mut siitä huolimatta eilen useaan otteeseen koneella notkuin. :whistle: Tosin vähän silleen salaa. :whistle:
Mut en oikeen jaksanut/tiennyt mitä olisin tänne naputellut kun oli sellanen masis-olo et ei oikeen mikään ottanut onnistuakseen. :(
niin ja kun ei kuulu oikeastaan mitään uutakaan niin ei ollut sitten kerrotavaakaan, vaik kävin kyl kurkistamas teidän muiden juttuja.

Nytkin pitäs olla kerholle lähtöä tekemässä eikä tässä koneen äärellä. :LOL:

Joten mä meen taas plussia viskelle, moi!
++++++++ :wave: :wave: :wave:

ps.Täällä aloitetaan tuo kiusallinen tätylin tullako vaiko ei tulla piinailu sunnuntai/maanantai. :kieh: Oireita ei toistaiseksi ole ihmeemin havaitavissa, muutakuin se et taidan hermostua/väsyä muiden "tappeluihin" normaalia herkemmin. :LOL: Mut joo tuohan ei tunnetusti kerro mitään. :kieh:
 
Moikkelis. Keväisten ilmojen kylmettyä niin mielialakin laski monta astetta. Tullut jo tunne että miksi kiusata itseään tällä piinaamisella. Aina se pettymys vaanii nurkan takana. Miehen lomaviiikko oli aikaa jota harvemmin eletään, ja jäin sitten vaiheeseen kun taas maanantaina iski kiire ja miehellä pitkät työpäivät. Joka tuntuu imevän hänestä sitten mehut. Kun lomaviikolla elettiin kiireettömästi niin johan tylyys iski hänen alettua työt. Herätykset aamuviideltä ja kotiutumiset siinä iltakuuden jälkeen. Eli ilta vastassa ja mies väsynyt. Jos viikolla oli romanttista ja hellää niin nyt sitten ei sitä enää ole. Mies ei vain jaksa keskittyä muuhun kuin työssäkäymiseen ja lepoon.

Kyllä mä ymmärrän että väsyneenä kun tosiaan tekee tosi raskasta työtä, niin se hellyys rajoittuu siihen suukkoon ja halimiseen. Kait se on kun uni ollut vähäsempää kun ei se osaa mennä ajoissa nukkuun. Ja syöminenkin illansuussa raskasta. Liikuntaa taitaa töissä saada paljon, muttei sitä nyt ihan reippaaseen lenkkiin voi verrata. Kun sen lomaviikollakin käveltiin varmaan 15 kilsaa per päivä. Et viikossa tuli kyllä kilometrejä tassuihin. Ettei fyysisiä suorituksia jaksa, ja nyt sille pukkas vielä flunssa ja puolikuntoisena riehuu töissä. Pois ei voi kuulemma olla kun niin vähän väkeä on töissä.

Joo enempikin ois marisemista. Pari päivää ollaan kyräilty toisiamme ja mulla taas kierrosta johtuen ne pahimmat päivät. Eli vedän herneen nokkaani pienemmästäkin asiasta. Tuli eilen taas motkotettua ja sitten sanottua pahasti ja loppuilta pidettiin mykkäkoulua. Lapsellista mutta kun olo on mitä on. En mä halua sanoa että paha mieli on sitä ettei sitä lasta enää tule. Alitajunta sanoo että olisin maailman onnellisin jos masussa olis uuden elämän alku. Mutta suren tätä nyt aikani ja kait tää tasoittuu. Siellä spermajutussa mies ei käynyt koska olis aikataulujen sovittelu ollut vaikeata, eli olis aamulla pitänyt mennä aikaisin, ja kun ei autoa nyt ollut käytössä niin sovittiin että riittäähän tässä päiviä.

Nyt vain tuntuis helpommalta jatkaa et lopettais tän haaveilun. Tää on sellaista juupas eipäs peliä, joka joka vie kohti "täystuhoa" ettei osaa ajatella mitään muuta. Kunpa osais vain ajatella et tulee jos on tullakseen. Mut kait se on sitä mitä touhiskin sanoo. Et kaikki tänne mulle heti.

Siellä oli touhiksilla ollut pientä kränää. Meillä mies ripitti poikaa yks päivä ja että mä tulistuin. Ihan varmaan aiheesta sanoi, mutta mulla sitten keitti yli ja menin pojan puolelle. Ja sitten ei varmana puhuttu toisillemme koko iltana. Ja mekö muka aikuisia, ja vielä yli nelikymppisiä. Koskahan sitä oikein kasvais aikuisiksi.

Mimmimammakin kävi linjoilla. Toivottavasti sun terveydentilaas saadaan selvyyttä. Ja taisit kirjoittaa vanhimmasta lapsestas jolla meni kirjotukset ihan hyvin. Tsemiä nyt, toisaalta haikea huomata kuinka ne lapset varttuu. Kun itse ajattelee tässä vuosia taaksepäin niin tuntuu et vasta miehen kanssa tavattiin, ja esikoisen syntymä yms. Nehän tuntuu ihan eilispäivältä. Ja nyt tuo esikoinen on ysillä, ja tulevaisuudensuunnitelmat vielä avoinna, et mihin siirtyy ysiltä. Paikkoja haettu ja katsotaan et mihin pääsee. Tuo tietokoneala on sydäntä lähellä, että meillä on kotona oikein mikrotukihenkilö sillä niin sujuvasti tuo koneen käsittely sujuu. Paljonhan se on koneella, muttei pelkän pelaamisen takia. Vaan asentelee käyttiksiä ja ohjelmia koneeseen. Ja munkin koneeseen kuten sisaruksille tekee noita puhdistusohjelmia yms. säännöllisesti. Ja tulevaisuuden alahan tuo olis jos jotain tietotekniikkaa aattelis. Raskastahan se henkisesti on, ja koskaan ei ole valmis vaan uutta pitää opetella jatkuvasti.

Mutta tässä nyt koetan saada itseni pihalle, ja suklaamunien ostoon, että saapi sitten huomenissa niitä jaella. Ja muutakin herkkua että ruokaa pitäisi haalia kun monta pyhää tulossa.

Toivottelen munarikasta ;) pääsiäistä mammoille. Ja ottakaas plussia kiinni.


:whistle: :whistle: :whistle: +++


B) :wave: :wave:
 
Hei, hei!!!

Huutelen pääsiäisiä toivotellen :wave: :D

(.) Täällä siis odottelen piinaillen tuleeko/eikö tule tuo"ihana/kamala" tätyli kylään vai pinkooko hän vauhdilla ohi talon. :kieh:

Juu, minä täällä olen yrittänyt kaikki mahdolliset kyseeseen tulevat harjoittelu-/koulutus-/työkokeili-paikat etsiskellä lähiseutuvilta. Jos vaikka jokin osuisi kohdilleen ja löytäis sen oman "työn". Niin nimittäin sen työn jota olen harkinnut ryhtyväni tekemään, kun alanvaihdosta täällä edelleen puuhailen. Joten näissä merkeissä olen koko aamupäivän notkunut koneen äärellä :LOL: eikä viel toistaiseksi ole "saaliina" kuin muutama puhelinnumero. :eek:

Hmmm... sinitär se pohdoskeli tuota lasten varttumista ja sen mukanaan tuomaa iloa/surua/haikeutta/yms.
Niin se täälläkin vanhin lapsonen on joutanut jo peruskoulun viimeiselle luokalle ja on elämän taivaltaan etteenpäin suuntaamassa. Hänellä tosin taitaa olla melko selvät suunitelmat parin-kolmen seuraavan vuoden ajalle->koulutuksen merkeissä taitaa nuo vuodet hänellä kulua. :D Lukioon kun taitaa hän askeleensa suunnata.

Joopa joo ja seuraavakin lapsonen jo miettii mihin hakeutua/suunata vuoden kuluttua. :headwall: Vaan oletan jotta hänelläkin on jo suunitelmia valmiina mikäli vain sovelias opinahjo hänelle löytynee.

Joten niin ne lapset tosiaan varttuvat ja itsenäistyvät.
Mut muistakaahan mammat, jotta me ollaan "ikinuoria" ja vaaveista vain haaveillaan. ;) :p :D

Hih hih, oho miten alkaa ajatukseni olemaan teis mitä, :ashamed: Joten lopetella taidan ja plussat pääsiäisen toivotusten myötä lennättelen.

+++++++++ :wave: :wave: :wave: :wave:
 
Hyvää Pääsiäistä Kaikille !!!!!!

Tänään aamulla se peevelin täti sitten tuli :( :'( :( .....

Tunsin heti, kun kuuden aikaan vessaan kävelin, että jaahas...nyt nippailee ja polttelee mahaa juuri silleen, että kohta se lurahdus tulee...ja eikä se vielä mitään, mutta kun tulee koko alapää niiiiin peevelin kipeeksi että ei tiedä, buranaako vai disperiiniä popsisi, kun MIKÄÄ EI AUTA :kieh: ! Ja sitten on vielä niin paha mieli :ashamed: ....jonka seurauksena sitten syön kaikkea mahdollista kuin "possu"...( oltua koko alkuviikon dietillä )...-äsken meni patonkia, juustonaksuja, lakuja ja sitten vasta kunnon ruoka...ja kohta hilppasen kauppaan suklaata lisää hakemaan...käääääääk kiva olla nainen näitten hormooniensa kanssa...

No, kyllä tää varmaan tästä "tasaantuu".....kun pyhät alkaa...Meilläkin on ukko paiskinut hulluna töitä...kirjaimellisesti aamusta iltaan...joten Sinitär tuo kuulosti hyvin tutulta....tuo syömään ja nukkumaan juttu...ja meillä sitten ukko töistä väsyneenä OLETTAA että MINÄ EN OLE VÄSYNYT KOSKAAN kun olen vain lasten kanssa kotona !!! Auta armias jos EREHDYN vaikka sanomaan, etten ole JAKSANUT tehdä jotain asiaa esim. selvittää jotain pyykkikaaosta, niin heti kuulen että Miten sä voit olla väsynyt, ARVAA MITEN RASKAITA LEVYJÄ ME TÄNÄÄN KANNETTIIN MONTA KERROSTA YM..YM... :kieh: Siinä vaiheessa yleensä poistun vaikka vessaan puremaan hammasta, etten RÄJÄHDÄ !!! Meillä varmaan itsestään kaikki pyykit puhdistuu, ruoka valmistuu, tiskit tiskaantuu, lapset ja koirat hoituu, ruoka tulee jääkaappiin ym. ym.. :LOL: :headwall: ...

Mutta se siitä vuodatuksesta...eli nyt kun ukolla vihdoin vähän vapaata, minä tietenkin odotan JOTAIN KIVAA...en tiedä mitä, mutta jotain rauhaisaa =) ...paitsi että tää peevelin pylly vuotaa :kieh: ...Loppuisi tuo KAMALA TUULI niin pääsisi pihalla haravoimaan, mutta nyt meinaa jo itsekkin lentää kumoon kun pään pistää ulos...Olimme nimittäin nuorimmaisen kanssa pyöräilemässä niin TODELLAKIN meinasin kaatua kun kunnon tuulen puuska tuli...joten välillä talutin suosiolla molempien turvallisuuden vuoksi, kun hiekat tuli silmiin eikä nähnyt mitään.

Mutta tulkaahan piristämään tänne palstalle kun ehditte...ja todellakin MUNA RIKASTA PÄÄSIÄISTÄ NEIDOT !!! ;) :heart: ;)
 
Piti vielä tulla piinailemaan "langoille". Mulla on varmana sama mässytysbuumi kuin Ebonylla. Pari päivää jo aukaillut kaappeja ja suunnitellut et mitä söis. Eilen kyllä lopetin iltaviideltä syömisen, mutta päivän aikana tuli kyllä kaikkea massuteltua. Ja tänään sama linja. Oikein puputuskausi iskenyt, ja se on viimeistään sen merkki että maanantaina ne väripäivät taas alkaa. Muuten ei tee edes herkkuja mieli, mutta nyt on mennyt ties mitä kurkusta alas.

Ja harmittaa kun painokin hivenen pudonnut, niin farkut ahistaa vyötäröltä. Tosin tässä vaiheessa kiertoa iskee turvotus päälle, mutta on tuossa syömiselläkin osuutta asiaan.

Noh suklaata ja sipsejä jotka ennen kuului ruokavalioon, niin niistä pystyn edelleen kieltäytymään. Nyt on vain pidemmän aikaa ollut nuo valkosipulipatongit :p listalla. Joko sellainen pakastejuttu tai leipäosastolta ostettu. Niihin iskenyt ihan valtava himo.

Mies tuossa yritteli houkutella kauppareissulle mukaan, mutta kun koko päivän äitini kanssa kiertelin kaupoilla niin ei oikein iskenyt. Käytiin alkossa ja ostin itselleni punaviininkin, jospa hieman sillä mieliala tasaantuisi. Yleensä en viineistä pidä, mutta nyt löytyi sellainen raikas, pirskahteleva ja hedelmäinen, että piti ostaa.

Mutta alanpa tässä iltaa laittelemaan kun jälkikasvu tuossa odottelee tuota illan Idols-lähetystä. Ja huomenna tulee se finaali, saa oikein jännätä että kumpi voittaa.

Ja mikä ei tapa se vahvistaa, ja ajattelin tän kuumeilun ja siihen liittyvän murheen nujertaa. Ja elää pienessä toivonrippeessä, et eihän sitä koskaan tiedä. Kun jotenkin taas pähkäilen, et onko parempi ettei kaikkea tiedä. Meinaan jos sais kuulla ettei noi simpat enää hedelmöitä niin paljonko toi tieto tois murhetta. Olisko vain parempi elää toivossa, ja antaa mennä, kun tän yrittämisen mukana tuli muutakin kuin vain yrittämistä. Tuntuu ettei se ole pelkkää pakertamista oviksen aikaan. Sitäkin joskus toki, kun pitää ne hedelmälliset hetket käyttää hyödyksi. Mutta jospa luottais siihen että oma kroppa kertois kun aika on otollinen. Voishan siinä käydä niin kun tuomio tulis, niin aatteliskos sitä että turhaa tuokin on kun ei mitään hyötyä.

Joo pöljiä mietin, ja olo ihan yhtä pöljä. Pitäisi nyt keksiä välillä muutakin, mutta se on tätä kun piinapäivät lähestyy, ja jos oikein muistan niin touhiksellakin maanantai on päivä jolloin ovet ja ikkunat pitäis laittaa säppiin että ei toivottu vieras pysyis kaukana. Mutta kehossa ei tunnu mitään oireita, ei menkka eikä sitä että olis raskautunut. Kaipa tässä pian käy niin että kierrot alkaa heitteleen kunnes loppuvat kokonaan. Kolme viimeistä kiertoa olleet jotenkin niukanlaiset ja lyhyet. Tiedä mistä sekin on merkki.

Mutta edelleen mammoille plussia ja munarikasta pääsiäistä. Alan nyt odottelemaan tuota kauppaväkeä kotiin että saan latoa ostokset kaappeihin, että ne sitten löytääkin sieltä.


:whistle: :whistle: :whistle: +++


:wave: :wave: :wave:
 
Hanimami
Hei, täällä yllärinä uusi jäsen, tämä ketju vois tuntua omalta =)
Minulla on kaksi teini-ikäistä omaa tytärtä, 12v ja 13v (kohta 14v) ja uusiomiehelläni on kaksi lasta myös, tytär ja poika, 10v ja 12v. Vauvakuumetta olen potenut tässä uudessa liitossa koko ajan ja aika kamalaa tämä on kun mies ei halua yhteistä lasta. Aihe on meillä kova riidan aihe ja minulle suru. Elämässä silti mennään eteenpäin kaikin keinoin.
Mutta olis mukava vaihtaa mitä tahansa kuulumisia täällä, vois opetella tämän "chättäämisen" oikein kunnolla :LOL:
Oikein hyvää pääsiäistä kaikille ja ollaan kuulolla, minäkin koitan palata tänne heti huomenissa koska kotona ollaan!
 
Hyveee piiiiiitkääääääperjantaita!

Jota täällä tosiaankin malttamattomana viettelen kuunnellen joka ikisen nippaisun ja juilinnan tuolla alamasun tietämillä. Miettien jotta joki se nyt lorahti. :headwall: :headwall: :headwall: :LOL: :LOL: :LOL: Siis juu minäkö hätäinen? Ei suinkaan enhän minä mikään hätäinen/malttamaton/heti-just-mulle kaikki-tänne-nyt-tyyppi ole. :ashamed: :kieh:
Ei, ei, mut kuitenkin mietin jo noita testejä jotka tuolta wc:n kaapin päältä kurkistelevat. Niissä kun sattui lukemaan jotta voi testata jo kolme päivää ennen kuin tätylin pitäisi saapua. :p
Joten kyllä sinitär melko hyvin muisti milloin täällä on jokaikinen ulos-/sisäänmeno reitti tiukasti lukittuna. :LOL: :LOL: :LOL:

Jeps, mut nyt on siiryttävä jälleen talouden tarkkailun puolelle elikkä maksamaan laskuja. :kieh:

Mut viel nuo plussat huitaisen, hei.
+++++++++ :wave: :wave: :wave:
 
hanimami
Kiitti Touhis B)
Täällä Idols-finaalin tunnelmissa...
(ja vähän muissakin tunnelmissa, ei niin hehkeissä...miehen kanssa :( )
Mutta lomaa vielä kolme päivää lasten kanssa, jeeeeee!!!
 
Morjesta "hätähousu" ilmoittautuu! :/ :LOL:

siis juu se raskaustesti sitten hyppäsi käteeni aamun ensimmäisellä cw-käynnillä ja tietty se piti kokeilla.
Vaan en osannut siihen tuota suomenlippua taiteilla elikkä negaa se näytti vaikka kuin käänteli ja vänteli valossa eri asentoihin. :( Joten nyt sitten odottelen jotta tätyli saapuu kyläilemään viimeistään tiistaipäivän kuluessa. Mut se siitä sillä löysin mielenkiintoisen kouluttautumismahdollisuuden tänään lehdestä. Meinaan siinä oli nyt aikuiskoulutus-ilmoitus tuosta aikomastani alasta samassa paikassa kuin mihin olen jo yhteishaun kautta saanut kutsun "pääsytesteihin". Nyt vaan täytys kysellä jotta voisinko päästä ns. suoraan tuonne aikuiskoulutuspuolelle testeihin ilman uutta hakemusta kun nuo testit ovat eri päivinä. Se mihin minut on jo kutsuttu on 3.5 ja tuo aikuiskoulutus puolen testi on 9.5. Syy miksi tuo jälkimmäinen enemmän kiinnostaa on se et siinä pääsee kahdenvuoden opiskelulla kun tuo toinen kestää kolmevuotta.
Juu eikä tässä vielä kaikki kun siellä samaisessa paikassa tulee vielä syksyn kuluessa toinenkin koulutus hakuun ja se myös kiinostaa. Niin et kyllä nyt on jälleen meikäläisen päänuppi pohdintaa täynnä mitä tehdä ja mikä olisi se paras ratkaisu. :headwall: :headwall: :headwall:

Mut nyt viskaan plussat jakoon.

+++++++++ :wave: :wave: :wave:
 
Moi taas pitkästä aikaa:)

Mulla menkat alkoi reilu viikko sitten muutaman päivän myöhässä ja kesti vain pari päivää ja tavallista niukempina. Alavatsaa nipistelee ja on paineen tuntua, etova olo on lähes päivittäistä ja väsyttää armottomasti. Ja kaks negaa testattu...Kun olen ekaa lasta yrittämässä niin ei ole kokemuksia aikaisemmista raskauksista ja en tiedä mitä näistä "oireista" pitäisi ajatella :(

Luultavasti en ole raskaana, täytyy vaan alkaa laskeskella seuraavia tärppipäiviä. Joskin meillä sen verran mukava tilanne että peittoja pöllytellään muutenkin sen verran ahkerasti ettei tarvitse erikseen tähdätä tiettyihin päiviin :whistle:

Onko muuten kokemusta että onko tavallisesta kaupasta ostetut testit yhtä luotettavia kuin apteekista ostetut?

Hirmuisesti plussia kaikille ja mukavaa pääsiäistä :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
:eek: Hohoi!!!

Mihinkäs ne mammat on lähteneet kun mentiin tuolla kolmossivulla lujaa vauhtia. :headwall:

Veikös tuo takatalven tuloyritys kevätmielet mennessään vai ollaankos sitä niin niin munatunnelmissa et ei koneelle joudeta. ;) ;)

(.) Täällä odotellaan, meititään, tarkkaillaan, joko tuli tätyli vai mahtaako osoitteen ohi pyyhältää porchella vai ferrarilla. :whistle: :headwall:

Joo ja jälleen lennähti yski pommi taloon, kun isäntä hermostui noihin teineihin. Syynä tällä kertaa se kun eivät teinit tunnu kiinostuvan edes omien huoneidensa siisteydestä. :kieh:

Jeps johan nämä pääsiäisen pyhät tulikin vietellyksikin melkein sopuisasti. :whistle: Onneksi huomenna palataan arjenrutiineihin.

Vaan tänä aamuna heräsin siihen kun kuopus oli kömpinyt viereemme ja siinä alkoi sitten aamusella kakomaan. Eipä mennyt aikaakaan kun sieppasin kuopukksen syliin ja kiidätin wc:n puolelle-yrjö näytti olevan kyläily tuulella. No, tuossa vaiheessa selvittiin vielä puhtain petivaattein Mutta noin tuntia myöhemmin kun oli kuopus hiukan maitoa juonut niin ei sitten petivaatteet enään pysyneet puhtaana. Vaikka nopein refleksein sain hänet sängyn ulkopuolelle, mut tuo yrjö olikin ovela ja lensi ympäriinsä. :kieh: :x
Vaan joo nyt jo kuopus tuossa vierellä lattialla ajelee autolla eikä yrjöstä näy mitään käynnin merkkejä. Niin et taisi olla onneksi pikapika visiitti. :LOL:
Hei ja mikä parasta on kuopkselle kelvannut ennätys määrä ruokaa tänään, hän kun ei normaalisti syö juuri mitään. :D

Huh huh elämä on jännää ainakin kerran kuussa. Täällä kp 27 jo iltapuolella ja kierto ollut viimeaikoina 28-29. :whistle: :p
Mut odotellaan eikä mietitä liikoja kun sen negan jo kerran tässä kierrossa löysin.

+++++++++ :wave: :wave: :wave:
 
päivänlilja
Moikka, nyt oli pakko tulla lukemaan ja kirjoittamaan tänne, kun hermostuttaa ihan hirmuisesti. Olen ihan hölmö, myönnän sen, mutta ei tälle omalle päälle voi mitään :ashamed: . Järki sanoo yhtä ja järi juoksee ihan omalla pururadalla :ashamed: .

Meillä on menossa vasta ensimmäinen kierto, kun on mahdollisuus edes tulla raskaaksi. Kp on nyt 26 ja päässä takoo vain yksi asia :headwall: . Vaikka tätä toista ei siis ole yritetty aiemmin niin silti vauvasta on haaveiltu monta vuotta. Valitettavasti oma terveys ei vain ole sallinut toisen yrittämistä aiemmin. Ja nytkään ei olla kyllä varsinaisesti yritetty, koska mies joutui olemaan töissä pitkää päivää tuon kierron keskivaiheen eli aika hiljaista oli myös makuuhuoneen puolella :( . Mies on paljon aikuisempi ja ei halua tehdä tästä mitään projektia, mutta minä ole kuin keskenkasvuinen kakara ajatusteni kanssa \|O .

Mahdollisuus raskauteen kuitenkin on ja olo on ihan mahdoton, kun ei tiedä mitä tapahtuu. Minulla ei onneksi ole kotona raskaustestiä joten en pysty onneksi edes testaamaan vielä kierron tässä vaiheessa. Kai sitä jollain ilveellä pystyy odottamaan ylihuomista tai perjantaita ja ehkä säästää sitten nekin testirahat :/ .

Mutta jos pääsen edes testaamaan niin mikähän testi on mahdollisimman luotettava? Ei ole juuri kokemusta ja viimeksi tein testin lähes 7 vuotta sitten.

Mietin myös, että olenkohan kehittänyt itselleni toivomiani oireita, kun alavatsassa on omituista nipistelyä ja painontunnetta, koko ajan pissattaa, vatsa on vähän löysällä ja ikenistäkin tulee verta, kun pesen hampaat. Kai nuo oireet tulee jo pelkästään siitä, kun koko ajan miettii asiaa :ashamed: .

Meillä on vielä vaarin hautajaiset lauantaina ja saan vastauksen tähän kärvistelyyn torstaina tai perjantaina. Itkua siis riittää joka tapuksessa, mutta nyt odotellan, että onko pelkkää suruitkua vai itkenkö sitten yhtä aikaa ilosta ja surusta.

Millä nämä ajatukset saa aisoihin? Tunnen itseni ihan ääliöksi, kun olen heti kehittänyt itselleni tällaisen pakkomielteen tästä vauvakuumesta. Tiedän varsin hyvin, että näissä asioissa ei tämä jatkuva miettiminen auta ja oman olon saa näköjään ihan mahdottomaksi :(.

Puhallan kaikille teille kuumeilijoilla plussatuulia ja lähden tekemään jotain sijaistoimintoa, että saisin siirrettyä ajatukset välillä muihin juttuhin :heart:.

päivänlilja :wave:
 
Moikkelis. Pitääpä tässä piipahtaa "käymään". Just sain siivottua koko huushollin, ja vein vielä petivaatteetkin tuulettumaan, vaikka huomenna olis vasta ollut siivouspäivä. Mutta pakkasta näytti aamusella mittari, joten piti hyödyntää että saa raikkaan tuoksun kämppään.

Uusiakin on tullut joten tervetuloa vain.

Eilen ja oikeastaan jo toissapäivänä saatiin miehen kanssa joku mykkäkoulu aikaiseen. Tiedä mistä alkasi, mutta kait nää mun kiertopäivät vaikuttaa asiaan. Eilen oltiin jo kovaa lähtemässä eri suuntiin mun toiveesta, kun ajattelin ettei sen tämmöistä kuulu olla. Miehen pyysin ottamaan sormuksenkin pois, että mitäpä sitä turhia pitämään. Puolestayöstä sitten tehtiin sovinto oikein perinteisissä merkeissä :snotty: :ashamed: . Ja löysihän se sormuskin takas sormeen. Puolyheltä aamuyöstä vielä iltapalasteltiin ja kaikki taas hyvin. Takki on nyt vähän tyhjä ja höntti olo, mutta kai taas vähän ilmapiiri puhdistui.

Kai se on mun puolelta tätä armotonta tuskailua että tapahtuuko mitään. Ja oli siinä kyllä paljon muutakin, mutta nyt jälkikäteen en edes muista mistä tuo kärähtely sai alkunsa.

Nyt tuskailen että koskas nuo rättipäivät alkaa. Eilen olis pitänyt alkaa, ja nyt laukkaan vessassa ihmettelemässä että missäs tuhrut viipyy. Kun olo ollut sellainen ettei tää enteile kumpaakaan. Ovista en bongannut, ja kaikki nippailut ja muut vatsanväännöt/kivut niitä ei ole ollut. Muuta kuin tuo armoton siivouspuuska joka kyllä enteilis että alkaahan ne. Mutta kivahan tässä jännäillä. Tosin yks outo oire oli pääsiäisenä että väsyttänyt on ja armottomasti. Parina päivänä otin 3 tunnin päiväunet mikä mulle tosi harvinaista.

Mutta jännäilen, ja tais siellä touhiskin vielä jännätä jos oikein lukaisin. Kun niin pikaiseen selasin kun ruuanlaittopuuhissa olen kun tuo kuopus tuossa sairastelee ja kotona tämän päivän.

Nyt jatkan hommia, ja lennättelen täältä paljon plussia. B)


:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: +++++++


:wave: :wave: :wave:
 
Juups jaaps huomenia mammat!

:( Kylläpäs valkeni päivä harmaana tai siis eihän se edes ole valjennut kun on harmaata. :/

Täällä sinitärtosiaankin tätyliä oven taakse saapuvaks odottelen ja mietin jotta ladallako se nyt tulee kun on näinkin hitaan oloinen. :headwall:
No, vaan tiedä nyt sitten tuleeko tätyli kun eilen kuopuksen kanssa kaupoilla kävän niin etovan olon:x sain seuralaiseksi ja illalla väsytti aivan mahdottomasti jo seitsemän aikoihin. :eek:
Joo ja tuossa just söin tuollasen nutriletin patukan ja olo siitä tuli oudoksi. (Ennenkin olen noit patukoit syönyt eikä ole olo oudoksi mennyt.) :headwall:
Vaan tiedä nyt mitä tämä outo-olo on, se saattaa hyvinkin olla jotain vatsapöpöä kun tuolla kuopuksella käväisi "yrjö" kylässä maamantaina. :headwall: Niin ja kyllä tuo tätylikin joskus on mun oloa inhaks vetänyt ja viime kerrallahan hän saapui vasta iltapuolella kp29:n. Niin et tiiä sitten miten on. Mut testailla en aijo ennen perjantaita vaikka eilen tunkivatkin testit mukaan kun apteekin ohi käveli. :kieh: Haaa........ siis juu saas nähdä voinko minä olla testailematta, kun tunnetusti olen tuota heti-mulle-kaikki-tänne.just-nyt-tyyppiä. :LOL:

++++++++ :wave: :wave: :wave:

Oho :eek: Kellohan on jo vaikka mitä ja kuopus viel uinuu ja olis kerhopäivä jonne pitäis olla jo valmistautumassa. :headwall: Pitäisiköhän käydä herättelemässä tuo unikeko, kun hälle tuo kerho on viikon kohokohta.
 
Joo tänne löysi kutsumaton vieras eilen ja toi kivat tuliaiset. \|O Että se siitä taas sitten hetkeksi aikaa. Ärsyttää kun kierrot alkaneet heittelehtimään, kun aina ennen tismalleen oli 28 päivää tuo kierto.

Toivotaan että touhiksella kävisi parempi tuuri. Ainakin lupaavilta nuo oireesi kuulostivat.

Nyt jatkan tätä olemisen syvintä olemusta ja koitan karistaa tän haaveilun seuraavaan oviskertaan. Tai sinne lähelle. Tulee vain jälleen kerran tunne että kyllä sitä ihminen on höpsö. Jos näin kauan ollaan yritetty, ja yrittämisen puutteesta ei voi syyttää. Ja kaikkia maailman vippaskonsteja ja vitamiineja käytetty. Ja aina sitä taas hurahtaa kun ovispäivät lähestyy. Kun pitäisi jo suosiolla luovuttaa.

Joku uusi (nimeä muista) siellä tuskaili tätä haaveilua. Tervetuloa kerhoon. Tää on niin tätä. Mielialat juoksee kuin juna vuoristoradalla. Sen kymmenen kertaa päättää ettei enää. Ja sitten taas kierros alkaa alusta.

Mutta koetellaan jaksaa, mä en ole vielä valmis viheltämään peliä poikki, vaikka välillä uhoankin. Jos nyt vielä pari vuotta ;) , ja sitten täytyy tehdä taas tilannekatsaus....

Mutta plussia puhaltelen B)

;) ;) ;) +++++++


:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:
 
No, niin kerholla tuli käydyksi ja ajattelin viel tulla piipahtamaan täällä.

:hug: sinitär :hug: :hug: Kyl oli tätyli ilkeä kun uskalsi tuolleen tuloaan venyttää. :(

Täällä mietin vähän samoja kuin päivänlilja tuol ylempänä, kyl on ihminen varsinainen teini viel tälläkin iällä. :LOL: vaik hyvin tietää ja tajuaa jo elämästä yhtä ja toista, niin silti pitää päässään kaikkea pyöritellä. :kieh:

Vaan juu minä se täällä pähkäilen ja laskeskelen jotta olis se sittenkin varmaan hyvä et tätyli tulis nyt ja sitten heti perään tädin kyläily-ajatus tökkii heti vastaan - ei ei sitenkään nyt. :headwall: :headwall: :headwall:
No, nämä mun ajatukseni saivat eilen alkunsa siitä kun laskeskelin mahdollista la:ta ja opiskelujen ajankohtaa. Elikkä taitaisi sittenkin olla melko hankala yhtälö =opiskelut (eka vuosi puoles välis) ja vaavin syntymä, melkoisen hankala :whistle: Siis toisin sanoen voisi olla parempi et vaavi ilmoittelis meille tulostaan vasta tuossa kahden kolmen kuukauden kuluttua. Niin saisi ainakin ekan opiskeluvuoden vedetyksi läpi kokonaan ja vois sitten ehkä jatkaa syksyllä toista vuotta vaik iltaopiskeluna, jos olis ns. helppo vaavi ja isäntä tulis hänen kanssaan toimeen. Juu ja tietty pitäs pienokaisen sitten huolia pullo et ei tarvitsis äitin tisulla vain elää. :LOL:

:D Oho, huomaatekos kuin varmana jo tuota opskelemaan lähtöäni pidän vaik en ole viel edes soveltuvuustestejä käynyt tekemässä, ainoastaan kutsu tullut testeihin.

Juu vaan toisaalta tässä kokoajan ikääntyy niin et ei olis varaa kovin vaavin alullelaittoa lykätä, eikä opiskelujen aloitustakaan. Joten kyl on ihminen kummallinen otus kun aina pitää jotain olla jahkailemassa eikä koskaan ole kaikki parhain päin. ;) :kieh: Vaik miten kääntelis ajatuksiaan aivosolukoissa.

No, nyt lopettelen nämä pohdintani ja siiryn tuonne wc:n puolelle pohtimaan tuliko/eikö tullut tätyli.

++++++++:wave: :wave: :wave:

;) Pirskale kun tuntuu viluttavan. Eilenkin muuten vilutti iltasella niin et piti nukkumaan käydä sukat jalassa ja kävin makuulle kuopuksen kanssa yhtä aikaa jo n.klo 20.00. Juu ja taisimpa olla unisaarilla jo ennen klo 21.00:tä. Ai niin lisäksi näin vallan kummallisia unia. (Noit outoja unia olen kylläkin nähnyt silloin tällöin siitä gynellä käynnistä lähtien :ashamed: )<br><br>
 
päivänlilja
Eipä tarvitse täällä enää jännittää, koska en ole raskaana. Tottakai vähän harmittaa, mutta eihän me tosiaan edes kunnolla yritetty tässä kierrossa ja tästä aikuisteiniydestä huolimatta jo tiedän, ettei lapsia saa tilaamalla :whistle: . On kuitenkin helpottunut olo, kun ei tarvitse taas pohtia neljään viikkoon tätä asiaa ja voi keskittyä asioihin ihan normaalisti =) .

Mies osti meille eilen hyvän mönkijän ja voin keskittää ajatukset nyt sillä rälläämiseen. Enkös ole juuri siinä iässä, että moottorilelut viehättää :LOL: . Kunhan harjoittelen ensin täällä hiekkateillä niin voin vaikka hurauttaa tuolla sitten joskus apteekkiin ostamaan raskaustestin jos tarvetta ilmenee B) .

Nyt ulos, kun on kaunis ilma ja vieläkin paistaa aurinko :). Tuuli on kyllä ihan mieletön ja kaikki tavarat on lennelleet pihalla ihan mihin sattuu :kieh: .

Toivottavasti teillä muilla jännääjillä on tulee plussia :heart: .

päivänlilja :wave:
 
Hei pikatervehdys teille kaikille :D

Täällä pakataan vain ja kiirettä on riittänyt. Koneelle en ole ehtinyt lainkaan. Lauantaina on sitten muutto, jonka aikana ja jälkeen olemme muutaman päivän nettipimennossa.

Pääsiäistä ennen keskiviikkona anoppi kaatui ja loukkasi itsensä. Neljä kylkiluuta katkesi ja pääsiäinen meni meillä sitten häntä hoivaillessa ja ruokaa suvulle laittaessa. Eri rentouttavaa :LOL: Onneksi kumminkin potilas toipuu kovaa vauhtia.

Tsemppiä kaikille :hug: Pitää vielä tyhjennellä parit kohteet pahvilaatikoihin.
 
päivänlilja
Eipäs päästetä ketjua tippumaan ;) .

Huomenta vain kaikille. Täällä on ainakin kaunis ilma ja tuo tuulikin on jo hellittänyt =) . Tänään yritän olla tehokkaana, kun ei ole mitään kamalaa stressiä vauvaprojektistakaan. Kyllä onkin helpottunut olo, kun ei tarvitse kyttäillä mahdollisia raskausoireita. Ensimmäinen kierto teki minusta jo ihan pakkomielteisen hölmön ja pelkään mitä jatko tuo mukanaan :ashamed: . Mistähän saisi ostaa säkillisen kärsivällisyyttä ja mielenrauhaa :kieh: .

Pitää alkaa varmaan jo katsomaan nuo lauantain hautajaisvaatteet valmiiksi. Yleensä odotan kovasti viikonloppua saapuvaksi, mutta nyt tämä arki saisi kyllä jatkua, kun nuo vaarin hautajaiset on lauantaina. Tiedän jo kokemuksesta, että hautajaisten jälkeen on monta päivää takki ihan tyhjänä. Ja nyt pitäisi alkaa kuitenkin heti järjestämään tuon meidän "vauvan" synttäreitä, kun neiti täyttää 6 vuotta . Mutta enköhän saa kyhättyä ihan hyvät juhlat. Lapset muistuttavat niin ihanasti elämän jatkuvuudesta :heart: .

Toivottelen täältä kaikille plussia ja lähden hakemaan juuri valunutta kahvia :p .

päivänlilja :heart:
 
Torstaita!

:D Aurinko paistaa mukavaa, nyt on mielikin hiukan virkeämpi kun on valoisaa heti aamusta. Vaan se ikävä puoli tuossa kevät aurignossa on jotta nuo perkuleen likaiset ikkunat tulee näkyviin. :/ Me kun on asuttu täällä vast marraskuu-joulukuun vaihteesta niin ei olla ikkunoita viel tuolta välistä pesty et ei pääse kylmä huoneistoon. Mut sisältä ja ulkoo kyl jo nuo ikkunat pestiin sillä ne ovat todella p-aaaaaaa-sk-aaaaaaaa-s-e-t edellisten asukkaiden jäljiltä, niit ei varmaan ole pesty vuosiin. :x :eek: Juu siis iso talo kun on niin ikkunoitakin löytyy ja sit ne on viel tuollaset korkeet-pikkuruutuset vanhat ikkunat. :LOL: Joten pestävää riittää.

Mut omaa (.)

Edelleen tuota tätyliä ladalla odottelen pihalle käröttelemään. Ei meinaan näy hänt näillä nurkin, niin et oliskohan se sittenkin ajellut ohi ja tulis vast reilun vuoden kuluttua visiitille. :headwall: :headwall:
Testiä en ole tehnyt sitten sen kp26:den jälkeen. Mut oireita kyl on siihen suuntaan ilmaantunut jotta saatais tätyli tällä kertaa ohi ajella. :whistle: :p
Oireet: Parina päivänä väsyttänyt vallan mahdottomasti jo "ennen pikku-kakkosta" ja viluttanut. Sekä eilen kun pilkoin puita tuolla ulkona, niin taukoa pitäessäni totesin jotta tisut tuntuivat kylmyyttä ja viimaa aristavan + et ne on hiukan kosketusaratkin. :headwall:
:ashamed: Ai niin viel lisäksi tunnut ottavan pienimmästäkin väärinpäin olevasta sanasta/teosta nokkiini ja hermostun/väsähdän hyvin lyhyellä varoitusajalla.

Jaa jaa, kuvittelenkohan minä sittenkin nuo kaikki "oireet" vai olenko todella sekoamassa lopullisesti? :LOL: :ashamed:
Mut toisaalta en kyl miusta et kuluneen vuoden aikana olis kertaakaan ollut tälläisia tuntemuksia kuin nyt. :p Niin et saas nährä mitä tää nyt on/ei ole.

No, oli miten oli niin en uskalla täysillä iloa/onnea valloilleen päästää ennenkuin on kulunut aika niin pitkälle et ensimmäinen rutiini-ultra on ohitse ja todettu kaiken olevan ok. :( ( Niin on viel suru suuri tuosta reilun vuoden takaisesta keskenmenosta. :'( ) Joo siis mikäli nyt oplussa testiin huomen ilmaantuu. ;)

päivänlilja Olipa mukava lukea jotta noin positiivisin mielin uuteen yritykseen lähdet, vaik tietty harmittaa et eionnistunut nyt.

Minäkin se tosiaan toisaalta kovin tuota plussaa testiin toivon, mut toisaalta en usko et kovin suuresti tällä kertaa pettyn mikäli tätyli viel kylään pyyhältää. Sillä sen verran tärkeänä nyt pidän mahdollista syksyllä alkavaa opiskeluani, et saa vaavi vaik hiukan tulostaan ilmoittelua viivytelläkin. :D

Tämmöisin aatoksi täällä mietiskelen tällä kertaa ja plussia hiudon.
++++++++ :wave: :wave: :wave:

-touhis-
 

Yhteistyössä